- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 9 570
NVIDIA on ilmoittanut australialaiselle Hardware Unboxed YouTube-kanavalle, ettei yhtiö enää lähetä Founders Edition korttejaan kanavalle arvosteltavaksi. Syyksi NVIDIA kertoo, että Hardware Unboxed keskittyy heidän mielestään liikaa rasterointisuorituskykyyn. (Säteenseurantaa on todellisuudessa testattu mutta jätetty loppuarviossa vähän pienempään rooliin).
Hardware Unboxed tunnetaan kirjoitetun median puolella TechSpot-sivustona.
Toisin sanoen NVIDIA haluaa lähettää korttejaan arvosteltavaksi vain, jos arvostelija on samaa mieltä NVIDIAn kanssa. Kaiken kukkuraksi yhtiö epäsuorasti uhkailee myös muita arvostelijoita toteamalla seuraava (linkki kirjeeseen):
Kuinkakohan moni pienempi tekniikkamedia on nyt varpaillaan sen suhteen, mitä testeissä saa sanoa? Samanlaista toimintaa näyttää tapahtuneen myös aiemmin toisen tekniikkamedian kohdalla.
--Ylläpidon muokkaus: Lisätty maininta TechSpotista
Hardware Unboxed tunnetaan kirjoitetun median puolella TechSpot-sivustona.
Toisin sanoen NVIDIA haluaa lähettää korttejaan arvosteltavaksi vain, jos arvostelija on samaa mieltä NVIDIAn kanssa. Kaiken kukkuraksi yhtiö epäsuorasti uhkailee myös muita arvostelijoita toteamalla seuraava (linkki kirjeeseen):
It is very clear from your community commentary that you do not see things the same way that we, gamers, and the rest of the industry do. Our founder's editions boards and other Nvidia products are being allocated to media outlets that recognize the changing landscape of gaming and the features that are important to gamers and anyone buying a GPU today. Be it for gaming, content creation, or studio and streaming...
...We are open to revisiting this in the future should your editorial direction change."
Kuinkakohan moni pienempi tekniikkamedia on nyt varpaillaan sen suhteen, mitä testeissä saa sanoa? Samanlaista toimintaa näyttää tapahtuneen myös aiemmin toisen tekniikkamedian kohdalla.
On a related note, this is something that happened with us as well, although over a very trivial affair. NVIDIA’s APAC (Asia-Pacific) PR Team is full of vindictive and high-headed people. You might be wondering why we didn’t review the RTX 30 series at launch. That was because of an “Unofficial blacklisting” rather than a shortage of cards.
During a briefing where NVIDIA was detailing its new RTX 20 Series Mobile graphics cards, I asked the person in question how “Dynamic Boost” was different from AMD’s SmartShift technology which was just announced at the time. I believe my exact words were whether DB was a copy or “ripoff” of Smartshift, and that was the last time I heard from NVIDIA’s APAC team, till recently.
I was asked for my new address for the purpose of sending an RTX 3060 Ti, and that too a week after the card was already released. I still haven’t released it and after this post goes up, I honestly don’t expect to.
This may be rare among big-time YouTubers like HUB, it happens very frequently with small or moderately sized channels. This just goes on to show how petty NVIDIA’s PR reps really are and how little it takes to ban newer, less prominent outlets.
--Ylläpidon muokkaus: Lisätty maininta TechSpotista
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: