Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
545
Ihmiset kyllä vänkäävät ihme asioista… onko pullan sisällä mantelimassaa vai hilloa, ja kummin päin vessapaperirulla laitetaan telineeseen :D Minä syön pullia molemmilla täytteillä ja rullan voi laittaa molemmin päin telineeseen, ei se takaliston pyyhkiminen siitä jää kiinni.

Jotta ei menisi aivan OT:ksi, niin liitetään mukaan itse ottamani ”hauska” kuva murtovarmasta lukitsemistavasta.
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 331
Ihmiset kyllä vänkäävät ihme asioista… onko pullan sisällä mantelimassaa vai hilloa, ja kummin päin vessapaperirulla laitetaan telineeseen :D Minä syön pullia molemmilla täytteillä ja rullan voi laittaa molemmin päin telineeseen, ei se takaliston pyyhkiminen siitä jää kiinni.

Jotta ei menisi aivan OT:ksi, niin liitetään mukaan itse ottamani ”hauska” kuva murtovarmasta lukitsemistavasta.
Onhan tuo murtovarma, mitään ei tarvitse murtaa kun vaan pujottaa lukon satulan yli :D
 
Liittynyt
11.07.2018
Viestejä
89
Katos joo sorry. Mut eipä poisteta kuvaa. Kuva voi edistää Vihreiden mahalaskua :smoke: :rofl:
Vaikka ihan "luin vain ketjun otsikon"-tasolle ei nyt ilmeisesti päästy, niin katsotaan sormien läpi tällä kertaa. Nimittäin nyt kyllä kaikinpuolin vaikuttaa niin uniikilta ja kekseliäältä materiaalilta, että muuttaa maailmaa.

Edessä on loistava tulevaisuus ja lukuisia henkisiä voittoja internet-kinasteluissa.

Edit: näköjään poistoon joutaa tämäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
1 412


Liittyen aiempaan poistettuun kuvaani: Se, että kuvassa esiintyy poliitikko, ei automaattisesti tarkoita sitä, että kyseessä on poliittinen kuva.
Rajaus poliittisiin henkilöihin on toimiva. Muuten ketjuun voisi postailla vaan oman inhokkipuolueen väkeä muokattuna huonoihin meemeihin. Ja tästä vihastuneet toisen puolen kannattajat taas tekevät samoin ja soppa on valmis.

Mielummin käyn katselemassa näitä 40v raksapenttien watsupilla jakamia repskops kuvia.
 

Liitteet

Liittynyt
20.11.2019
Viestejä
49
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 690
Melko matalalalla lentänyt kun osa nuolista vaakasuorassa. Jokin tarina kuvaan liittyen olisi toki mielenkiintoinen.

Edit: Selvis.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 690
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom