Katsopa kuvaa hieman tarkemmin, niin löysät sen todellisen "pihvin".
En tajua.. . Hävettää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsopa kuvaa hieman tarkemmin, niin löysät sen todellisen "pihvin".
Pakaran paikalla kaksi kaljua. Joko näit kaksi kaljupäätä tai pakarat.En tajua.. . Hävettää?
Pakaran paikalla kaksi kaljua. Joko näit kaksi kaljupäätä tai pakarat.
Mjoo, itse menin lankaan ja aiheutti hörähdyksn. 40€ myyn huumorintajuni, huonon sellaisen.Ei kele... Ei voi olla noin köyhä vitsi... Tai mä oon liian tosikko nykyisin kun näin mimmin housut ekana, sitten kaljut ja en osannut yhdistää niitä vaikka kuin yritin silmiä siristää... Pitää vissiin pistää osto-palstalle osto pyyntö huumorintajusta. Paljonkohan sellaisella on hintaa näin noin 40vee vajaalle vajaalle nörtille?
Ei kele... Ei voi olla noin köyhä vitsi... Tai mä oon liian tosikko nykyisin kun näin mimmin housut ekana, sitten kaljut ja en osannut yhdistää niitä vaikka kuin yritin silmiä siristää... Pitää vissiin pistää osto-palstalle osto pyyntö huumorintajusta. Paljonkohan sellaisella on hintaa näin noin 40vee vajaalle vajaalle nörtille?
Mjoo, itse menin lankaan ja aiheutti hörähdyksn. 40€ myyn huumorintajuni, huonon sellaisen.
En tajuu.
Olisiko kyse eräänlaisesta rajojen tai ainakin ruutujen rikkomista. Etäisesti Hessua muistuttava olento taitaa löytää siis oman hattunsa.En tajuu.
Eka mikä tuli mieleen tästä: Kuka vittu anto kesähessun ajaa..?