Nyt, kun on pelannut Onlinea päälle 80h, niin voi laittaa hieman plussia ja miinuksia. Tärkeimpänä ehkä pelikokemukseen ja sen mielekkyyteen vaikutti, kun aloitettiin neljän kaverin kanssa yhtä aikaa pelaamaan tätä. Kauhu kertomuksia kuulleena olin itse todella skeptinen koko Onlineen aluksi, mutta tällä tavalla, kun kavereiden kanssa pelailee, niin antaa kyllä rutkasti iloa ja ainakin vielä alkuinnostustakin riittänyt. Mutta sitten varsinaiset huomiot ruusuina ja risuina.
+
-Mukavaa ajanvietettä, kun pelaa tehtäviä, jobseja ja Heistejä NPC hahmoja vastaan.
-Mukavasti grindaus henkeä, ei tarvitse hampaat irvessä rämpätä, mutta ei liian helppoakaan.
-Pelattavaa tuntuisi vielä löytyvän rutkasti +100h verran tässä kohtaa. (itselleen mieluista)
-Päivityksiä tullut historian aikana ja vieläkin mukavasti. (Ei kai tätä enää kukaan pelaisikaan muuten?)
-Peli ei ohjaile putkimallilla eteenpäin, vaan voit juuri itse päättää omat businekset ja elämän tavoitteet hahmon silmillä. Tähän toki auttaa paljon, kun porukan kesken hieman jaatte rooleja ja sitä kautta pääsee tutustumaan, ilman että kaikkea pitää itselleen hankkia.
-
-Bugit, siis luulin että Pubgi oli bugi kuningas, mutta kyllä tämä veti vielä pidemmän korren. Yhteydet pätkii servuille, varsinkin niillä tunneilla, kun muitakin pelaajia linjoilla enemmän, kesken tehtävien heittää omia tiimiläisiä ulos tai ei päästä etenemään.
-OverPower ajoneuvot, ketä kiinnostaa enää liikkua helikopterin tai muun lentohärpäkkeen jälkeen, enää kaduilla, muuta kuin ehkä fiilistellen tai ehkä jos autokilpailuja haluaa pelata.
-Peli suorastaan pakottaa toxiceen käyttäytymiseen. Aina hyvien privat sessioiden jälkeen on hetkeksi hauska mennä täysin public puolelle riuhumaan ja "pilaamaan" toisten peliä. Koska? Se on hauskaa ja antaa hetken mielihyvää, eikä peli varsinaisesti rankaise siitä mitenkään.
Summa po summa, erittäin viihdyttävä peli, jos suhtautuu ymmärryksellä sen virheisiin ja löytyy hyvä peliseura pelille. 8/10