Tulevat aina öisin 2-3.00 aikoihinmillonkohan uusinta mahtaa tulla, tän päivän jaksosta
Edit: 2.45 alkaa nyt yöllä, extrapitkä jakso 1h 40min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulevat aina öisin 2-3.00 aikoihinmillonkohan uusinta mahtaa tulla, tän päivän jaksosta
Tulossa:
Kauden avausjakso tiistaina 31.10.2017 klo 21:00 (Discovery Channel).
Olen nähnyt Season 1 kokonaan ja se riittää minulle. Kaikilla makunsa.
Annan arvosanana 5/10.
Tiedän ainakin että minusta ei tule kullankaivaja sen perusteella mitä näin. Ei toki siinä ole mitään värää ja jokainen koettaa tulla riikkaaksi miten haluaa kunhan ei riko lakia tyylin myy huumeita.
Drama on kyllä hieman tässä sarjassa ja hermot menee kiireille.
Jo sain kyllä käsityksen että jos on jo surkea talous ehkä ei kannata edes aloittaa tosin ehkä ei joillakin ollut parempaa tekemistä työttömiä jne.
On se sitten kovaa mennä jonnekin monta kuukautta riskillä. Tämän lisäksi ovat niin syrjäseudulla että ei siellä käytännössä voi edes teoriassa saada mitään sivutyötä tai harrastaa mitään.
Tämäkö oli teidän ihanne?
Makunsa kaikilla. Toki ymmärrän reality sarja ei voi jännityydessä kilpailla monen epärealistisen TV sarjan kanssa.
Se voi tosin olla että jokainen katsoo mitä kinnostaa ja en ole töissä esim rakennus tai kaivuu alalla.
Olen minä nähnyt TV sarjoja jolla tulla rikkaaksi tai olla rikas mutta tämä ei ollut suosikkini. Katsoin esim mm.
Dragons' Den ja Shark Tank jotka kertoo yrittäjistä, mutta kyllästyin niihin TV sarjoihin lopulta vaikka hieman kiinnostavia.
Kävin yrittäjä kurssin mutta koska minun idea mitä en paljasta olisi maksanut noin 300 000 euroa en perustanut yritystä jos olisin myynyt ihan kaiken mitä omistan ja suurella riskillä perustanut yrityksen olisin voinut sen tehdä ja yksin ilman muita sijoittajia. Ei olisi ollut yhden miehen yritys olisin palkannut ainakin jonkun.
Jaaha ehkä minua kiinnostaa enemmän reality sarjat jotka ovat jo rikkaista tai sitten real estate investors koska se on minun alani. En ole toki mikään rikas miljonääri , mutta ero on että minusta on mukava katsoa TV sarjoja rikkaista.
Pidän myös urheilusta ja joku kilpamuotoinen kilpailu esim jotain urheilua voi minua myös katsoa jos on TV sarja siitä siis jos puhutaan niin kuin reality tv:stä.
Mikäli näin on miksi sitten tavalliset taallajat ne ei riikkaat moni niistä tulee köyhemmäksi yrittäessä?Öö.. nyt ei oikein auennut mitä tässä oksennuksessa oikein yritetään sanoa.
Sen verran vaan että on hiukan tilanteet muuttuneet sitten ensimmäisen kauden, ja taisi parikymppinen Parkerkin riuhtoa kolmisen miljoonaa dollari viime kaudella että ei tossa ihan pikkurahoista ole kyse, plus että kullankaivuu ei todellakaan ole mitään tuuripeliä, vaan tarkkaa tieteellistä etsintää jossa on paljon huomioitavia asioita.
Anteeks että en vastaa sun viestiis kun en kertakaikkiaan saa mitään tolkkua mitä sä ajat takaa. Tekstis on niin sekavaa luettavaa.Mikäli näin on miksi sitten tavalliset taallajat ne ei riikkaat moni niistä tulee köyhemmäksi yrittäessä?
Ryhmän johtaja myi vaikka kuinka paljon omaisuutta että olisi edes rimaa hipoen budjettia hankkeeseen. Kaivukoneet maksaa paljon.
Nähtiin esim se season 1 se entinen real estator ja tunsin sympatiaa koska olen itse asuntosijoittaja tosin en ole asuntovälittäjä kuten oli hänen ammattinsa.
Hän oli köyhä ja tuli köyhemmäksi yrityksessä.
Tämän lisäksi niin aika ilkeästi se yksi vanha mies otti haltuun alueen sitten kun se oli kääntynyt tuottavaksi.
Jos sinun mielestä asia on niin helppoa niin jospa menisit todistaa minulle sen asian ja tule miljonääriksi kaivamalla kultaa.
TV sarjat myös usein keskittyvät suhteellisen menestyneisiin tapahtumiin. Tulihan season 1 ilmi että joku edellinen ryhmä ennen heitä siis modernissa ajassa oli tehnyt konkurssin yrittäessä kaivaa kultaa.
Ymmärrätkö myös että monet reality TV sarjat ei aina ole realitya 100% ja asioita dramatisoidaan ja keksitään juoni jne? Todennäköisesti nuo osaanottajat TV sarjassa saavat hieman taloudellista apua TV sarjassa.
Ok jos et ymmärrä niin olkoon asia niin. Jotkut ne vain eivät ymmärrä. Onhan se niin koulussa että jotkut ei valitse haastavampaa matematiikkaa. Ei tuon perusteella mitä kirjoitat itse ole selkeätä suomenkieltä. Menepä kieliopettajalle ja kysy sana "Tekstis".Anteeks että en vastaa sun viestiis kun en kertakaikkiaan saa mitään tolkkua mitä sä ajat takaa. Tekstis on niin sekavaa luettavaa.
En tarkoita millään pahalla, mutta en oikeasti saa tuosta ajatusten virrasta kiinni.Ok jos et ymmärrä niin olkoon asia niin. Jotkut ne vain eivät ymmärrä. Onhan se niin koulussa että jotkut ei valitse haastavampaa matematiikkaa. Ei tuon perusteella mitä kirjoitat itse ole selkeätä suomenkieltä. Menepä kieliopettajalle ja kysy sana "Tekstis".
En voi analysoida sinun vastausta enempää ja et muutenkaan vastannut haasteeseen menemällä kullankaivajaksi ja sillä tavalla menestyä.
Jos nyt mennään aiheseen niin annoin palautteen ja jos sinulla ei ole sama maku niin olkoon niin.
Eli siis mitä? Miksi tavallisista tallaajista ei tule rikkaita vai että rikkaista tulee köyhiä kun yrittävät kaivaa kultaa?Mikäli näin on miksi sitten tavalliset taallajat ne ei riikkaat moni niistä tulee köyhemmäksi yrittäessä?
Ryhmän johtaja (Todd Hoffman) josta koko juttu alkoi, omisti lentokentän, joka oli konkurssin partaalla ja myi kentän ja lähti onneaan kokeilemaan kullankaivuussa. On ollut hyviä ja huonoja kausia.Ryhmän johtaja myi vaikka kuinka paljon omaisuutta että olisi edes rimaa hipoen budjettia hankkeeseen. Kaivukoneet maksaa paljon.
Kukahan se näistä mahtoi olla? En muista että kukaan olisi ollut asuntovälittäjä. Ja vaikka olisi ollutkin, niin laman aikana moni oli pakotettu etsimään uutta työtä. Se että sinä olet asuntosijoittaja ei taas liity tähän(kään) mitenkään vaikka siitä jaksat joka säikeessä mainita.Nähtiin esim se season 1 se entinen real estator ja tunsin sympatiaa koska olen itse asuntosijoittaja tosin en ole asuntovälittäjä kuten oli hänen ammattinsa.
Jos edelleen putu Hoffmanista, niin hän oli hyvin keskiluokkainen, kunnes lentokenttäbisnes alkoi kusemaan eikä ollut muuta mahdollisuutta kuin yrittää jotain muuta. Ja tuohon aikaan kullan hinta oli ennätyskorkealla, joten ei mikään tyhmä päätös kun huuhdotaan ammattimaisesti.Hän oli köyhä ja tuli köyhemmäksi yrityksessä.
Kuka on väitänyt että se olisi helppoa? Se on kovaatyötä jossa pitää tietää mitä tekee sekä olla hiukan onnea. Se mitä minä teen ei taas liity mitenkään tähän. Miksi kaikki eivät ole asuntosijoittajia jos se on niin helppo tie rikkauteen?Jos sinun mielestä asia on niin helppoa niin jospa menisit todistaa minulle sen asian ja tule miljonääriksi kaivamalla kultaa.
Jos sinun mielestä asia on niin helppoa niin jospa menisit todistaa minulle sen asian ja tule miljonääriksi kaivamalla kultaa.
Mitä sitten? Näin on joka alalla.TV sarjat myös usein keskittyvät suhteellisen menestyneisiin tapahtumiin. Tulihan season 1 ilmi että joku edellinen ryhmä ennen heitä siis modernissa ajassa oli tehnyt konkurssin yrittäessä kaivaa kultaa.
Ymmärrän. Mitä sitten? Muuttaako se sitten jotenkin sitä paljonko ryhmä on kauden lopussa kerännyt kultaa?Ymmärrätkö myös että monet reality TV sarjat ei aina ole realitya 100% ja asioita dramatisoidaan ja keksitään juoni jne? Todennäköisesti nuo osaanottajat TV sarjassa saavat hieman taloudellista apua TV sarjassa.
Lyhyesti muistin sen heti koska minun englanti osaaminen on erittäin korkea ja ei edes tarvitse lukea jotain tekstiä että tiedän kun esittelevät entiset tai nykyiset ammattinsa.En tarkoita millään pahalla, mutta en oikeasti saa tuosta ajatusten virrasta kiinni.
Koitetaan nyt purkaa hiukan:
Eli siis mitä? Miksi tavallisista tallaajista ei tule rikkaita vai että rikkaista tulee köyhiä kun yrittävät kaivaa kultaa?
Ryhmän johtaja (Todd Hoffman) josta koko juttu alkoi, omisti lentokentän, joka oli konkurssin partaalla ja myi kentän ja lähti onneaan kokeilemaan kullankaivuussa. On ollut hyviä ja huonoja kausia.
Kukahan se näistä mahtoi olla? En muista että kukaan olisi ollut asuntovälittäjä. Ja vaikka olisi ollutkin, niin laman aikana moni oli pakotettu etsimään uutta työtä. Se että sinä olet asuntosijoittaja ei taas liity tähän(kään) mitenkään vaikka siitä jaksat joka säikeessä mainita.
Jos edelleen putu Hoffmanista, niin hän oli hyvin keskiluokkainen, kunnes lentokenttäbisnes alkoi kusemaan eikä ollut muuta mahdollisuutta kuin yrittää jotain muuta. Ja tuohon aikaan kullan hinta oli ennätyskorkealla, joten ei mikään tyhmä päätös kun huuhdotaan ammattimaisesti.
Kuka on väitänyt että se olisi helppoa? Se on kovaatyötä jossa pitää tietää mitä tekee sekä olla hiukan onnea. Se mitä minä teen ei taas liity mitenkään tähän. Miksi kaikki eivät ole asuntosijoittajia jos se on niin helppo tie rikkauteen?
Mitä sitten? Näin on joka alalla.
Ymmärrän. Mitä sitten? Muuttaako se sitten jotenkin sitä paljonko ryhmä on kauden lopussa kerännyt kultaa?
Jos ahdistaa noin paljon, niin ei kait tätä pakko ole katsoa
Juuri näin. Ne saa rahaa nämä näyttelijät. Tämän lisäksi kullankaivaminen on haastavampaa mitä tuo TV sarja uskottaa. Loistava linkki tuo totally fake ja kiitos siitä!Ei tuo ohjelma ahdistusta aiheuta, mutta kyllä tuollaiset asiat itseäni häiritsee tai huvittaa, kun on itse paljon ollut koneiden kanssa tekemisissä ja huomaa hyvin nuo lavastetut/liioitellut tilanteet.
Tuollakin luoteltu syitä miksi ohjelma on feikki: Reasons why Gold Rush is totally fake
Kaikki asiat voidaan kyseenalaistaa tai kritisoida, vaikka osa ihmisistä ei siitä pitäisikään.
Juuri näin. Ne saa rahaa nämä näyttelijät. Tämän lisäksi kullankaivaminen on haastavampaa mitä tuo TV sarja uskottaa. Loistava linkki tuo totally fake ja kiitos siitä!
Kiitos myös koska sinulla on asiantuntemusta noista koneista ja osaat arvioida.
^^This Facebook post cannot be loaded.
Saisiko meille somesyrjäytyneille vaikka ruutuammuntana
"Parasta" noissa lavastuksissa on se kevät mainattiin ilman mitään ongelmia ja sitten keskellä kesää tulee vastaa ikirouta, huuhtomon tukkeutumiskuvissa puissa ei ole lehtiä mutta kun homma on saatu korjattua niin jo seuraavassa otoksessa lehti on puussa. Ihan tarkoitushakuista editointia, draamaa pitää saada ohjelmaan joten duunareita kannustetaan emämokiin joita sitten yritetään saada taltioitua. Sama homma Coloradossa, joesta piti saada nostettua vettä, no rakennetaan jyrkkään penkereeseen tie alas mutta millään ei voinut käyttää viime jo Fredin rakentamaan tietä vaan rakennettiin uusi ristiin vanhaan nähden ja saatiin draamaa kun lohkareet vyöryvät alas.
Olipa suorastaan vaivaannuttavaa katsella Dakota pojujen räpeltämistä. Eihän tuossa touhussa olisi edes muita tarvittu, kuin isä ja poika. Mikähän helvetin temppu se oli Hoffmanilta käydä rahaa pummimassa? Ei kai tuossa muusta ollut kyse, kuin yritti saada katsojia ohjelmalleen, kun Hoffmanitkin on "mukana".
Hoffmanienkin välineet kaikki olleet leasing tai sponsori (Volvo) -laitteita, omaa ainostaan Jackin kaivinkone. Luulen että jos Rick mainaa Klondikessa niin 1. ostos on Parkerin Big Red, omaa itsenäistä kokemusta ko. seulan pyörittämisestä on jo 2 kaudelta eikä Parker tarvise kahta...