Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän tsemppiä nyt.. vasta oli 5 kuvaa sitten.
Tuosta kuvasta on sentään jo viisi päivää:Vähän tsemppiä nyt.. vasta oli 5 kuvaa sitten.
Aikanaan nähnyt käyttäjiä joilla oli työpöydällään niin paljon tiedosto- ja kansiokuvakkeita jotta niitä ei enää mahtunut työpöydälle. Jolloin Windows alkoi kasata niitä päällekkäin joten et enää tiennyt/nähnyt montako kuvaketta työpöydällä itse asiassa onkaan, eikä käyttäjäkään jostain kumman syystä enää löytänyt vanhoja tiedostojaan. (Käyttäjäprofiilissa levyllä näkyi joten oli sieltä helpompi siirrellä) Tämä onnistui muistaakseni vielä XP-aikana, en ole kokeillut uudemmissa. Oli toki helpompi virhekin kun näyttöresot olivat vielä 1024*768-luokkaa.NEW FOLDER (4): Coming soon!
Näin tukihenkilön näkökulmasta: Toi on jo iso voitto kun on löydetty kansiot. Jessus mitä sitä tulee nähtyäkään päivittäin asiakkaiden Windowssin työpöydällä ...
Oli kyllä jännä huomata miten nopeasti mielipide muodostui. Ikään kuin automaattisesti, samaan aikaan kun järkiaivot väittivät kyseessä olevan sama kuva kaksi kertaa.Kuvan hauskuus riippuu katsojasta. Minua huvitti tajuta kuinka nopeasti ja vaivattomasti ihmisaivot tekevät päätöksen henkilön sukupuolesta kasvojen perusteella.
Mutta käytännössä eron huomaisi alle 10 sekunnin, hiukan humalan asteesta riippuen.Oli kyllä jännä huomata miten nopeasti mielipide muodostui. Ikään kuin automaattisesti, samaan aikaan kun järkiaivot väittivät kyseessä olevan sama kuva kaksi kertaa.
Itse kyllä teen nopean päätöksen sukupuolesta kasvojen perustella, toistaiseksi 100% onnistuminen oikeassa elämässä.Kuvan hauskuus riippuu katsojasta. Minua huvitti tajuta kuinka nopeasti ja vaivattomasti ihmisaivot tekevät päätöksen henkilön sukupuolesta kasvojen perusteella.
Itse kyllä teen nopean päätöksen sukupuolesta kasvojen perustella, toistaiseksi 100% onnistuminen oikeassa elämässä.
"Oikeassa elämässä" lienee se, mitä painotettiin.
Paljon saat?
Vain 60% Oli vaikeita kun ei aataminomenasta tunnista. Yksi trans näytti satavarmasti naiseksi syntyneeltä.
Paljon saat?