Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

jad

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 213
Jonkin aikaa sitten mode taisi tässä ketjussa linjata, että jos kuvassa esiintyy poliittinen henkilö, niin sen paikka on politiikkameemiketjussa. Tällä linjauksella rajanveto on helppo, ei tarvitse kiistellä siitä onko joku kuva poliittinen vai ei.

Jos tämäkin kuva olisi alunperin postattu allaolevassa muodossa, niin rajanveto onkin hankalampaa :) Tietäjät tietää kuka haastateltava henkilö on, mutta tietämättömille kuvan huumoriarvo on edelleen tallella.
1644614182049.png


Edit: Jottei mene pelkästään keskusteluksi, niin se hauska kuva mukaan:

1644615093375.png
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 253
No JD ei ole bourbonia eikä sellaisenaan erityisen hyvääkään mutta sopii kolaan erinomaisesti niin varmaan kaikki jotka viskikolasta pitävät.
JD on teknisesti bourbonia vaikka ne haluaa markkinoida sen tennesee viskinä.

Jack Daniel’s chooses not to call itself bourbon, but the historic brand applies for federal label approval under the class of bourbon and Tennessee whiskey is listed as straight bourbon in the North American Free Trade Agreement.
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
476
JD on teknisesti bourbonia vaikka ne haluaa markkinoida sen tennesee viskinä.
No joo, tämä on vähän sellanen homma että kaikki tennesseeviski on bourbonia mutta kaikki bourbon ei ole tennessee -viskiä. Hiilen läpi suodattaminen tislauksen jälkeen on se juttu.
 
Liittynyt
28.03.2018
Viestejä
1 399
Jotenkin aina tökkinyt ajatus siitä että viinaa säilötään kymmenen vuotta tammitynnyrissä ja sitten se sekoitetaan kokikseen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
447
Pitää yrittää löytää vanha interrailikuva paluumatkalta, kun kaadettiin laivan hytissä Jack Daniels pullo vessan pönttöön.
Ostettiin menomatkalla, 3 viikkoo roikku mukana, eikä kukaan halunnu juoda sitä.
Yksikään muu viina ei ole aiheuttanut samanlaista välitöntä hissiefektiä kuin JD :spuking:
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
513
Toi yllä on taas näitä että jonkun pitää avata tätä!
Onko pointti, että 10vuodessa vain yksi hylsy kadonnut tai että Snap-on niin laadukas että vain 1 rikki/hukkunut
vai mitä häh? prkl
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 209
Muuten hyvä ,mutta lavastettu tilanne. Se on 13 mm hylsy joku puuttuu :)
Toi yllä on taas näitä että jonkun pitää avata tätä!
Onko pointti, että 10vuodessa vain yksi hylsy kadonnut tai että Snap-on niin laadukas että vain 1 rikki/hukkunut
vai mitä häh? prkl
Jos ei napannut / et ymmärtänyt, nii ohittakaa. Jos tykkäsitte, nii tykätkää. Jos haluatte keskustella, nii pistäkää yv:tä kuvan lähettäjälle.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 949
Tulkintoja on varmaan monia, mutta itse tulkitsin sen niin , että kun on iso hylsysarja hommattu, niin itse asiassa tarvitset siitä vain yhtä kokoa ja kun se sitten hukkuu ja niin koko hylsysarja muuttuu aika turhaksi.
Tuo on vaan niin totta ,oli kyseessä sitten hylsysarja , poranteräsarja tai ruuvikärkisarja.


Tiedä sitten mikä oli postaajan tulkinta tästä ?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
963
Tulkintoja on varmaan monia, mutta itse tulkitsin sen niin , että kun on iso hylsysarja hommattu, niin itse asiassa tarvitset siitä vain yhtä kokoa ja kun se sitten hukkuu ja niin koko hylsysarja muuttuu aika turhaksi.
Tuo on vaan niin totta ,oli kyseessä sitten hylsysarja , poranteräsarja tai ruuvikärkisarja.
Joku voi käydä sitten ostamassa sen puuttujan hylsyn, poranterän tai ruuvikärjen koko uuden setin sijaan.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 167
Tulkintoja on varmaan monia, mutta itse tulkitsin sen niin , että kun on iso hylsysarja hommattu, niin itse asiassa tarvitset siitä vain yhtä kokoa ja kun se sitten hukkuu ja niin koko hylsysarja muuttuu aika turhaksi.
Tuo on vaan niin totta ,oli kyseessä sitten hylsysarja , poranteräsarja tai ruuvikärkisarja.
Olikin vähän väärä ketju.
Siirsin työkaluihin
Ehkä kannattaa ostaa se yksi koko, toinen tapa lähetystä, osta edullinen kelvollinen sarja , ja siihen siten ostelee laadukkaina niitä komponentteja mitä oikeasti tarvii.
Poranterät on kulutus tavaraa (osaa voi terottaa), kärkisarjat kertakäyttöistä kulutustavaraa , jälkimmäiseen sitten ostaa eniten kuluvia useamman , joista osa siihen lootaan, loput varastoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
587
Ostit minkä tahansa "kattavan" työkalusarjan, niin 16 ja 18 milliset hylsyt/kiintoavaimet eivät sisälly hintaan.
Jos jotakin hassua tähän pitää sisällyttää, niin harrastamani Ruåtsalainen automerkki sisältää luvattoman paljon kyseisen avainvälin pultteja.

No löytyi tuollainen kuva hassutteluksi:

Kakku.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 638
Viestejä
4 186 804
Jäsenet
70 774
Uusin jäsen
Berch

Hinta.fi

Ylös Bottom