Golf

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 596
Onkos siellä vähän villit olosuhteet vai mistä noi 70 tulokset

:swondering:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Kyllä siellä ainakin eilen oli sellainen puuskainen tuuli, jonka suunta vaihteli. Tänään ei juuri ollenkaan tuulta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
93
Toinen kausi golffin parissa lähestyy ja täytyy nyt vähän iloita täällä kun voitin kotiseuran arvonnassa oikeuden ostaa pelioikeuden tulevalle sesongille. 600€ tuosta saa maksaa, mutta tähtäimessä on sen 50-70 kierrosta niin rahalle tulee vastinetta hyvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Toinen kausi golffin parissa lähestyy ja täytyy nyt vähän iloita täällä kun voitin kotiseuran arvonnassa oikeuden ostaa pelioikeuden tulevalle sesongille. 600€ tuosta saa maksaa, mutta tähtäimessä on sen 50-70 kierrosta niin rahalle tulee vastinetta hyvin.
Onnea! Oliko tuo alennettu hinta vai onko sinne kentälle niin kova tunku, että arvotaan ketkä saavat pelioikeudet ostaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
En ole tuollaisesta kuullutkaan ennen. Tiedätkö montako oli arpajaisissa mukana ja moniko tuon oikeuden sai?

Muuramen kentän olen kerran pelannut, mutta en muista juuri muuta kuin että satoi koko ajan. :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
93
En ole tuollaisesta kuullutkaan ennen. Tiedätkö montako oli arpajaisissa mukana ja moniko tuon oikeuden sai?

Muuramen kentän olen kerran pelannut, mutta en muista juuri muuta kuin että satoi koko ajan. :D
130 oikeutta arvottiin tänä vuonna. Sitä en tiedä kuinka paljon oli osallistujia. Tuossa 130 oikeudessa on mukana golf clubin omat oikeudet ja sitten x määrä osakkeenomistajien vuokralle antamat oikeudet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
600€ ei kyllä Muuramen kentästä ole paha hinta.

Ihan ok järjestely mielestäni arpoa pelioikeuksien osto-oikeus jos halukkaita on enemmän kuin tarjontaa.

Edit:
Koodi:
https://imgur.com/a/gxQZu
ps. tuollainen olisi tarjolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
Tiedoksi, että golfliiton ebirdie-sovelluksen lataaminen ja siihen kirjautumisella saa 1kk Cmore Totalia 0€ hintaan. Jatkuu toistaiseksi voimassa olevana jos tilausta ei peru.

Koodi löytyy sovelluksen tarjoukset-osiosta, lienee siellä myös vaikka sovellus jo olisikin.

Siellä on paraikaa käynnissä Arnold Palmer Invitational, Tiger T2..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Onko jollain kokemuksia PGA Tour Livesta? 6 dollaria kuukaudesta tai 40 dollaria vuosi, hinta ei paha. Näkeeköhän tuolla mitkä majorit?

e: löytyi tieto majoreista (ei näy tuolla palvelulla)

Which tournaments are available in 2017 - 2018 season?

Starting with the CareerBuilder Challenge, all tournaments for the rest of the 2017-18 PGA TOUR season will be available on PGA TOUR LIVE except for the majors (The Masters, U.S. Open, The Open Championship, PGA Championship), alternate-field events, and The Ryder Cup. PGA TOUR LIVE is also geo-restricted in certain areas for World Golf Championship events.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
Ihan mielenkiintoinen tuo Arnold Palmer invitationalin kärkitaistelu. Tigerilta monta surkeaa lyöntiä ties mihin, mutta saanut pelastettua par ja sitten birkkuja perään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Rorylla kovat statsit tässä kisassa kun tuossa vilahtivat jokin aika sitten:
Driving distance: 1st
Proximity to hole: 1st
Scrambling: 1st
Putting: 1st
Kyllä noilla voi pärjätä! :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
Näin US Mastersin lähestyessä voi halutessaan mehustella aiempien vuosien finaalikierroksilla.

Mastersilla on nimittäin kauan aikaa ollut youtube-kanava käyttämättömänä, mutta nyt joku aika sitten klubi uppasi tilille jokaisen finaalikierroksen alkaen vuodesta 1968

The Masters

Ei voi muuta sanoa kuin

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Olihan aikamoinen par 3-kisa! Tom Watson voitti koko roskan, Finau teki jännän holarin ja sen jälkeen juhliessaan nilkka vääntyi.


:stmi:

Loppuun vielä Nicklauksen lapsenlapsi pääsee lyömään vikalla reiällä ja tekee holarin! :D
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 596
Itsekin odottelen tässä golf-kautta innolla, luulen keksineeni ison ongelman omassa swingissä. Taakseviennissä mulla on kääntynyt ranteet/kädet oikealle eli lapa auki, ja pallolle tullessa tää on yritetty korjata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
Itsekin odottelen tässä golf-kautta innolla, luulen keksineeni ison ongelman omassa swingissä. Taakseviennissä mulla on kääntynyt ranteet/kädet oikealle eli lapa auki, ja pallolle tullessa tää on yritetty korjata.


Ongelmahan ratkeaa tietysti DJ tyyppisellä rannekulmalla :kahvi:

Totuus: vain pahenee
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
No niin. Kausi tuli avattu ulkomailla pari viikkoa sitten (ei mainittavia urotekoja) ja nyt perjantaina aukeaa kotiseuran kentistä toinen. Joko joku täältä on ehtinyt kotimaassa jossain päin pelata?

Ei heikkohermoisille: Hanhi kävi golfarin kimppuun USA:ssa | GoGolf
Eikös Kalaforniassa ole noita hanhia välillä aika lailla? @Sampsa






Harkitsen, josko perjantaina lähtisi käymään :think:

Hanhista sen verran, että wedge käteen ja...

Tosin pitäisi nyt jo tietää että ei edes mene lähellekään noita vihhukasoja.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 596
Täällä par 3 kenttä auki, eiköhän tällä viikolla tule korkattua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
upload_2018-4-27_22-30-43.jpeg


Kävin avaamassa kauden Lakesiden Järvenrannalla.

Suurelti aivan ensiluokkaiset griinit jo nyt, takaysillä pari heikommassa hapessa olevaa mutta vuodenajan huomioon ottaen erinomainen kunto.

Tuloksista ei nyt kannata niin puhua, mutta osa greeneistä oli siinä kunnossa, että ei tiedä onko heinäkuu vai huhtikuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238


Kävin avaamassa kauden Lakesiden Järvenrannalla.

Suurelti aivan ensiluokkaiset griinit jo nyt, takaysillä pari heikommassa hapessa olevaa mutta vuodenajan huomioon ottaen erinomainen kunto.

Tuloksista ei nyt kannata niin puhua, mutta osa greeneistä oli siinä kunnossa, että ei tiedä onko heinäkuu vai huhtikuu.
Oho, hienoa kuulla greeneistä tuollaista. Itse en tänään ehtinyt, mutta huomenna käyn kolmeputtaamassa monet.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 596
Ohhoh, hyvältä näyttää. Kalafornia aukeaa griineille lauantaina, kaksi väylää takaysistä pois käytöstä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Onkohan tuossa greenien talvihoidossa keksitty uusia keinoja, kun olen nähnyt monia kuvia eri kentiltä, joilla greenit näyttää aika hyviltä. Vai oliko talvi kovin suopea greenien talvehtimisen kannalta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
Oho, hienoa kuulla greeneistä tuollaista. Itse en tänään ehtinyt, mutta huomenna käyn kolmeputtaamassa monet.
10, 11 ja 13 oli aika heikossa hapessa, mutta muuten mainio kunto.

Näköjään teillä seurassa alastulojälkien paikkauskampanja.

Ei paljoa kampanja näkynyt kun olin pelaamassa. Joka greenillä paikkasin ainakin pari jälkeä, joista en ollut yleensä tehnyt yhtäkään. Ei voi ymmärtää, miten se on niin vaikeaa :mad:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
No niin, kausi avattu Suomessa Lakesiden Järvenrannalla. Olisi se huonomminkin voinut mennä, nimittäin pelasin 71 lyöntiä (par 71). :eek: Suorastaan pelottavaa.

Greenit tosiaan varsin buenot, enkä edes putannut kertaakaan kolmesti yhdelläkään greenillä.

Nyt katselen Sampsa lyömistä Kalafornian rangella. :joy:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Pirunpelto tämän kauden osalta korkattu. Pari birdietä, mutta myös isompia lukemia. Kenttä ok kevät-kunnossa, eiköhän se siitä mukavasti ala hioutua, kun nyt alkaa lämpimämpi jakso.

@ossid taisi olla Järvenrannan puolella iltakierroksella? Aattelin ensin tulisinko siihen ryhmään kuokkavieraaksi, mutta päätin mennä katsomaan Pirunpellon tilanteen. Alastulojälkiä oli junnukisan jäljiltä greeneillä varmaan runsaasti. :shifty:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
Pirunpelto tämän kauden osalta korkattu. Pari birdietä, mutta myös isompia lukemia. Kenttä ok kevät-kunnossa, eiköhän se siitä mukavasti ala hioutua, kun nyt alkaa lämpimämpi jakso.

@ossid taisi olla Järvenrannan puolella iltakierroksella? Aattelin ensin tulisinko siihen ryhmään kuokkavieraaksi, mutta päätin mennä katsomaan Pirunpellon tilanteen. Alastulojälkiä oli junnukisan jäljiltä greeneillä varmaan runsaasti. :shifty:
Joo, kävin pelaamassa Järvenrannan. Houkutti kyllä Pirunpeltokin korkata, mutta näin alkukaudesta voi olla parempi pysytellä Järvenrannan puolella. Tosin märkää oli todella paljon, ilmeisesti parin yön takaiset sateet oli reilumpia siellä päin.

Meinasin itse asiassa tulla avautumaan alastulojäljistä, niitä oli aivan vihun paljon joka greenillä. Paikkasin keskimäärin 2-3 per griini, joillakin odotellessa yli 5.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Pirunpellollakin oli muutamat kohdat märkiä, mutta kokonaisuutena varmasti selvästi Järvenrantaa kuivempi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
93
Mitenkäs on kausi lähtenyt käyntiin?

Itse olen ekan kierroksen jälkeen jättänyt driverin kotia ja ainakin avauksien osalta päätös on ollut todella hyvä. Viime kierroksella rautalyönnit tökki aivan älyttömästi. Putitkin tuntui väistelevän reikää vaikka treenatessa tuntui sihti olevan kohdillaan. Oma tasoitus 32.

Olisiko ideaa io-bbs:n golf kisoihin? Elokuussa 18 reikää jollain "keskeisellä" kentällä. Tasoituksellinen kisa ja vaikka jotain pientä palkintoa, kisan jälkeen saunaa yms. illanviettoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
Mitenkäs on kausi lähtenyt käyntiin?

Itse olen ekan kierroksen jälkeen jättänyt driverin kotia ja ainakin avauksien osalta päätös on ollut todella hyvä. Viime kierroksella rautalyönnit tökki aivan älyttömästi. Putitkin tuntui väistelevän reikää vaikka treenatessa tuntui sihti olevan kohdillaan. Oma tasoitus 32.

Olisiko ideaa io-bbs:n golf kisoihin? Elokuussa 18 reikää jollain "keskeisellä" kentällä. Tasoituksellinen kisa ja vaikka jotain pientä palkintoa, kisan jälkeen saunaa yms. illanviettoa.
Muutama kierros on tullut pelattua ja hieman meinaa kylkiosumia tulla lyhyillä raudoilla. Mukavahan se on siinä satasen tuntumassa kuumotella, että vetääkö greenistä pitkäksi takana olevaan rotkoon :tup:

Muutaman kerran onkin tätä kautta yhteiskierroksia tehty ja myös muron aikana. Pari vuotta sitten kierrettiin @Sampsa ja @Bob Fleming kanssa Lakesiden Järvenranta, jossa pelasin käsittämättömällä suonenvedolla 85 lyönnin rundin. Mieluusti tulen mukaan kierrokselle jos ajankohta yms sopii.

ps. Mikko Korhonen lähtee kohta(12:40 suomen aikaa) viimeiselle kierrokselle BMW Pga Championshipissä, sijoitus T7 ja kärkeen eroa 5 lyöntiä. T3:een vain 1 lyönti. Toivotaan, ettei Korhoselle niin yleinen sunnuntain sulaminen tänään tule.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 965
Viestejä
4 215 717
Jäsenet
70 983
Uusin jäsen
Kananugetti

Hinta.fi

Ylös Bottom