Pelissä on aivan valtavasti kaikkea, t. uuvatti joka pelasi viimeksi paljon -> GT3 (PS2)
Huoltokatkon takia pelaajien ulottumattomissa ollut Gran Turismo 7 on palannut takaisin linjoille, tiedottaa kehittäjästudio Polyphony Digital. PlayStation-kaahailun alkujaan muutaman tunnin mittaiseksi kaavailtu huoltokatko venähti lopulta päälle 30-tuntiseksi. Gran Turismo 7:n ohjaaja ja koko...
pelaaja.fi
Autot kuin pelihahmoja...
Wau! Alan pikku hiljaa ymmärtämään edes vähän siitä miksi Gran Turismo pelisarja on niin rakastettu ja kaupallisesti menestynyt. Pelaan tosiaan 3person kuvakulmalla, jossa tuo Chase-kamera on laitettu "NEAR" elikkä lähelle. Voi olla että jatkossa vaihtelen kuvakulmia, mutta empä olisi uskonut että näillä nuhapumppu autoillakin on hauska ajaa.
Laitoin vaikein taso ja idea ottaa joka kisasta 1.paikka. En tiedä onko fiksu idea, mutta näillä hitailla autoilla on nyt mahdollista opetella ajolinjoja. Radat ovat myös todella yksityiskohtaisia ja persoonallisia, ihan kuten erilaiset autotkin.
Pelin valikot ovat suorastaan loistavat, ne ovat selkeät ja kiinnostavat. Myönnän että peli yllätti täysin. En odottanut juuri mitään. Tällainen peli, UUDEN pelaajan näkökulmasta tulisi olla siellä 97-99/100, ihan heittämällä. Joku 88 on törkeä arvio näin hiotusta pelistä. Mitä enemmän pelaa sitä enemmän tekee mieli alkaa harkita sitä mistä uusin Pelaajalehti kirjoittaa 12-sivun verran, kyllä!
Hassua että edes tuo vauriomallinnuksen puute ei juuri nyt haittaa, sillä päätin että autot ovat -> pelihahmoja ja tämä on enemmänkin törmäilyautoilua, jolloin ei tule Linnanmäelläkään suurempaa vauriota. Toisaalta on hienoa yrittää olla törmäämättä ja todella löytää oikeat ajolinjat, opetella ajamaan.
Autoista tietämätön saa kyllä paljon infoa hienosta kulttuurista. Olen oikeastaan aika suu auki suurimman osan ajasta, mieletön kokonaisuus ja monelle suuri rakkaus <3
...
Hei, ylläpito on varoittanut minua kirjoittamasta tuplapostausta, joten laitan tähän loppuun:
1. olen alussa eli nyt tilanne että Japani / Eurooppa kompakti autot kerätty
2. MUTTA -> kisoja ei ole tarjolla
3. ostetaanko tässä vaiheessa uusi auto jolla pääsee eri luokan kisoihin?
4. ilmeisesti käytetyistä autoista ostetaan toisen luokan auto?
Siitä tosiaan on kauan kun olen viimeksi kunnolla ajanut turismoa, vaikka sporttia olenkin kokeillut... ja varmaankin jokaista Gran Turismoa...