Ostettu GTX 1070 tjsp, eGPU Thunderbolt 3:een (Oulu/kusti)

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
108
Eli pitäisi löytää sekä SSD-asema (9mm tai pienempi sovittimella, myös msata passannee). Optimi kokoluokka on varmaan siellä 200 gigan pintaan mutta katsotaan mitä löytyy. Ja muistia toimimaan kaksikanavaisena alkuperäisen 4GB (ilmeisesti PC3-12800-speksatun) DDR3-sodimmin kaverina. Myös vaihtoehto 2x8GB on avoinna, joskin hirveästi ei rahaa enää sivuprojektiin malttaisi upottaa :)

Ja sitten vielä ylläritarve M.2 -SSD:lle. 200 gigasta ylöspäin ja sitä rataa.

Oulusta helpolla, kernaasti käteisellä, mutta ehkä postikin voisi onnistua.

Edit: eka SSD on bongattu, muistikin, mutta nyt lisää SSD:tä haussa.


Jos joltakin sattuu löytymään jonninmoinen Thunderbold 3 -rööriin törkättävä eGPU-ratkaisu (esim. Akitio), niin moiselle voisi olla tilausta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 412
En oo ihan varma, mutta läppäreissä taitaa todella harvoin toimia muistit kahessa kanavassa. Mutta mulla olis ainakin noita 2 gigan kampoja, josko sellasella sais vähän lisää muistia jo :) vai pitääkö olla 4 giganen?
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
671
En oo ihan varma, mutta läppäreissä taitaa todella harvoin toimia muistit kahessa kanavassa. Mutta mulla olis ainakin noita 2 gigan kampoja, josko sellasella sais vähän lisää muistia jo :) vai pitääkö olla 4 giganen?
Kyllä ainakin uudemmissa on kaksi kanavaa. Ihan halvimmista rimpuloista en tiedä, mutta ihan varulta tsekkasin juuri hp:n elitebook 820 g3:sta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
108
Juu, kyllähän noissa on pari kanavaa tupannut olemaan. Jonkin verran noista on iloa ainakin iGPU:ta käyttäessä. Tarkoitus olisi tosiaan saada 2x4GB tai 2x8GB kombinaatio aikaiseksi.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
108
Jes, tarve vain muuttuu / kasvaa. Nyt potkitaan threadia M.2 -levyn toivossa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
108
Kokeillaanpa tökätä tätä hetkeksi 1070:n toivossa. Jos Oulusta joku tahtoo omansa hävittää, minulle saattaisi kelvata, olettaen että fyysiset mitat osuvat kohdalleen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 329
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom