Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelastaako jeesus.??
No jeesusteippi ainaskin pelastaa.Hallelujaa,aamen.
Löyty toinen vielä.
Mitään en myönnäSiis hetkonen, ootko sä ollu valokuvaamassa sitä mun "kanssakäymistä" naapurin kanssa, vai mistä sä oot noi kuvat saanu? Todella hämmentävää...
Heh, tämä melkein sopisi tuonne sähkön hinta ketjuunkin kun tuntuu siellä vallitsevan samanlainen tunnelma.
En nyt ymmärrä. Tilataan rankkuri ja paikalle tulee joku stereotypinen Techbbs:n käyttäjä.
Eli runkkariEn nyt ymmärrä. Tilataan rankkuri ja paikalle tulee joku stereotypinen Techbbs:n käyttäjä.
Mutta miksi se ei ollut Asko Vilenius vaan joku randomi?Eli runkkari
Toinen lähtökohta on täysin absurdi tilanne missä nainen olisi tehnyt jotain väärin.
Se on siinä tasa-arvon vuoksi.Toinen lähtökohta on täysin absurdi tilanne missä nainen olisi tehnyt jotain väärin.
Rautalankaa?
Eli miehet, jotka harrastavat seksiä vain heinäkuun 24. päivä. Eli kerran vuodessa.Rautalankaa?
Onks tässä itse kuvassa jotain hauskaa jos tuota itse uutista ei ota huomioon?
Sä oot ennenki kysellyt ihan samaa. Alat käydä ukko hermoille. Postaa ite kuvia äläkä kysele.Onks tässä itse kuvassa jotain hauskaa jos tuota itse uutista ei ota huomioon?
Offtopic:Sä oot ennenki kysellyt ihan samaa. Alat käydä ukko hermoille. Postaa ite kuvia äläkä kysele.
Offtopic:
Eikai kysyminen ole kielletty? Kysyin ihan aiheesta että onko tuossa itse KUVASSA (esim noissa nukeissa) jotain mitä en hiffaa vai onko kuvan tarkoitus tuo itse uutinen.
Onko tuossa esimerkiksi noissa nukeissa jotain piilojuttuja joita en vaan huomaa tai jotain.
Senkus postaat mitä tykkäät mutta itteä jää häiritsemään jos en pääse jyvälle mikä jutun juoni on ja kai silloin saa kysyä.
Offtopic:Meillä on ollut ihan samaa vääntöä ennenkin ja silloin sain varoituksen, mutta mode lisäsi viestissään mulle näin viitaten mm sinuun:
"vaikka kuvien hauskuuden tason kommentointi ei ketjuun kuulukaan."
Et sellai
Nyt alkaisi ehkä olla jo aika tuolle hauskuuden tason kommentoinnillekin.Offtopic:
En ole kommentoinut tämän kuvan hauskuuden tasoa vaan kysyin olenko missannut jotain.