Hauskojen kuvien KESKUSTELUketju

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 449
Tämähän ei tosiaan mitään uutta ole, että eri valmistajien motteja autoissa.
Ps. Tänne keskustelut.
Ja kyllähän jossain Ladassakin lukee koneessa "Design by Porsche" :D Olikohan tuo jossain Samarassa ellen väärin muista. Yksi tuttu tuolla "brassaili" ja totesi että hänelläkin on melkein Porsche autona.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 145
Ja kyllähän jossain Ladassakin lukee koneessa "Design by Porsche" :D Olikohan tuo jossain Samarassa ellen väärin muista. Yksi tuttu tuolla "brassaili" ja totesi että hänelläkin on melkein Porsche autona.
Mulla oli Seatti porssen moottorilla ja oli kyllä hauska kone vedellä hiekkateillä linkussa.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 028
Äläs nyt, toikin vois olla huonommin kuten mun vanhan 25 levyn CD soittimen kaukosäädin ja DVD soittimen kaukosäädin jossa molemmissa oli satatuhatta nappia ja jokainen oli tasan samankokoinen ja näköinen.. kiva hämärässä räpeltää..
Älkääs nyt , tuossahan on lisäominaisudet luukun takana. Luukku kiinni tuo on suht simppeli.
Mun edeliisessä vahvarissa oli tälläinen . Kaikki fiitsörit heti esillä. 62 nappia. Mut aikanaan tuo oli aika "THE KAKE", sillä pystyi tekemääm mitä tahansa. Pystyi opettaman myös ohjaamaan muita laitteita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 960
Älkääs nyt , tuossahan on lisäominaisudet luukun takana. Luukku kiinni tuo on suht simppeli.
Mun edeliisessä vahvarissa oli tälläinen . Kaikki fiitsörit heti esillä. 62 nappia.
Mitä sä uliset? Tossahan on erimuotoisia nappeja jotka sokeekin löytää hämärässä. Mutta korvaappa noi samanlaisella kakella mutta jossa joka nappi on samankokoinen.
T: Yamaha vahvistin
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 028
Tossa oli vielä monen napin takana useita komentoja, riippuen siitä mikä "värimoodi" oli päällä. Sai ola tarkkana että mikä moodi oli päällä. Ilman käyttöohjetta tuota ei osannut käyttää.
Mutta joo, tuo erinlainen keskinappulasto pilaa hyvän kokonaisuuden ja harmonian.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 367


Se meni juurikin näin. Isä komenteli vaihtaan kanavaa 1:n ja 2:n välillä. Joskus piti nousta volumea säätään.
Tossa Asa telkkari jota katsottiin ja se kesti, kesti ja kesti. Ehkä tummu reunoilta mut ei meitä haitannut ku väritelkkari. v, 1977-78 muutettiin uuteen asuntoon ja isä laittoi kaikki penninsä väritelevisioon. 80-olympialaiset ja 82-Yleisurheilun kisat katsottiin väreissä. Yli 20-vuoden jälkeen luovuttiin siitä ku tuli laajakuva telkkareita. Asa vietiin roskiin täysin toimivana. Kanavat trimmattiin mekaanisilla hammasraittailla näkyviin, niitä pyöritettiin epätoivoisesti välillä, että kanava näkyis paremmin. Kolmos kanava näkyi ihan järkyttävällä kuvalla alkuun.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 449
Mitä sä uliset? Tossahan on erimuotoisia nappeja jotka sokeekin löytää hämärässä. Mutta korvaappa noi samanlaisella kakella mutta jossa joka nappi on samankokoinen.
T: Yamaha vahvistin
Juu, joskus aikanaan kun vielä asuin vanhempien luona, oli videoiden kaukosäädin kyllä sellainen että ei mitään tolkkua. Kaikki napit saman muotoisia eli ei vahingossakaan voinut "sokkona" painella niitä ja lisäksi esim tallennuksen ajastus tehtiin kokonaan kaukosäätimessä ja sitten painetettiin "lähetä tallennus" -painiketta jolloin se vasta siirtyi nauhurille. Ja tosiaan tuo kaukosäätimellä tehtävä tallennuksen ohjelmointi oli sellainen että ilman manuaalia kyllä oppi kuinka se tehtiin yhden tietyn tallennuksen osalta mutta edes manuaalin kanssa ei meinannut saada päivittäin toistuvaa tallennusta tehtyä saati sitten että tallennettaisiin joka viikko vaikka keskiviikkoisin tiettyyn aikaan.

Ja itsekin kyllä muistan että olen itse toiminut "kaukosäätimenä" eli faija on huutanut "vaihda kanavalle 2" ja sitten juostiin telkkarin luo painamaan nappia "2" tms. Ja samaisessa telkussa oli käytössä kyllä harjanvarsikin joka oli toisesta päästä puukolla vuolemalla ohennettu että osui vain yhteen nappiin kerrallaan.
 
Liittynyt
18.12.2019
Viestejä
120
Tästä tuli mieleen tämä tosielämän juttu :

Tuli kuvasta mieleen semmonen youtube kanava kuin Anatoly. Ukko keppostelee salilla esittäen siivoojaa, vanhusta tai amatööriä ja nostelee tankoja yhdellä kädellä mitä lihaskimput yrittää nostaa kahdella.
Onko joku jaksanut näitä tarkemmin katsoa, että onko painot aitoja? Uskomattoman vahva kaveri on, jos ei ole kumipainoja.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 416
Onko joku jaksanut näitä tarkemmin katsoa, että onko painot aitoja? Uskomattoman vahva kaveri on, jos ei ole kumipainoja.
Iha aito kaveri on. Oikealta nimeltään Vladimir Shmondenko. Videoista en osaa sanoa, mut kaipa ne "oikeita" piilokameroita on?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 960
Juu, joskus aikanaan kun vielä asuin vanhempien luona, oli videoiden kaukosäädin kyllä sellainen että ei mitään tolkkua. Kaikki napit saman muotoisia eli ei vahingossakaan voinut "sokkona" painella niitä ja lisäksi esim tallennuksen ajastus tehtiin kokonaan kaukosäätimessä ja sitten painetettiin "lähetä tallennus" -painiketta jolloin se vasta siirtyi nauhurille. Ja tosiaan tuo kaukosäätimellä tehtävä tallennuksen ohjelmointi oli sellainen että ilman manuaalia kyllä oppi kuinka se tehtiin yhden tietyn tallennuksen osalta mutta edes manuaalin kanssa ei meinannut saada päivittäin toistuvaa tallennusta tehtyä saati sitten että tallennettaisiin joka viikko vaikka keskiviikkoisin tiettyyn aikaan.

Ja itsekin kyllä muistan että olen itse toiminut "kaukosäätimenä" eli faija on huutanut "vaihda kanavalle 2" ja sitten juostiin telkkarin luo painamaan nappia "2" tms. Ja samaisessa telkussa oli käytössä kyllä harjanvarsikin joka oli toisesta päästä puukolla vuolemalla ohennettu että osui vain yhteen nappiin kerrallaan.
Mä ostin ekat omat videot jostain kirpputorilta, ne oli Amstrad-merkkiset. Ja vielä puolinopeusvideot! Niissä vaan ei harmittavasti ollut kaukosäädintä joten minä näppäränä tekaisin itse ja revin paneelin auki ja kolvasin näppäimistön piirilevylle piuhat kiinni ja kytkimet perään. Sitten laitoin kaikki piuhat yhteen ja otin vanhan kasettikotelon ja pitkälle sivull porasin reikiä ja laitoin kytkimet piuhoineen siihen kiinni. Nyt mulla oli 5m "kaukosäädin" jossa oli play, stop ja kelaukset :D
Tossa oli vaan se huono puoli että jostain syystä aina ukkosella mun videot rämähti itsekseen kelaamaan taakseppäin :D Mistä lie johtu.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 416
Tuolta lisätietoa. Eli televisioon asennettava mittari ja noin 1000 taloutta vaan tuossakin seurannassa.
En osaa sanoa miten nuo pubien luvut otetaan näihin mukaan. Eiköhän ne jollain luvulla nekin tuonne lisää.
Vaihetaas parempaan lankaan

Noin muistelinki. Ei kyl välttämättä ihan tavallista tv-katselijaa nykypäivänä vastaa tuollaiset, jotka osallistuu mittaukseen, mut joo.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 416
Kova! Katoin aluksi et miksi savesta tehty auto on postattu tänne ennekuin huomasin silmät :lol:.

Mistä toi leuan alueen köntti johtuu? Se ei voi olla partakaan kun parta on kypärän sisällä. Ainoo mitä ite keksin on et kypärän leukasuoja-osa osoittaa suoraan meno suuntaan, mut miksei se muta oo kertyny poskipäihin samalla tavalla. Kaiken muun mutakertymän pystyn helposti ymmärtämään fysikaalisesti, mut toi leuka-alue on jotain mitä en tajua...
Lainaamasi viestin pointti oli, että tänne mielummin jaskanjauhanta, jossei ole ketjulle muuta annettavaa.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 028
ok, tuo selvensi mistä on kysymys. Mutta omaan makuun tuossa ei edellenkään ole mitään hauskaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 169
Tossa Asa telkkari jota katsottiin ja se kesti, kesti ja kesti. Ehkä tummu reunoilta mut ei meitä haitannut ku väritelkkari. v, 1977-78 muutettiin uuteen asuntoon ja isä laittoi kaikki penninsä väritelevisioon. 80-olympialaiset ja 82-Yleisurheilun kisat katsottiin väreissä. Yli 20-vuoden jälkeen luovuttiin siitä ku tuli laajakuva telkkareita. Asa vietiin roskiin täysin toimivana. Kanavat trimmattiin mekaanisilla hammasraittailla näkyviin, niitä pyöritettiin epätoivoisesti välillä, että kanava näkyis paremmin. Kolmos kanava näkyi ihan järkyttävällä kuvalla alkuun.

Mun telkkari on pian 15 vuotias, eikä tuokaan ainakaan vielä ole antanut sen suuntaisia merkkejä että olisi kuolemassa. Tai oikeastaan näyttöhän tuo käytännössä vaan on, vaikka dvb-t viritin sisällä olisikin.

Kyllä niitä aikanaan tehtiin paskojakin telkkareita, mutta eihän niitä kukaan 20v jälkeen enää muistellut.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 921
Mun telkkari on pian 15 vuotias, eikä tuokaan ainakaan vielä ole antanut sen suuntaisia merkkejä että olisi kuolemassa. Tai oikeastaan näyttöhän tuo käytännössä vaan on, vaikka dvb-t viritin sisällä olisikin.

Kyllä niitä aikanaan tehtiin paskojakin telkkareita, mutta eihän niitä kukaan 20v jälkeen enää muistellut.
Mun oma 40" fullhd-telkkari, niin hyvin kestänyt reilu 10v ja DVB-T2 sekä DVB-C viritin. Eikä näytä pahemmin tummuneen kuva.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 416
Kyllähä telkut toimii ja kestää. Ehkä joillain vääristynyt kuva, kun teknologia kehittynyt aika nopeesti ja telkkuja on sitä myöden vaihdeltu tiuhempaan. On mulla vanhemmillaki pari 10+ vuotiasta telkkua. Yks näyttö kylläki pukkas savut iha yllättäen aikoinaan.. Oiskoha about 3-4 vuotias ollut.. joku fujitsun 28 tuumainen 1080p näyttö oli ja hajoamishetkellä vuosi oli 2011-2012.
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
1 209
En tajua miksi näihin kuviin täytyy liittää tämmöinen täysin turha caption-teksti. Ei tuo tähänkään kuvaan yhtään mitään lisäarvoa. Kuvat puhuvat kyllä puolestaan.
Ei kai se lisäarvoa tuo, jos sitä tekstissä olevaa vitsiä ei ymmärrä.
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
1 209
No valaiskaa nyt ihmeessä tyhmempääkin. Ei aukea vaikka kuinka luen.
Ensimmäinen henkilö kysyy toiselta puhelimesta. Puhelimen omistaja taas ei muka olisi aiemmin huomannut/ymmärrä, miltä kuoressa oleva kuva näyttää ja mihin ne piuhat osuvat paikalleen kytkettynä.

Tekstissä tavallaan nauretaan puhelimen omistajan tietämättömyydelle. Sama kuin joissain vitsikuvissa henkilöillä on jokin teksti paidassa / tatuointi, jonka viestiä eivät ole itse ymmärtäneet.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 847
Ensimmäinen henkilö kysyy toiselta puhelimesta. Puhelimen omistaja taas ei muka olisi aiemmin huomannut/ymmärrä, miltä kuoressa oleva kuva näyttää ja mihin ne piuhat osuvat paikalleen kytkettynä.

Tekstissä tavallaan nauretaan puhelimen omistajan tietämättömyydelle. Sama kuin joissain vitsikuvissa henkilöillä on jokin teksti paidassa / tatuointi, jonka viestiä eivät ole itse ymmärtäneet.
Ymmärsin kyllä tuon läpän, ja kuva itsessään riittää tähän. Kuten sanoin, nuo captionit eivät tuo tähän (eikä yleisesti mihinkään muuhunkaan hauskaan kuvaan) mitään lisäarvoa tai hauskuutta. Päinvastoin.

Eniten vituttaa tekstit, joissa hassunhauska "keskustelu" muotoa "xxxx: yyyyyy. Me: zzzzzzz"
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
1 209
Ymmärsin kyllä tuon läpän, ja kuva itsessään riittää tähän. Kuten sanoin, nuo captionit eivät tuo tähän (eikä yleisesti mihinkään muuhunkaan hauskaan kuvaan) mitään lisäarvoa tai hauskuutta. Päinvastoin.

Eniten vituttaa tekstit, joissa hassunhauska "keskustelu" muotoa "xxxx: yyyyyy. Me: zzzzzzz"
Kuva ja teksti ovat kaksi erillistä vitsiä. Kuvasta et sinäkään voi päätellä omistajan tietämättömyydestä yhtään mitään. Eli vaikka teksti ei ehkä tuonut sinulle mitään lisää, niin se ei ole mikään yleistettävissä oleva juttu, vaan mielipide.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 416
Kuva ja teksti ovat kaksi erillistä vitsiä. Kuvasta et sinäkään voi päätellä omistajan tietämättömyydestä yhtään mitään. Eli vaikka teksti ei ehkä tuonut sinulle mitään lisää, niin se ei ole mikään yleistettävissä oleva juttu, vaan mielipide.
"omistajan tietämättömyys" on ihan turha lisä hauskaan kuvaan, jossa puhelimesta on otettu kuva ehkäpä juurikin omistajan taholta, koska hällä on mielestään hassu takakansi. e: tosin kyseessä taitaa vieläpä olla vain paperinpala kännykän päällä.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 416
Mikähä ihme taiteilija tämänki kuvan tehnyt :D Ei kuvasta ollenkaa oikeaa tapausta ja:

a) kakkospalli väärällä puolen ja alempana kuin kolmonen
b) noi toiset esiintyjät ei kuvasta -23 esiintyjiä

Mitä tolla ees yritetää kertoa? Varmaa joku ruottalainen tän tehnyt. Sen verra paskoiksi voittajiksi ovat ainaki median puolesta näyttäytyneet. Eilisestä matsistaki somessa tullu vastaan, että "varmaa tuoki tuomareiden syytä" (ja unohdettu, että ovat olleet iha kuutamolla vs Suomi viimeisen 5 vuoden aikana), vaikka siitäki löyty nurinaa heidän itsensä kautta mahd. paitsion puolesta (oli kyl 50-60 -tilanne) :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
253
Mikähä ihme taiteilija tämänki kuvan tehnyt :D Ei kuvasta ollenkaa oikeaa tapausta ja:

a) kakkospalli väärällä puolen ja alempana kuin kolmonen
b) noi toiset esiintyjät ei kuvasta -23 esiintyjiä

Mitä tolla ees yritetää kertoa? Varmaa joku ruottalainen tän tehnyt. Sen verra paskoiksi voittajiksi ovat ainaki median puolesta näyttäytyneet. Eilisestä matsistaki somessa tullu vastaan, että "varmaa tuoki tuomareiden syytä" (ja unohdettu, että ovat olleet iha kuutamolla vs Suomi viimeisen 5 vuoden aikana), vaikka siitäki löyty nurinaa heidän itsensä kautta mahd. paitsion puolesta (oli kyl 50-60 -tilanne) :D
Kuva on uusi versio tästä vanhasta kuvasta:


Siinä juhlitaan kolmatta sijaa, joten tuossa uudessa versiossa on varmaankin siksi kakkospalli väärässä kohdassa.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 068
Mikähä ihme taiteilija tämänki kuvan tehnyt :D Ei kuvasta ollenkaa oikeaa tapausta ja:

a) kakkospalli väärällä puolen ja alempana kuin kolmonen
b) noi toiset esiintyjät ei kuvasta -23 esiintyjiä

Mitä tolla ees yritetää kertoa? Varmaa joku ruottalainen tän tehnyt. Sen verra paskoiksi voittajiksi ovat ainaki median puolesta näyttäytyneet. Eilisestä matsistaki somessa tullu vastaan, että "varmaa tuoki tuomareiden syytä" (ja unohdettu, että ovat olleet iha kuutamolla vs Suomi viimeisen 5 vuoden aikana), vaikka siitäki löyty nurinaa heidän itsensä kautta mahd. paitsion puolesta (oli kyl 50-60 -tilanne) :D
Tuo oli jostain Maltan euroviisufanit ryhmästä. Käsitin että siinä viitattiin myös siihen että Käärijä voitti yleisön puolelleen ja tavallaan siten voitti. Oli siellä onnittelut myös Pohjois-Euroopalle joten ei ne pahansuopia olleet. Tosiaan tuo vanha meemi pohjalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 460
Tuo oli jostain Maltan euroviisufanit ryhmästä. Käsitin että siinä viitattiin myös siihen että Käärijä voitti yleisön puolelleen ja tavallaan siten voitti. Oli siellä onnittelut myös Pohjois-Euroopalle joten ei ne pahansuopia olleet. Tosiaan tuo vanha meemi pohjalla.
Ymmärrän, että sitä varmaan haettu, mutta vitsihän tuossa meemissä on, että se kolmanneksi tullut käyttäytyy kuin voittaja, kun muut ihmettelee. Käärijää juhlii erityisesti muut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 310
Viestejä
4 214 474
Jäsenet
71 035
Uusin jäsen
möhkisfantti

Hinta.fi

Ylös Bottom