Google pakotti YouTube Vancedin lopettamaan toimintansa

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 785
Youtube Premium maksaa 12€/kk. Tämän foorumin käyttäjien keskiansiot ovat palkkakeskustelun perusteella ainakin yli 5000€/kk. Käytetään jotain kolmannen osapuolen sovelluksia, ettei riistoyhtiö Google saa penniäkään rahaa paskan palveluntarjoamisen vuoksi. Okei.
Mistä premiumin saa tohon hintaan, mulla se näyttää hinnaksi 15,99 :confused:
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 527
Mistä premiumin saa tohon hintaan, mulla se näyttää hinnaksi 15,99 :confused:
Mulla näyttään hinnaksi 11,99€/kk (Perhetilaus 17,99€/kk) ja Premium Liteä ei ole lainkaan saatavilla. Itselle riittäisi Liten mainosten poisto, kun en tarvitse musiikkipalveluita tai taustasoittoa, mutta ei tämäkään paha hinta silti ole mainosten poistamisesta.

EDIT: Tuon Zetterin linkin kautta sain downgradettua Liteen. Omien sivujen kautta ei tarjonnut tuota vaihtoehtoa.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
149
Takaisinmallinnettu versio Vancedista näyttää olevan jo tekeillä, eli ei varmaan kauankaan enää että tulee takaisin jakoon :whistling:
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
ReVanced vaikuttaa lupaavalta. Hypeä osakseen on saanut myös VueTube.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 109
Google Play Protect on alkanut hälyttämään Vanced 2.6.0 versiosta mutta ei kuitenkaan uudemmista (2.6.1 ja 2.6.2).
Toistaiseksi ei ole selvää, mistä hälytys johtuu. Joko Google haluaa pistää Vancedille lopun nopeasti tai ehkä verkossa on alkanut leviämään joku saastunut 2.6.0 versio, minkä vuoksi myös virallinen Vanced hälyttäisi?
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 109
Googlen nähtävästi kannatti ajaa Vanced alas :rofl:.
YouTube Music ja Premium ovat kasvaneet vauhdikkaasti viimeisen vuoden aikana. Syyskuussa 2021 palveluilla raportoitiin olevan 50 miljoonaa maksavaa asiakasta, ja 30 miljoonan käyttäjän vuotuinen kasvu on merkittävä saavutus.

Kasvu on myös kiihtynyt viimeisen vuoden aikana, sillä edeltävänä vuonna uusia tilaajia kertyi ”vain” 20 miljoonaa kappaletta.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 527
Ei ole ollut mitään valittamisen aihetta Premiumin kanssa. Parempaa vastinetta Youtube antaa kuin muut suoratoistopalvelut. Aina löytyy mielenkiintoista katsottavaa ja tilauksessa toista sataa kanavaa, johon tulee viikottain sen verran katsottavaa ettei aika edes riitä kaikkeen.
 
Liittynyt
13.08.2018
Viestejä
608
Onko tietokoneelle jotain Chrome liitännäistä tai standalone sovellusta, millä saa estettyä youtuben mainokset?
 

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 082
Brave selaimen sisäänrakennettu mainosesto tuntuis kanssa toimivan.
 
  • Tykkää
Reactions: a-p
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
2 023
Maksullinen versio Adguardista blokkaa myös aivan kaikki mainokset, niin nettisivuilta kuin videopalveluistakin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421

Tämä on ollut olemassa jo pitempään.

Itsellä tuli kaatumisongelma ton kanssa kun yritin asentaa, joten jatkoin edelleen alkuperäisen Vancedin käyttöä kun juurikaan mikään ei ole sitten kevään mennyt siinä rikki.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
790
Heti kun Vanced lakkaa toimimasta niin menee kyllä maksullinen YouTube ostoon (ellei tule joku vanced 2). Ihan hullujen hommaa käyttää aikaa noiden mainosten katseluun ja skippailuun.
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
697
Brave selaimen sisäänrakennettu mainosesto tuntuis kanssa toimivan.
Braven kautta voi pyörittää youtubea hyvin. Ei tarvitse mainoksia katsella, voit jättää videon pyörimään taustalle ja voit pistää näytön pimeäksi.
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
Braven kautta voi pyörittää youtubea hyvin. Ei tarvitse mainoksia katsella, voit jättää videon pyörimään taustalle ja voit pistää näytön pimeäksi.
Tosta en tiennyt mutta en koskaan youtubesta itse alkaisi maksamaan. Olin 2v youtube red beta-testaaja josta sain palkaksi kiitoskirjeen ja chrometikun kun ne oli uudempia(postikulut 100e et lähetti mulle). Kiva tietää et hätätilanteessa brave ajaisi asian vielä. Estääkö se mainoksia suoraan siis ilman extensioneita? Itseasiassa tuohon jo vastattu mutta en meinaa uskoa että puhelimessa toimisi se noin hienosti ja jopa et pimeänä ruutu :o Uskon kun sanotaan mutta kysyin koska vaikea uskoa kuitenkin. Onpa hienoa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Tosta en tiennyt mutta en koskaan youtubesta itse alkaisi maksamaan. Olin 2v youtube red beta-testaaja josta sain palkaksi kiitoskirjeen ja chrometikun kun ne oli uudempia(postikulut 100e et lähetti mulle). Kiva tietää et hätätilanteessa brave ajaisi asian vielä. Estääkö se mainoksia suoraan siis ilman extensioneita? Itseasiassa tuohon jo vastattu mutta en meinaa uskoa että puhelimessa toimisi se noin hienosti ja jopa et pimeänä ruutu :o Uskon kun sanotaan mutta kysyin koska vaikea uskoa kuitenkin. Onpa hienoa.
Bravessa sisäänrakennettu adblocker. Filtterilistat on revitty käytännössä suoraan uBO:sta, liekkö koko toiminta muutenkin.
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
Mä siis harrastan ainoastaan youtubea luurilla(jossa vaan android 7 todella vanha ja aina latauksessa tajuaa akunkeston nykyään tosta) jos olen vaikka puistossa ja pitää bluetooth kaiuttimeen lähettää. Ruutu auki vie tietenkin akun hetkessä ja ei ne mainokset ketään puistossa viihdytä. En käynyt tämä kesä puistossa mutta vähän niinku varalta seuraan tätä aihetta. Toissakesä käytin vanced.

EDIT: Siis on mulla modattuja 10 androideja laitteissa mutta niissä vielä huonompi akku ja ei toimi nettipankki. Oon lukenut kyllä ohjeita mutta ei edes kiinnosta tuollaiset et akku loppuu puhelussa minuutissa vaikka saiskin modattua tukemaan nettipankkia.. Oli vuosi sitten vielä kunnon puhelin, Oukitel, jossa ihan virallinen android 10 mutta kun se hajos ja oli laskuhelvetti menossa(josta oon selviämässä viimein et voin ostaa uuden prossun enskuu) niin puhelin on vipa johon laittaisin rahaa niin kiinnostaa tietenkin että vois youtubea enskesänäkin käyttää ruutu kiinni ilman mainoksia. Se tarinatunnista mut jos joku oli utelias. Ei varmaan ollut mutta kiva tietää että pelkästään jo brave selain riittäisi sitten jos joskus tarvii.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 380
Mainoksia tulee nykyään älyttömästi. Turhaan näyttävät kun en ikinä ostaisi mitään mitä mainostavat.
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
@petepeluri jos koet et toi on ongelma se on pientä. En mäkään ostais mainoksien takia kuin jonkun eräkirveen jos maailman parasta terästä ja on ylimääräistä rahaa mutta suurin ongelma ei ole mulle nykymaailmassa edes mainokset vaan jatkuva notify. Kokoajan joku ohjelma päivittyy(mistä tykkään) mutta niiden on pakko kokoajan mainostaa omista featureistaan vaikka käytän jo ohjelmaa. Maksulliset ohjelmat sama juttu. Ei vaan koskaan lopu android notification tai sähköpostit. Puhumattakaan discordis et väki vetää @everyone.. Sori vedin vähän off-topic mutta mainokset vasta se överi tohon kuvioon onkin jos ei ne vaikuta suhun.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 109
En voi uskoa erikseen ja vain apk:nä asennettavan ohjelman käyttäjämäärän olevan edes siinä kokoluokassa että se juuri tuossa voisi näkyä. Paremmin selittäviä tekijöitä: Youtubessa yksinkertaisesti tulee nykyään enemmän mainoksia ja käyttäjävuoto Spotifysta (sen omat kohut) YT Musiciin.
Kyseinen kommentti oli laitettu vähän kieliposkessa, minkä takia laitoin hymiön perään ( :rofl: ). Vancedin mukaan heillä on kuitenkin ollut miljoonia käyttäjiä. Vuonna 2020 latauksia oli kertynyt 11 miljoonaa omien sivujen kautta ja pelkästään Uptodownissa on 56 miljoonaa latausta ja managerillakin 3,5 miljoonaa (julkaistu 2020). Lataukset eivät tietenkään suoraan käänny käyttäjiksi mutta kyllä niitä ihan huomattava määrä on ollut.
Google on saanut uusia Premium tilaajia viimeisen vuoden sisään 30 miljoona ja sitä edeltävänä vuoden jaksona 20 miljoonaa. Eli kasvua on ollut 10 miljoonaa enemmän. Itse veikkaan, että tuossa 10 miljoonassa on ihan mukava määrä entisiä Vanced käyttäjiä.
 
Liittynyt
01.11.2022
Viestejä
22
Mainoksia tulee nykyään älyttömästi. Turhaan näyttävät kun en ikinä ostaisi mitään mitä mainostavat.
En ostaisi minäkään, mutta toisaalta ärsyynnyin mainoksiin sen verran paljon jo n. vuosi sitten, että laitoin tilaukseen Premiumin. Kiusaajat voittivat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
479

Tämä on ollut olemassa jo pitempään.

Itsellä tuli kaatumisongelma ton kanssa kun yritin asentaa, joten jatkoin edelleen alkuperäisen Vancedin käyttöä kun juurikaan mikään ei ole sitten kevään mennyt siinä rikki.
Kokeilitko ReVancedia napsun vanhemmalla versiolla (17.43.36 esim apkmirror)? Uudemmalla YT versiolla pätsätyt kaatuvat, mutta tuo ei (näin ainakin minulla).
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
Twitchis mainokset ärsyttää aidosti kun ne on vaikea estää ja tulee kesken striimin että menetät äänet itse striimistä. Esim just kysyit jotain ja striimaaja vastaas niin alkaa minuutin samsung mainos.. Ei mua todellakaan haittaa vaikka io-techin bannerimainokset mutta puhutaan oikeasti häiritsevistä esim just soitat musaa luurilla niin youtube-mainokset tai just katot striimiä menetät äänet mainoksen ajaks striimistä.
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Onpas kurja uutinen. Pitääkin tsekkaa että onko tälle kelpoa korvaajaa (mitä tässäkin ketjussa ehdotettu) vai joutuuko VPN:llä ostamaan permiumin esim tuolla 1.5€/kk hinnalla.
Onko ohjetta tähän? Toimiiko tuo ilman jatkuvaa VPN käyttöä? Premium-sopimus vaan VPN päällä ja sen jälkeen toimii ilman VPN?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Kyseinen kommentti oli laitettu vähän kieliposkessa, minkä takia laitoin hymiön perään ( :rofl: ). Vancedin mukaan heillä on kuitenkin ollut miljoonia käyttäjiä. Vuonna 2020 latauksia oli kertynyt 11 miljoonaa omien sivujen kautta ja pelkästään Uptodownissa on 56 miljoonaa latausta ja managerillakin 3,5 miljoonaa (julkaistu 2020). Lataukset eivät tietenkään suoraan käänny käyttäjiksi mutta kyllä niitä ihan huomattava määrä on ollut.
Google on saanut uusia Premium tilaajia viimeisen vuoden sisään 30 miljoona ja sitä edeltävänä vuoden jaksona 20 miljoonaa. Eli kasvua on ollut 10 miljoonaa enemmän. Itse veikkaan, että tuossa 10 miljoonassa on ihan mukava määrä entisiä Vanced käyttäjiä.
Yllättyisin jos tuosta määrästä on edes miljoona vancedin entisiä käyttäjiä. Suurin osa käyttäjistä varmaan juurikin esim. Intiasta, jotka tuskin siirtyy premium käyttäjiksi vaan kikkailevat hamaan loppuun asti käyttämällä vanhaa versiota, uusia vaihtoehtoja tai esim. selainta adblockerilla.

Loppupeleissä tuo premiumin käyttäjämäärä on vielä aika pientä kun miettii kuinka paljon palvelulla on käyttäjiä maailmanlaajuisesti, nopealla googletuksella 1-2 miljardia uniikkia käyttäjää per kuukausi. Ihan ymmärrettävää että määrä nousee ihan normojen takia jotka ei osaa käyttää adblockereita jne. kun noita mainoksia syötetään semmoisella sarjatulella. Plus on vielä esim. älytöllöt joissa adblockereita ei ole, ellei värkkää jotain piholea.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 359
Vanced mobiililaitteissa, uBlock origin tietokoneilla ja olkkarin älytelkassa SmartTube, koskaan en ole yhtään mainosta nähnyt. Näillä mennään jatkossakin. Jos jollain ylimääräistä rahaa, maksakoot rauhassa premium jäsenyyksistä, mutta itselläni rahalle parempaa käyttöä.
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
Oon saanut joka kaverin käyttään vancedia. Ihan jokaisen irl. Kukaan ei oo kysynyt multa jos se on lopettu et mitäs nyt mutta alustavasti sanoisin tän perusteella et Brave selain luuriin..

Vanced mobiililaitteissa, uBlock origin tietokoneilla ja olkkarin älytelkassa SmartTube, koskaan en ole yhtään mainosta nähnyt. Näillä mennään jatkossakin. Jos jollain ylimääräistä rahaa, maksakoot rauhassa premium jäsenyyksistä, mutta itselläni rahalle parempaa käyttöä.
Nostan leveliä. Jos selain mikä tukee extension vaikka firefox luurissa tai pc niin laita sponsorblock(youtube), f.b. purity(facebook) ja insta feed eradicator(instagram). :) Tuut flippaan jos käytät sponsorblock ja katot vaikka Linus hardwaren videoita :p F.B. Purity kans kertoo jos joku poisti sut kavereista boonuksena mut mainokset gone. Ne on suures lakisodas mut toimii vielä.
 
Viimeksi muokattu:

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 109
Yllättyisin jos tuosta määrästä on edes miljoona vancedin entisiä käyttäjiä. Suurin osa käyttäjistä varmaan juurikin esim. Intiasta, jotka tuskin siirtyy premium käyttäjiksi vaan kikkailevat hamaan loppuun asti käyttämällä vanhaa versiota, uusia vaihtoehtoja tai esim. selainta adblockerilla.

Loppupeleissä tuo premiumin käyttäjämäärä on vielä aika pientä kun miettii kuinka paljon palvelulla on käyttäjiä maailmanlaajuisesti, nopealla googletuksella 1-2 miljardia uniikkia käyttäjää per kuukausi. Ihan ymmärrettävää että määrä nousee ihan normojen takia jotka ei osaa käyttää adblockereita jne. kun noita mainoksia syötetään semmoisella sarjatulella. Plus on vielä esim. älytöllöt joissa adblockereita ei ole, ellei värkkää jotain piholea.
Adblockereiden käyttäjiäkin on kuitenkin 40-50% kaikista netin käyttäjistä eri raporttien mukaan. Tuskin Google olisi alkanut vetämään Vancediltä töpseliä seinästä, jos määrä olisi ollut heille mitätön.
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
@FlyingAntero Pidän sua jumalana android modaukses ja neuvois mut oikeasti oot vääräs nyt. Sama kuin kaikki luulee et jokaisella on 3000-sarjan nvidia. Katsoo steamin stats näkee et alle 10%.. Adblockereis sanoisin ilman et tarkistan tilastoa et 95% netin käyttäjistä on massaa joka ei tiedä ees mikä on adblocker.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Adblockereiden käyttäjiäkin on kuitenkin 40-50% kaikista netin käyttäjistä eri raporttien mukaan. Tuskin Google olisi alkanut vetämään Vancediltä töpseliä seinästä, jos määrä olisi ollut heille mitätön.
No niitä on aika vaikea estää. Tosin kovastihan se Google yrittää esim. manifest v3 avulla. Tuollainen sovellus on aika helppo ottaa pois pelistä kun tekivät sen virheen että pyysivät rahaa touhusta.
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
Ihan vaan lisään et mulla on mainosblock io-techis koska saan compactimmaks sivun. Oon manuaalisesti estäny bannerit ja sponsorblock videois estää mainokset ublockin kans kuitenki mut mainostan joka kavereille io-techiä parhaana suomen tech sivuna et mainostan itse noiden sijasta. Ne ei tod näk tajua tehdä samaa mitä mä teen mut teen uusia usereita jotka näkee kaikki.. Tää on ihan totta vaikka kuulostaa kiertotieltä. Kyllä se et on hyvä taso mainostaa itse itseään jo käyttäjien kautta mutta tietenkin jos io-tech haluaa mainostuloja selaimes just multa ei paljoa saa..
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 109
@FlyingAntero Pidän sua jumalana android modaukses ja neuvois mut oikeasti oot vääräs nyt. Sama kuin kaikki luulee et jokaisella on 3000-sarjan nvidia. Katsoo steamin stats näkee et alle 10%.. Adblockereis sanoisin ilman et tarkistan tilastoa et 95% netin käyttäjistä on massaa joka ei tiedä ees mikä on adblocker.
No tuossa nyt on yksi raportti, joka sanoo Adblocker käyttäjiä olevan yli 40%
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
No tuossa nyt on yksi raportti, joka sanoo Adblocker käyttäjiä olevan yli 40%
Näen ja yleensä uskon tilastoja mutta tää kerta en vaan uskois kun tilastoissa ei ole mummot, isoisät. Niinku järki sanoo. Mietin vaikka mun kaiken suvun jotka ei oo just mun kavereita kukaan ei edes tiedä mikä on adblock. Sen takia just en itse etsinyt tilastoa kun korvasin sen ylimietinnällä ja tähän asti mitä nähnyt.. Mutta jos puhutaan et pitää todistaa mitä sanoo tietenkin voitat tilastolla jos tää laskettais kisaksi mutta järki sanoo kun en tiedä ketään yli 45v joka ees tietää jolla adblock koko maailmas. En mainosta netissä pelaajana et oon suomalainen mulla on ollut israelista ja ukrainastakin parhaita kavereita vuosia en rajoita nettipersoonana itseeni suomeen niin puhun vaan miten järki sanoo ja kokemus. En sano et tilasto olis vääräs mutta en näe että se vois olla oikeas. :D Mulla on jopa yks tyttö täällä Seinäjoella kaverina joka päivittää 6kk välein luuria kokoajan elää siinä niin sillekin piti opettaa mikä on adblock ja pistin alunperin ton vanced. Ei se googleta et saisko mainoksia pois.. Siis en usko tilastoon vaikka onki todiste et oon vääräs.


EDIT: Sanoin et ylimietin juttuja niin nyt mietin et mitä jos noi on otettu tech sivuilta jossa väki enemmän tajuaa mikä on adblock eikä esim et kellä päällä googles missä ei oletuksena mainoksia.. Alan ehkä striimaan et illan busy mut ainakin kerran vastaan mut en oo haastaas tai kisaa vetääs mut vaikka näen sivuilta ton faktana en usko käytännön takia oikeaks.

EDIT2: tiedän et saisin mun android 10 modatut luurit sun ohjeilla nettipankkiin ja lukenutkin läpi mut akku ei kestä yli 40sec puhelua en vaan jaksa vaivautua..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 673
Tekisivät kunnon version googlemapsistakin! Sitä on google huonontanut niin monta kertaa että alkaa jo naurattaa.
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
Tekisivät kunnon version googlemapsistakin! Sitä on google huonontanut niin monta kertaa että alkaa jo naurattaa.
Nykyään jos reggaa saa bing hakukoneesta pisteitä. En tiedä tuleeko koskaan steam card mut luvannu et saan pelejä et käytän hakukonetta niin pari kertaa hakenut sillä niiden maps.. Fiilis et on jopa paree kuin google maps mut itse kuvahaku tai perushaku ei ihan voita googlea. Ajaa kyllä asian just ja just. Toisin sanoen testaa vaikka suoraa heti maps microsoftilta selaimes :)
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
316
Tuo bravehan toimii näköjään loistavasti youtuben katseluun. Pitää vaihtaa samalla operasta braveen selain kun tuohonkin on näköjään saatavilla dark mode joka sivulle :thumbsup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 380
En ostaisi minäkään, mutta toisaalta ärsyynnyin mainoksiin sen verran paljon jo n. vuosi sitten, että laitoin tilaukseen Premiumin. Kiusaajat voittivat.
Ytubea tulee katsottua niin satunnaisesti ettei premiumin hinta ole kohtuullinen.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 064
Kokeilitko ReVancedia napsun vanhemmalla versiolla (17.43.36 esim apkmirror)? Uudemmalla YT versiolla pätsätyt kaatuvat, mutta tuo ei (näin ainakin minulla).
Onkohan mitään syytä vaihtaa vanced tähän, kun vanced vielä toimii. Toki välillä itse sovellukseen pääsee mainoksia läpi, mutta se on pieni paha nähden videoiden mainoksiin.
Android TV:lle saa SmartTube Next sovelluksen, mikä estää mainokset ja taitaa sisältää myös SponsorBlockin.
Tuo lienee puhtaille android tv:ille? Osa valmistajista käyttää jotain muita, kuten samsung Tizeniä. Niin toimiiko myös näillä?
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 359
Tuo lienee puhtaille android tv:ille? Osa valmistajista käyttää jotain muita, kuten samsung Tizeniä. Niin toimiiko myös näillä?
Mulla Samsung Tizen telkka, mutta se käyttis on paska ja mainoksia täynnä joten Android tikkua tai boxia perään ja saa SmartTuben yms VPN palvelut ja torrentittien suoratoistot toimimaan. Noita Xiaomin android tikkuja oli just alennuksessa tuolla tarjous ketjussa jotka ajaa homman ihan hyvin. Toki noiden Xiaomien lisäksi on vaikka mitä vaihtoehtoja android boxeihin/tikuiks, kuten googlea, nokiaa yms.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 647
Viestejä
4 197 273
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom