Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tää aika tuskaa on sellaiselle kasuaalille, joka tykkää controllia pelata. Noh, nerffejä odotellessa.
Jos joku haluaa 80 kultaa niin lisätkää listallenne Delfrod#2664. Löytyy se challenge a friend questi.
Saitko tehtyä jo?
Itse pystyn heittämään vain arvion, ei taida näkeä statseja mistään (ilman jotain lisäohjelmia?)
Pääosin viimeisten päivien aikana tullut vastaan pirate warrua ja miracle rogueta. Sen jälkeen varmaan agro shammyä ja Reno lockia. Jade druideja on tullut vastaan ehkä 1-2 kertaa ja muita max saman verran.
Hyvä voittoputki oli tuossa, melkein putkeen r12 -> r7. Nyt tänään sitten vetää takas, ylläri. Noh ei ny pahemmi tällasel pelimääräl, yleensä jaksaa max jonnekki 10 asti tms.
Explosive trap pelattu ensin, freezing toisena -> Minion hyökkää "naamaan", freezing aktivoituu ensiksi explosive tämän jälkeen. Jos freezing olisi pelattu ensin, vain se olisi aktivoitunut.Oonkohan nyt missannut jotain mut peli secret hunulla ja vihul yks minion. Secretinä freezin trap ja explosive trap. Vihu hyökkää, minion mennee takas kätee. Tämän jälkeen explosive trap triggeröi. Miksi?
Ite concedaan suosiolla kun ei vaan jaksaPeli jatkuu yhä samanlaisena, 70% peleistä faceapinoita vastaan. Kyl on löyhästi älyllisiä ihmisiä pelaamassa tätä.
Noh ei siin mitään, noita vastaan on kiva vedellä vähän pidempää rundia, voi kuvitella miten päässä sauhuaa "saatana nopeeta facea äkkii Legend kun oon niin uberhaxxor".
Ite concedaan suosiolla kun ei vaan jaksa
lisäkkääs joku kooko#2520, löytyy tuo challenge questi
Dailyt vain pelaan ja rahaa ei ole tullu laitettua yhtään enkä tule laittamaankaanOis kiva kyllä näin ilmaispelaajan sijoittaa vähäsen kortteihin, mutta se kun ei takaa, että saisi yhtään mitään hyödyllistä. Ja niilläkään dusteilla ei hirveästi kasaile.
Tietysti tämä nykyinen meta on mitä on, että halvalla sinänsä saisi pakan millä pelailla, muttei mikään perus faceaggro kiinnostaisi pätkän vertaan.
edit. Paljonko itse olette rahaa peliin käyttäneet? Vai onko tullut f2p keräiltyä kortteja?
Ois kiva kyllä näin ilmaispelaajan sijoittaa vähäsen kortteihin, mutta se kun ei takaa, että saisi yhtään mitään hyödyllistä. Ja niilläkään dusteilla ei hirveästi kasaile.
Tietysti tämä nykyinen meta on mitä on, että halvalla sinänsä saisi pakan millä pelailla, muttei mikään perus faceaggro kiinnostaisi pätkän vertaan.
edit. Paljonko itse olette rahaa peliin käyttäneet? Vai onko tullut f2p keräiltyä kortteja?
Mammuttivuosi tuo aika isoja muutoksia. Tuli sitten tuhlattua kaikki dustit Ragiin ja Sylviin. Blizzard vie molemmat wildin puolelle ja antaa täydet dustit.
A Year of Mammoth Proportions!