Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 125
HS: seisoiko nainen parvekelasin päällä, kun se petti hänen altaan...

Kuvan sijaan linkki olisi ollut kiva. :)
ehkä tämä juttu

Tekstistäsi tuli mielikuva että parvekkeella lasi lattia/luukku/ikkuna, mutta ainakin alla olevan lainauksen mukaan ei.
Asukkaan mukaan onnettomuusparvekkeelta puuttuu yksi neljästä keskikaiteen alapuolisesta lasista. Nyt aukko parvekelasituksessa on väliaikaisesti tilkitty.
Toisen julkaisun mukaan haastateltu oli maininnut että vaatii jonkin verran voimaa että hajoaa, eli olisko kuvailtu voimakasta nojaamista.
 
  • Tykkää
Reactions: mac
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
8 923
Kuvan sijaan linkki olisi ollut kiva. :)
ehkä tämä juttu

Tekstistäsi tuli mielikuva että parvekkeella lasi lattia/luukku/ikkuna, mutta ainakin alla olevan lainauksen mukaan ei.
Toisen julkaisun mukaan haastateltu oli maininnut että vaatii jonkin verran voimaa että hajoaa, eli olisko kuvailtu voimakasta nojaamista.
Hauskojen kuvien ketju, vaikka enemmän hauska teksti. Itse asia ei ollut tärkeä vaan miten se kirjoitettiin. Jos nojaa sivuun niin voiko sanoa nojan pettämistä että hajosi alla? Vertaa ovi aukesi alla miehen nojatessa siihen.

Itse uutisesta sen verran että on tuo aikamoinen riski.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 411
Hauskojen kuvien ketju, vaikka enemmän hauska teksti. Itse asia ei ollut tärkeä vaan miten se kirjoitettiin. Jos nojaa sivuun niin voiko sanoa nojan pettämistä että hajosi alla? Vertaa ovi aukesi alla miehen nojatessa siihen.

Itse uutisesta sen verran että on tuo aikamoinen riski.
En sanoisi noin, mutta hajosi alta lienee ihan normaalia kielenkäyttöä. Jos haluaa leikkiä fyysikkoa, niin kai siinä voi ajatella, että se voima kohdistuu siinä sinne sivulle, ja tämä on se 'alta'.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 125
Olet oikeassa, täytyi mennä ekaan viestiin katsomaan
https://bbs.io-tech.fi/threads/hauskojen-kuvien-keskusteluketju.429758/

Luulin että vain poliittisilla meemeillä on keskusteluketju.
Tuo varsin tuore ja täällä ohjeistus vähän toinen, tässä ketjussa tarkoitus keskustella jonkin verran, mutta jos tarina lähtee laukalle niin moderaattorit taipui siihen että sitten voi jatkaa tuonne, jos ei muuta parempaa ketjua missä jatkaa.

Se missä menee rajaa on käyttäjäkohtaista, joten ei kannata säikähtää jos parista kommentista tulee jo käyttäjä ohjeistusta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 561
Viestejä
4 166 356
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom