Myydään GEFORCE RTX 3080 SUPRIM x10G VANTAA

Liittynyt
19.05.2021
Viestejä
47
Tuote:GEFORCE RTX 3080 SUPRIM x10G
Hinta:600€

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ei tietoa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Ei tietoa aikaisemmasta käyttötarkoituksesta. Kortilla on voitu louhia, se on voinut olla pelikäytössä, tai työkoneessa. Tuote toimii moitteetta. Ostaja vaihtaa uudet tahnat jos tarvetta.


Paikkakunta : Vantaa
Toimitustapa
: Nouto tai posti
Maksutapa: Mobilepay

tempImagedpaEUJ.png
 
Viimeksi muokattu:
- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä on kielletty
- Kauppa-alue ei ole tarkoitettu tuotteiden uudelleenmyymiseen, trokaamiseen tai järjestelmälliseen voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet.
 
varmasti on kun samalla henkilöllä useita näyttiksiä myynnissä, ei siinä mitään mutta hyvä olis kertoa ja herättää epäilyksiä just tälläset

Tietysti olisi hyvä antaa myyjän vastata, mutta hyvä huomio. Vielä paremmin pistää silmää kyseisen myyjän ilmo. ROG-STRIX-RTX3070-08G-GAMING.
Siinä on vähän kyselty ja vastailtu.
O "Millaisessa käytössä on ollut? Onko louhittu?"
M "Ei oo tietääkseni louhittu, työkoneessa ollut kiinni"
O "Vaihdoitko hinnan vai katsoinko väärin? Mielestäni oli 300€"
M "En vaihtanut, 400 eurolla lähtee"
Joku huomaa että, ilmoa on muokattu 15.50.
Ja myyjä on kovasti ollut osto laidalla 2021 kun buumi oli jokaisen huulilla.
 
Hei kaikki näytönohjaimistani kiinostuneet.

Tarkoitukseni on myydä perintönä saamiani näytönohjaimia.

Olen yksityishenkilö.

En tiedä tarkemmin näytönohjainten aikasempaa historiaa - tästä syystä, kun eivät ole olleet minun.

Minulla ei ole kuitteja näytönohjaimista, kun eivät ole olleet minun. Uskon että takuut ovat umpeutuneet.

Tahnoja ei ole hiljattain vaihdettu näytönohjaimiin. Ostaja voi tämän tehdä tuotteen saadessaan.

Yritän kartoittaa näytönohjainten hintaa, tästä syystä muutin yhden tuotteen hintaa kun huomasin, että näyttiksen arvo on käytettynä suurempi kuin olin aikaisemmin laittanut:) pahoittelen tätä. :)

Tarkoitukseni on myydä tuotteita, kohtuulliseen markkina hintaan, joita itse en tarvitse.

Ymmärtääkseni tämä on oikea kauppapaikka käytetyille yksityishenkilön käyttämättömille näytönohjaimille, jotka voisivat saada uuden kodin sitä tarvitseville?:)

Sanokaa, jos teen jotain väärin, niin myyn tuotteeni jossain muualla. :)

Ystävällisin terveisin
-M
 
Hei kaikki näytönohjaimistani kiinostuneet.

Tarkoitukseni on myydä perintönä saamiani näytönohjaimia.

Olen yksityishenkilö.

En tiedä tarkemmin näytönohjainten aikasempaa historiaa - tästä syystä, kun eivät ole olleet minun.

Minulla ei ole kuitteja näytönohjaimista, kun eivät ole olleet minun. Uskon että takuut ovat umpeutuneet.

Tahnoja ei ole hiljattain vaihdettu näytönohjaimiin. Ostaja voi tämän tehdä tuotteen saadessaan.

Yritän kartoittaa näytönohjainten hintaa, tästä syystä muutin yhden tuotteen hintaa kun huomasin, että näyttiksen arvo on käytettynä suurempi kuin olin aikaisemmin laittanut:) pahoittelen tätä. :)

Tarkoitukseni on myydä tuotteita, kohtuulliseen markkina hintaan, joita itse en tarvitse.

Ymmärtääkseni tämä on oikea kauppapaikka käytetyille yksityishenkilön käyttämättömille näytönohjaimille, jotka voisivat saada uuden kodin sitä tarvitseville?:)

Sanokaa, jos teen jotain väärin, niin myyn tuotteeni jossain muualla. :)

Ystävällisin terveisin
-M
"käyttämättömille näytönohjaimille" ? Jos sulla ei ole tietoa edes onko louhittuja kortteja, niin mistä osaat sanoa että ovat käyttämättömiä? Varsinkaan kun ei ole kuitteja tai laatikoita. Myyt kortteja jotka ovat vielä erittäin suosittuja louhinta käytössä.
 
"käyttämättömille näytönohjaimille" ? Jos sulla ei ole tietoa edes onko louhittuja kortteja, niin mistä osaat sanoa että ovat käyttämättömiä? Varsinkaan kun ei ole kuitteja tai laatikoita. Myyt kortteja jotka ovat vielä erittäin suosittuja louhinta käytössä.
Hei!

Näyttikset ovat käytettyjä, mutta eivät ole olleet käytössä minulla. Ymmärsit asiayhteyteni väärin. Myyn tuotteita koska ovat minulla käyttämättömiä eli en niitä itse tarvitse, ja toivoin että tämä paikka olisi hyvä kauppapaikka niille:)

Vielä epäselvyyksiä?

-M
 
Hei!

Näyttikset ovat käytettyjä, mutta eivät ole olleet käytössä minulla. Ymmärsit asiayhteyteni väärin. Myyn tuotteita koska ovat minulla käyttämättömiä eli en niitä itse tarvitse, ja toivoin että tämä paikka olisi hyvä kauppapaikka niille:)

Vielä epäselvyyksiä?

-M
on ihan hitokseen epäselkeyttä. kun tutkii asiaa syvemmin, sun historiaasi ja kauppias palautteita voi tulla siihen tulokseen että oot täältä ostanut osan korteista ainakin. esim tuo yksi sinun myymäsi 5700xt + arctic jäähy ja tismallee samalainen on ollut myynnissä ja olet vielä itse tarjonnut/vastannut siihen ketjuun. lopeta toi p-jauhanta jo. jos pystyt jotekin muuten todistamaan nämä niin pyydän anteeksi ja lopetan asian tähän.. ylläpitokin vois tarkistaa asiaa tarkemmin
edit.
käyttäjä codefx on myynyt Myyty - AMD (MSI) Radeon 5700XT + Arctic Accelero Xtreme IV (Espoo)
joka on myyty käyttäjälle @Makke123 ja codefx on siitä kauppiaspalautteen antanut. nyt tällä hetkellä makke myy samaa näyttistä mutta on tullut perintönä ja ei mitään hajua että mitä tehty ja milloin, toimiiko edes. herättääkö epäilyksiä :D
 
Viimeksi muokattu:
Ja ihan hyvän perinnön olet saanut :D Ettei sattuis olemaan tosta louhimisesta enempikin tietoa.:geek:
1727736999782.png
Hei!

Louhimisesta on kyllä tietoa. Mutta en voi näistä tuotteista sanoa, kun eivät ole olleet minun käytössäni:)

Vielä epäselvyyksiä?:)

-M
Ja ihan hyvän perinnön olet saanut :D Ettei sattuis olemaan tosta louhimisesta enempikin tietoa.:geek:
1727736999782.png
Hei!

Tietoa on louhimisesta, olen sitä itsekkin joskus kokeillut👍👍

Näistä myymistäni korteista en osaa sanoa onko niillä louhittu, koska ne eivät ole olleet minun käytössä.

Vielä epäselvyyksiä?

Toivoisin, että jatketaan keskustelua jos olette kiinostuneita ostamaan:)

-M
 
Eiköhän tällästen käyttäjien kannata mennä sinne toriin trokailemaan... Ainoat aiemmat viestit täällä foorumilla on useiden näyttiksen ostoja louhinta boomin aikaan ja nyt myynti 3v myöhemmin. Ostanut näitä jollekulle eikä tiennyt mihin tarkoitukseen :hmm:. Ei kovin montaa keissiä tule mieleen, mutta olihan tossa lahden tosiella puolella etelässä yks näyttis hamsteri joka käytti myyriä tällä foorumilla ostamassa kortteja. Niitä myyriä kyllä bannattiin aika ahkeraan silloin 2021. Joten jos ei ole omia kortteja niin äkkiä tulee mieleen joku tollanen skenaario. Saattaisi selittää tuon tekstinkin, jos ei ole soomi äidinkielenä.

Kehtaa väittää ettei ole louhittuja. Yhtä lailla kun väitti ettei editoinut 3070 hintaa 300€ -> 400€ kun se usealla käyttäjällä tulee sähköpostiin mustana valkoiselle.

:srofl:


Itsekkin olen täällä omia louhintakortteja myynyt, mutta pistää sieppaamaan tällänen tietoinen kusettaminen.
 
on ihan hitokseen epäselkeyttä. kun tutkii asiaa syvemmin, sun historiaasi ja kauppias palautteita voi tulla siihen tulokseen että oot täältä ostanut osan korteista ainakin. esim tuo yksi sinun myymäsi 5700xt + arctic jäähy ja tismallee samalainen on ollut myynnissä ja olet vielä itse tarjonnut/vastannut siihen ketjuun. lopeta toi p-jauhanta jo. jos pystyt jotekin muuten todistamaan nämä niin pyydän anteeksi ja lopetan asian tähän.. ylläpitokin vois tarkistaa asiaa tarkemmin
Osan korteista olen ostanut täältä aikaisemmin, en tosin itselleni:)

Minulla ei ole kuitteja, kun en ole ollut korttien omistaja, kunnes nyt.

Uskon että takuut ovat menneet korteista umpeen. Kuitteja siis ei ole. Osiin korteista löytyy alkuperäiset paketit. Muut on pakattu kuplamuoviin ja postin paketteihin turvalliseen kuljetukseen.

Kauppaan tietysti kuuluu, että tuote toimii.
Voitte katsoa kauppiaspalautteitani, ne ovat olleet aina hyviä ja kaupanteko on sujunut ilman ongelmia.

En tiedä korttien aiempaa käyttötarkoitusta kun ne eivät ole olleet minun kortteja, kunnes nyt.

Kortteihin ei ole hiljattain vaihdettu tahnoja, tämän voi ostaja tehdä kortin saadessaan.

Mun puolesta voidaan kanssa lopettaa MCwilsun sanoin: ”paskan jauhanta” ja jatkaa korteista kiinnostuneiden kanssa:)


Toivoisin, että keskustelua jatkettaisiin mikäli olette kiinostuneita ostamaan kortteja.

Ymmärtäisin, että tämä on kauppapaikka käytetyille korteille, jotka eivät ole itselle tarpeen (tarkennuksena: jää muuten itselle käyttämättä) ja jotka voisivat löytää uuden tyytyväisen omistajan.

Ystävällisin terveisin

-M
 
Osan korteista olen ostanut täältä aikaisemmin, en tosin itselleni:)

Minulla ei ole kuitteja, kun en ole ollut korttien omistaja, kunnes nyt.

Uskon että takuut ovat menneet korteista umpeen. Kuitteja siis ei ole. Osiin korteista löytyy alkuperäiset paketit. Muut on pakattu kuplamuoviin ja postin paketteihin turvalliseen kuljetukseen.

Kauppaan tietysti kuuluu, että tuote toimii.
Voitte katsoa kauppiaspalautteitani, ne ovat olleet aina hyviä ja kaupanteko on sujunut ilman ongelmia.

En tiedä korttien aiempaa käyttötarkoitusta kun ne eivät ole olleet minun kortteja, kunnes nyt.

Kortteihin ei ole hiljattain vaihdettu tahnoja, tämän voi ostaja tehdä kortin saadessaan.

Mun puolesta voidaan kanssa lopettaa MCwilsun sanoin: ”paskan jauhanta” ja jatkaa korteista kiinnostuneiden kanssa:)


Toivoisin, että keskustelua jatkettaisiin mikäli olette kiinostuneita ostamaan kortteja.

Ymmärtäisin, että tämä on kauppapaikka käytetyille korteille, jotka eivät ole itselle tarpeen (tarkennuksena: jää muuten itselle käyttämättä) ja jotka voisivat löytää uuden tyytyväisen omistajan.

Ystävällisin terveisin

-M
olet siis ostanut kortit täältä. ei oo ollu sulla käytössä ja nyt myyt perintönä saadut vanhat ostamas näyttikset (huomattavasti nykyistä markkinaarvoa korkeammalla hinnalla).. just joo:rofl: ehkä vaan kannattaa laittaa jonnekin muualle nämä myyntiin/pistät takas louhimaan ja noilla kauppiaspalautteilla ei paljon mitään luottoa saa kun olet ollut ostajan roolissa.
ensinnäkään sulla ei ole yhdenkään kortin kohdalla käytetty kun puolikas myynti-ilmotuksen valmispohja jota on pakko käyttää ja toimivuudesta ei mitään tietoa
 
Eiköhän tällästen käyttäjien kannata mennä sinne toriin trokailemaan... Ainoat aiemmat viestit täällä foorumilla on useiden näyttiksen ostoja louhinta boomin aikaan ja nyt myynti 3v myöhemmin. Ostanut näitä jollekulle eikä tiennyt mihin tarkoitukseen :hmm:. Ei kovin montaa keissiä tule mieleen, mutta olihan tossa lahden tosiella puolella etelässä yks näyttis hamsteri joka käytti myyriä tällä foorumilla ostamassa kortteja. Niitä myyriä kyllä bannattiin aika ahkeraan silloin 2021. Joten jos ei ole omia kortteja niin äkkiä tulee mieleen joku tollanen skenaario. Saattaisi selittää tuon tekstinkin, jos ei ole soomi äidinkielenä.

Kehtaa väittää ettei ole louhittuja. Yhtä lailla kun väitti ettei editoinut 3070 hintaa 300€ -> 400€ kun se usealla käyttäjällä tulee sähköpostiin mustana valkoiselle.

:srofl:


Itsekkin olen täällä omia louhintakortteja myynyt, mutta pistää sieppaamaan tällänen tietoinen kusettaminen.
Toi louhintamyyrä käy kyllä järkeen kun ei ole käyttäjä ei ole kumminkaan 2021 lopusta tähän asti tehnyt mitään.
Viestit kyllä vaikuttaa AI:n kirjoittamilta sekä toistaa vain itseään, eikä vastaa juuri kysymyksiin mitä esitetty.
Myyjällä on 100% tieto siitä mihin mitäkin korttia on käytetty, onhan se niitä samoja kortteja ostanutkin täältä.
Epärehellistä mielestäni myydä louhittuja kortteja "en tiedä mitä niillä on tehty" tyylillä.
 
Tää teidän käytös alkaa mun mielestä olla naurettavaa. Mä oon vastannut kaikkiin teidän kysymyksiin. Musta on aika huvittavaa, että tosissaan luulette tämän olevan joku AI:D
En halua loukata ketään, mutta pyytäisin näitä henkilöitä, ketkä eivät ole kiinnostuneita korteista poistumaan myynti ilmoituksestani.

Tämä on kuitenkin kauppapaikka ja teen täällä sitä mihin tämä kauppapaikka on tarkoitettu. Vai pitääkö tässä olla yhteydessä ylläpitoon häiriköinnin takia?

Olen itse muistaakseni kaksi korttia ostanut täältä. en itselleni, tästä syystä en tiedä korttien käyttötarkoitusta, kun eivät ole olleet minun. Korteilla on voitu louhia tai voi olla pelikäytössä ollut, tai työkoneessa. Näin olen aikaisemminkin sanonut -> en tiedä korttien aikaisempaa käyttötarkoitusta.

Olen pahoillani, että en ole täyttänyt myynti ilmoitusta kokonaan, koska minulta on puuttunut tarvittavat tiedot tähän, olen jättänyt ne tyhjäksi.
Asia on nyt korjattu, ja myynti ilmoituksessa lukee:

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ei tietoa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Ei tietoa aikaisemmasta käyttötarkoituksesta. Kortilla on voitu louhia, se on voinut olla pelikäytössä, tai työkoneessa. Tuote toimii moitteetta.

Ystävällisin terveisin

-M
 
Viimeksi muokattu:
Tää teidän käytös alkaa mun mielestä olla naurettavaa. Mä oon vastannut kaikkiin teidän kysymyksiin. Musta on aika huvittavaa, että tosissaan luulette tämän olevan joku AI:D
En halua loukata ketään, mutta pyytäisin näitä henkilöitä, ketkä eivät ole kiinnostuneita korteista poistumaan myynti ilmoituksestani.

Tämä on kuitenkin kauppapaikka ja teen täällä sitä mihin tämä kauppapaikka on tarkoitettu. Vai pitääkö tässä olla yhteydessä ylläpitoon häiriköinnin takia?

Olen itse muistaakseni kaksi korttia ostanut täältä. en itselleni, tästä syystä en tiedä korttien käyttötarkoitusta, kun eivät ole olleet minun. Korteilla on voitu louhia tai voi olla pelikäytössä ollut, tai työkoneessa. Näin olen aikaisemminkin sanonut -> en tiedä korttien aikaisempaa käyttötarkoitusta.

Olen pahoillani, että en ole täyttänyt myynti ilmoitusta kokonaan, koska minulta on puuttunut tarvittavat tiedot tähän, olen jättänyt ne tyhjäksi.
Asia on nyt korjattu, ja myynti ilmoituksessa lukee:

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ei tietoa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Ei tietoa aikaisemmasta käyttötarkoituksesta. Kortilla on voitu louhia, se on voinut olla pelikäytössä, tai työkoneessa. Tuote toimii moitteetta.

Ystävällisin terveisin

-M
Naurettavaa? Itse myyt OSAN täältä ostettuja kortteja "perintönä" saatuna. Et mukamas tiedä korttien käyttötarkoitusta VAIKKA olet ostanut esim.
Myydään - 5700XT 8G + Accelero Xtreme IV Arctic Cooler Vantaa
Kortin
Myyty - AMD (MSI) Radeon 5700XT + Arctic Accelero Xtreme IV (Espoo)
tästä.
 
Hei!

Vastasin jo tähän kysymykseen. Jos osaat lukea, löydät vastauksen edellisestä viestistä.
Pyydän sinua poistumaan myynti ilmoituksestani, sillä häiritset kaupankäyntiä.

-M
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 379
Viestejä
4 422 464
Jäsenet
73 348
Uusin jäsen
Wikuw

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom