Hearthstone

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
64
Ei kyllä tuo jaraxxus itseä ainakaan miellyttäny mitä savjzin streamista katsoin. Toisaalta jos pitää saada kaikki kortit hinnalla millä hyvänsä niin samahan tuo on kerralla ottaa tuo 80 packia vaikka itse en ole kertaakaan noita bundleja ostanut.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Ostin aikoinaan niitä 20€ seikkailuja ja nyt ensimmäistä kertaa Witchwoodin 50€ bundlen kun sai niin paljon ylimääräistä. Hirvittää kyllä tuollainen 50€-80€ heittää kun näitä kumminkin tulee kolmesti vuodessa eikä nyt saa edes ylimääräisiä pakkoja. Saa nähdä ostanko ollenkaan tai jaksaako tätä edes pelata enää, kun 150€ menee vuodessa jos meinaa pelata yhtä tai kahta top tier -pakkaa. Aivan vitun kallista puuhaa.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
929
Saa nähdä ostanko ollenkaan tai jaksaako tätä edes pelata enää, kun 150€ menee vuodessa jos meinaa pelata yhtä tai kahta top tier -pakkaa. Aivan vitun kallista puuhaa.
Itse en ymmärrä alkuunkaan tuollaista pelitapaa. Mitä hauskaa on siinä että katsotaan jostain sivustolta lista top tier pakan korteista ja sitten rahalla ostetaan se? Itselle tämän pelin hupi tulee siitä että avaa pakkoja sitä mukaa kun niitä ilmaiseksi saa ja koittaa itse keksiä, mikä oman kokoelman osalta on voittava pakka.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Itse en ymmärrä alkuunkaan tuollaista pelitapaa. Mitä hauskaa on siinä että katsotaan jostain sivustolta lista top tier pakan korteista ja sitten rahalla ostetaan se? Itselle tämän pelin hupi tulee siitä että avaa pakkoja sitä mukaa kun niitä ilmaiseksi saa ja koittaa itse keksiä, mikä oman kokoelman osalta on voittava pakka.
Kirjoitin pari vuotta sitten toiselle forumille täsmälleen samanlaisen viestin kuin sinä nyt! :D Pakan kopiointi tosiaan kuulostaa tylsältä ja ehkä jopa typerältä huijaamiselta, mutta parhaimmilla pakoilla parhaimpia pakkoja vastaan pelaaminen hauskempaa. Rank 10:stä (ehkä jo rank 15:sta) alaspäin 100% vastustajista pelaa kopioituja top tier pakkoja ja se on oikeastaan hyvä asia, koska silloin on mahdollista aavistaa mitä kortteja siellä on ja tuurin merkitys vähenee. Eli samanlaista pelaamista mitä turnauksissa ja twitchissä.
 

hrmh

Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
322
Jaksaisiko sitä jossain vaiheessa nousta jonnekin rank 10 tietämille? On varmaan ihan naurettava ajatus paljon pelaajien osalta (en siis tarkoita tietenkään legend vain ihan normirank).

Onko iso homma? Vaatinee jotain pakkaa jo?

Voisin kuvitella, että jossain 15 tai 10 rankeilla (kuten ylempänä todettukin) tulee näitä twitchaajien kovia pakkoja vastaan :dead:
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 552
Twitch-pakat on syöpä itse asiassa 20 -> 15 rankeilla. Sen jälkeen näkee ehkä jotain omalaatuistakin, joka aika usein rikkoo sen perusmetan. Sitten taas rank 5 -> Legend on pelkkää Twitchiä ja pay to winiä.
 

TeddyX

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
571
pelin alku aikoina tunsi vielä luovuuden iloa viritellessä pakkoja ja onnistuessa jyräämään ittensä sinne 8 rankkii. onnea vaan kuka jaksaa paukuttaa..
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
77
Kyllä nuo meta-dekitkin mahdollistavat luovuuden. Juuri sillähän tuolla korkeammalla pärjää, tietysti taidon ja onnen lisäksi. Mutta kyllä samaa mieltä, että ei siellä juuri muuta näy.
Jos tossa seuraavassa lisärissä ei tule Diry Ratin kaltaista combo-countteria, jäänee ennakkotilaamatta. Vituttaa jo nyt niin paljon Shudderwock tyyliset paskadekit, joille ei tahdo control-dekeillä pärjätä kuin tuurilla.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
676
Tänään ilmeisesti kripp streamaa yhdeksältä illalla suomen aikaan uutta expansionia, mikäli kiinnostaa katsella.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Assembly Summer 2018:ssa on muuten parhaillaan menossa Hearthstonen Suomen mestaruus:
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Mitkä on fiilikset uudesta lisäristä? Minä olen pelannut nyt jonkinlaista Mech Paladinia ja hauskaa Academic Espionage Rogueta. Ei ole edes legendary niin luulisi tomun riittävän muillakin. Toki tuo pakka paranee jos löytyy Tess Graymane mutta omat pelini pääsevät harvoin niin pitkälle.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
516
Ei ollu ku 40 pakkaan kultaa. Tuli kolme paskaa legeä, joten en ees jaksanu käydä eytimässä mitään hyvää pakkaa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Ei ollu ku 40 pakkaan kultaa. Tuli kolme paskaa legeä, joten en ees jaksanu käydä eytimässä mitään hyvää pakkaa.
Kolme legendaarista silti erittäin hyvin 40 pakasta.

EDIT: Hetkonen sait kai sen kultaisen legendaarisen automaattisesti? Siitähän saa tomua 1600 ja voi tehdä toisen legen.
 

FLZ

Varjo #31
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
77
Ihan kohtuullinen tulos arvonnassa, tuli 2/3 eniten toivotuista legeistä eli myras element ja dr.boom. Soularium jäi puuttumaan, ehkä ihan hyväkin - laddu ainakin R5-3 on aivan täynnä zoolokkia.

Parin illan pelailuilla pahasti näyttää siltä, että sama vaiva on tässä laajennuksessa kuin witchwoodissa eli uudet kortit eivät olleet riittävän voimakkaita syrjäyttääkseen suurta määrää kortteja nykypakoissa tai luodakseen kokonaan uusia pakkatyyppejä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
516
Kolme legendaarista silti erittäin hyvin 40 pakasta.

EDIT: Hetkonen sait kai sen kultaisen legendaarisen automaattisesti? Siitähän saa tomua 1600 ja voi tehdä toisen legen.
Joo siis toi kultanen oli yks noista kolmesta. Pakkohan se on joku pakka craftailla jsn vaiheessa, et saa daily questit tehtyä. Pitää vaan ootella hetki, et joku keksii toimivan pakan tän alkuhäröilyn jälkeen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
77
Mech Paladinista itsekin tykkään. Ladderi tosiaan täynnä druideja ja zoo/even warlockkeja. Toisin sanoen paskaa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Parin illan pelailuilla pahasti näyttää siltä, että sama vaiva on tässä laajennuksessa kuin witchwoodissa eli uudet kortit eivät olleet riittävän voimakkaita syrjäyttääkseen suurta määrää kortteja nykypakoissa tai luodakseen kokonaan uusia pakkatyyppejä.
Janne "Savjz" Mikkonen pelaa Twitchissä (& youtubessa) uusia kekseliäitä pakkoja:


Suosikki HS-pelaajani. Entinen "maailman paras" ja tyypillä on erittäin hyvä laskupää & aina kiinnostavat pakat.

EDIT: Tässä juuri nyt pelatussa pakassa sekaisin voimakkaat kortit joiden ei luulisi sopivan yhteen ollenkaan:
-Thrall, Death Seeker
-Hagatha the Witch
-Shudderwock

Miten tuo voi edes toimia?! No voitto näytti tulevan. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
54
Mecha’thun ehdoton suosikki uusista korteista. Druidin kanssa voittoprosentti tällä hetkellä yli 70. Kolme ”komboon” tarvittavaa korttia ja ne kädessä loppupakan voi huoletta vaikka millata.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Sain myös Mecha'thun ja innostuin aluksi että "tämähän on OP!" Sitten pelasin 10 peliä Even Mecha'thun Warlockia, mutta en saanut sitä kertaakaan toimimaan. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Itselle tuli pakoista kultainen Dr. Boom, harmi kun Warriorille ei vielä vaikuta olevan sopivaa mechdeckiä. Jonkinlainen rushmechsekoitus tuli kuitenkin kasattua.

Itse olen nyt pelannut pääosin deathrattle roguella, tarkempaa tilastoa en ole pitänyt peleistä, mutta varmaan aika lähellä 50% voitot.

Druidille en ole vielä deckejä tehnyt tämän laajennuksen osalta, koska en kaikkia tarvittavia legejä saanut ja vielä ei ole selvinnyt mitkä noista nyt ovat ne parhaimmat ja craftaamisen arvoiset.

Shamanille sain myös molemmat leget ja jonkinlaiset pakat sain sillekin tehtyä, toinen token ja toinen evolve. Warlockille toki itselläni myös tuo healzoo, jolla tulee välillä pelailtua (vähintään questit).

Magelta itseltäni puuttuu niin paljon tarpeellisia kortteja, että taitaa jäädä sillä pelaaminen nyt väliin. Sama homma paladinin kanssa, sille ehkä jonkinlaisen odd version saisi tehtyä, mutta saas nähdä. Priest ja Hunter ovat itselläni 500 voitossa niin niillä en pelaa sen takia.

Jos nyt saisi seuraavaksi roguen ja shamanin (ehkä myös warlockin) tuohon 500 voittoon (molemmilta taitaa puuttua reilu 100 voittoa).

Kaikinpuolin vaikuttaa kyllä hyvältä tämä laajennus ja nyt on monta erilaista toimivaa deckiä eri classeille.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Trumpin uudessa versiossa tuosta pakasta ei ole kuin kolme legeä, Dr. Boom, Lich King ja Harrison Jones. Noiden muiden legejen tilalla uudessa listassa on stonehill defenderit. Periaatteessa voit jättää Lich Kingin ja Harrison Jonesinkin pois. Harrison Jonesin voi korvata esim. jollain oozella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Trumpin uudessa versiossa tuosta pakasta ei ole kuin kolme legeä, Dr. Boom, Lich King ja Harrison Jones. Noiden muiden legejen tilalla uudessa listassa on stonehill defenderit. Periaatteessa voit jättää Lich Kingin ja Harrison Jonesinkin pois. Harrison Jonesin voi korvata esim. jollain oozella.
No nuo kaikki itseltäni sentään löytyy, täytyy tutkia noita warriorpakkoja vielä siis tarkemmin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
En ole nyt niin hirveästi pelaillut tätä peliä mutta tarvitsisin vinkkejä hiukan. Miten hitossa tuota rogueta voi edes voittaa? Itse tykkään pelailla huntterilla tai paladinilla (Baku dekilla) kun nuo muut on kyllä niin hiton hyödyttömiä (en osaa vaan pelailla muilla...)

Voiitoja tuo peöi näyttää 202 ja paras rankki mihin olen päässyt on 17. Yleensä pyörii 20 ja 19 välillä.

Kaipaisin eteenkin vinkkejä vihun tauntteja ja aseita vastaan (ne heron lyönti jutut)
 
Viimeksi muokattu:

uce

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
228
En ole nyt niin hirveästi pelaillut tätä peliä mutta tarvitsisin vinkkejä hiukan. Miten hitossa tuota rogueta voi edes voittaa? Itse tykkään pelailla huntterilla tai paladinilla (Baku dekilla) kun nuo muut on kyllä niin hiton hyödyttömiä (en osaa vaan pelailla muilla...)

Voiitoja tuo peöi näyttää 202 ja paras rankki mihin olen päässyt on 17. Yleensä pyörii 20 ja 19 välillä.

Kaipaisin eteenkin vinkkejä vihun tauntteja ja aseita vastaan (ne heron lyönti jutut)
Ei mitään hajua nykymetasta, mutta osta ensin alkuun parilla sadalla pakkoja ja katso sitten vaikka hearthpwnista sopiva deck, jos oma ajatuksenjuoksu ei riitä.

Toisaalta, jos 200 voiton (600 pelin?) jälkeen rank on 19, nii ehkä kannattaa miettiä jonkun muun pelin peluuta. Artifact on vissiin kohta tulossa?
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
516
Ei nyt kannata pakkoja ostaa vaan säästä kaikki kulta joulukuun seuraavaan lisäriin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Pakkojen ostamisen kanssa kannattaa taktikoida niin, että ostaa uuden expan pakkoja säästöillä, ja sitten ostaa uusia pakkoja sitä mukaa, kun saa kultaa, kunnes pity timer tulee vastaan. Sen jälkeen alkaakin säästämään kaiken kullan seuraavaa expaa varten.
 

uce

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
228
Ostaako joku oikeasti noita pakkoja sadoilla euroilla ? :)
Pitäsi vissii alkaa käyttämään /s

Itse en ole yhtään pakkaa peliin ostanut ja joskus vuosia sitten jaksoi vielä legendiinkin grindata. Nyttemmin on HS-peluut jääneet aika vähille. Peli on lopulta varsin yksinkertainen ja RNG-voittoinen, koska casuaalit pelaajat halutaan pitää mukana.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Vielä kesällä tuli pelattua ihan innoissaan tätä ja uusin lisärikin oli hyvä pitkään, mutta syksyllä joku keksi heal zoo -pakan ja peli-into loppui kokonaan. Oon tehny julkaisusta asti joka ikisen daily questin, mutta kun nuita syöpäpakkoja alkoi tulla vastaan myös kasuaalissa niin jäi pelaaminen pariksi kuukaudeksi ihan kokonaan. Yleensä aggropakoilla peli on joko voitettu tai hävitty vuorolla 5-6, mutta tuolla puhti riittää hyvin vielä sen jälkeenkin.

En ole nyt niin hirveästi pelaillut tätä peliä mutta tarvitsisin vinkkejä hiukan. Miten hitossa tuota rogueta voi edes voittaa? Itse tykkään pelailla huntterilla tai paladinilla (Baku dekilla) kun nuo muut on kyllä niin hiton hyödyttömiä (en osaa vaan pelailla muilla...)

Voiitoja tuo peöi näyttää 202 ja paras rankki mihin olen päässyt on 17. Yleensä pyörii 20 ja 19 välillä.

Kaipaisin eteenkin vinkkejä vihun tauntteja ja aseita vastaan (ne heron lyönti jutut)
Meinaatkohan tiettyjä pakkoja jotka perustuvat aseisiin (kingsbane rogue) tai tauntteihin (taunt druid), vai pelkästään yksittäisiä kortteja? Aseen saa rikki monella kortilla, mutta Kingsbane ei menekään oikeasti rikki vaan uudestaan buffattuna pakkaan josta rogue nostaa sen seuraavalla vuorolla. Tuossa pakassa ei ole kuitenkaan montaa minionia niin kannattaa vain yrittää lyödä naamaan ja laittaa oma tauntti suojaksi. Taunt druidi taas saa Hadronoxilla kaikki kuolleet tauntit uudestaan peliin ja sitä varten pitää olla "pöydän putsaajia", Paladinilla vaikka Equality + Wild Pyromancer.

HS on suosittu peli ja ihan hauska kasuaalisti, mutta hankala tätä on suositella kenellekään. Uuden pelaajan pitäisi maksaa varmaan 1000€ jotta saisi kaikki jo ilmestyneet lisärit ja peruskortit.

Valven Artifact onneksi julkaistaan keskiviikkona ja striimien perusteella vaikuttaa ihan hyvältä.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Vieläkö porukka jaksaa nykyään HS:sää pelailla?

Itsellä tullut nyt noin kolme vuotta pelailtua lähes päivittäin ja korttikokoelma on varsin kattava tätä nykyään. Rahaa ei ole tullut laitettua kuin aikoinaan tuohon welcome bundleen. Eli ihan hyvin on peli jaksanut viihdyttää. Nyt on kuitenkin viimeinen vuosi on alkanut olla hieman puuduttavaa puurtamista ja jatkuvat odd-pallyt ja maget + aggro,secret hunterit alkanut ns. syödä miestä. Joten pelaaminen tätä nykyään keskittynyt lähinnä dailyquestien ja tavernbrawlin pelailuun.

No nyt kuitenkin blizzardin viimeaikaiset julkistukset ovat tuoneen pienen toivon kipinän omaan kiinostukseen pelin suhteen. Viittaan tässä genn/baku korttien siirtymisestä wildiin. Lisäksi vuoden vaihtuminen tuo suuria muutoksia pakkoihin ja metaan. Eli elän nyt toivossa että uusivuosi tulee palauttamaan oman kiinnostuksen ainakin jollain tasoa peliin.

Mitäs muut ovat mieltä tulevista muutoksista? Onko kiinnostusta lohikäärmeenvuoden suhteen? Entä onko muilla samoja turhautumisen tunteita pelin suhteen ja neuvoja kuinka saada peli tuntumaan jälleen freessiltä?:confused:
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Viime viestissä kirjoitin että mielenkiinto meni aivottomien aggropakkojen takia enkä jaksanut pelata enää ollenkaan. Nyt oon kumminki pelannu kuukauden ihan mielellään ja odotan innolla uutta lisäriä. Kultaa on säästössä +5000 mutta saatan ostaa pakkabundlen lisärin ilmestyessä oikealla rahalla.

Vähän tälläisellä Dragon Priestillä olen voittanut eniten tällä kaudella, mutta enemmän olen pelannut hauskoja (eli huonoja) pakkoja. Yritän vängällä saada hauskaa pommi-shudderwockia toimimaan, mutta ei se toimi. :D
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Viime viestissä kirjoitin että mielenkiinto meni aivottomien aggropakkojen takia enkä jaksanut pelata enää ollenkaan. Nyt oon kumminki pelannu kuukauden ihan mielellään ja odotan innolla uutta lisäriä. Kultaa on säästössä +5000 mutta saatan ostaa pakkabundlen lisärin ilmestyessä oikealla rahalla.

Vähän tälläisellä Dragon Priestillä olen voittanut eniten tällä kaudella, mutta enemmän olen pelannut hauskoja (eli huonoja) pakkoja. Yritän vängällä saada hauskaa pommi-shudderwockia toimimaan, mutta ei se toimi. :D
Joo vähän samankaltaista dragon priestiä itekkin pelaillut ja ollut kyllä ihan viihdyttävää vaihtelua ja pärjääkin ihan hyvin. Tuo pommi-shudderwock olisi kyllä hauska jos toimis. Taitaa ainut deck millä shudderwock enää jollain tasoa toimiva, niin tuommonen elemental shaman
Elemental Shaman - Rastakhan 2nd Nerf - #1 Legend (posesi) - Hearthstone Top Decks jolla pärjännyt myös ihan hyvin ranked:ssa.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
490
Vähän tosissaan kaksijakoiset tunnelmat koko pelistä. Alkuaikoina +2v (betasta lähtien) tämä maistui ja tuli ihan ok rankeilla roikuttua. Sen jälkeen siirryin puhtaasti areenaan kun alkoi kyllästyttämään same old same old. Sittemmin alkanut oikeastaan maistua todella puulta, välillä tulee aina joku jopa ihan hauska dungeon runi tai uusi expa saa innostuksen palaamaan viikoksi-kahdeksi. Sitten alkaa taas tulla sen tason syöpädekkiä vastaan ettei tosikaan ja vanhat ne vaan porskuttaa vuodesta toiseen. Itseäni sylettää eniten OTK dekit, tyylii RazaDK priest, Leijonapaladin ja monet Malygosdekit. Monet nykydekit ovat niin vahvoja, että niiden voittamiseen tarvitaan lähes joku tekijätiimin älynväläys / bugidekki joka abusaa parin kortin synergiaa joka meni ohi kehittäjiltä ja pätsätään tulevaisuudessa tai koko meta kehittyy sitä vastaan. Harmittavasti vaan olen jo monta kertaa itselleni toistanut (varsinkin jonkun paskan OTK häviön jälkeen), että "miksi mä tätä paskaa enää pelaan?". Mittarissa taitaa olla 3500 ranked voittoa ja 2500 arenavoittoa, huh melkoisesti on tullut elämää tuhlattua tämän parissa! Mutta nykyään voi mennä viikkojakin pelaamatta ja questejäkään ei saa tehdyksi - ehkä ihan hyvä vaan
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Miltä uusi lisäri tuntuu? Pakkoja aukoessa meinasi usko loppua kun legendaarista ei tullut 40 pakkaan, mutta yllättävästi sain kumminkin 52 pakasta 3 kpl.

Aluksi pelasin ihan ite tehtyä bombwarrioria kun sain Blastmaster Boomin ja se oli hauska, mutta koska Dr. Boom Mad Genius puuttui en jaksanut vääntää rammalla pakalla. Huonohan se oli vaikka aluksi tuntui ylivoimaiselta.

Nyt on peluussa Big Shaman ja se toimii aivan älyttömän hyvin. Pöydän putsaukseen on useampi taika ja vuorosta 6 lähtien pöytään saa isoja ukkoja liukuhihnalta. Rank 10:stä lähtien 19 voittoa ja 13 häviöä ja rank 6 on ollut yhden voiton päässä nyt 4 peliä.

Mukavasti nyt ei näytä olevan syöpäaggropakkoja, tai no Druidilla on mutta Big Shaman tuntuis voittavan ellei Druidi saa peliä kulkemaan heti alussa.

Pitkästä aikaa hauska pelata tätä. :D

Big Shaman
Class: Shaman
Format: Standard
Year of the Dragon
2x (1) Earth Shock
2x (2) Big Bad Voodoo
2x (2) Ancestral Spirit
2x (3) Lightning Storm
2x (3) Haunting Visions
2x (3) Far Sight
2x (4) Hex
1x (5) Zilliax
2x (5) Muckmorpher
2x (5) Hagatha's Scheme
2x (6) Rain of Toads
2x (6) Eureka!
2x (8) Walking Fountain
1x (8) Hagatha the Witch
1x (8) Al'Akir the Windlord
1x (9) Ysera
2x (10) Big Bad Archmage


AAECAaoIBCCiCafuAqCAAw2UA/UE/gX/BbIGn/0CioUDvYUD84oDrZEDipQDj5QDxJkDAA==

To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
"Dad legend" eli rank 5 saavutettu tuolla spoilerissa olevalla Big Shaman pakalla! :D 44 matsia meni rank 10:stä rank 5:een. Voittoja 27 ja häviöitä 17.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Miltä uusi lisäri tuntuu? Pakkoja aukoessa meinasi usko loppua kun legendaarista ei tullut 40 pakkaan, mutta yllättävästi sain kumminkin 52 pakasta 3 kpl.

Aluksi pelasin ihan ite tehtyä bombwarrioria kun sain Blastmaster Boomin ja se oli hauska, mutta koska Dr. Boom Mad Genius puuttui en jaksanut vääntää rammalla pakalla. Huonohan se oli vaikka aluksi tuntui ylivoimaiselta.

Nyt on peluussa Big Shaman ja se toimii aivan älyttömän hyvin. Pöydän putsaukseen on useampi taika ja vuorosta 6 lähtien pöytään saa isoja ukkoja liukuhihnalta. Rank 10:stä lähtien 19 voittoa ja 13 häviöä ja rank 6 on ollut yhden voiton päässä nyt 4 peliä.

Mukavasti nyt ei näytä olevan syöpäaggropakkoja, tai no Druidilla on mutta Big Shaman tuntuis voittavan ellei Druidi saa peliä kulkemaan heti alussa.

Pitkästä aikaa hauska pelata tätä. :D

Big Shaman
Class: Shaman
Format: Standard
Year of the Dragon
2x (1) Earth Shock
2x (2) Big Bad Voodoo
2x (2) Ancestral Spirit
2x (3) Lightning Storm
2x (3) Haunting Visions
2x (3) Far Sight
2x (4) Hex
1x (5) Zilliax
2x (5) Muckmorpher
2x (5) Hagatha's Scheme
2x (6) Rain of Toads
2x (6) Eureka!
2x (8) Walking Fountain
1x (8) Hagatha the Witch
1x (8) Al'Akir the Windlord
1x (9) Ysera
2x (10) Big Bad Archmage

AAECAaoIBCCiCafuAqCAAw2UA/UE/gX/BbIGn/0CioUDvYUD84oDrZEDipQDj5QDxJkDAA==

To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Itselle ainakin näin alkuun maistunut ihan hyvin kyllä. Sain myös 3leggyä noin 50 pakkaan. Shamaanilla myös olen enimmäkseen pelaillut. Tuo swampqueen hagatha ollut kyllä viihdyttävä kortti. Saanut melko toimivan shudderwock/hagatha deckin kasaan.
"Dad legend" eli rank 5 saavutettu tuolla spoilerissa olevalla Big Shaman pakalla! :D 44 matsia meni rank 10:stä rank 5:een. Voittoja 27 ja häviöitä 17.
Onnea rank 5 johdosta! Itse pelaillut vaan casualia ja areenaa. Ei aika ja hermot kestä rankedia väntää.
 

hrmh

Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
322
Eilen illalla menin (saunan jälkeen, eli ehkä pienessä mäsässä) pelaamaan tuota tavern brawlia.. eka "vastustaja" luovutti pelin heti kesken, kyseessä on siis tuo coop-Nefariani, mikä on hankala jos ei ole yhteispeliä.

Meni yllättäen läpi kuitenkin ekalla ns. oikealla yrityksellä, tuuria varmaankin ja kaveri oli hyvä. Kiitos hänelle, itse pelasin shamaanin puolta ja hän priestiä.
 

hrmh

Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
322
Nostetaas, nyt on tullut jokin aikaa sitten tuo "demon hunter" luokka ja onhan se taas.. noh, näin hyvin casualia harmittaa :)
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 589
Mä olen pelannut pelkkää Battlegroundsia enää, ei jaksa ihmetellä mitään metapakkoja tms että voisi pärjätä constructedin puolella
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
En ole pelannut kesän jälkeen. Tarkemmin sanottuna en tule enää koskaan pelaamaan tätä peliä järjettömän ostoluupin takia. Vituttaa että joskus tullut tätäkin pasketta pelattua ja suositeltua muille.

Kerrassaan ihmeellinen tilanne! Tiedoksi heille jotka eivät tiedä mistä puhun:
HS on korttipeli jossa harvinaiset kortit ovat parempia kuin toiset, ja uusi korttisetti julkaistaan 3 kertaa vuodessa. Rahaa niihin normaali ihmiset laittavat sen 50€ *3 vuodessa ja silti ovat vittuuntuneita kun pakoista tulee randomilla vääriä kortteja. Tiedät mitä haluat, mutta et voi saada sitä kun ennen kuin tuhlaat satoja tai tuhansia euroja satunnaisiin pakkoihin.

Blizzard on yksi nykypäivän pahiksista.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 589
En ole pelannut kesän jälkeen. Tarkemmin sanottuna en tule enää koskaan pelaamaan tätä peliä järjettömän ostoluupin takia. Vituttaa että joskus tullut tätäkin pasketta pelattua ja suositeltua muille.

Kerrassaan ihmeellinen tilanne! Tiedoksi heille jotka eivät tiedä mistä puhun:
HS on korttipeli jossa harvinaiset kortit ovat parempia kuin toiset, ja uusi korttisetti julkaistaan 3 kertaa vuodessa. Rahaa niihin normaali ihmiset laittavat sen 50€ *3 vuodessa ja silti ovat vittuuntuneita kun pakoista tulee randomilla vääriä kortteja. Tiedät mitä haluat, mutta et voi saada sitä kun ennen kuin tuhlaat satoja tai tuhansia euroja satunnaisiin pakkoihin.

Blizzard on yksi nykypäivän pahiksista.
Jaa, kehtaan olla toista mieltä. En ole pistänyt pelissä penniäkään kortitpakkoihin, niin kauan kuin constructedia pelasin pärjäsin mielestäni ihan kyllin hyvin, yleensä kiinnostus jatkui jonnekin 10 rankin tienoille. Veli vetänyt kuitenkin täysin samalla metodilla legend-rankeille asti.
Tokihan se on helpompaa varmasti jos kaataa kottikärryttäin rahaa ja saa kaikki parhaat kortit heti, mutta ei missään nimessä ainut tapa.

Ja nyt on tosiaan se Battlegrounds, jossa ei tarvitse myöskään pistää penniäkään, kaikilla ihan samat kortit, herot jne, rahalla/kullalla saa ostettua auki neljä heroa valittavaksi kun normaalisti saa valita vain kahdesta jos haluaa, mutta se antaa vain enemmän vaihtoehtoja näkyviin, täysin samat herot on kierrossa riippumatta siitä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
77
Jaa, kehtaan olla toista mieltä. En ole pistänyt pelissä penniäkään kortitpakkoihin, niin kauan kuin constructedia pelasin pärjäsin mielestäni ihan kyllin hyvin, yleensä kiinnostus jatkui jonnekin 10 rankin tienoille. Veli vetänyt kuitenkin täysin samalla metodilla legend-rankeille asti.
Tokihan se on helpompaa varmasti jos kaataa kottikärryttäin rahaa ja saa kaikki parhaat kortit heti, mutta ei missään nimessä ainut tapa.

Ja nyt on tosiaan se Battlegrounds, jossa ei tarvitse myöskään pistää penniäkään, kaikilla ihan samat kortit, herot jne, rahalla/kullalla saa ostettua auki neljä heroa valittavaksi kun normaalisti saa valita vain kahdesta jos haluaa, mutta se antaa vain enemmän vaihtoehtoja näkyviin, täysin samat herot on kierrossa riippumatta siitä.
Nyt voi olla toisaalta aika kiva vaihe aloittaa Hearthstone, jos ei aio käyttää rahaa, koska powercreepin määrä on ihan järjetöntä varmasti osittain juuri tuon Battlegroundsin tarjoaman kokoelmasta riippumattoman pelimuodon ansiosta. Eli uusimmassa setissä on todella hyviä kortteja. Ja Blizzard kyllä jakaa ilmaista roinaa enemmän kuin koskaan ennen.
Varsin viihdyttävä peli Hearthstone tosiaan varmaan on vaikka siihen ei sijoittaisi. Viihdyttävämpää se varmasti kuitenkin on, jos pystyy myös rahaa laittamaan kortteihin.

Ihmeelliseltä silti tuntuu esimerkiksi mobiiliclientin surkeus tänä mobiilipelaamisen aikakautena.

Ja vielä Battlegroundsista, ihan mukava pelimuoto, vaikka liikaa on taas nuoleskeltu vähemmän älykkäiden pelaajien ahtereita tuon rng:n määrän osalta. Mutta beta-tägin kanssahan tuo vielä siellä roikkuu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 253
Nyt voi olla toisaalta aika kiva vaihe aloittaa Hearthstone, jos ei aio käyttää rahaa, koska powercreepin määrä on ihan järjetöntä varmasti osittain juuri tuon Battlegroundsin tarjoaman kokoelmasta riippumattoman pelimuodon ansiosta. Eli uusimmassa setissä on todella hyviä kortteja. Ja Blizzard kyllä jakaa ilmaista roinaa enemmän kuin koskaan ennen.
Varsin viihdyttävä peli Hearthstone tosiaan varmaan on vaikka siihen ei sijoittaisi. Viihdyttävämpää se varmasti kuitenkin on, jos pystyy myös rahaa laittamaan kortteihin.

Ihmeelliseltä silti tuntuu esimerkiksi mobiiliclientin surkeus tänä mobiilipelaamisen aikakautena.

Ja vielä Battlegroundsista, ihan mukava pelimuoto, vaikka liikaa on taas nuoleskeltu vähemmän älykkäiden pelaajien ahtereita tuon rng:n määrän osalta. Mutta beta-tägin kanssahan tuo vielä siellä roikkuu.
Puolet heroista paywallin takana Battlegroundissa vain nyt joten ei se mitään juhlaa ole aloittelevalle
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 334
Viestejä
4 194 726
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom