Olisin voinut laittaa tämän keskustelun aloituksen toisen keskustelu aloituksen jatkoon, mutta halusin tehdä puljulle oman valitusketjun. Murobbs aikoihin oli erillisenä ketjuina liikkeet.
Alla on kuvailtuna tarina pääpiirteittäin, jotta saatte jonkinlaisen käsityksen asiakaspalveluksesta.
Äidiltäni hajosi pyykinpesukone LG:n pesutornista ja hän näki tarjouksen Gigantin bonusklubi jäsenenä sähköpostissaan. Äitini kiinnostui pesukoneesta, kirjautui gigantin sivuille ja keskusteli videopuhelussa asiakaspalvelijan kanssa ja selvitti asennusta, sekä yhteensopivuutta pesutorniin.
Myyjä sanoo äidille, että vanha pesukone viedään pois ja uusi pesukone on mitoiltaa identtinen ja voi asennuksessa käyttää vanhaa LG:n väliasennussarjaa ja pesutorni on täsmälleen samalla paikalla ja suositteli hankkimaan yleismallisen tai LG:n oman väliasennussarjan hyllyköllä tai ilman tuomaan lisää turvallisuutta.
Äiti sanoi soittavan videopuhelu myyjälle uudelleen asiakaspalvelijalle, tarkistaessaan Tammiston Gigantin myymälässä pesukone ohjelmia ja käytettävyyttä lähempää, kun ei osaa netin perusteella sanoa millainen se on. Myymälässä häntä vakuuteltiin koneen olevan hyvä ja ehdottomasti kannattaa ottaa asennus palvelu, kun ei se maksa enempää kuin 29.90€ ja ei tarvitse huolehtia mistään. Äiti tyytyväisin mielin palasi kotiin ja kysyi videopuhelussa myyjää opastamaan, miten voi ostaa laitteen osissa ja myyjä sanoi "Laita ostoskoriin asennuspalvelu, niin saat rikkinäisen pesukoneen pois ja uuden tilalle. Jos sinulla on kotivakuutusyhtiö, niin se vaatii semmoisen". Pesukoneen asennus oli sovittu maanantaiksi, eli tänään 31.7.2023.
Pesukone asentaja tulee, sanomatta mitään ryhtyy hommiin. Isäni vierestä vain katsoo ja ojentaa lapun, jonka äitini kirjoittanut asentajalle ja etukäteen sopinut video asiakaspalvelijan kanssa. Asentaja vei vanhan koneen pois, kuten sovittu. Uuden pesukoneen asennuksen kanssa ei osannut vesivaakaa käyttää, valitti isälle lattia on vinossa, pesukone tärisee ja lattian pitäisi olla suorassa. (Anteeksi mitä ******....) Isäni sanoi asentajalle, pesukone katsotaan päältä ja sivulta, ei lattia pitäisi vaikuttaa pesutupassa lattia on tietenkin vinossa, koska siellä on lattiakaivo mihin veden kuuluu valua. Sen jälkeen asentaja kiitti häntä ja mittasi pesukoneen päältä pesukoneen vesimittarilla ja sääti jalkoja. Isäni kysyi, entä ne tärinävaimentimet kun äitini oli jättänyt lapun, jossa selkeästi asentajalle kirjoitetettu ohjeet. Asentaja seurasi ohjeita ja ei aluksi halunnut asentaa tassuja, jotka on Class Ohlsonista ostettu, koska "eivät ole Gigantista hankittuja". Tuon jälkeen asiakaspalvelijalle soittamalla suostui asentamaan ja kehui niitä hyviksi. Pesukone asennuksen jälkeen asentaja lähti ja sanoi laittakaa ite kuivauskone päälle, ei ole mun juttu, kiitos päivän jatkoa ja lähti. Tämän jälkeen sain puhelun isältä, ei asentanut kuten luvattu ja lappuun oli kirjoitettu selkeästi ohjeet. Äitini soitti asentajalle, mutta ei vastannut puhelimeen.
Eli asentaja lähti tarjoamatta lisäpalvelua ja ei vastannut puhelimeen. Tämän jälkeen äitini soitti minulle. Minä soitin asentajalle yrityksen puhelimella, jossa olen töissä. Asentaja naureskelee puhelimessa ja sanoo: Mä olen näitä asentanut vuoden, ei kuulu asennukseen pesutorniin asennus. Kysyn maksaako se erikseen vai miksi ei voi asentaa?
Hän vain nauraa ja sanoo: Pitää ostaa kuivauskone, jotta saat kuivauskoneen asennuksen. Minä ihmettelin ja kysyin, no entä jos asennuksen myy erikseen? Ei onnistu asentajan mukaan ja väliasennussarja olisi pitänyt ostaa samaan kuittiin uudelleen asentajan puheen perusteella.
Menin Giganttii kesken työpäivää selvittämään tapahtumaa Vantaa Tammiston myymälään. Asiakaspalvelija kysyy: "Kerro kellonaika, kun äitisi soitti niin näemme nauhoitetusta videopuhelusta että soitto on varmasti tullut meille".
Kerro kellonaika ja mikä jonotusnumero oli asioinnin aikana Vantaa Tammiston Giganttiin? En tiennyt, noin tarkkaan minuutilleen pitää muistaa. Äitisi tilasi pesukoneen netistä, asentajan olisi pitänyt tarjota lisäasennus palvelua ja veloittaa kahdesti pesutornin asentamisesta, kun se ei kuulu palveluumme asentaa torniksi jos ei ole pesutornia ostettua.
Ei missään lue, että videopuhelua nauhoitetaan ja asiakkaan pitää kirjoittaa ylös, miltä videopuhelussa ollut henkilö näytti tai mikä myymälässä palvelleen henkilön nimi oli ja kellon aika? Noiden tietojen jälkeen, asiakaspalvelija näytti minulle koneelta "Se on asiakkaan vastuulla painaa lisätietoa ja lukea ehdot. Onhan myyjä videopuhelussa ja myymälässä väärin ohjeistanut, mutta käsittelemme asiakaspalautteen vain sähköposti muodossa emme myymälässä. Kysyin jos asiakas tahtoo kaksi asennusta ja sivusto ei anna oston yhteydessä ottaa enempää kuin yhden asennuksen ja suomenkielellä pesukoneen asennus tarkoittaa pesukoneen asennusta, niin eikö tuo ole harhaan johtamista?!
Myyjä vain totesi: Joo, onhan se hyvä huomio ettei tilausehtoja näy tilausvaiheessa ja molemmat myyjät hoputti, eikä asentajalla ollut pelisilmää katsoa ettei kävelykepillä oleva eläkeläinen ja kuusi vuotias lapsi pysty nostamaan kuivauskonetta pyykinpesukoneen päälle.
Olihan se väärin, että asentaja naureskeli puhelimessa, mutta emme ota kantaa kolmansien osapuolten asentajiin, jotka toimivat Gigantilla kiire apulaisina. Laittakaa sähköpostia ja poistukaa, kiitos.
Minä poistuin ja jatkoin työpäivääni. On aikamoinen sirkus ja eletään vuotta 2023.
Hyvä jälkeenpäin sanoa,
-"Myymälän ja videomyyjän olisi pitänyt muistaa lisätiedot ja tarjota lisäpalveluna kuivauskoneen asentamisen."
-"Asentajan olisi pitänyt myydä lisäpalveluna ja tarvittaessa soittaa Giganttiin ja kysyä, miten toimia tilanteessa".
-"Emme asenna muiden tuotteita kuin Gigantista ostettuja tuotteita."
-"Asiakkaan vastuulla on huomioda väärinymmärrys, ei Gigantilla" (kuluttajaoikeus kyllä tähän on aivan varmasti eri mieltä.)
Ongelma kohdat minun mielestäni:
-Asennusta ei voi valita kahteen kertaan ostoskoriin ja sen voi lisätä vain pesukoneen oston yhteydessä verkkosivuillaan.
-Videopuhelu asiakaspalvelija kehoitti laittamaan ostoskoriin asennuksen ja vakuutteli asioita ja seurasi tilauksen tekemistä ja olisi voinut sanoa, että pitää erikseen ostaa asennuspalvelu kahteen kertaan, silti miten sen saa siihen sitten lisättyä? Myymälä sanoi, että myyjä voi laittaa erillisen linkin ja asiakas ei voi itse klikata kahteen kertaan.
-Ei missään ole mainintaa, ettei muiden liikkeiden "tuotteita voi käyttää", vaikka myyvät itse tismalleen samaa tuotetta omassa myymälässä. (Kyse on tärinänvaimennusmatosta)
-Pesukonetorni ja alkuperäinen kiinnitysrauta väliasennussarja on Gigantista ostettu yli 10-vuotta sitten ja yhä myydään heillä, joten kyllä sen olisi voinut alkuperäiseen väliasennussarjaan asentaa.
-Väliasennussarjaan eivät asenna jos ei näy samassa kuitissa ostettuna, mitä ***** väliä sillä on jos kuitenkin Gigantista ostettu?
-Miksi et ollut itse paikalla asennuksen aikana ja olet itse koneita asentanut, mikset itse asenna ja nosta sitä siihen pyykinpesukoneen päälle? Vissiin, koska kotivakuutus ei kata yksityisen kajoamaan asetukseen?
-Gigantilla on oikeus käyttää kolmansia osapuolia tuomaan ja asentamaan pesukoneen, mutta eivät ota vastuuta asennusliikkeen asennuksesta.
-Missään ei ole mainittu, mitä se lisäpalveluna myyty asennushetkellä ollut palvelu maksaisi jos asentaja hinnan määrää myymälän mukaan, eikä gigantti ja toisin päin toisen myyjän mukaan, niin voiko asiakas ottaa laskulle ja kauanko on maksu aikaa? Vastauksena "Emmä tiiä, kai se on päivä tai kaksi tai pitää maksaa samantien?"
Tämmöistä pelleilyä Gigantissa tällä hetkellä. Tapahtumapaikkoina Vantaa Tammisto, sekä nettimyyntipalvelunsa videochatti. Ihmettelijöille tiedoksi yllätys sama asiakaspalvelija oli myymälässä ja sanoi etten näytä vanhemmiltani ja ei osaa yhdistää, kun asiakkaita on niin paljon päivän mittaan. Gigantti sanoo, ettei näe äitini asiakaspalvelua videochat puhelusta, koska ei ole "hänen nimeensä tehtyä kuittia", niin tarvitsee todistetta että videokeskustelu on käyty. Kuten myymälässä kirjoittavat kuitin tilaajan nimellä. Hienoa vastuun pakoilua. Minä kysyin käykö nettihistoria todisteena vai miten tuo nyt pitäisi ymmärtää, kun ei näy asiakkaan tilaushetkellä kirjautumista ja kirjautuneena chat lokissa, että kyseessä oli juuri äitini, kun erätarjous kyseessä ja oli paljon asiakkaita.
Liitteenä kaikki tiedot. Koko hässäkkä alkoi siitä, ettei sanottu avaa "NÄYTÄ ENEMMÄN" sivustolta ja asiakkaalla ei ole mahdollista ymmärtää painamatta "näytä lisää" ja siitä huolimatta asiakas ei pysty valitsemaan pesutornin asennusta.
Giganttia ei kiinnosta asiakaspalvelu selkeästi.
Tuotteet, joita pyysimme käyttämään:
Gigantista hankittu väliasennussarja Nordic Quality Plus väliasennussarja 352435 - Gigantti verkkokauppa
Tärinänvaimennus tassut ClassOhlsonista Tärinänvaimennin | Clas Ohlson
Vaihtoehtoisesti olisi voinut myös Gigantin omaa yli 10-vuotta sitten myymää väliasennussarjaa käyttää, jota möivät LG:n pesukoneeseen: L"G AT-S702W -väliasennussarja", sitä yhä myydään muissa liikkeissä: LG AT-S702W -väliasennussarja 29,99
Gigantin asiakaspalvelija väitti myymälässä, ettei vanhaa voi käyttää, koska ei ole turvallista ja poistunut valikoimasta ja olisi pitänyt samalla kuitilla kaikki näkyä.
Gigantin ehdottama väliasennussarja olisi maksanut 150€ noin LG väliasennussarja tasolla DSTWH - Gigantti verkkokauppa
Aika törkeetä... Reklamoin asentajalle, joka sanoi soittavansa takaisin -> ei soittanut.
Reklamoin myymälässä -> Ei suostunut aluksi, sanoi kirjoittavansa reklamaation tuosta ja ylös tietoja.
Reklamoin Gigantin puhelimessa -> Sanoi kirjoittavansa ylös.
Vielä pitäisi kirjoittaa sähköpostia ja kaikki samat tiedot uudelleen kirjoittaa. Hirveä farssi. Varmasti saan vain automaattiviestin tyyliin "haista paska, sori välitämme palautteen eteenpäin anteeksi" -> Ei hyvitystä ja ei ymmärrystä. Ei olisi ensimmäinen kerta. Viime vuonna ostamasta pesukoneesta veljelle oli jäänyt kuljetustuet ottamatta ja pesukone oli laitettu seinää vasten ja pesukonetta ei saanut auki ja asentaja ei testannut toimivuutta. Silloin asentaja tuli uudelleen vasta pitkän keskustelun jälkeen ihmettelemään ja neuvoi pysymään kaukana tai tilaamaan erillisen asennuspalvelun aina.
Alla on kuvailtuna tarina pääpiirteittäin, jotta saatte jonkinlaisen käsityksen asiakaspalveluksesta.
Äidiltäni hajosi pyykinpesukone LG:n pesutornista ja hän näki tarjouksen Gigantin bonusklubi jäsenenä sähköpostissaan. Äitini kiinnostui pesukoneesta, kirjautui gigantin sivuille ja keskusteli videopuhelussa asiakaspalvelijan kanssa ja selvitti asennusta, sekä yhteensopivuutta pesutorniin.
Myyjä sanoo äidille, että vanha pesukone viedään pois ja uusi pesukone on mitoiltaa identtinen ja voi asennuksessa käyttää vanhaa LG:n väliasennussarjaa ja pesutorni on täsmälleen samalla paikalla ja suositteli hankkimaan yleismallisen tai LG:n oman väliasennussarjan hyllyköllä tai ilman tuomaan lisää turvallisuutta.
Äiti sanoi soittavan videopuhelu myyjälle uudelleen asiakaspalvelijalle, tarkistaessaan Tammiston Gigantin myymälässä pesukone ohjelmia ja käytettävyyttä lähempää, kun ei osaa netin perusteella sanoa millainen se on. Myymälässä häntä vakuuteltiin koneen olevan hyvä ja ehdottomasti kannattaa ottaa asennus palvelu, kun ei se maksa enempää kuin 29.90€ ja ei tarvitse huolehtia mistään. Äiti tyytyväisin mielin palasi kotiin ja kysyi videopuhelussa myyjää opastamaan, miten voi ostaa laitteen osissa ja myyjä sanoi "Laita ostoskoriin asennuspalvelu, niin saat rikkinäisen pesukoneen pois ja uuden tilalle. Jos sinulla on kotivakuutusyhtiö, niin se vaatii semmoisen". Pesukoneen asennus oli sovittu maanantaiksi, eli tänään 31.7.2023.
Pesukone asentaja tulee, sanomatta mitään ryhtyy hommiin. Isäni vierestä vain katsoo ja ojentaa lapun, jonka äitini kirjoittanut asentajalle ja etukäteen sopinut video asiakaspalvelijan kanssa. Asentaja vei vanhan koneen pois, kuten sovittu. Uuden pesukoneen asennuksen kanssa ei osannut vesivaakaa käyttää, valitti isälle lattia on vinossa, pesukone tärisee ja lattian pitäisi olla suorassa. (Anteeksi mitä ******....) Isäni sanoi asentajalle, pesukone katsotaan päältä ja sivulta, ei lattia pitäisi vaikuttaa pesutupassa lattia on tietenkin vinossa, koska siellä on lattiakaivo mihin veden kuuluu valua. Sen jälkeen asentaja kiitti häntä ja mittasi pesukoneen päältä pesukoneen vesimittarilla ja sääti jalkoja. Isäni kysyi, entä ne tärinävaimentimet kun äitini oli jättänyt lapun, jossa selkeästi asentajalle kirjoitetettu ohjeet. Asentaja seurasi ohjeita ja ei aluksi halunnut asentaa tassuja, jotka on Class Ohlsonista ostettu, koska "eivät ole Gigantista hankittuja". Tuon jälkeen asiakaspalvelijalle soittamalla suostui asentamaan ja kehui niitä hyviksi. Pesukone asennuksen jälkeen asentaja lähti ja sanoi laittakaa ite kuivauskone päälle, ei ole mun juttu, kiitos päivän jatkoa ja lähti. Tämän jälkeen sain puhelun isältä, ei asentanut kuten luvattu ja lappuun oli kirjoitettu selkeästi ohjeet. Äitini soitti asentajalle, mutta ei vastannut puhelimeen.
Eli asentaja lähti tarjoamatta lisäpalvelua ja ei vastannut puhelimeen. Tämän jälkeen äitini soitti minulle. Minä soitin asentajalle yrityksen puhelimella, jossa olen töissä. Asentaja naureskelee puhelimessa ja sanoo: Mä olen näitä asentanut vuoden, ei kuulu asennukseen pesutorniin asennus. Kysyn maksaako se erikseen vai miksi ei voi asentaa?
Hän vain nauraa ja sanoo: Pitää ostaa kuivauskone, jotta saat kuivauskoneen asennuksen. Minä ihmettelin ja kysyin, no entä jos asennuksen myy erikseen? Ei onnistu asentajan mukaan ja väliasennussarja olisi pitänyt ostaa samaan kuittiin uudelleen asentajan puheen perusteella.
Menin Giganttii kesken työpäivää selvittämään tapahtumaa Vantaa Tammiston myymälään. Asiakaspalvelija kysyy: "Kerro kellonaika, kun äitisi soitti niin näemme nauhoitetusta videopuhelusta että soitto on varmasti tullut meille".
Kerro kellonaika ja mikä jonotusnumero oli asioinnin aikana Vantaa Tammiston Giganttiin? En tiennyt, noin tarkkaan minuutilleen pitää muistaa. Äitisi tilasi pesukoneen netistä, asentajan olisi pitänyt tarjota lisäasennus palvelua ja veloittaa kahdesti pesutornin asentamisesta, kun se ei kuulu palveluumme asentaa torniksi jos ei ole pesutornia ostettua.
Ei missään lue, että videopuhelua nauhoitetaan ja asiakkaan pitää kirjoittaa ylös, miltä videopuhelussa ollut henkilö näytti tai mikä myymälässä palvelleen henkilön nimi oli ja kellon aika? Noiden tietojen jälkeen, asiakaspalvelija näytti minulle koneelta "Se on asiakkaan vastuulla painaa lisätietoa ja lukea ehdot. Onhan myyjä videopuhelussa ja myymälässä väärin ohjeistanut, mutta käsittelemme asiakaspalautteen vain sähköposti muodossa emme myymälässä. Kysyin jos asiakas tahtoo kaksi asennusta ja sivusto ei anna oston yhteydessä ottaa enempää kuin yhden asennuksen ja suomenkielellä pesukoneen asennus tarkoittaa pesukoneen asennusta, niin eikö tuo ole harhaan johtamista?!
Myyjä vain totesi: Joo, onhan se hyvä huomio ettei tilausehtoja näy tilausvaiheessa ja molemmat myyjät hoputti, eikä asentajalla ollut pelisilmää katsoa ettei kävelykepillä oleva eläkeläinen ja kuusi vuotias lapsi pysty nostamaan kuivauskonetta pyykinpesukoneen päälle.
Olihan se väärin, että asentaja naureskeli puhelimessa, mutta emme ota kantaa kolmansien osapuolten asentajiin, jotka toimivat Gigantilla kiire apulaisina. Laittakaa sähköpostia ja poistukaa, kiitos.
Minä poistuin ja jatkoin työpäivääni. On aikamoinen sirkus ja eletään vuotta 2023.
Hyvä jälkeenpäin sanoa,
-"Myymälän ja videomyyjän olisi pitänyt muistaa lisätiedot ja tarjota lisäpalveluna kuivauskoneen asentamisen."
-"Asentajan olisi pitänyt myydä lisäpalveluna ja tarvittaessa soittaa Giganttiin ja kysyä, miten toimia tilanteessa".
-"Emme asenna muiden tuotteita kuin Gigantista ostettuja tuotteita."
-"Asiakkaan vastuulla on huomioda väärinymmärrys, ei Gigantilla" (kuluttajaoikeus kyllä tähän on aivan varmasti eri mieltä.)
Ongelma kohdat minun mielestäni:
-Asennusta ei voi valita kahteen kertaan ostoskoriin ja sen voi lisätä vain pesukoneen oston yhteydessä verkkosivuillaan.
-Videopuhelu asiakaspalvelija kehoitti laittamaan ostoskoriin asennuksen ja vakuutteli asioita ja seurasi tilauksen tekemistä ja olisi voinut sanoa, että pitää erikseen ostaa asennuspalvelu kahteen kertaan, silti miten sen saa siihen sitten lisättyä? Myymälä sanoi, että myyjä voi laittaa erillisen linkin ja asiakas ei voi itse klikata kahteen kertaan.
-Ei missään ole mainintaa, ettei muiden liikkeiden "tuotteita voi käyttää", vaikka myyvät itse tismalleen samaa tuotetta omassa myymälässä. (Kyse on tärinänvaimennusmatosta)
-Pesukonetorni ja alkuperäinen kiinnitysrauta väliasennussarja on Gigantista ostettu yli 10-vuotta sitten ja yhä myydään heillä, joten kyllä sen olisi voinut alkuperäiseen väliasennussarjaan asentaa.
-Väliasennussarjaan eivät asenna jos ei näy samassa kuitissa ostettuna, mitä ***** väliä sillä on jos kuitenkin Gigantista ostettu?
-Miksi et ollut itse paikalla asennuksen aikana ja olet itse koneita asentanut, mikset itse asenna ja nosta sitä siihen pyykinpesukoneen päälle? Vissiin, koska kotivakuutus ei kata yksityisen kajoamaan asetukseen?
-Gigantilla on oikeus käyttää kolmansia osapuolia tuomaan ja asentamaan pesukoneen, mutta eivät ota vastuuta asennusliikkeen asennuksesta.
-Missään ei ole mainittu, mitä se lisäpalveluna myyty asennushetkellä ollut palvelu maksaisi jos asentaja hinnan määrää myymälän mukaan, eikä gigantti ja toisin päin toisen myyjän mukaan, niin voiko asiakas ottaa laskulle ja kauanko on maksu aikaa? Vastauksena "Emmä tiiä, kai se on päivä tai kaksi tai pitää maksaa samantien?"
Tämmöistä pelleilyä Gigantissa tällä hetkellä. Tapahtumapaikkoina Vantaa Tammisto, sekä nettimyyntipalvelunsa videochatti. Ihmettelijöille tiedoksi yllätys sama asiakaspalvelija oli myymälässä ja sanoi etten näytä vanhemmiltani ja ei osaa yhdistää, kun asiakkaita on niin paljon päivän mittaan. Gigantti sanoo, ettei näe äitini asiakaspalvelua videochat puhelusta, koska ei ole "hänen nimeensä tehtyä kuittia", niin tarvitsee todistetta että videokeskustelu on käyty. Kuten myymälässä kirjoittavat kuitin tilaajan nimellä. Hienoa vastuun pakoilua. Minä kysyin käykö nettihistoria todisteena vai miten tuo nyt pitäisi ymmärtää, kun ei näy asiakkaan tilaushetkellä kirjautumista ja kirjautuneena chat lokissa, että kyseessä oli juuri äitini, kun erätarjous kyseessä ja oli paljon asiakkaita.
Liitteenä kaikki tiedot. Koko hässäkkä alkoi siitä, ettei sanottu avaa "NÄYTÄ ENEMMÄN" sivustolta ja asiakkaalla ei ole mahdollista ymmärtää painamatta "näytä lisää" ja siitä huolimatta asiakas ei pysty valitsemaan pesutornin asennusta.
Giganttia ei kiinnosta asiakaspalvelu selkeästi.
Tuotteet, joita pyysimme käyttämään:
Gigantista hankittu väliasennussarja Nordic Quality Plus väliasennussarja 352435 - Gigantti verkkokauppa
Tärinänvaimennus tassut ClassOhlsonista Tärinänvaimennin | Clas Ohlson
Vaihtoehtoisesti olisi voinut myös Gigantin omaa yli 10-vuotta sitten myymää väliasennussarjaa käyttää, jota möivät LG:n pesukoneeseen: L"G AT-S702W -väliasennussarja", sitä yhä myydään muissa liikkeissä: LG AT-S702W -väliasennussarja 29,99
Gigantin asiakaspalvelija väitti myymälässä, ettei vanhaa voi käyttää, koska ei ole turvallista ja poistunut valikoimasta ja olisi pitänyt samalla kuitilla kaikki näkyä.
Gigantin ehdottama väliasennussarja olisi maksanut 150€ noin LG väliasennussarja tasolla DSTWH - Gigantti verkkokauppa
Aika törkeetä... Reklamoin asentajalle, joka sanoi soittavansa takaisin -> ei soittanut.
Reklamoin myymälässä -> Ei suostunut aluksi, sanoi kirjoittavansa reklamaation tuosta ja ylös tietoja.
Reklamoin Gigantin puhelimessa -> Sanoi kirjoittavansa ylös.
Vielä pitäisi kirjoittaa sähköpostia ja kaikki samat tiedot uudelleen kirjoittaa. Hirveä farssi. Varmasti saan vain automaattiviestin tyyliin "haista paska, sori välitämme palautteen eteenpäin anteeksi" -> Ei hyvitystä ja ei ymmärrystä. Ei olisi ensimmäinen kerta. Viime vuonna ostamasta pesukoneesta veljelle oli jäänyt kuljetustuet ottamatta ja pesukone oli laitettu seinää vasten ja pesukonetta ei saanut auki ja asentaja ei testannut toimivuutta. Silloin asentaja tuli uudelleen vasta pitkän keskustelun jälkeen ihmettelemään ja neuvoi pysymään kaukana tai tilaamaan erillisen asennuspalvelun aina.