Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis story moden.Ei saatana. AI onlinen aloittaisi uudelleen? Ja menettäisi kaikki rahat yms?
Tätä ei pysty kyllä tekemään vielä tätä onlinen siirtämistä. Ymmärsin, että onnistuu vasta 15.3. Ovat siis erillisiä prosesseja.Ei saatana. AI onlinen aloittaisi uudelleen? Ja menettäisi kaikki rahat yms?
Siis story moden.
Itsehän en onlinea pelaa, enkä oikee ymmärrä miks kukaan muukaan, mut se on vaan mun mielipide![]()
Tä on ihan koko peli.Pelasin GTA V joskus PC:llä muistaakseni läpi, joten mitään PS versiota en omista. Saako tämän koko pelin nyt PS5:lle 10€ vai pitääkö ensin ostaa PS4 versio ja sitten päivitys on 10€?
Onko tämä PS5 versio parempi myös jos verrataan PC:hen?
Aivan sekaisin toi ps store nyt, ennakkotilasin ton jo sillon heti kun pystyy, ostohistoriastakin löytyy, silti näyttää kympin hintalappua, kun klikkaa siihen ostettu kohtaan niin menee vaan sen gta onlinen kohdalle...
Olin jo täysin unohtanut että tosiaankin GTAV on PS3 ajan peli. Oli jopa hetken lainassakin tuolloin, ja mieleen jäi lähinnä minuuttien pituiset latausajat.Kolmen sukupolven vertailua.
...
Jos resoa tai fps ei katso niin varjoissa taitaa olla merkittävin muutos ja latausajat toki.
typerää kun pelaajat ovat heti kaikki voicessa ja että pelaajat näkyvät kartalla. Miksi? En ymmärrä miksi luodaan suorat eväät perseilylle. Eikö se olisi mielekkäänpää että voit soittaa pelaajalle erikseen ja aloittaa voicen? ja et nää kaikkia pelaajia heti.
Se Ps5 versio löytyi sieltä kolmen pisteen takaa (siinä "pelaa" napin oikealla puolella).Eilen latailin ja asensin Onlinen konsoliin , mutta itse peliä en pystynyt ostamaan. Ymmärtääkseni nämä piti olla erillisiä? Kun Storessa menen itse peliin niin lukee että pelaa konsolilla... Hintaakaan ei näy missään.
Se Ps5 versio löytyi sieltä kolmen pisteen takaa (siinä "pelaa" napin oikealla puolella).
Samalla tavalla se minullakin näkyy. Storessa voi olla olla joku linkitysbugi tms, ettei se huomaa että sinulla on jo se. Libraryssä se on ja sieltä sen saa ladattua normaalisti. Mutta jos libraryn kautta valitsee pelin kohdalla kolmen pisteen valikosta "view product", niin se meneekin GTA onlinen sivulle, eikä GTAV sivulle. Tuossa voi olla se linkitysbugi. Mutta sehän on vaan kosmeettinen kun libraryssä se on ostettuna ja ladattavissa. Varmaan korjaantuu jossain välissä.Olenko siis oikeasti ainoa kenellä kusi toi ennakkotilaus (ps5:llä) niin että store tarjoaa uudelleen 10e maksua vaikka on jo ostettu?
Eli siis jos menen tiettyä kautta tuohon peliin librarysta niin se näyttää ruudun missä lukee GTA V & GTA online now on ps5 ja alla download nappi, mutta jos menen storen kautta tuohon gta v niin siihen tulee ekana ruutuun gta online, jossa lukee download, sitten kolmen pisteen takaa kun valkkaa ton gta v ps5 version niin näyttää 9,95e hintaa.
Ja tosiaan ostohistoriasta kyllä tuo peli löytyy, ompa pirun outoa.
Ei taida olla ku grafiikka eroa ja omaan silmään ei mitään niin mainittavaa eroa. 60fps on tietty kiva ellei se oo ollu jo aiemminkiOnko tossa nyt mitään uutta (story modessa) vs ps4 versio, jos jätetään grafiikat pois laskuista?
Aloita kysymällä, että miten voin ostaa Shark Cardeja, niin saatat saada heidät olemaan tosissaan ja hoitamaan asiaasi.Olen tässä auttanut kummipoikaa saamaan Social clubin tiliä takaisin.Jokin Coldheartkate@gmail.com on kaapannut tilin.Autan koska osaan lontoota paremmin. Nyt Rockstarilta on tullut 2 kertaa sähköpostia,että jos ongelma on poistunut,ei tarvitse vastata. Eihän se nyt poistu,elleivät itse tee mitn
Olen aina vastannut että ongelma on edelleen akuutti. Mitä luulette,saadaanko tiliä takaisin ?
Itse aina onlinessa passive modessa niin saa rauhassa ajella yms. Muutenkaan kiinnosta toiset pelaajat siellä.
Mun mielestä ihan ok value so far, tiedä sit tulevaisuudesta.Järkyttävän huono value tossa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.