Max Cherry
Team Retro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli tästä edelmanista mieleen, että on muuten yllättävän vaikea vaihtaa ihonväriä kasvoista (photarilla) uskottavasti. Varjot jne sävyt kai osaltaan syynä, eikä asiaa helpota että esim adoben jne forumeilla vaaditaan heti banneja ja heilutetaan rasismikorttia jos asiasta yrittää keskustella.
Joo, kasvojen uskottava muokkaus on todella vaikeaa!Tuli tästä edelmanista mieleen, että on muuten yllättävän vaikea vaihtaa ihonväriä kasvoista (photarilla) uskottavasti. Varjot jne sävyt kai osaltaan syynä, eikä asiaa helpota että esim adoben jne forumeilla vaaditaan heti banneja ja heilutetaan rasismikorttia jos asiasta yrittää keskustella.
Tuossa omatekoinen danny ♂
Tuli tästä edelmanista mieleen, että on muuten yllättävän vaikea vaihtaa ihonväriä kasvoista (photarilla) uskottavasti. Varjot jne sävyt kai osaltaan syynä, eikä asiaa helpota että esim adoben jne forumeilla vaaditaan heti banneja ja heilutetaan rasismikorttia jos asiasta yrittää keskustella.
Tuossa omatekoinen danny ♂
Ihmisen ihonväri ja kasvonpiirteet riippuvat toisistaan. Ihonvärin merkittävä tummentaminen photarilla ilman kasvonpiirteisiin kajoamista vastaa melanismia (albinismin vastakohta). Mutta melanismia ei esiinny ihmisillä. Sen sijaan monilla eläimillä melanismia esiintyy, esimerkkinä musta pantteri.Se uskottavuus on imho paljolti kiinni kasvojen piirteistä. En osaa sitä sen paremmin selittää... Vähän samaan tapaan kuin imho saman etunimisillä ihmisiltä löytyy samanlaisia kasvonpiirteitä ja sitä kautta nimi sopii "päähän / naamaan" . Olen huomannut tuon omanimikaimoilla sekä muillakin saman nimisillä ihmisillä. Joskus sen huomaaminen tosin vaatii pidemmän aikaa.
Myönnän tosin samaanaikaan, että jos joku ihminen on valehdellut mulle nimensä, niin en todellakaan ole sitä heti mitenkään kasvojenpiirteiden perusteella huomannut valheeksi.
Ja sitten itse kuvasta: Itseä uskottavuutta ehkä eniten häiritsee toi silmät + nenä alue. En osaa selittää mikä siinä on se juttu, joka ei vakuuta...
Just noin. Jätin ihan tarkoituksella avaamatta enempää koska kuvatopicIhmisen ihonväri ja kasvonpiirteet riippuvat toisistaan. Ihonvärin merkittävä tummentaminen photarilla ilman kasvonpiirteisiin kajoamista vastaa melanismia (albinismin vastakohta). Mutta melanismia ei esiinny ihmisillä. Sen sijaan monilla eläimillä melanismia esiintyy, esimerkkinä musta pantteri.
Edit: Mutta joo, hieman erikoinen ja kyseenalainen keskustelunaihe.
Taitaa olla vanha juttu. Nykyään homma on kääntynyt toisin päin ja joka väliin on joku polvijärveläinen mainitsemassa että "kyllä minä vielä lihaa syön" tmp.
Et sitten tälle linjalle lähtenyt?Joo, kasvojen uskottava muokkaus on todella vaikeaa!
Kerran minun piti tehdä photarilla eräänlainen kirurginen operaatio, eli piti tutun naisen virallisesta firmakuvasta poistaa hänen kauhistelemansa kaksoisleuka Korvien ja suun alapuolinen alue sekä kaula piti varjoineen ja uurteineen "rakennella" uudestaan. Samoin ihon värien piti olla jokaisessa kohdassa oikeanlainen - sekä lopputuloksen olla uskottavan näköinen. Oli muuten hemmetinmoinen homma tässä kaikessa onnistua!
Eli tällaiseen "väärentämiseen" olen syyllistynyt... Kohdehenkilö oli kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen
No tällainen se tekemäni kirurginen operaatio oli, eikä kohteesta tuntunut yhtään kivuliaaltaEt sitten tälle linjalle lähtenyt?
Kurkkutorvi vetää aika jyrkästi xDNo tällainen se tekemäni kirurginen operaatio oli, eikä kohteesta tuntunut yhtään kivuliaalta
Ihmisen ihonväri ja kasvonpiirteet riippuvat toisistaan. Ihonvärin merkittävä tummentaminen photarilla ilman kasvonpiirteisiin kajoamista vastaa melanismia (albinismin vastakohta). Mutta melanismia ei esiinny ihmisillä. Sen sijaan monilla eläimillä melanismia esiintyy, esimerkkinä musta pantteri.
Edit: Mutta joo, hieman erikoinen ja kyseenalainen keskustelunaihe.
En tajuu.
Siis kyseessähän on Kiasman uusi näyttely, Olipa kerran ihminen.En tajuu.