Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Pakaran paikalla kaksi kaljua. Joko näit kaksi kaljupäätä tai pakarat.
Ei kele... Ei voi olla noin köyhä vitsi... Tai mä oon liian tosikko nykyisin kun näin mimmin housut ekana, sitten kaljut ja en osannut yhdistää niitä vaikka kuin yritin silmiä siristää... Pitää vissiin pistää osto-palstalle osto pyyntö huumorintajusta. Paljonkohan sellaisella on hintaa näin noin 40vee vajaalle vajaalle nörtille?
 
Liittynyt
24.08.2019
Viestejä
125
Ei kele... Ei voi olla noin köyhä vitsi... Tai mä oon liian tosikko nykyisin kun näin mimmin housut ekana, sitten kaljut ja en osannut yhdistää niitä vaikka kuin yritin silmiä siristää... Pitää vissiin pistää osto-palstalle osto pyyntö huumorintajusta. Paljonkohan sellaisella on hintaa näin noin 40vee vajaalle vajaalle nörtille?
Mjoo, itse menin lankaan ja aiheutti hörähdyksn. 40€ myyn huumorintajuni, huonon sellaisen.
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
1 298
Ei kele... Ei voi olla noin köyhä vitsi... Tai mä oon liian tosikko nykyisin kun näin mimmin housut ekana, sitten kaljut ja en osannut yhdistää niitä vaikka kuin yritin silmiä siristää... Pitää vissiin pistää osto-palstalle osto pyyntö huumorintajusta. Paljonkohan sellaisella on hintaa näin noin 40vee vajaalle vajaalle nörtille?
Mulla meni todella pitkään huomata ne kaljupäät, mutta olenkin aina katsonut maailmaa positiivisesti. Toisille lasi on puolityhjä ja toisille puoliksi täysi ja kolmannet näkee pakaroita kaljupäissäkin. Tiedä sitten että mistä tämä kertoo ;)

Edit. Tulkintaero voi johtua myös sukupuolesta
 
Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
503
<rautalanka>
Ruudussa 2 olento ottaa hatun ruudusta 4. Näin ruudussa 3 olennolla on 2 hattua. Neljännessä ruudussa jälleen vain 1, koska siitä ruudusta hattu otettiin.
</rautalanka>
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 474
Viestejä
4 163 464
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom