Myytävä tuote: Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC - GV-N3090GAMING-OC-24GD
Hinta: 1500 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's PC Store 24.9.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy, mutta takuu EI ole voimassa! Tämä kortti oli alunperin vesijäähdytetty ja siis avattu. Hajosi New Worldia pelatessa. Gigabyte korjasi ja testasi kortin ja nyt minulla on siis kaksi 3090-korttia (ostin uuden tilalle), joista ilmajäähdytteisellä en tee mitään. Aina voit vedota toki virhevastuuseen, jos jotain ongelmia tulee, mutta varaudu taistelemaan asiasta Jimm'sin ja Gigabyten kanssa.
Muuta huomioitavaa: Kortti on palautumassa Gigabyteltä Jimm'sin kautta takaisin minulle, joten toimitus vasta kun saan kortin arviolta vuoden vaihteen jälkeen tai vähän ennen.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto tai Posti
Maksutapa: MobilePay, jos toimitus postilla, niin maksu ennen lähetystä.
Kuva: Otan kuvan, kunhan saan kortin takaisin valmistajalta.
Hinta: 1500 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's PC Store 24.9.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy, mutta takuu EI ole voimassa! Tämä kortti oli alunperin vesijäähdytetty ja siis avattu. Hajosi New Worldia pelatessa. Gigabyte korjasi ja testasi kortin ja nyt minulla on siis kaksi 3090-korttia (ostin uuden tilalle), joista ilmajäähdytteisellä en tee mitään. Aina voit vedota toki virhevastuuseen, jos jotain ongelmia tulee, mutta varaudu taistelemaan asiasta Jimm'sin ja Gigabyten kanssa.
Muuta huomioitavaa: Kortti on palautumassa Gigabyteltä Jimm'sin kautta takaisin minulle, joten toimitus vasta kun saan kortin arviolta vuoden vaihteen jälkeen tai vähän ennen.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto tai Posti
Maksutapa: MobilePay, jos toimitus postilla, niin maksu ennen lähetystä.
Kuva: Otan kuvan, kunhan saan kortin takaisin valmistajalta.