Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tajuu Kossupullonko(?) pitäisi olle se hauska tässä?
Olen muuten laittanut tuonne x määrän kuvia ja ensimmäistäkään ei olla julkaistu ja siinä mielessä paska sivu, että päivittävät sitä vain kerran viikossa torstaisin.
Olen muuten laittanut tuonne x määrän kuvia ja ensimmäistäkään ei olla julkaistu ja siinä mielessä paska sivu, että päivittävät sitä vain kerran viikossa torstaisin.
Saattaa olla näin, mutta silti aika hidasJos ollaan samassa sivustossa, niin eikös päivitystahti ole ti & to?
Saattaa olla näin, mutta silti aika hidas
Ei täällä ole foorumin ulkoiset linkit kiellettyjä, joten...On todellakin liian hidas, mutta varmaan noillakin on jotkut kriteerit, muuten olis serverit täynnä mokailuja, jos kaikki julkaistaisiin.
Offtopicia. Mistä tämä koko meemi on saanut alkunsa??
Woman Yelling at a Cat | Know Your MemeOfftopicia. Mistä tämä koko meemi on saanut alkunsa??
Senkun ottaa Snipping Toolilla kuvan ja liittää tähän tekstikenttään!
Tuo ei ole suora linkki. Tämä on:
muoks: en tiedä mikä mättää, itsellä kuva näkyy hyvin.
linkki: https://memestatic.fjcdn.com/pictures/What+in+the+goddamn_70277c_7524703.jpg
Onkohan kellään tallella sitä erinäköisiin harrastajiin kohistuvaa meemiä jossa on kiukkunen nainen ja tekstinä:
Onkohan kellään tallella sitä erinäköisiin harrastajiin kohistuvaa meemiä jossa on kiukkunen nainen ja tekstinä:
"Taas uus ________!"
"[Kävisit huorissa/Ryyppäisit/Katsoisit jalkapalloa/jotain] niinku muut miehet!"
Kiitos! Elämäni on nyt täydellinen.