Hedman Partnersilta kiristyskirje

Juttuja koitin jakaa tähän tuolta lehdistöstä, ja paikkansa pitää, mitä sanotte, harva keissi päätyy istuntosaliin, ja ne vähät mitkä päätyneet, ovat sittemmin koituneet Hedmanin maksettavaksi, juurikin näytön laittoman tiedon keruun tai sen "asiantuntijan" ja käytetyn järjestelmän puutteisiin. Jenkeissä vissiin jo kymmenen vuotta sitten tullu seinä vastaan.

Toivoisin minäkin että tästä nousisi kunnon haloo usealta ihmiseltä traficomille, markkinavirastoon, jurisitit syyniin, jne jne. Tuollainen peli ei vetele että kiskuroidaan pieneltä ihmiseltä juristin tilille rahat jonkun viiden kympin korvauksen takia.

Traficomille meni selonteko ja tietosuoja ilmo asiasta. Samoin olen tehnyt ilmoituksen KKVlle, ja tehtailen rikosilmoituksen myös, mutta tuo viimenen tuskin tuotta hetelmää.
Luulen että ilmiön yleisyyden takia melkein jokaiselle mahdolliselle taholle on asiasta moneen kertaan valitettu. Toki sitä kannattaa silti jatkaa, koska ratkaisu saattaa piillä siinä, millaisia perusteita valittaja käyttää ja/tai kuka ilmoituksen lukee.

Vaihtoehtoisesti voi olla, että jokin viranomainen muuttaa jostain muusta syystä tulkintaansa jostakin - huomaa, että on järjestelmällisesti tehty laittomia päätöksiä - ja asia lähtee yllättäen liikkeelle. Tällaisesta on esimerkkejä ainakin kaasusumutinten ja nikotiinipussien osalta; joku taho huomasi tulkinneensa lakia väärin ja sallittu käytäntö muuttui. Toki molemmissa lainsäädäntö muutettiin myöhemmin vastaamaan joko kokonaan tai osittain aiemminkin vallinnutta käytäntöä, mutta tässä TO-trollauksessa on kuitenkin kyseessä paria pykälää selkeämpi vääryys joten tässä voisi käydä toisin. Mahdollisesti jopa lainsäädäntöä muutettaisiin väärän sijasta oikeaan suuntaan sen jälkeen, kun jokin byroslaviamenettely muuttuu aiemmasta laittomasta tavasta.

Tulispa kirje niin voisin lähteä sotaan ;)

Ei ollut tarkoitus vähätellä. Kestämistä. Mutta ota rennosti, on vklp.
No worries, kestän mä 300 kilon kyykytkin, nii jos tämänki, ja huomenna mennään tekeen mave treeni, rennosta tietoakaan.

OIP-1205426761.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
291 394
Jäsenet
80 062
Uusin jäsen
Nussbaum

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom