Tuo käsien tärinä on hyvin, hyvin pientä Alyxissä. Ja ilmeisesti bugi koska kaikilla ei niin käy. Tai sitten porukka ei vaan huomaa sitä. Mulla rift s:ssä oli yhtä paljon tärinää joka pelissä, vaikka inside out träkkäys toimii hyvin sillä niin ei se kuitenkaan pääse lähellekään Indexin seurantatarkkuutta.
ps. samaa bugia on myös rift cv1 + rift S:llä Alyxissä. Hakemalla löytyy lisää esimerkkejä jos haluat.
I'm currently being blown away by the HL:A. But - there's a one small issue. The game runs flawlessly, but the tracking is kinda "off". It only...
old.reddit.com
When I'm in loading screens, my hands are silky smooth, but ingame they're jerking around and lagging, making it a little difficult to aim or use...
old.reddit.com
Ei löytynyt tuosta käsien jitteröinnistä kunnon videota nopeasti ettimällä, mut tässä joku tallentanut Rift S ohjaimen tärinää. Kuvaa suurinpiirtein mitä minulla käy Alyxin kanssa, eli kun yrittää pitää täysin paikallaan kättä niin tuommosta pientä nykimistä siltikin esiintyy. Tuota ei tapahdu muissa peleissä Indexin kanssa minulla.