Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Autoin jo pari vuotta sitten. Tosin naapuri kaatu kännissä portaissa ja "autoin" häntä ystävällisesti ennenkuin soitin ambulanssin. Siinäkin unohdin vahtia ulko-ovea et ensivaste pääsee sisään ja kattomaan onko naapuri edes elossa. Mut joo kaikki hyvin naapuri on elossa ja ei muista mitään mun "auttamisesta" kuin mitä mä kerroin lanssityypeille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 855
Sä oot ennenki kysellyt ihan samaa. Alat käydä ukko hermoille. Postaa ite kuvia äläkä kysele. :mad:
Offtopic:
Eikai kysyminen ole kielletty? Kysyin ihan aiheesta että onko tuossa itse KUVASSA (esim noissa nukeissa) jotain mitä en hiffaa vai onko kuvan tarkoitus tuo itse uutinen.
Onko tuossa esimerkiksi noissa nukeissa jotain piilojuttuja joita en vaan huomaa tai jotain.
Senkus postaat mitä tykkäät mutta itteä jää häiritsemään jos en pääse jyvälle mikä jutun juoni on ja kai silloin saa kysyä.
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Offtopic:
Eikai kysyminen ole kielletty? Kysyin ihan aiheesta että onko tuossa itse KUVASSA (esim noissa nukeissa) jotain mitä en hiffaa vai onko kuvan tarkoitus tuo itse uutinen.
Onko tuossa esimerkiksi noissa nukeissa jotain piilojuttuja joita en vaan huomaa tai jotain.
Senkus postaat mitä tykkäät mutta itteä jää häiritsemään jos en pääse jyvälle mikä jutun juoni on ja kai silloin saa kysyä.
Meillä on ollut ihan samaa vääntöä ennenkin ja silloin sain varoituksen, mutta mode lisäsi viestissään mulle näin viitaten mm sinuun:

"vaikka kuvien hauskuuden tason kommentointi ei ketjuun kuulukaan."

Et sellai
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 855
Meillä on ollut ihan samaa vääntöä ennenkin ja silloin sain varoituksen, mutta mode lisäsi viestissään mulle näin viitaten mm sinuun:

"vaikka kuvien hauskuuden tason kommentointi ei ketjuun kuulukaan."

Et sellai
Offtopic:
En ole kommentoinut tämän kuvan hauskuuden tasoa vaan kysyin olenko missannut jotain.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 317
Viestejä
4 194 121
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom