Jos seuraavat mahdolliset GoW-pelit on tätä tasoa, niin jää ostamatta. Muutenkin tuntuu että nämä Sonyn yksinoikeuspelit on vähän liian samankaltaisia keskenään, God of War, The Last of Us, Horison Zero Dawn jne. Samanlaista kaavamaisuutta kuin Ubisoftin peleissä joskus.
Sinänsä huvittavaa kuinka tarkoituksena on varmasti olla, että ne on brändille tunnistettavia (t. omistan suht paljon sonyn osakkeita). Kieltämättä jotain samankaltaisuutta niissä on. Vähän sama kuin vertaisi jonkun ohjaajan eri elokuvia keskenään. Sen oletettavasti halutaan näyttäytyvän laatuna, jota varmasti ovatkin millä tahansa mittarilla, mutta toisaalta vaarana on toistaa itseään ja ajautua samaan kaavaan. Se on todennäköisesti "menestyskonsepti" joka halutaan ymmärrettävistä syistä toistaa.
Mulla oli paljon ennakkoluuloja Ragnarökia kohtaan ja hankinkin pelin vasta nyt, mutta kaiken sen kuran jälkeen mitä on saanut päälleen maailmalla ja täälläkin, se on osoittautunut harvinaisen positiiviseksi yllätykseksi. Se IGN korealainen toimittaja kutosen antaneena tuskin oli pelannut peliä läpi tai sitten ei osannut muuttaa enää alun jälkeen mieltään kun myöhemmin olikin muuta (tai sitten oli julkisuustemppu, mutta kuitenkin).
Häiritsi edellisessä osassa esim. kuinka tyhjiä kaikki maailmat on ja nyt siinä on kyliä ja yhteisöjä (huvittava miten konsepti haluttu pitää "puhtaana" ja ei pääse varsinaisesti kyläläisten kanssa käymään tai edes astumaan kylän sisälle silmin nähden hulppeista puitteista huolimatta, joille kylläkin moni roolipelikin olisi kateellinen). Toisaalta ihan absurdia kuinka paljon ovat panostaneet "turhaan" maisemaan.
EDIT: En tiennyt muuten edes, että Teal'c on Kratos. Siitä yksi arvosanayksikkö lisää Ihan samanlainen kuin stargatessa ja varmasti sen roolin perusteella saanut tämänkin. Fanitettiin joskus nuorena teal'cia ironisen epäironisesti. Ilmeisesti joku gow-tuotantotiimissä samaten.
Viimeksi muokattu: