Tai ”riistoyhtiötä hyödyntävät sisällöntuottajat”.Käytetään jotain kolmannen osapuolen sovelluksia, ettei riistoyhtiö Google saa penniäkään rahaa paskan palveluntarjoamisen vuoksi. Okei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai ”riistoyhtiötä hyödyntävät sisällöntuottajat”.Käytetään jotain kolmannen osapuolen sovelluksia, ettei riistoyhtiö Google saa penniäkään rahaa paskan palveluntarjoamisen vuoksi. Okei.
Youtube Premium maksaa 12€/kk. Tämän foorumin käyttäjien keskiansiot ovat palkkakeskustelun perusteella ainakin yli 5000€/kk. Käytetään jotain kolmannen osapuolen sovelluksia, ettei riistoyhtiö Google saa penniäkään rahaa paskan palveluntarjoamisen vuoksi. Okei.
Mistä premiumin saa tohon hintaan, mulla se näyttää hinnaksi 15,99
Premium Lite on 6,99€/kk https://www.youtube.com/premiumlite
Mulla näyttään hinnaksi 11,99€/kk (Perhetilaus 17,99€/kk) ja Premium Liteä ei ole lainkaan saatavilla. Itselle riittäisi Liten mainosten poisto, kun en tarvitse musiikkipalveluita tai taustasoittoa, mutta ei tämäkään paha hinta silti ole mainosten poistamisesta.Mistä premiumin saa tohon hintaan, mulla se näyttää hinnaksi 15,99
Tätäkö tarkoitat? ReVancedTakaisinmallinnettu versio Vancedista näyttää olevan jo tekeillä, eli ei varmaan kauankaan enää että tulee takaisin jakoon
YouTube Music ja Premium ovat kasvaneet vauhdikkaasti viimeisen vuoden aikana. Syyskuussa 2021 palveluilla raportoitiin olevan 50 miljoonaa maksavaa asiakasta, ja 30 miljoonan käyttäjän vuotuinen kasvu on merkittävä saavutus.
Kasvu on myös kiihtynyt viimeisen vuoden aikana, sillä edeltävänä vuonna uusia tilaajia kertyi ”vain” 20 miljoonaa kappaletta.
nko tietokoneelle jotain Chrome liitännäistä tai standalone sovellusta, millä saa estettyä youtuben mainokset?
Onko tietokoneelle jotain Chrome liitännäistä tai standalone sovellusta, millä saa estettyä youtuben mainokset?
En voi uskoa erikseen ja vain apk:nä asennettavan ohjelman käyttäjämäärän olevan edes siinä kokoluokassa että se juuri tuossa voisi näkyä. Paremmin selittäviä tekijöitä: Youtubessa yksinkertaisesti tulee nykyään enemmän mainoksia ja käyttäjävuoto Spotifysta (sen omat kohut) YT Musiciin.Googlen nähtävästi kannatti ajaa Vanced alas .
Braven kautta voi pyörittää youtubea hyvin. Ei tarvitse mainoksia katsella, voit jättää videon pyörimään taustalle ja voit pistää näytön pimeäksi.Brave selaimen sisäänrakennettu mainosesto tuntuis kanssa toimivan.
Tosta en tiennyt mutta en koskaan youtubesta itse alkaisi maksamaan. Olin 2v youtube red beta-testaaja josta sain palkaksi kiitoskirjeen ja chrometikun kun ne oli uudempia(postikulut 100e et lähetti mulle). Kiva tietää et hätätilanteessa brave ajaisi asian vielä. Estääkö se mainoksia suoraan siis ilman extensioneita? Itseasiassa tuohon jo vastattu mutta en meinaa uskoa että puhelimessa toimisi se noin hienosti ja jopa et pimeänä ruutu :o Uskon kun sanotaan mutta kysyin koska vaikea uskoa kuitenkin. Onpa hienoa.Braven kautta voi pyörittää youtubea hyvin. Ei tarvitse mainoksia katsella, voit jättää videon pyörimään taustalle ja voit pistää näytön pimeäksi.
Bravessa sisäänrakennettu adblocker. Filtterilistat on revitty käytännössä suoraan uBO:sta, liekkö koko toiminta muutenkin.Tosta en tiennyt mutta en koskaan youtubesta itse alkaisi maksamaan. Olin 2v youtube red beta-testaaja josta sain palkaksi kiitoskirjeen ja chrometikun kun ne oli uudempia(postikulut 100e et lähetti mulle). Kiva tietää et hätätilanteessa brave ajaisi asian vielä. Estääkö se mainoksia suoraan siis ilman extensioneita? Itseasiassa tuohon jo vastattu mutta en meinaa uskoa että puhelimessa toimisi se noin hienosti ja jopa et pimeänä ruutu :o Uskon kun sanotaan mutta kysyin koska vaikea uskoa kuitenkin. Onpa hienoa.
Kyseinen kommentti oli laitettu vähän kieliposkessa, minkä takia laitoin hymiön perään ( ). Vancedin mukaan heillä on kuitenkin ollut miljoonia käyttäjiä. Vuonna 2020 latauksia oli kertynyt 11 miljoonaa omien sivujen kautta ja pelkästään Uptodownissa on 56 miljoonaa latausta ja managerillakin 3,5 miljoonaa (julkaistu 2020). Lataukset eivät tietenkään suoraan käänny käyttäjiksi mutta kyllä niitä ihan huomattava määrä on ollut.En voi uskoa erikseen ja vain apk:nä asennettavan ohjelman käyttäjämäärän olevan edes siinä kokoluokassa että se juuri tuossa voisi näkyä. Paremmin selittäviä tekijöitä: Youtubessa yksinkertaisesti tulee nykyään enemmän mainoksia ja käyttäjävuoto Spotifysta (sen omat kohut) YT Musiciin.
En ostaisi minäkään, mutta toisaalta ärsyynnyin mainoksiin sen verran paljon jo n. vuosi sitten, että laitoin tilaukseen Premiumin. Kiusaajat voittivat.Mainoksia tulee nykyään älyttömästi. Turhaan näyttävät kun en ikinä ostaisi mitään mitä mainostavat.
Kokeilitko ReVancedia napsun vanhemmalla versiolla (17.43.36 esim apkmirror)? Uudemmalla YT versiolla pätsätyt kaatuvat, mutta tuo ei (näin ainakin minulla).GitHub - ReVanced/revanced-manager: 💊 Application to use ReVanced on Android
💊 Application to use ReVanced on Android . Contribute to ReVanced/revanced-manager development by creating an account on GitHub.github.com
Tämä on ollut olemassa jo pitempään.
Itsellä tuli kaatumisongelma ton kanssa kun yritin asentaa, joten jatkoin edelleen alkuperäisen Vancedin käyttöä kun juurikaan mikään ei ole sitten kevään mennyt siinä rikki.
Onko ohjetta tähän? Toimiiko tuo ilman jatkuvaa VPN käyttöä? Premium-sopimus vaan VPN päällä ja sen jälkeen toimii ilman VPN?Onpas kurja uutinen. Pitääkin tsekkaa että onko tälle kelpoa korvaajaa (mitä tässäkin ketjussa ehdotettu) vai joutuuko VPN:llä ostamaan permiumin esim tuolla 1.5€/kk hinnalla.
Yllättyisin jos tuosta määrästä on edes miljoona vancedin entisiä käyttäjiä. Suurin osa käyttäjistä varmaan juurikin esim. Intiasta, jotka tuskin siirtyy premium käyttäjiksi vaan kikkailevat hamaan loppuun asti käyttämällä vanhaa versiota, uusia vaihtoehtoja tai esim. selainta adblockerilla.Kyseinen kommentti oli laitettu vähän kieliposkessa, minkä takia laitoin hymiön perään ( ). Vancedin mukaan heillä on kuitenkin ollut miljoonia käyttäjiä. Vuonna 2020 latauksia oli kertynyt 11 miljoonaa omien sivujen kautta ja pelkästään Uptodownissa on 56 miljoonaa latausta ja managerillakin 3,5 miljoonaa (julkaistu 2020). Lataukset eivät tietenkään suoraan käänny käyttäjiksi mutta kyllä niitä ihan huomattava määrä on ollut.
Google on saanut uusia Premium tilaajia viimeisen vuoden sisään 30 miljoona ja sitä edeltävänä vuoden jaksona 20 miljoonaa. Eli kasvua on ollut 10 miljoonaa enemmän. Itse veikkaan, että tuossa 10 miljoonassa on ihan mukava määrä entisiä Vanced käyttäjiä.
Android TV:lle saa SmartTube Next sovelluksen, mikä estää mainokset ja taitaa sisältää myös SponsorBlockin.Plus on vielä esim. älytöllöt joissa adblockereita ei ole, ellei värkkää jotain piholea.
Nostan leveliä. Jos selain mikä tukee extension vaikka firefox luurissa tai pc niin laita sponsorblock(youtube), f.b. purity(facebook) ja insta feed eradicator(instagram). Tuut flippaan jos käytät sponsorblock ja katot vaikka Linus hardwaren videoita F.B. Purity kans kertoo jos joku poisti sut kavereista boonuksena mut mainokset gone. Ne on suures lakisodas mut toimii vielä.Vanced mobiililaitteissa, uBlock origin tietokoneilla ja olkkarin älytelkassa SmartTube, koskaan en ole yhtään mainosta nähnyt. Näillä mennään jatkossakin. Jos jollain ylimääräistä rahaa, maksakoot rauhassa premium jäsenyyksistä, mutta itselläni rahalle parempaa käyttöä.
Adblockereiden käyttäjiäkin on kuitenkin 40-50% kaikista netin käyttäjistä eri raporttien mukaan. Tuskin Google olisi alkanut vetämään Vancediltä töpseliä seinästä, jos määrä olisi ollut heille mitätön.Yllättyisin jos tuosta määrästä on edes miljoona vancedin entisiä käyttäjiä. Suurin osa käyttäjistä varmaan juurikin esim. Intiasta, jotka tuskin siirtyy premium käyttäjiksi vaan kikkailevat hamaan loppuun asti käyttämällä vanhaa versiota, uusia vaihtoehtoja tai esim. selainta adblockerilla.
Loppupeleissä tuo premiumin käyttäjämäärä on vielä aika pientä kun miettii kuinka paljon palvelulla on käyttäjiä maailmanlaajuisesti, nopealla googletuksella 1-2 miljardia uniikkia käyttäjää per kuukausi. Ihan ymmärrettävää että määrä nousee ihan normojen takia jotka ei osaa käyttää adblockereita jne. kun noita mainoksia syötetään semmoisella sarjatulella. Plus on vielä esim. älytöllöt joissa adblockereita ei ole, ellei värkkää jotain piholea.
No niitä on aika vaikea estää. Tosin kovastihan se Google yrittää esim. manifest v3 avulla. Tuollainen sovellus on aika helppo ottaa pois pelistä kun tekivät sen virheen että pyysivät rahaa touhusta.Adblockereiden käyttäjiäkin on kuitenkin 40-50% kaikista netin käyttäjistä eri raporttien mukaan. Tuskin Google olisi alkanut vetämään Vancediltä töpseliä seinästä, jos määrä olisi ollut heille mitätön.
No tuossa nyt on yksi raportti, joka sanoo Adblocker käyttäjiä olevan yli 40%@FlyingAntero Pidän sua jumalana android modaukses ja neuvois mut oikeasti oot vääräs nyt. Sama kuin kaikki luulee et jokaisella on 3000-sarjan nvidia. Katsoo steamin stats näkee et alle 10%.. Adblockereis sanoisin ilman et tarkistan tilastoa et 95% netin käyttäjistä on massaa joka ei tiedä ees mikä on adblocker.
Näen ja yleensä uskon tilastoja mutta tää kerta en vaan uskois kun tilastoissa ei ole mummot, isoisät. Niinku järki sanoo. Mietin vaikka mun kaiken suvun jotka ei oo just mun kavereita kukaan ei edes tiedä mikä on adblock. Sen takia just en itse etsinyt tilastoa kun korvasin sen ylimietinnällä ja tähän asti mitä nähnyt.. Mutta jos puhutaan et pitää todistaa mitä sanoo tietenkin voitat tilastolla jos tää laskettais kisaksi mutta järki sanoo kun en tiedä ketään yli 45v joka ees tietää jolla adblock koko maailmas. En mainosta netissä pelaajana et oon suomalainen mulla on ollut israelista ja ukrainastakin parhaita kavereita vuosia en rajoita nettipersoonana itseeni suomeen niin puhun vaan miten järki sanoo ja kokemus. En sano et tilasto olis vääräs mutta en näe että se vois olla oikeas. Mulla on jopa yks tyttö täällä Seinäjoella kaverina joka päivittää 6kk välein luuria kokoajan elää siinä niin sillekin piti opettaa mikä on adblock ja pistin alunperin ton vanced. Ei se googleta et saisko mainoksia pois.. Siis en usko tilastoon vaikka onki todiste et oon vääräs.No tuossa nyt on yksi raportti, joka sanoo Adblocker käyttäjiä olevan yli 40%
Nykyään jos reggaa saa bing hakukoneesta pisteitä. En tiedä tuleeko koskaan steam card mut luvannu et saan pelejä et käytän hakukonetta niin pari kertaa hakenut sillä niiden maps.. Fiilis et on jopa paree kuin google maps mut itse kuvahaku tai perushaku ei ihan voita googlea. Ajaa kyllä asian just ja just. Toisin sanoen testaa vaikka suoraa heti maps microsoftilta selaimesTekisivät kunnon version googlemapsistakin! Sitä on google huonontanut niin monta kertaa että alkaa jo naurattaa.
Ytubea tulee katsottua niin satunnaisesti ettei premiumin hinta ole kohtuullinen.En ostaisi minäkään, mutta toisaalta ärsyynnyin mainoksiin sen verran paljon jo n. vuosi sitten, että laitoin tilaukseen Premiumin. Kiusaajat voittivat.
Onkohan mitään syytä vaihtaa vanced tähän, kun vanced vielä toimii. Toki välillä itse sovellukseen pääsee mainoksia läpi, mutta se on pieni paha nähden videoiden mainoksiin.Kokeilitko ReVancedia napsun vanhemmalla versiolla (17.43.36 esim apkmirror)? Uudemmalla YT versiolla pätsätyt kaatuvat, mutta tuo ei (näin ainakin minulla).
Tuo lienee puhtaille android tv:ille? Osa valmistajista käyttää jotain muita, kuten samsung Tizeniä. Niin toimiiko myös näillä?Android TV:lle saa SmartTube Next sovelluksen, mikä estää mainokset ja taitaa sisältää myös SponsorBlockin.
Tuo lienee puhtaille android tv:ille? Osa valmistajista käyttää jotain muita, kuten samsung Tizeniä. Niin toimiiko myös näillä?