Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän tuollaisen kuvanvakaimen hyöty on? Itse olen ainakin aina saanut otettua mitan kiikareilla, joissa ei ole tuota ominaisuutta.
Mistä hankit ja minkä vuoden mallia nuo on?
oletteko löytäneet ilmaista ja englanninkielistä nettistriimiä eurooppa/pga-toureilta? vois joskus kattella kun ei ite pysty enää pelaa
joskus kauan sitten oli urheilukanava joka näytti euroopan touria...
Onko kukaan pelannut the golf club 2019- peliä? Tuli nimittäin joskus tiger woodsia hinkattua aika paljon...
Joskus golf oli muutenkin koko elämä
- olin töissä tammergolfissa
- treenasin/pelasin töiden jälkeen
- pelasin pc:llä golfia
- näin keväthangilla tuli käytyä lyömässä palloa jäällä
En ole pelannut enkä kuullutkaan.Onko kukaan pelannut the golf club 2019- peliä? Tuli nimittäin joskus tiger woodsia hinkattua aika paljon...
Joskus golf oli muutenkin koko elämä
- olin töissä tammergolfissa
- treenasin/pelasin töiden jälkeen
- pelasin pc:llä golfia
- näin keväthangilla tuli käytyä lyömässä palloa jäällä
Keli oli tosiaan muuten mainio, mutta tuuli näytti pyörivän aika ikävästi. Tänään näyttäisi olevan liput ehkä hieman helpommissa paikoissa kuin eilen, saas nähdä millaista tulosta kärki takoo.Jos joku ei tosiaan vielä tiedä, niin vpn tulille ja masters.com näkee ~kaiken.
Kenttä näyttää pelaavan varsin haastavana, parhaat tulokset -3 vaikka keli on ollut mitä parhain.
Hitto, ei taida olla mitään striimiä ilman VPN:ää tarjolla? Koittanut etsiä, mutta joka paikassa pelkästään tuota virallista tarjoavat..
Eli kun Tiger pelasi aikoinaan tylsää seiftiä dominoidessaan, niin se on ihan ok mutta jos tiger ei johda kisaa ja joku muu pelaa kuten nyt yleensäkin aina Molinari pelaa, niin se onkin sitten tylsää seiftiä.
Juuri tuli tilasto, että Molinari ehti pelaamaan 50 reikää ilman bogia ennen seiskaväylän lipsahdusta. Eihän tuolle voi muuta sanoa kuin hattua nostaa.
Sieltä minä olen katsonut jo monta tuntia. Ilman VPN:ää ei toki näy.Milloin jatkuu ja mistä tuota voisi katsoa? Masters.com ei näytä mitään tällä hetkellä?
Tuolta live?Sieltä minä olen katsonut jo monta tuntia. Ilman VPN:ää ei toki näy.
Molinari ei ole ikinä pelannut näyttävää golfia.