Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
629
Tykkäsin yhdestä, tai kahdesta... Skeletor (vai mikä se nyt olikaan nimeltään) vitsin ja "mummeli"-kuvan jälkeen tipuin totaalisesti, eli ei naurattanut enään...

Tätä on pyydetty jo useasti, mutta pyydän itse vielä kerran: Yksi kuva per viesti.

Tuota on pyydetty jo sen verran useasti, että korotan: @Sampsa tai @Juha Kokkonen : Normaalisti tulee käsittääkseni varoitus "floodaamisesta", jos lähetää usean viestin peräkkäin samaan ketjuun/aiheeseen. Niin onko mahdollista, että esim. tässä ketjussa ois poikkeus tuohon sääntöön (huomioiden ketjun aiheen)?
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 125
Tykkäsin yhdestä, tai kahdesta... Skeletor (vai mikä se nyt olikaan nimeltään) vitsin ja "mummeli"-kuvan jälkeen tipuin totaalisesti, eli ei naurattanut enään...

Tätä on pyydetty jo useasti, mutta pyydän itse vielä kerran: Yksi kuva per viesti.

Tuota on pyydetty jo sen verran useasti, että korotan: @Sampsa tai @Juha Kokkonen : Normaalisti tulee käsittääkseni varoitus "floodaamisesta", jos lähetää usean viestin peräkkäin samaan ketjuun/aiheeseen. Niin onko mahdollista, että esim. tässä ketjussa ois poikkeus tuohon sääntöön (huomioiden ketjun aiheen)?

Enemmän tämä valitus täällä ei naurata. Jos jostain kuvasta ei itse tykkää, niin ei tarkoita etteikö joku muu voisi tykätä. Skippaa ohi sitten.

Ja jos ei postauksia tule, niin pitäisikö mieluummin antaa ketjun kuolla vain poes, kuin antaa laittaa toisen viestin perään?
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
629
Enemmän tämä valitus täällä ei naurata. Jos jostain kuvasta ei itse tykkää, niin ei tarkoita etteikö joku muu voisi tykätä. Skippaa ohi sitten.

Ja jos ei postauksia tule, niin pitäisikö mieluummin antaa ketjun kuolla vain poes, kuin antaa laittaa toisen viestin perään?
Et sitten lukenut mun viestiä ollenkaan, tai ymmärsit sen väärin... Oli miten oli, niin seison sanojeni takana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 534
Ihan mielenkiinnosta: missä mielessä on parempi, että yhden kolmen kuvan viestin sijaan tehdään kolme eri viestiä? En hoksaa pointtia, onko tämä kenties esteettinen juttu vai jotain muuta?
Jos yhdestä kuvasta tulee hyvä mieli ja toisesta paha. Sen jälkeen pään sisällä ruksuttaa, että ei tiedä mitä tehdä. Tekis mieli tykätä postauksessa, mutta ei voi. Pää räjähtää ja pitää sen sijaan tulla avautumaan tänne, koska minä haluan.

misc-jackie-chan-l.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 951
Mitä jos kävisit tämän keskustelun siellä keskustelulle tarkoitetussa ketjussa?
Mitä jos jättäisit leikkimästä ketjupoliisia ja lukisit ohjeistuksen :) Lyhyet ja varsinkin tuollaiset suoraan "vitsiin" liittyvät jatkot tässä ketjussa ovat ihan ok. Tosikot voi sitten vängätä toisessa ketjussa ihan miten paljon haluavat ymmärtävätkö vitsiä vai ei.

e: Niin se vitsi unohtui:
1689948518542.png
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 945
NEW FOLDER (4): Coming soon!

Näin tukihenkilön näkökulmasta: Toi on jo iso voitto kun on löydetty kansiot. Jessus mitä sitä tulee nähtyäkään päivittäin asiakkaiden Windowssin työpöydällä :sick:...
OT. Näin työntekijän näkökulmasta. Siitähän sulle maksetaan, että löydät ne kansiot Winukan työpöydältä tarvittaessa vaikka olisi duunarin Winukan työpöydällä kansiot sekaisin, kuin huolimattoman halot liiterissä. Jos kaikilla olisi kansiot tiptop orderissa, niin eipä olisi sullakaan työtä tukihenkilönä. ;)
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 034
OT. Näin työntekijän näkökulmasta. Siitähän sulle maksetaan, että löydät ne kansiot Winukan työpöydältä tarvittaessa vaikka olisi duunarin Winukan työpöydällä kansiot sekaisin, kuin huolimattoman halot liiterissä. Jos kaikilla olisi kansiot tiptop orderissa, niin eipä olisi sullakaan työtä tukihenkilönä. ;)
Näin työnantajapuolen näkökulmasta, olet siis valmis tekemään sen verta enemmän duunia samaan rahaan että saadaan palkattua toinen it-jantteri etsimään työntekijöiden huvikseen hukkaamia asioita. Se it on vain tappiollinen osa teidän toimia mutta jos sitä ei ole niin kukaan muukaan lopulta tee mitään.

1690015757157.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 943
Viestejä
4 272 018
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom