Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katohan, vanha kunnon Kummelin Mauno Ahos vitsi tehnyt uuden paluun näin 30v myöhemmin.
Näille kommenteille on ihan oma ketjunsa.Katohan, vanha kunnon Kummelin Mauno Ahos vitsi tehnyt uuden paluun näin 30v myöhemmin.
Se on keskusteluketju, ei kommenttiketju.Näille kommenteille on ihan oma ketjunsa.
Olet kyllä todella älykäs.Se on keskusteluketju, ei kommenttiketju.
Se on keskusteluketju, ei kommenttiketju.
En tajuuViritelty emolevy
Emon malli on b650 mutta piirisarja (southbridge) on x670. Lisäksi x670 = 2×b650 piiriä.En tajuu
Emon malli on b650 mutta piirisarja (southbridge) on x670. Lisäksi x670 = 2×b650 piiriä.
Emohan oli Asus TUF Gaming B650-plus-wifi. Eli b650 on emon piirisarja(south bridge). Souht bridgen kohdalla lukee x670
Onko nörttiläppäkin oikeesti mennyt näin kuivakkaaksi nykyään :| Olen hämmentynyt. Onneksi sain elää tätä maailmaa jo 90-00.Emohan oli Asus TUF Gaming B650-plus-wifi. Eli b650 on emon piirisarja(south bridge). Souht bridgen kohdalla lukee x670
Alla olevat kuvat lienee selventää viimeistä lausetta.
Onko nörttiläppäkin oikeesti mennyt näin kuivakkaaksi nykyään :| Olen hämmentynyt. Onneksi sain elää tätä maailmaa jo 90-00.
Jep,
Kuivaksi ja ”mukahauskaksi” mennyt.
En löytänyt sitä alkuperäistä kuvaa mikä joskus pyöri aiheesta netissä, mutta Fingerporihan idean oli stripiksi ottanut
Ehkä tuo oli itselleni hauskempaa, kun tuo vieläpä Asuksen ohjelman kautta sille logo-räätälöity testiohjelma oikeasti ilmoittaa noin…Onko nörttiläppäkin oikeesti mennyt näin kuivakkaaksi nykyään :| Olen hämmentynyt. Onneksi sain elää tätä maailmaa jo 90-00.
Tuo sahauskuva on varmaan tunnetun internetin ensimmäinen kuva.