Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Tässä varmaan pitää tietää jotain, että hauskuus aukeaa?
Olen supersankarisarjakuvakokematon, joten en ymmärrä...
Pointti on siinä että piirtäjät ei osaa piirtää kuin noin kaksi naista ja kaksi miestä, kaikki loput on enemmän tai vähemmän huonoja variaatioita niistä

Tuossa kans aikuisten päitä pienennetyissä vartaloissa
1679430539942.png
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
FsAZt68aEAECauG.jpg

  • Oletko nainen?
    • Kyllä
  • Näytä tissit
    • Kun olin kylvyssä
  • Seksikästä. Näytä kokonaan?
FsAZt7ZagAACIP8.jpg

    • Okei
  • Kuole
(Et voi enää lähettää viestejä tälle henkilölle. Lisätiedot tällä.)
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
539
Kuva Uudesta Lastensairaalasta? Siellä ainakin oli todella epäloogisia ovia ja avauspainikkeita sun muita. (olin rakentamassa sitä hirvitystä)
Lasten sairaalasta Helsingissä? Käytettiin poitsuu laastarisedän juttusilla. En meinannu päässä ulos sieltä kiinteistöstä! Niitä namikoita oli jemmattuna niin outoihin paikkoihin et alko oikeesti tulla haasteita saada ovia auki
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 331
Lasten sairaalasta Helsingissä? Käytettiin poitsuu laastarisedän juttusilla. En meinannu päässä ulos sieltä kiinteistöstä! Niitä namikoita oli jemmattuna niin outoihin paikkoihin et alko oikeesti tulla haasteita saada ovia auki
On se hyvä että muutkin on samaa mieltä, siellä tosiaan noita avausnappeja saa etsiä joidenkin ovien lähistöltä. Siellä kun noin vuoden verran oli asennushommissa niin alkoi oppimaan miten mikäkin ovi aukesi ja tuo kurkimiehen postaama kuva on siitä selkeimmästä päästä oviympäristöjä.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Lasten sairaalasta Helsingissä? Käytettiin poitsuu laastarisedän juttusilla. En meinannu päässä ulos sieltä kiinteistöstä! Niitä namikoita oli jemmattuna niin outoihin paikkoihin et alko oikeesti tulla haasteita saada ovia auki
Pitää ens kerran ottaa kuva kun käy, mutta siinä pääaulan hissien viereisen oven vieressä on lappu, että oven avaus painike löytyy viereisten ovien toiselta puolelta. Eli siinä on siis ovi, jonka vieressä oleva avausnappi avaa ihan toisen oven. :rofl:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 435
Viestejä
4 161 652
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom