Halo Infinite (PC/XBOX)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, itseä harmittaa valtavasti se mitä tämän piti olla koska potentiaali on aivan valtava.

Niin hullulta kuin se kuulostaakin, pelin parasta antia on ollut nyt tällaisen Halo-kivirenkaan löytäminen ja skannaaminen... ylipäätään avoin maailma ja sen tutkiminen yhdessä 5 Marinen kanssa ja Razorback-jeepin. Huikea, kaunis, komea scifi-maailma.

Täysin samaa mieltä, mutta valaa tämä ainakin uskoa tulevaan. Mielestäni 343 on parantunut joka pelillä (pidin myös Guardiansista). Seuraavan pelin kohdalla heillä ei ole esimerkiksi konsolin julkaisupaineita niskassa, joten toivotaan että silloin osuisi kunnolla häränsilmään.
 
Täysin samaa mieltä, mutta valaa tämä ainakin uskoa tulevaan. Mielestäni 343 on parantunut joka pelillä (pidin myös Guardiansista). Seuraavan pelin kohdalla heillä ei ole esimerkiksi konsolin julkaisupaineita niskassa, joten toivotaan että silloin osuisi kunnolla häränsilmään.

Olen siinä käsityksessä että he satsaavat tähän Halo: Infiniteen seuraavat 10 vuotta. Eli peli paranee merkittävästi.
 
Kovasti huhutaan että valtava määrä sisältöä jäi leikkuupöydälle ja on helppo kuvitella, että eri biomit ja monipuolisempi ympäristö kuuluivat tähän.

CO-OP modenhan huhutaan ilmestyvän ensi kesän tienoilla, joten tästä saa varmasti uudet elämykset vielä myöhemminkin.
Sisällön leikkaus taitaa olla huhu mihin myös kannattaa suhtautua sen mukaan ja co-op on varmaa tietoa

343 Industries’ Joseph Staten has confirmed that Halo infinite campaign co-op won’t release until May 2022 at the earliest. This ties in with the previous statements that the delayed feature will release during Season 2 of the post-launch content plan, which will now be coming six months after launch.
 
Sisällön leikkaus taitaa olla huhu mihin myös kannattaa suhtautua sen mukaan ja co-op on varmaa tietoa

En ymmärrä miksi tarkoituksella puolustelet peliä. Vaikka Halo: Infinite on parhaillaan upea, niin kyllä jokaisen pitäisi nähdä kuinka keskeneräinen se on. Tätä asiaa on myös arvostelut pullollaan. Ei ole keskiarvo edes yli 90 ja siihen on syynsä.

"Bloomberg revealed that it’s almost two-third of the game that actually ended up in the gutter back in 2019."

 
En ymmärrä miksi tarkoituksella puolustelet peliä. Vaikka Halo: Infinite on parhaillaan upea, niin kyllä jokaisen pitäisi nähdä kuinka keskeneräinen se on. Tätä asiaa on myös arvostelut pullollaan. Ei ole keskiarvo edes yli 90 ja siihen on syynsä.

"Bloomberg revealed that it’s almost two-third of the game that actually ended up in the gutter back in 2019."

2019 tuo siis tapahtui mutta sen jälkeen on jokunen vuosi vielä tehty peliä

Edit : Niin sielä tosiaan oli että open world juttuja oli leikattu ja ei välttämättä mitään juoneen liittyvää ole pois
Eventually the game’s open world was cut back from a vast, Zelda-like experience into something far smaller. ar smaller.
 
Viimeksi muokattu:
Juu, itseä harmittaa valtavasti se mitä tämän piti olla koska potentiaali on aivan valtava.

Niin hullulta kuin se kuulostaakin, pelin parasta antia on ollut nyt tällaisen Halo-kivirenkaan löytäminen ja skannaaminen... ylipäätään avoin maailma ja sen tutkiminen yhdessä 5 Marinen kanssa ja Razorback-jeepin. Huikea, kaunis, komea scifi-maailma.
Ja mitähän tämän mielestäsi sitten piti olla? Tekisivätkö jotkut avoimet peltoaukeat tästä pelistä jotenkin paremman? Vai mitä suurta tästä nyt puuttuu tuon co-opin ja forgen lisäksi?
 
en välittänyt avoimesta maailmasta

en jaksanut avoimessa maailmassa tehdä varmaan kuin reilu puolet jutuista, kyllästyin nopeasti.

Itselle juuri tämä avoimempi kenttäsuunnittelu on ollut ihmettelyn paikka. Parhaillaan puhutaan hyvin elävästä scifi-maailmasta, jossa on vaikka mitä tutkittavaa ja ihmeteltävää. Koska Halo on taktinen räiskintä, niin olen vapauttanut vangittuja marineja sekä hyökännyt linnakkeisiin aina joukolla:

1. hae omasta pikku basesta Razorback-jeeppi
2. ota 5 marinea kyytiin
3. porukalla kohti vangittuja taikka linnaketta

Tähän lisäksi kaikki muu mitä avoimessa maailmassa voi tutkia, kuten kiviset Halo-renkaat. Jo pelkästään tämän vuoksi maksaisin 60 € tai 70 € vaikka en pelaisi yhtään päätarina tehtävää. Tekoäly on upea, ase tuntuma täydellinen, on upeaa efektiä, tarviketta ja rikasta äänimaailmaa.

Gruntit heittelevät läppää ja marinet piikittelevät toisiaan. Ensi kertaa pelissä tuntuu että olisi jossain virtuaalisessa elävässä scifi-maailmassa. On selvää ettei se ole sellainen mitä on lähdetty suunnittelemaan alunperin (vertaa Zelda) mutta kaunis ja kiehtova rengas-maailma voi vielä sellaiseksi muuttua tässä vuosien varrella.

Jokin tuntuu kuitenkin pysyvästi muuttuneen, sillä Halo on yksinpeli "putkijuoksua" ja tätä "avointamaailmaa" ... toimivatko ne yhdessä vai onko tässä ikään kuin 2 peliä sulatettu toisiinsa kiinni... hämmentävin pelikokemus ikinä, mutta joka centin arvoinen ja tämän parissa tulen toivottavasti vielä vuosia olemaan. Mukana junassa. Junassa mukana.
 
Ja mitähän tämän mielestäsi sitten piti olla? Tekisivätkö jotkut avoimet peltoaukeat tästä pelistä jotenkin paremman? Vai mitä suurta tästä nyt puuttuu tuon co-opin ja forgen lisäksi?

911GAl+yrGL.jpg


Tässä on sellaista maastoa jota toivoisin näkevä tulevaisuudessa... aakeeta laakeeta. Tuo säde joka lähtee kohti taivasta oli jo Halo 1. Ei pelkästään visuaalinen juttu mutta myös ääni oli ikimuistoinen kun säde lähtee kohti taivasta. Tämä säde näkyi myös E3 videossa.

Se olisi myös hyvin rentouttavaa ajaa näillä erilaisilla mönkijöillä ja jeepeillä jos olisi tilaa eikä kiviä ihan joka paikassa. Isot järvialueet ovat myös kauniita. Enemmän saisi olla myös tutkimista, nyt onneksi nuo kiviset Halo-renkaat voi skannata.

Pelialue saisi olla selkeämpi ja siellä tunnistettavia paikkoja, joiden avulla suunnistaa. Tämä kaikki on mahdollista lisätä peliin vielä tulevaisuudessa. Aika näyttää.
 
3>2>Reach>4>Infinite>ODST>1>5
Hieman OT, mutta en ole vieläkään tajunnut Halo 2:en korkeaa arvostusta. Hieno tarinankerronta ja Maassa tapahtuvat levelit olivat hyviä ja moninpeli loistava, mutta muuten ei oikein maistunut. Buginen pelimoottori, umpisurkeat Arbiter-levelit, grafiikka/äänet paikoin huonompia kuin Halo 1:ssa. Vihollisten AI huonompi kuin Halo 1:ssa. Ja cliffhanger-lopetus.

Ehkä Halo 2 Anniversary on sitten paljon parempi kuin alkuperäinen vuoden 2004 Xbox-versio? En ole tuota Anniversarya kokeillut.
 
Ensimmäisestä Halosta tuli aloitettua taistelu. Tuli koettua Halo 2:sen hype. Halo 2:sen kohdalla yksinpeli oli lievä pettymys, kun taas monipeli oli loistava. Halo 3 korjasi mielestäni nämä asiat ja on sarjan tasapainoisin osa. Miksi jaarittelen näistä? No siksi että voin hyvillä mielin kirjoittaa tästä uudesta osasta samassa viestissä. Infinite tuntuu Halolta Halo4 ja Halo5 pökäleiden jälkeen. Master chief on taas Master Chief. Halo 1:sen avoimet mutta tyhjätköt kentät olivat aikanaan todella vakuuttavia sen aikaisiin konetehoihin nähden. Näitä seikkailuja on jäänyt kaipaamaan ja tässä sitä saa. Master chief tekee mitä täytyy. Ei toimi pakettikuriirina lukuisissa sivutehtävissä (huom. Farcry-sarja), vaan pistää avaruusmöllit ojennukseen. Se Halo-rinkula on hemmetti sentään hylätty tekoplaneetta, eikä mikään huvipuisto.

Co-op on ollut sarjalle aina tärkeä joten sen puute todella harmittaa, mutta kun se on luvattu niin sitä odotetaan. Pelille tulee hintaa gamepassin kautta 1e/3kk ja myöhemmin ehkä lisää niin eipä voi senkään puolesta valittaa. Halo 1:sen olenkin esimerkisi maksanut eri muodoissa neljään kerta. :D

Jos pitää rankkia pistää 1>3>(Reach)>Halo2/Infinite>Odst>kakka>Halo4>Halo5
 
Tuosta Halon Game Pass hinnasta, mulle ei tullut PC:llä kuin 1€ / kk valintana, mistään 3kk hurvittelusta ei ollut mainintaa?
 
Itse pelaillu nyt Heroicilla ja bossit on kyllä haastavia jo tällä. Ekaa bossia hankasin varmaan ainakin 10 kertaa, ennen ku kaatui. Toinen sentään meni jo toisella yrityksellä. En toki ole juuri Haloja pelannut, että ei ole varmaan vielä ihan kunnolla "Halo jutut" hallussa. 1:n pelailin silloin aikoinaan kerran läpi. Ihan hyvin maistunut kyllä. Pari FOB:ia vallannut nyt avoimessa maailmassa.

FPS tosiaan otti hittiä kivasti, kun siirtyi tuonne avoimen maailman puolelle. Ei alle 60:n ole vielä pudonnut, mutta 60-70 välillä seilailee aika usein, varsinkin ajaessa.
 
Halo 2 hyvä esimerkki pelistä, josta jouduttiin aikanaan leikkaamaan kovalla kädellä sisältöä pois. Silloin syynä oli 9/11. Oli muitakin pelejä, jotka joutuivat sitten muuttamaan suunnitelmia.
 
Ei kampanja iskenyt.

Ammuskelu tuntui ihan hyvältä. Alun käytävät olivat todella tympeitä, bullet sponge välipomo oli harvinaisen epäHalomainen, ja open world outposteineen ei enää kiinnostanut sitten tippaakaan. Varsinkin kun ilmeisesti se on tuota yhtä tasapaksua maastoa koko alue. Sen verran kun Legendarylla pelasin, vaikeustaso vaikutti ihan miellyttävältä, jopa pääosin melko helpolta. Asetasapaino oli melko tympeä kun pariin power aseeseen annettiin muutama hassu panos, ja sitten taas muihin aseisin tuntui saavan metrin välein täydet panokset täyttöpisteiltä. Toisaalta samaahan se oli sikäli alkuperäisessä trilogiassakin, että asevalinta oli usein pistooli/BR (joihin jatkuvasti panoksia) + jokin muu.

...eikä tämä toiminut sitten tippaakaan sulavasti. Moninpelitasot (Big team battle) + sisätilat toimivat mainiosti, mutta heti avoimeen maailmaan päästessä peli oli pelkkää mikrostutteria ja jatkuvaa heittelyä 50-60fps alueella - eikä sillä ollut edes väliä oliko medium vai low preset valittuna, fps lukemat olivat tismalleen samat. Jokin siinä avoimen maailman jatkuvassa lataamisessa tuntui mättävän. Samalla peli ei näytä etenkään alhaisilla asetuksilla juurikaan paremmalta kuin joku Halo Reach kymmenen vuotta sitten.

Halo > Halo 3 > Halo Reach > ODST >>>>> Halo 2 >> 343 Halot.

Grapple Hook oli kyllä mainio lisä, paljon mielenkiintoisempi kuin esimerkiksi Halo Reachin kyvyt.
 
Halo 2 hyvä esimerkki pelistä, josta jouduttiin aikanaan leikkaamaan kovalla kädellä sisältöä pois. Silloin syynä oli 9/11. Oli muitakin pelejä, jotka joutuivat sitten muuttamaan suunnitelmia.
Halo1:sen kohdalla taisi julkaisuaikataulu vaikuttaa kenttäsuunnitelluun. Eestakaisinhan niissä mentiin.
 
Tuo säde joka lähtee kohti taivasta oli jo Halo 1. Ei pelkästään visuaalinen juttu mutta myös ääni oli ikimuistoinen kun säde lähtee kohti taivasta. Tämä säde näkyi myös E3 videossa.
Löytyy noita säteitä pelistä. Itse ottamani kuva.
 

Liitteet

  • 1639335578175.jpg
    1639335578175.jpg
    1,2 MB · Luettu: 164
Tuosta Halon Game Pass hinnasta, mulle ei tullut PC:llä kuin 1€ / kk valintana, mistään 3kk hurvittelusta ei ollut mainintaa?
Kyllä mulle ainakin tuli 3kk PC game passia 1€ hintaan, kun pari päivää sitten passin hommasin: 1kk oli 1€ ja sen päälle sai 2kk 0€ hintaan. Itse tilausvaiheessa asia oli hieman sekavasti kerrottu ja itsekin ensin ihmettelin, että eikö 1€:lla saanutkaan kuin vain kuukauden. Tilaussähköpostissa ja tililläni lukee, että seuraavan kerran joutuu maksamaan vasta maaliskuussa.
 
Kyllä mulle ainakin tuli 3kk PC game passia 1€ hintaan, kun pari päivää sitten passin hommasin: 1kk oli 1€ ja sen päälle sai 2kk 0€ hintaan. Itse tilausvaiheessa asia oli hieman sekavasti kerrottu ja itsekin ensin ihmettelin, että eikö 1€:lla saanutkaan kuin vain kuukauden. Tilaussähköpostissa ja tililläni lukee, että seuraavan kerran joutuu maksamaan vasta maaliskuussa.

Jassoo, pitääkin kurkata se maili, eipä tullut edes mieleen että tuolleen yllärinä tulee :thumbsup:

EDIT: joo Maaliskuussa lähtee vasta 9,90€. Tuossa jo mietin että otanko suoraan omaksi, ettei jää petollisesti roikkumaan tilaus kun tuskin muuta Passin kautta kerkee edes pelata.
 
911GAl+yrGL.jpg


Tässä on sellaista maastoa jota toivoisin näkevä tulevaisuudessa... aakeeta laakeeta. Tuo säde joka lähtee kohti taivasta oli jo Halo 1. Ei pelkästään visuaalinen juttu mutta myös ääni oli ikimuistoinen kun säde lähtee kohti taivasta. Tämä säde näkyi myös E3 videossa.

Se olisi myös hyvin rentouttavaa ajaa näillä erilaisilla mönkijöillä ja jeepeillä jos olisi tilaa eikä kiviä ihan joka paikassa. Isot järvialueet ovat myös kauniita. Enemmän saisi olla myös tutkimista, nyt onneksi nuo kiviset Halo-renkaat voi skannata.

Pelialue saisi olla selkeämpi ja siellä tunnistettavia paikkoja, joiden avulla suunnistaa. Tämä kaikki on mahdollista lisätä peliin vielä tulevaisuudessa. Aika näyttää.
No eikö tuo pelin maasto nyt ole sitten hyvin pitkälti tuollaista...
 
Läpi meni.

Ulkomaailma nätti ja kiva pelata. Sisätilat haukotuttavan monotonista avaruustemppelimaisemaa, tätä olis saanut olla vähemmän.

AI poikkeuksellisen hyvin tehty. Varmaan tulis useammin fps yksinpelit pelattua loppuun asti jos AI olisi tätä tasoa.
 
Todellakin on tuttu. Olen pelannut sitä sieltä asti kun ilmestyi. Mitä tarkoitat tällä? Ymmärsin että valittelit tuota säteiden puutetta ja näytin että pelistä kyllä löytyy niitä.

Pelaa rauhassa läpi Halo 1, tehtävä: "Halo" ... ymmärrät sen jälkeen aivan eri tavalla Halo: Infiniten rengas-planeettaa ja avointamaailmaa. Säteet ja mm. marinejen "jippii" huudot ovat suuressa roolissa. Jeepillä on tilaa antaa mennä, aakeeta laaketa ja sitä rataa.
 
Pelaa rauhassa läpi Halo 1, tehtävä: "Halo" ... ymmärrät sen jälkeen aivan eri tavalla Halo: Infiniten rengas-planeettaa ja avointamaailmaa. Säteet ja mm. marinejen "jippii" huudot ovat suuressa roolissa. Jeepillä on tilaa antaa mennä, aakeeta laaketa ja sitä rataa.
Mitä yrität ajaa takaa? Ensin valitat että pelissä ei ole noita säteitä ja kun iOdee osoittaa väitteesi vääräksi alat selittämään jotain epämääräistä.
 
Mitä yrität ajaa takaa? Ensin valitat että pelissä ei ole noita säteitä ja kun iOdee osoittaa väitteesi vääräksi alat selittämään jotain epämääräistä.

Jos niitä saa ihan kissojen ja koirien kanssa etsiä? ... et taida ollenkaan muistaa tehtävää: "halo"?
 
Tuo on minusta tärkeä osa Halojen rengasplaneetoita... mielestäni Zeta Halo-renkaan suunnittelu on todella epäonnistunut.
 
Jos niitä saa ihan kissojen ja koirien kanssa etsiä? ... et taida ollenkaan muistaa tehtävää: "halo"?
Niin edelleenkin mitä ajat tällä takaa? Yhdessä tehtävässä ensimmäisessä Halossa oli noita kolme kappaletta eikä niillä ollut mitään erityistä funktiota muuta kuin olla rakennelmia joiden ympärillä taisteltiin.
 
Niin edelleenkin mitä ajat tällä takaa? Yhdessä tehtävässä ensimmäisessä Halossa oli noita kolme kappaletta eikä niillä ollut mitään erityistä funktiota muuta kuin olla rakennelmia joiden ympärillä taisteltiin.

Ai että pitää olla ihan joku funktio?
 
Kyllä sanoisin hyvin rikkinäinen rengas... kyllä kehityshelvetti näkyy kai sen nyt saa edes ääneen sanoa.

On Forerunnereilla kieltämättä ollut yhtä sun toista ongelmaa kun ovat rinkiä rakentaneet ja sotakin sen prkl runteli Halo 5 ja Infiniten välissä.
 


...

Jos katsotte tämän kohdan, niin itse näen vision joka ei ole toteutunut.
 
Mä oon ehkä siitä harvinainen xbox-peluri, että tätä ennen en ole yhtäkään Haloa pelannut.
Tämä Infiniten kampanja tuli kuitenkin aloitettua ja onhan tämä kyllä nätti peli ja sujuvat mekaniikat. Tosin nuo fiilikset nousi vasta avoimen maailman pariin päästessä, ei niinkään alun "putkijuoksussa".
Koska en ole ennen näitä pelannut, niin Heroicilla aloitin ja eka bossitaistelu jo alkoi kyrpimään, tai oikeastaan se, että niin iso harppaus "vaikeustasossa" kesken kaiken heti alussa. Toisaalta sen jälkeen aika iisiä menoa ollut, kun päässyt enemmän sisään peliin ja toisaalta hahmon kyvytkin kehittyy siinä sivussa. Kunhan muistaa pitää taskut täynnä kranaatteja ennen oletettavaa bossia, niin ei tarvitse raapia päätä sen enempää. Kyllähän tuossa kuolemia tulee, mutta loppujen lopuksi tuo Heroic on silti aika helppo vaikeustaso. Ei tuo AI niin kovin kummoinen tuolla tasolla ole ja malttia käyttäen ei ole minkäänlaista hätää. Kuulokkeet päässä pelaten Dolby Atmoksen kanssa ainakin äänimaailma kuulostaa omaan korvaan oikein onnistuneelta.
Far Cry on tuttu sarja ja jotenkin tästä kampanjasta tuli vähän kyseinen peli mieleen -> valtaa paikka x ja avaa etsittävää kartalta. -> jeesaa vankeja. Pieniä sivutehtäviä päätehtävien lomassa, eli aika samanlaista menoa.
On tässä huonoakin ja se on autolla (ja sillä mikälie nurmikkojyrä-mopolla) ajamisen kankeus, mutta eipä ole itse juuri autoa kaivannutkaan.
Pari bugiakin sattunut kohdalle ->vaihda asetta, niin maahan heitetty ase katoaa.
Samoin jossain tehtäväkentän laitamilla grapple-hookin avulla tapahtuvan nousun aikana kuolema kesken kaiken ilmassa.

No kuitenkin kiteytettynä, niin kyllä tämä maistuu. Se Co-op tosin olisi kyllä ollut kova sana.
 
Ihan mielenkiinnosta, mutta Halo 5 jälkeen jossa Cortana oli rampanttina se piti ottaa ilmeisesti kiinni tms. Nyt Infinitessa heitetään puolikuolleena Master Chiefina tuohon. Tuleeko tässä pelin aikana jotain selvitystä, että mitä tapahtui Guardiansin ja Infiniten välillä, vai onko tämäkin joku sellainen juttu, että selviää vain jossain sarjiksessa tms. kuten sen nelosen pääpahiksen tappaminenkin joka oli off-screen eventti.
 
Ihan mielenkiinnosta, mutta Halo 5 jälkeen jossa Cortana oli rampanttina se piti ottaa ilmeisesti kiinni tms. Nyt Infinitessa heitetään puolikuolleena Master Chiefina tuohon. Tuleeko tässä pelin aikana jotain selvitystä, että mitä tapahtui Guardiansin ja Infiniten välillä, vai onko tämäkin joku sellainen juttu, että selviää vain jossain sarjiksessa tms. kuten sen nelosen pääpahiksen tappaminenkin joka oli off-screen eventti.
Häh eikö se pahis tippunu lopussa jostain korkeelta ja that's it? Koko Halo 4 oli kyllä todella sekava. En oikein koskaan päässyt perille mitä siinä koko kampanjassa edes tapahtui ja kuka se pääpahis oli.
 
Häh eikö se pahis tippunu lopussa jostain korkeelta ja that's it? Koko Halo 4 oli kyllä todella sekava. En oikein koskaan päässyt perille mitä siinä koko kampanjassa edes tapahtui ja kuka se pääpahis oli.

Se Didact tapettiin virallisesti jossain ihmeen sarjiksessa, jota julkaistiin *jossain*. Siinä käytiin läpi, että se jotenkin vaan vaihtoi muotoa tms. muuta. Oli tosi sekava kokonaisuus siinä Halo 4:n kanssa, vaikka kyllä tykkäsin itse gameplaysta ja niistä mapeista. En vaan ikinä saanut kiinni siitä, että mitä ihmettä siellä tapahtui suuressa mittakaavassa. Ainoa hyvä asia oli grafiikat, musiikit ja se ettei ollut Floodia.
 
Mikähän nyt riivaa, kun koittaa avata peliä niin jumittelee vaan tähän ruutuun:
1639495195322.png
 
Tuli pelattua tänään alusta siihen asti kunnes päästiin ulkoilmaan ns. avoimeen maailmaan. Hetkeä ennen avointa oli huomattava heikennys graafisesti verrattuna aiempiin sisätioihin. Jotenkin osasi jo odottaa, että kohta varmaan päästään ulos, kun kuva muuttui suttuiseksi. Varmaan grafiikka-asetuksissa jotain, mikä antaa oikeuksia skaalata kuvanlaatua noin radikaalisti. Ehkä fps-rajat vaikuttaa eli 60fps menee sisätiloissa kepeästi, mutta ulkotiloihin valmistuessa joutuu koville?

Edit. pelaan 3440x1440 resoluutiolla ja kovin Ultra-painotteisilta vaikutti grafiikka-asetukset muutoin. Ehkä jotain tosiaan tapahtuu noiden framerate-tavoitteiden vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän tässä ollut mitään tutkittavaa kun kaikki ikonit tuli kartalle heti kun FOBin valtasi.
Ei muuten kaikki tule. Suurin osa, mutta ei kaikki. Propaganda Towereita sai metsästää. Forerunner Artifactit oli vähän helpompia, mutta ei niitäkään kartalla ollut. Ja entäpäs Skullit. Niitä on aika ovelissa paikoissa.

Onneksi collectiblet (Skullit, audio logit, ei Spartan Coret) kantaa yli pelikertojen, niin ei tarvi toisella kerralla kerätä samoja uudestaan.
 
Kokeilitko ottaa high resolution texturet pois pelin hallinta - asetuksista? Itselläni tämä auttoi.

Mulla auttoi kun windowssin sovellus asetuksista kävin palauttamassa peliin oletusasetukset.

Joo auttoi kun otti high res paketin pois päältä. Oli kyllä tarkoitus pelata se päällä mutta kattoo ny alkaako toimia.

Redditissä kertovat että Nvidian ajurioptimoinnit eivät toimi PC Game Pass / MS store versiossa. Steam versiossa toimivat normaalisti. Asian voi korjata Nvidia profile inspector nimisellä ohjelmalla, tuolla ohjeet:


Tätä pitää varmaan kokeilla jos jaksaa, aika sekavalta vaikuttaa nopeesti vilkaistuna. Mutta ei sulavuuteen riitä se että ottaa syncit pois päältä, samaa pientä stutteria tekee vaikka fps on ok.

Steamista tämä olis varmaan pitänyt hommata niin ei tarvis puukotella filuja. Ihme ettei omalla alustalla saada kuntoon edes käynnistymään kunnolla.
 
Seison korjattuna. Noita propaganda torneja tuli muutamia vastaan, ja kun tarkistin ekan tai tokan kohdalla niin se näky kartalla. Olikohan sen vuoksi kun olin siinä ihan vieressä.

Sinänsä jännä etten tykännyt Infiniten avoimesta maailmasta kun yleensä ne ovat lempipelejä. Monissa peleissä piilotan kartalta ja hudista avut pois että pääsee tuutkimaan paikkoja luonnollisemmin. Tässäkin se olis onnistunut niin että zoomaa tarpeeksi kauas kartassa niin monet ikonit häviää. Koitin sitäkin vähän aikaa mutta ei innostanut tässä pelissä se. Ehkä pelasin vain väärään aikaan, täytyy myöntää että viime aikoina liikaa pelaillut niin jonkinlainen ähky ehkä tuli pelaamiseen. Infiniten aloitin suoraan Guardians of the galaxyn jälkeen josta kyllä pidin tosi paljon.
Joo, tornit tulevat näkyviin jos on käynyt vieressä. Osa saattaa tulla läheisen FOBin valtaamisen jälkeen, en ole varma. Mutta viimeisiä sain ainakin metsästää.

(offtopic) Guardians of the Galaxy on ihan loistava. Yksi vuoden parhaita.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 752
Viestejä
4 494 913
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom