• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Google Chromecast + Google TV (Gigantti), 49,90 €

Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 538
Saako näillä mitenkään järkevästi katsottua DLNA-serveriltä ohjelmia tekstitystuella ilman kikkailemista?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
621
Osaako skaalata HD kuvalle jos tv/monitori tue enempää? Täähän olisi hyvä ostos kun saa HD hinnalla.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 962
Liittynyt
13.08.2018
Viestejä
630
Kiitos tästä. Ilmeisesti jonkinlainen alkeellinen/kokeellinen tuki löytyy nykyään Stadia-ohjaimille tämän kanssa. Toivottavasti saisi langattomasti toimimaan Geforce Now:n ja emulaattoreiden kanssa edes tulevaisuudessa. Jos ei muuten niin USB-C hubiin liittämällä langallisen ainakin pitäisi onnistua.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 270
Saakohan tän jotenkin toimimaan yleiskaukon kanssa vai onko tuki vain bluetooth kaukoille?
 
Liittynyt
26.01.2019
Viestejä
47
Voi helvetti noita gigantin sivuja. On niin perkeleen juntturassa jatkuvasti. Ei toimi edes normaali päivinä saati sitten jos vierailijoita on yli kolme kerralla. Siitä tulikin mieleen, että viimeksi niillä oli se jonotus systeemi. Typerintä mihin ole koskaan törmännyt.
Olisin vain katsonut, että onko näitä haettavissa lähellä olevasta liikkeestä. Eipä onnistu sekään.

edit. Ja näköjään jonotus ilmeistyikin sinne sivuilla. Ei helvetti
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 270
Eihän tässä sit oo jotain typerää että kun se ainakin teoriassa käynnistyy aina töllön mukana niin eihän se väkisin myös sille inputille vaihda?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 688
Eihän tässä sit oo jotain typerää että kun se ainakin teoriassa käynnistyy aina töllön mukana niin eihän se väkisin myös sille inputille vaihda?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 727
Mikäs tota Gigantin sivua oikeen vaivaa, kun heittää vaan johonkin jonoon ja horisee jostain mustasta perjantaista?
Eihän tänään oo mikään perjantai vaan torstai ja musta perjantaikin on vasta ens viikon perjantaina... :smoke:
 
Liittynyt
13.08.2018
Viestejä
630
Saa. Plexiä itse käytän ja erinomaisen hyvin toimii.
Joko Plexillä toimii tämän Chromecastin kanssa myös DoVi (Dolby Vision) encodet? Chromecast Ultralla ne ei toimi Plexin kanssa, mutta vanhalla Odroidilla Kodi + Plex kanssa toimii onneksi.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 538
Saa. Plexiä itse käytän ja erinomaisen hyvin toimii.
Miten olet onnistunut tässä? Mitä itse nyt olen illan verran räpläillyt tätä niin ei tunnu onnistuvan millään Plexin DLNA/uPnP-clienttina toimiminen, vaan Plexillä tuntuisi pystyvän katsomaan mediaa ainoastaan sen omalta poropietariserveriltä, mikä on tietysti aivan eri asia.

Myöskään Kodilla en saa serveriltä mitään listaa ulos, vaikka se UPnP:n enabloimisen jälkeen näkyykin.

VLC on ainoa millä olen saanut jopa kuvaa ruudulle asti, mutta siinä kuva nytkähtää ja pudottaa frameja todella häiritsevästi jokaisen tekstityksen tullessa näytölle. On näemmä vaikeaa vielä vuonna 2022.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 104
Miten olet onnistunut tässä? Mitä itse nyt olen illan verran räpläillyt tätä niin ei tunnu onnistuvan millään Plexin DLNA/uPnP-clienttina toimiminen, vaan Plexillä tuntuisi pystyvän katsomaan mediaa ainoastaan sen omalta poropietariserveriltä, mikä on tietysti aivan eri asia.

Myöskään Kodilla en saa serveriltä mitään listaa ulos, vaikka se UPnP:n enabloimisen jälkeen näkyykin.

VLC on ainoa millä olen saanut jopa kuvaa ruudulle asti, mutta siinä kuva nytkähtää ja pudottaa frameja todella häiritsevästi jokaisen tekstityksen tullessa näytölle. On näemmä vaikeaa vielä vuonna 2022.
Joo mulla tosiaan on mediat plex-servulla. Ja plex clientit kännyissä, dongleissa jne.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 538
Myöskään Kodilla en saa serveriltä mitään listaa ulos, vaikka se UPnP:n enabloimisen jälkeen näkyykin.
Updatea tähän, jos muut miettivät samaa asiaa tämän Chromecastin kanssa: Kodilla toimii nyt vallan mainiosti UPnP AV/DLNA-vastaanotto tekstityksien kanssa. Ongelmaksi osoittautui se, että Kodi oli kuuluttanut laitenimekseen "Kodi" aiemman "Chromecast" tilalle ja palvelinpää tulkitsi asian niin, että laite on vaihtunut toiseksi, jolla ei ole lupaa vastaanottoon. Siksi Kodilla ehti näkemään serverin linjoilla, mutta ei pystynyt enää selaamaan sen sisältöä. Seuraavana päivänä ei sitten näkynyt koko serveriä enää ja piti alkaa tutkimaan asiaa tarkemmin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 803
Viestejä
4 226 015
Jäsenet
71 108
Uusin jäsen
spinal

Hinta.fi

Ylös Bottom