Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -SD-
  • Aloitettu Aloitettu
Taitaa olla vanha juttu. Nykyään homma on kääntynyt toisin päin ja joka väliin on joku polvijärveläinen mainitsemassa että "kyllä minä vielä lihaa syön" tmp.

1603876482321_vegan_babies.jpg

1589767023108_vegan.jpg

1602378381831_emily_the_vegetarian.jpg

Tota kutistuvaa metalliteippiä käytetään aika paljon muuallakin, kuin lentokoneissa. Kieltämättä eka reaktio lentokoneessa oli kanssa aika wtf :smile:

Tuossa pointtina taisi olla nuo kuusi tykkääjää, mitkä on tuttuja siitä meemistä missä nämä herrat kantaa arkkua ja tanssii samalla

Joo, kasvojen uskottava muokkaus on todella vaikeaa!

Kerran minun piti tehdä photarilla eräänlainen kirurginen operaatio, eli piti tutun naisen virallisesta firmakuvasta poistaa hänen kauhistelemansa kaksoisleuka:) Korvien ja suun alapuolinen alue sekä kaula piti varjoineen ja uurteineen "rakennella" uudestaan. Samoin ihon värien piti olla jokaisessa kohdassa oikeanlainen - sekä lopputuloksen olla uskottavan näköinen. Oli muuten hemmetinmoinen homma tässä kaikessa onnistua!

Eli tällaiseen "väärentämiseen" olen syyllistynyt... Kohdehenkilö oli kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen:)
Et sitten tälle linjalle lähtenyt?
1638520508426.png

Ihmisen ihonväri ja kasvonpiirteet riippuvat toisistaan. Ihonvärin merkittävä tummentaminen photarilla ilman kasvonpiirteisiin kajoamista vastaa melanismia (albinismin vastakohta). Mutta melanismia ei esiinny ihmisillä. Sen sijaan monilla eläimillä melanismia esiintyy, esimerkkinä musta pantteri.

Edit: Mutta joo, hieman erikoinen ja kyseenalainen keskustelunaihe.

Kasvojen ihonvärin muuttaminen on kyllä radikaalin näköinen temppu. Muistan kuinka penkkaripäivänä luokkakaveri oli blackfeissannut itsensä mustaihoiseksi naiseksi.

Sen verran oudon näköiseksi muuttui kyseinen neito sillä, että en kyllä olisi tunnistanut muuta kuin pitkään katsomalla ja äänestä.

Tuo tapahtui siis aikana kun Suomi ei ollut nykyisen kaltainen wokettajien kieltola eikä käynyt mielessäkään, että taustalla olisi hänellä ollut joku rasistinen ajatus, kun koulukin oli Suomen mittakaavassa humanistinen "eliittilukio".

Samoilla tulilla tunnustan kyllä itsekkin alle kouluikäisenä pukeutuneeni intiaanipäähineeseen eikä sen tarkoitus todellakaan ollut halventaa Yhdysvaltojen alkuperäisväestöä ja heidän kulttuuriaan.

Täällä tuntee itsensä välillä idotootiksi , kun vähän väliä tulee vastaan jotain, mistä ei ymmärrä höykäsen pöläystä. Kuten tämä.
Pidän peukkuja pystyssä että tämä olisi edes hyvä, kun joku sen mulle avaa.
Suvun tietokonetaitoista henkilöä kuvastava koira saa post-traumaattisia flashbackejä kuullessaan isoäidin saaneen uuden puhelimen ja ajatellessaan joutuvansa toimimaan mikrotukena puhelimen käytössä.

Suvun tietokonetaitoista henkilöä kuvastava koira saa post-traumaattisia flashbackejä kuullessaan isoäidin saaneen uuden puhelimen ja ajatellessaan joutuvansa toimimaan mikrotukena puhelimen käytössä.

Nyt lässähti, odotukset oli korkeammalla.

Onko hauskuus siinä, että tämä tietokonehenkilö saa post-traumaattisia muistoja Vietnanin sodasta ? Aika iäkäs tietokonetukihenkilö jos tuo kummittelee muistoissa . Saati sitten grandma.

Viimeksi muokattu:
Nyt lässähti, odotukset oli korkeammalla.

Onko hauskuus siinä, että tämä tietokenhenkilö saa post-traumaattisia muistoja Vietnanin sodasta ? Aika iäkäs tietokonetukihenkilö jos tuo kummittelee muistoissa . Saati sitten grandma.
PSTD, varsinkin englanninkielisessä maailmassa ruukataan linkittää lähes poikkeuksetta sotaan. Flasbackin tarkalla sodalla tuskin tässä lienee väliä muuta kuin että se varmaan kuvastaa IT tukena täysin osamattomalle olemista kuvainnolliseksi taisteluksi mitä se yleensä onkin.

Täällä on ilmeisesti joitakin jotka eivät ole toimineet koko suvun ilmaisina IT-tukihenkilöinä viimeiset 30 vuotta :coffee:

Ja kun pelkästään vian kuvailuun saattaa mennä ensimmäinen puoli tuntia ennen kuin itse tajuaa mikä siellä koneella on vikana. Vikakuvaus tyyliin:"En mä tiedä mikä pe#kele sielle tuli, mutta se ei enää toimi." Etätuki helpottui aikoinaan merkittävästi kun saatiin tunnin asennusrumban jälkeen asennettua etänä teamviewerin.

I5tIGmb.jpg

Ja kun pelkästään vian kuvailuun saattaa mennä ensimmäinen puoli tuntia ennen kuin itse tajuaa mikä siellä koneella on vikana. Vikakuvaus tyyliin:"En mä tiedä mikä pe#kele sielle tuli, mutta se ei enää toimi." Etätuki helpottui aikoinaan merkittävästi kun saatiin tunnin asennusrumban jälkeen asennettua etänä teamviewerin.

OFFTOPIC:

Siinä tahtoo mennä itsellä helposti viisi minuuttia kun läheinen seniori soittaa "it-ongelman" kanssa ennen kuin ymmärtää edes mistä laitteesta on kysymys. Keskustelu alkaa välillä jotenkin näin puhelimessa "Mikä tässä on vikana kun ei kuva näy?". Sitten kyselen onko kyse televisiosta, tabletista, älypuhelimesta, pöytätietokoneesta, läppäristä ja ovatko kotona tai jollain mökillä jonka laitteessa se vika on.

Yllättävän usein vika löytyy sitten siitä, että imuroitu tai siivottu muuten ja sitten siinä on siivotessa irronnutkin joku virtatöpseli, antennijohto tai verkkokaapeli tai hiiren tai näppäimistön johto.

Jos jotain hyvää viime vuosina on tapahtunut, niin Windows koneita ei tarvi enää juurikaan sukulaisille "etähuoltaa" vian vuoksi toisin kuin vielä joskus NT ja XP aikana.

Voi vain arvailla miten raskasta tai hermoja kuluttavaa on työ jossain IT-tuessa, jonne ihmiset soittelevat noiden laiteongelmien tiimoilta ja niitä pitää työkseen kuunnella ja selvitellä.

Voi vain arvailla miten raskasta tai hermoja kuluttavaa on työ jossain IT-tuessa, jonne ihmiset soittelevat noiden laiteongelmien tiimoilta ja niitä pitää työkseen kuunnella ja selvitellä.
Myöskin OT: Ei ole ihan sattumaa, että mä jätin it-hommat taakseni jo ~15 vuotta sitten.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 073
Jäsenet
81 024
Uusin jäsen
RoosaTheGangster

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom