Joo, eihän tätä jaksa aina pelata. Tainnut viimeksi viime vuoden syksyllä pelata bunkkerin , kokaiinin ja rahanpesun myyntiä ....jne.tylsää pelattavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, eihän tätä jaksa aina pelata. Tainnut viimeksi viime vuoden syksyllä pelata bunkkerin , kokaiinin ja rahanpesun myyntiä ....jne.tylsää pelattavaa.
Ah.. Itse varmaan lvl 12 kun tuo on ollut niin aneemisen tylsää pelattavaa.
Koitin passive modea laittaa päälle kun viikonloppuna pelasin mutta eipä pystynyt kun joku oli laittanut bountyn...Yksin tuo online onkin hieman puuduttavaa kun koskaan tiedä tuleeko esim heisteihin porukkaa joka haluaa pelata kunnolla tehtävät läpi vai vaan pilaamassa muiden pelejä, itse yksin pelatessa jaksanut oikeastaan pelata vain autokisoja tms.
Sitten on myös nämä jotka vaan lentelevät ja koittavat saada spawnkillejä, näissä taas kyllä bonarina että näillä tyypeillä menee hermot heti kun alat kiusaamaan takaisin
Parin kaverin kanssa tuo pelaaminen onkin sitten ihan eri tasolla kun voi keskustella samaan aikaan ja muutenkin koordinoida touhuja paremmin, tai ihan vain pyörimällä pitkin kaupunkia sen enemmän mitään tekemättä.
Mä pelaan usein tyhjässä kentässä,niin eipä jonnet kiusaa. Steam Community :: Guide :: How to get a empty public session. (Great for Solo Grind)Koitin passive modea
Mä pelaan usein tyhjässä kentässä,niin eipä jonnet kiusaa. Steam Community :: Guide :: How to get a empty public session. (Great for Solo Grind)
Jälleen kerran, jos haluaa olla Onlinessa rauhassa ja vaikka myydä autoja yksinään, voi muut blokata pois palomuurilla: r/gtaonline - TIP: If you are on PC block these ports using your firewall to be in a public session by yourself
Ja jos haluaa kaveritkin mukaan, voi palomuurisääntöön tehdä poikkeuksen, joka sallii kaverien IP-osoitteet. Hieman vaivaa voi säästää sallimalla vaikka kaikki Suomen IP-osoitteet kerralla. Vaatii toimiakseen, että ei itse ole NATin takana.
UllatusNyt Kotaku uutisoi, että Rockstar on suoraan sanottuna kusessa GTA Onlineen ilmaantuneiden peelojen kanssa. Erilaiset vedättäjät ja koodien käyttäjät ovat vallanneet servereitä joko menestyäkseen itse pelissä tai tehdäkseen vain kiusaa toisille pelaajille.
Redditin käyttäjien mukaan lähes jokaisessa pelisessiossa on nyt vähintään yksi pelaaja, joka käyttää hyväkseen huijauskoodeja tai muita vilunkikeinoja. Jotkut modaajat voivat häiritä jopa GTA V -pelin yksinpeliä tahkoavia pahaa-aavistamattomia uhreja.
Rockstarin mainoskikka .Kiittäkää Epiciä tästä
Eilen illalla pelailin 2h onlinea käytännössä ongelmitta, pari kertaa tuli ilmoitus ettei onnistunut tallennus pilveen.
Kosahtaa osti mistä osti pc:llä.GTA V startti homma kosahtaa rockstar social club pakkoon
Tuotahan se online on ollut jo toista vuotta, eli aika paljon ennen kuin Epic aloitti ilmaisjakelun.Kiittäkää Epiciä tästä![]()
Sama sosialistiklubin captcha-leikki löytyy myös Steamin kautta pelatessa. Kiitosta paha Epic.aivan hirveetä kuraa Epic store kokemus, että GTA V startti homma kosahtaa rockstar social club pakkoon ja im not robot kuva leikkiin. EI terve.
ei voi suositella. onneksi peli löytyy jo konsolilta ei tartte jatkaa enempää
No juu, kuraa, kuraa, mutta kyllähän tämä vielä on ihan siedettävä peli moneen muuhun vastaavaan verrattuna.Kiitosta paha Epic
Kiittäkää Epiciä tästä![]()
No miten helvetissä se on Epicin vika ettei Rockstar osaa tehdä moninpeliinsä kunnon hax-suojauksia? Moninpeli on samaa paskaa haxorien ja muiden huijareiden kanssa jo vuodesta 2008 kun IV julkaistiin eikä mitään ole asialle tehty. Tai jos on niin saakelin huonosti.
Saisikohan mahdollisesti ko. tiedoston sisällön vaikka pastebin palvelun kautta. Tulisi tarpeeseen.Meillä eräs pelaaja teki vielä tästä bat tiedoston jolla koko homman sai automatisoitua, niin että ei tarvinnut itse säätää palomuuriin erikseen noita ip osoitteita.
Niin ja nykyään tulee kyllä pelattua edelleen GTA:ta lähes päivittäin FiveM muodossa, tullut jo lähes 700 tuntia itseasiassa täyteen ja siitä ei ole minuuttiakaan mitään rp sontaa.
Tuossa on jotain tietoa:Saisikohan mahdollisesti ko. tiedoston
E: tänään ei asiaa onlineen ollenkaan, virhe ladatessa
Hyvin kapitalisti saanut tavallisen huoltokatkon naamioitua muka joksikin hatunnostoksi.Tänään serverit alhaalla 2-4pm ET eli kait 21-23 suomen aikaa. Kunnioittavat George Floydin muistoa.
No,taas toimiihuoltokatko
Voihan aina pelata onlinea yksin tai kaveriporukassa ja pelaa niin kuin itse tykkää.minä en ymmärrä miten näin ison pelin online moodi vedetään niin kieliposkelle. tulee ihan fortnite sekoilu mieleen. on lähtävät autot, avaruuspyssyt, muut lentävät härvelit. aika kaukana siitä perus gta kokemuksesta mitä voi olettaa single playeristä. täydellistä sekoilua online pelaaminen. Kumpa voisi asetuksista poistaa noi ylimitotetut härvelit.
Joo, tänään pelasin pitkästä aikaa pc:llä. Dispatch 3 gta online: ssa 4 kaveria pelasimme, mutta yksi, varmaan hakkeri oli jo valmiina kentällä räjäyttämässä konetta. Eihän siinä paljoakaan rp:tä ja rahaa tullut, kun missioni kesti n. 15 sekunttia.eikä näytä paljon meno parantuneen
Pari nollaa perään, niin johan alkaa näkymään. Avaruusalukseen lukittuna jne.24 tuntia olevan nyt pc:llä
Pari nollaa perään, niin johan alkaa näkymään. Avaruusalukseen lukittuna jne.![]()
Tuossa:Miten tuonne saa lisättyä niitä kavereiden IP:itä
Muksulla läppärissä joku umpisurkea 2gt näyttis ja pyörii noin 50-60fps paremmilla graffoilla kuin pleikkarissa. Eli eipä se kovin kummoista vaadi.Minkälaista rautaa pitää koneessa olla että pyörii 1920x1080 kohtalaisilla grafiikoilla suhteellisen kevyesti. Tulee paljon tahkottua netissä tuota RageMP:tä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.