Moikka. Tuo kaavakuva kertoo, mitä olen rakentanut kaksikerroksiseen rivarikämppään, että saisin kaiken hyödyn nettinopeudesta.
Mukana on siis
TP Linkin Deco M4 Wifi x 2 kpl
GoCoax MoCa (MA2500D) x 2 kpl
POE filter
Splitter Holland GHS-3BPRO-M 5-1875Mhz on myös Transmedian Class A FVS 2 DL 5-2500 Mhz
sekä FritzBox 6690 kaapelimodeemi
Käytössä on Elisan tarjoama kaapelinettiyhteys.
ONGELMA:
Kytken kuvan mukaisesti nuo härpäkkeet yhteen, niin moca-valo ei koskaan syty, enkä siis saa yhteyttä toimimaan.
Olen katsonut YouTubesta ohjevideoita, siellähän heti syttyy se moca-valo kun kytketään coaxkaapeli kiinni, minulla ei...
Olen myös mennyt noiden MoCa-adaptereiden "sisään" ohjeiden mukaisesti. Siellä olen tsekannut, että kaikki olisi kunnossa...
Vai onko: Tässä yksi kuva lisää:
Pitääkö noista muuttaa jotain?
Anyone?
Mukana on siis
TP Linkin Deco M4 Wifi x 2 kpl
GoCoax MoCa (MA2500D) x 2 kpl
POE filter
Splitter Holland GHS-3BPRO-M 5-1875Mhz on myös Transmedian Class A FVS 2 DL 5-2500 Mhz
sekä FritzBox 6690 kaapelimodeemi
Käytössä on Elisan tarjoama kaapelinettiyhteys.
ONGELMA:
Kytken kuvan mukaisesti nuo härpäkkeet yhteen, niin moca-valo ei koskaan syty, enkä siis saa yhteyttä toimimaan.
Olen katsonut YouTubesta ohjevideoita, siellähän heti syttyy se moca-valo kun kytketään coaxkaapeli kiinni, minulla ei...
Olen myös mennyt noiden MoCa-adaptereiden "sisään" ohjeiden mukaisesti. Siellä olen tsekannut, että kaikki olisi kunnossa...
Vai onko: Tässä yksi kuva lisää:
Pitääkö noista muuttaa jotain?
Anyone?