Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -SD-
  • Aloitettu Aloitettu
1671554950918.png

Kaikkeen tottuu
IMG-20221212-WA0000.jpg

Periytyyköhän ydinvoima-asentajan ammatti suvussa kuten aatelis-tittelit muinoin?
Iltaroiske uutisoinee vuonna 2130: "Isoisän isä aloitti työmaalla 2000-luvun alussa, Pekka on jo neljännen sukupolven ydinvoima-asentaja!"
Kyseiseen projektiin sopii allaoleva.

Decision_Sharon_came_to_regret_forever.jpg

Pii on irrationaaliluku joka ei pääty. Koskaan.

Viimeksi muokattu:
Kummin päin tämä on? Vanhempi väki tykkää vai ei tykkää liikkeenpehmennyksestä?

Itse olen kolmekymppinen ja lähtee ekana pois päältä, jos tehdasasetuksissa se on päällä. :)
Mä olen pian 50 eikä hajuakaan mistä edes on kyse. Jostain telkkarin kuvaan liittyvästä nähtävästi.
Eli aivan sama onko päällä vai ei, ei ole tähänkään asti vaikuttanut millään lailla niin enpä ala selvittelemäänkään se enempää :)

Itse olen kolmekymppinen ja lähtee ekana pois päältä, jos tehdasasetuksissa se on päällä. :)
Tuskin siitä kukaan hirveesti tykkää, mutta tod näk on just tehdasasetuksissa päällä, joihin vanhemmat ei välttämättä ole hirveenä koskeneet.

OT mutta selvisipä vihdoin, että miksi omaan silmään kavereiden telkkareissa kaikki leffat ja sarjat tuntuu halvalta saippuaoopperalta.
T. 10v vanhan tv:n omistaja

Statistiikka

Viestiketjuista
296 139
Jäsenet
81 032
Uusin jäsen
emkoo 05

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom