Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -SD-
  • Aloitettu Aloitettu
1657999845108.png

Sä oot ennenki kysellyt ihan samaa. Alat käydä ukko hermoille. Postaa ite kuvia äläkä kysele. :mad:
Offtopic:
Eikai kysyminen ole kielletty? Kysyin ihan aiheesta että onko tuossa itse KUVASSA (esim noissa nukeissa) jotain mitä en hiffaa vai onko kuvan tarkoitus tuo itse uutinen.
Onko tuossa esimerkiksi noissa nukeissa jotain piilojuttuja joita en vaan huomaa tai jotain.
Senkus postaat mitä tykkäät mutta itteä jää häiritsemään jos en pääse jyvälle mikä jutun juoni on ja kai silloin saa kysyä.

Offtopic:
Eikai kysyminen ole kielletty? Kysyin ihan aiheesta että onko tuossa itse KUVASSA (esim noissa nukeissa) jotain mitä en hiffaa vai onko kuvan tarkoitus tuo itse uutinen.
Onko tuossa esimerkiksi noissa nukeissa jotain piilojuttuja joita en vaan huomaa tai jotain.
Senkus postaat mitä tykkäät mutta itteä jää häiritsemään jos en pääse jyvälle mikä jutun juoni on ja kai silloin saa kysyä.

Meillä on ollut ihan samaa vääntöä ennenkin ja silloin sain varoituksen, mutta mode lisäsi viestissään mulle näin viitaten mm sinuun:

"vaikka kuvien hauskuuden tason kommentointi ei ketjuun kuulukaan."

Et sellai

Meillä on ollut ihan samaa vääntöä ennenkin ja silloin sain varoituksen, mutta mode lisäsi viestissään mulle näin viitaten mm sinuun:

"vaikka kuvien hauskuuden tason kommentointi ei ketjuun kuulukaan."

Et sellai
Offtopic:
En ole kommentoinut tämän kuvan hauskuuden tasoa vaan kysyin olenko missannut jotain.

Ei, tää kuva ei oo mikään kuorma-auton perään liimattu kuva, vaan toi on ihan oikea henkilö suojaamassa kuormaa. Ai mistä tiedän? Toi on kuvankaappaus videosta, joka löytyy SPOILER-tägien alta.

määniinpidäntän.JPG

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 950
Jäsenet
81 009
Uusin jäsen
Huossi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom