Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 862
NEW FOLDER (4): Coming soon!

Näin tukihenkilön näkökulmasta: Toi on jo iso voitto kun on löydetty kansiot. Jessus mitä sitä tulee nähtyäkään päivittäin asiakkaiden Windowssin työpöydällä :sick:...
Aikanaan nähnyt käyttäjiä joilla oli työpöydällään niin paljon tiedosto- ja kansiokuvakkeita jotta niitä ei enää mahtunut työpöydälle. Jolloin Windows alkoi kasata niitä päällekkäin joten et enää tiennyt/nähnyt montako kuvaketta työpöydällä itse asiassa onkaan, eikä käyttäjäkään jostain kumman syystä enää löytänyt vanhoja tiedostojaan. (Käyttäjäprofiilissa levyllä näkyi joten oli sieltä helpompi siirrellä) Tämä onnistui muistaakseni vielä XP-aikana, en ole kokeillut uudemmissa. Oli toki helpompi virhekin kun näyttöresot olivat vielä 1024*768-luokkaa.

Over_50_when_everything_hurts.jpg
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 323
Kuvan hauskuus riippuu katsojasta. Minua huvitti tajuta kuinka nopeasti ja vaivattomasti ihmisaivot tekevät päätöksen henkilön sukupuolesta kasvojen perusteella.
1690310190535.png
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 162
Kuvan hauskuus riippuu katsojasta. Minua huvitti tajuta kuinka nopeasti ja vaivattomasti ihmisaivot tekevät päätöksen henkilön sukupuolesta kasvojen perusteella.
Oli kyllä jännä huomata miten nopeasti mielipide muodostui. Ikään kuin automaattisesti, samaan aikaan kun järkiaivot väittivät kyseessä olevan sama kuva kaksi kertaa.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 741
Kuvan hauskuus riippuu katsojasta. Minua huvitti tajuta kuinka nopeasti ja vaivattomasti ihmisaivot tekevät päätöksen henkilön sukupuolesta kasvojen perusteella.
Itse kyllä teen nopean päätöksen sukupuolesta kasvojen perustella, toistaiseksi 100% onnistuminen oikeassa elämässä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 580
Viestejä
4 251 721
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Suskari

Hinta.fi

Ylös Bottom