• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Galaxy Z Flip5 tai z fold5 -700€ + tablet/puhelin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ibm
  • Aloitettu Aloitettu
Itseasiassa mä joskus sain / pidin kylkiäisen. Tilasin 75" telkun mikä ei ollutkaan niin hyvä kuin edellinen. Ei ole tapana palautella mitään mut jos tv tosi kallis eikä mitään lisähyötyä edelliseen niin parempi palauttaa. S10lite vai mikä olikaan joka minulle tuli. Eipä kukaan kysynyt koskaan mitään. Hetken pidin sitä korkkaamattomana jos joku olisi kysellyt perään.
Televisioita voi olla hankalampi seurata, puhelimissa kun IMEI rekisteröidään aina jonnekin, niin ehkä Gigantti (tai mikä tahansa muu jälleenmyyjä) skannaa IMEI:n järjestelmään palautetuksi ja tieto sitten siirtyy Samsungille?
Spekulointia tosin, eli kai tuota voi halutessaan kokeilla, mutta mahdollisuus kuitenkin on, että Samsung haluaa omansa takaisin.
 
No eipä siinä häviölle jää kun rahat saa takaisin. Mutta saahan sen myytyäkin
 
Tulipa itsekkin sitten tilattua avopuolisolle tuo vaaleanpunainen Flip. Noin puoli tuntia taisi mennä liikkeessä. Ei tosiaan kaikkien koodien syöttö ollut helppoa.
Vaihdossa Oneplus 3T, josta antoivat hyvitystä muistaakseni 205. Laskuri näytti kotona 13,5€, mutta enpä viitsinyt tuosta alkaa inttämään.

Kylkiäisiä ei oikeastaan tyrkytetty, kyseli lähinnä onko kuorille tarvetta. Puhelimen pitäisi tulla postiin jo ensi viikon lopulla.
 
Mä tilasin ringken slimin
Tilasin myös Ringken slim kuoren mustana + 2x panssarilasia pikkunäytölle suoraan heidän verkkokaupasta. Sivustolle mennessä ilmestyi pop-up, josta tilaamalla uutiskirjeen 1minutemailiin sai 20% pois hinnasta. Hintaa tuli 36 USD.

edit. Eipä tullut ajateltua, että postittavat jenkeistä. Päädyin perumaan tilauksen.
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin myös Ringken slim kuoren mustana + 2x panssarilasia pikkunäytölle suoraan heidän verkkokaupasta. Sivustolle mennessä ilmestyi pop-up, josta tilaamalla uutiskirjeen 1minutemailiin sai 20% pois hinnasta. Hintaa tuli 36 USD.

edit. Koodi oli "RKSUBSCR", jos jotakuta kiinnostaa.
Ilmeisesti tuo ringkenin oma verkkokauppa sijaitsee jenkeissä? Eli sivujen mukaan odotettavissa jopa 3-8vko toimitusaika ja tietysti mahdolliset tullit ja alvit vielä toimitukseen lisäksi?

Skalhuset.fi myy myös kohtuuhintaan fold ja flip kuoria sekä laseja, toimitus yleensä ollut 2-3 työpäivää. Tilasin parit Spigen-merkkiset foldin kuoret (20€/kpl) ja pari panssarilasia (10€/kpl), voin laittaa kokemuksia kun saapuvat. Yleensä nuo Spigenit olleet laadukkaita ja hinta/laatu suhde ollut 5/5
 
Noin 18.40 Giganttiin, puhelinpisteen myyjän luo pääsi vuoronumerosysteemin jälkeen vajaan tunnin jälkeen. Kaksi uutta kaiffaria yritti, ei onnistunut, edes tolla -300€ puhumattakaan että ois päässyt vaihtopuhelinta laittamaan heille.

Pyysin tilaamaan laitteen sinne ja menen uudestaan käymään, jolloin tää kuulemma saadaan onnistumaan. Nyt katson tilini alle, ei siellä mitään tilausta näy edes puhelimesta ja itse tilaamalla noutoon ei tuo GALAXYZKLUBI -koodi toimi ostoskorissa.

Huoh, vähän koetellaan närviä kyllä nyt elektroniikan eteen.

Edit: Olen klubilainen, mutta mailiin ei ole tullut tarjousta. Kuva lisätty ostoskorista.
klubisetti.PNG
 
Mä kävin tänään gigantissa.
Lähdin Flip 5 hakemaan, palasin kotiin Fold 5 kanssa :rolleyes:
Näpläilin niitä siinä aikani ja tulin siihen johtopäätökseen että eihän Flip 5 oikeasti anna yhtään mitään uutta S22+ verrattuna, sen lisäksi kameran laatu romahtaa...
Foldi taas oli suurelle tablettifanille rakkautta ensisilmäyksellä. :love:

Yksi myyjä teki alusta loppuun homman, mitään dna:n 50e etuun oikeutettavaa ei ollut, mutta otin 2x telian liittymää niin lähti 60e hinnasta pois.
Annoin jonkun liki 20v vanhan siemensin puhelimen ja sillä sai 200e alennuksen myös.
36kk kuluttoman ja korottoman osamaksun nappasin, 33.86e/kk.
Koko hommaan meni noin tunti, iso osa hommasta meni siihen että systeemi ei antanut 36kk sopparia niin että muita tuotteita oli puhelimen kanssa.
Myymälä oli Skanssi ja myyjä oli Rasmus :thumbsup:

Nyt pohdin kävisikö vaimolle hakemassa aamulla tuon Flip 5, mutta sanokaa nyt rehellisesti (ja niin että ymmärrän), millainen tuon kameran laatu on verrattuna Samsung A72?
Megapikseleissä se nyt ainakin häviää oikeen helvetisti, mutta kun eihän ne nyt kaikki kaikessa ole...
 
Haettiin tänään Flipit paremman puoliskon kanssa tai no, oma tulee ensi viikon aikana. Eka tarjosi vain 30 euron lahjakorttia puhelinliittymän ottamisesta, mutta lopulta myöntyi 50 euron korttiin. Ei ole määräaikainen tuo liittymä eli en ole sitä ottamassa. Lisäksi vielä taloyhtiönetti "vaihdettin" vaikka oli jo valmiiksi DNA:lla. Mikään ei siis muuttunut eli samalla netillä jatketaan, mutta -20 € siitä vielä sen ottamisella. Ihan ei auennut, että mitä myyjä/Gigantti tuosta hyötyi, mutta kelpaa.

Toinen roskapuhelin ei lähtenyt päälle eikä suostunut sitä heti ottamaan, vaikka IMEI-koodi akun alta löytyikin. Hetken aikaa siinä väännettyämme myös sekin kelpasi suoraan kierrätykseen.

Lopullinen hinta 479 € ja siihen vielä kaupanpäällistuote niin ei voi valittaa. Itsellä ei tosin kiinnostusta tälle luurille, joten laittanen vaihtoon (Pixel 7a/Pixel 8) tai myyn ja vaihdan sen jälkeen.

Myyjä oli ystävällinen ja kiitettävästi jaksoi molemmat tilaukset näpytellä koneelle, vaikka aikaa meni tuollaisen koodipatteriston läpiviemiseen ihan mukavasti. Kerrankin jäi hyvä fiilis Gigantissa asioidessa. Paikkakuntana oli Oulu, jos se jotain kiinnostaa.
 
Mä kävin tänään gigantissa.
Lähdin Flip 5 hakemaan, palasin kotiin Fold 5 kanssa :rolleyes:
Näpläilin niitä siinä aikani ja tulin siihen johtopäätökseen että eihän Flip 5 oikeasti anna yhtään mitään uutta S22+ verrattuna, sen lisäksi kameran laatu romahtaa...
Foldi taas oli suurelle tablettifanille rakkautta ensisilmäyksellä. :love:
Onnea Foldista, oma Fold 3 ollut käytössä 1½v ja ei tämän jälkeen ole paluuta enää normipuhelimeen. Flip ei tosiaan tuo mitään uutta tai parempaa pl. hauska sulkemismekanismi. Foldissa sitten tulee reilusti näyttöä lisää ja moni kömpelö asia on nyt paljon helpompi käyttää.
 
Flippiä menin itsekkin ensisijaisesti hakemaan pienen koon vuoksi, mutta taitettuna taskussa se on ihan yhtä kömpelö leveyden takia kun nykyinen s23u,. Hämmentävää kyllä, foldi oli taskussa huomattavasti mukavampi kun s23u tai flippi joten se jää käyttöön.
 
Gigantin laskuri näyttää uudelle flipille vaihtohyvitys hinnaksi 480,5€. Saisikohan tuohon vielä foldiin vaihdettaessa uudestaan 200€ lisähyvityksen? Ja koska laitetta ei teknisesti ottaen palauttaisi vaan myisi eteenpäin, niin lisälaitteen (A23) saisi pitää ja vielä mahdollisesti toisenkin moisen :lol:
 
Gigantin laskuri näyttää uudelle flipille vaihtohyvitys hinnaksi 480,5€. Saisikohan tuohon vielä foldiin vaihdettaessa uudestaan 200€ lisähyvityksen? Ja koska laitetta ei teknisesti ottaen palauttaisi vaan myisi eteenpäin, niin lisälaitteen (A23) saisi pitää ja vielä mahdollisesti toisenkin moisen :lol:
Kuulostaa äkkiseltään aivan mahdolliselta! :D
 
Turussa Skanssin Gigantissa kävin tilaamassa oman Flip vitosen. Sai kyllä aika melkoisesti säätää, myyjä pyysi toiselta myyjältä apua jne. Yritti myös aluksi myydä puhelinta isommalla muistilla (kalliimpaa) ja väitti pienemmän koon ja värin kombon loppuneen. Katsoin sitten siinä myyjän nenän alla puhelimella, että tosiaan Gigantin sivuilta saa kyseistä väriä ja kokoa tilattua niin kas kummaa kun saatiinkin asiaa taas eteenpäin ja oli vain väärinymmärrys :D
Vein vaihdossa Honor 7 16Gb -puhelimen, joka kelpasi ja nettosin sillä huikeat -5e lisäalennusta ja toki -200e Gigantin tarjoamana. Klubitarjous - 300e siihen päälle ja lopullinen hinta puhelimelle 544e.

Pyysin (!) kyllä tarjoamaan hyvää puhelinliittymää, sillä sellaisen tarvitsen töitä varten mutta mitään kunnon alennuksia ei tarjottu (määräaikaiseen olisin saanut 30e lahjakortin mutta oli helvetin kallis) ja lopulta kotiin päästyäni peruutin ottamani liittymän kun puolisolta vielä varmistin, että ei ole kummoinen diili. Toki siinä samalla sitten huomasin, että kuittiin oli kaikesta huolimatta lyöty väärä väri! Ja koska tämähän on puhelimen tärkein ominaisuus niin ei kun takaisin liikkeeseen vaihtamaan tilaukseen oikean värinen puhelin. Muistin kyllä taas miksi en Gigantissa asioi, jotenkin aina niin saatanan hankalaa sähläämistä.
 
Noniin pääsinkin sanomasta, että hankalaa sähläämistä Gigantin kanssa. Gigantin sivuilla oli tilauskuittiin ilmestynyt uusi liittymä Huoleton 5G, josta en ole kenenkään kanssa keskustellut ja jota minulle ei ole kukaan myynyt. Myyjänä nimi, jonka kanssa en ole tämän sagan aikana asioinut paikan päällä tai puhelimessa. Alkaa huumori loppua ja jatkossa puoliso saakin tämän puljun kanssa asioinnit hoitaa.
 
Positiivinen kokemus, että Gigantista vielä sai ja jopa tarjosivat paperista kuittia-tilausvahvistusta. Mitä siinä puolituntia odotti ja puolituntia omaa asiaa hoiti Gigantissa, niin ihan yhtä hitaalta kaikkien muidenkin palvelu oli. Varmaan se oheismyynti on niin kannattavaa, että siihen kannattaa käyttää aikaa. Itselle oudointa oli, että monet asiakkaat oli ihan innoissaan "palveluista".
 
Onko muita klubilaisia kenellä ei sähköpostiin ole tullut spostia? Onko joku saanut myymälästä pelkällä näyttökuvalla tai sanomalla koodin?

Täytynee jokin vanha luuri löytää laatikon pohjalta :hmm:
 
Täällä yritettiin liikkeestä. Ilmeisesti ohjeistus vaihtunut niin että pitää näyttää sähköposti myyjälle jotta on oikeutettu tuohon alennukseen.
 
Tänään haettiin Flip, eka myyjä ei osannut alkuunkaan myydä diiliä mutta toka kaveri hoitikin homman tosi sujuvasti. Liittymävaihdolla lähti vielä -50€ hinnasta eli hintaa jäi 5€ vaihtoluurin kanssa 494€. Ei tarvinnut näyttää tarjousta mistään vaan ihan mainitsemalla diili homma onnistui.

Kerman värinen oli ainut pienemmän muistin versio jota oli varastossa. Muissa toimitusaika 1kk luokkaa.
 
Mä kävin tänään gigantissa.
Lähdin Flip 5 hakemaan, palasin kotiin Fold 5 kanssa :rolleyes:
Näpläilin niitä siinä aikani ja tulin siihen johtopäätökseen että eihän Flip 5 oikeasti anna yhtään mitään uutta S22+ verrattuna, sen lisäksi kameran laatu romahtaa...
Foldi taas oli suurelle tablettifanille rakkautta ensisilmäyksellä. :love:

Yksi myyjä teki alusta loppuun homman, mitään dna:n 50e etuun oikeutettavaa ei ollut, mutta otin 2x telian liittymää niin lähti 60e hinnasta pois.
Annoin jonkun liki 20v vanhan siemensin puhelimen ja sillä sai 200e alennuksen myös.
36kk kuluttoman ja korottoman osamaksun nappasin, 33.86e/kk.
Koko hommaan meni noin tunti, iso osa hommasta meni siihen että systeemi ei antanut 36kk sopparia niin että muita tuotteita oli puhelimen kanssa.
Myymälä oli Skanssi ja myyjä oli Rasmus :thumbsup:

Nyt pohdin kävisikö vaimolle hakemassa aamulla tuon Flip 5, mutta sanokaa nyt rehellisesti (ja niin että ymmärrän), millainen tuon kameran laatu on verrattuna Samsung A72?
Megapikseleissä se nyt ainakin häviää oikeen helvetisti, mutta kun eihän ne nyt kaikki kaikessa ole...
Tänään käytiin taas skanssin gigantissa, vaimolle ostettiin Flip 5.
Jos kiinnostaa niin valkoista 256gb sai tilattua 5.10, muut värit olis menneet lokakuun lopulle.

Hyvin kelpasi taas liki 20v vanha siemensin luuri jossa ei ollut edes akkua paikallaan.

Rasmus hoisi taas kaupan ja koska tällä kertaa järjestelmä ei valittanut 36kk maksusopparista niin koko homma meni about vartissa läpi. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon aika varma että tiistaina kun näin sen heidän ohjeistuksen niin siinä sanottiin että älkää kysykö mitään sähköposteja vaan myykää
Saattaa olla, mutta homma taisi levitä käsiin. Mulle myyjä sanoin menekin yllättäneen, eikä ennakointi ollut onnistunut.
 
Minulle kieltäydyttiin hetki sitten myymästä, olisi pitänyt olla sähköposti mitä näyttää.

Myyjä olisi myynyt, mutta sähläsi koneen kanssa parisenkymmentä minuuttia, kunnes osastopäällikkö ilmaantui paikalle ja ykskantaan kielsi myymästä ilman emailia. Oli aika outo tilanne.
 
Maanantaina(ko) käytiin tosiaan tilaamassa avokille flippi. Vaihtolaitteena meni nykyinen käytössä oleva luuri ja siinä uutta tilatessa sanottiin että ei voi tehdä niin että käydään hakemassa uusi luuri -> siirretään tiedot -> tuodaan vanha vaihdossa vaan täytyy tehdä niin että vaihtoluuri annetaan uutta hakiessa ja siirron saa tehdä myymälässä tai voi jättää sinne ja he siirtävät tiedot (??? tietoturva jne). Hyvitys kuitenkin laitettiin jo valmiiksi ja luurikin maksettu. Noh, tänään käytiin tuo puhelin hakemassa gigantin noutotiskiltä eikä kukaan kysellyt (miksipä varaston kaveri olisikaan) vanhan luurin perään joten tultiin kotiin siirtämään tiedot ja toki viedään vanha luuri huomenna giganttiin. Hieman vaan ihmetyttää tää meininki kun myyjä oli todella tiukkana asian suhteen mutta nythän joku vois periaatteessa vaikka jättää viemättä sen vaihtopuhelimen.
 
Minulle kieltäydyttiin hetki sitten myymästä, olisi pitänyt olla sähköposti mitä näyttää.

Myyjä olisi myynyt, mutta sähläsi koneen kanssa parisenkymmentä minuuttia, kunnes osastopäällikkö ilmaantui paikalle ja ykskantaan kielsi myymästä ilman emailia. Oli aika outo tilanne.
Sama tilanne kävi itellenikin ensimmäisessä myymälässä. Myyjä sähläsi väärän mallin joka korjattiin siihen päällikön toimesta ja todettiin että ei ole sähköposti niin ei saanut.
Ajoin toiseen myymälään kysymään puhelinta ja siellä kelpasi tuo kuva.
 
Sama tilanne kävi itellenikin ensimmäisessä myymälässä. Myyjä sähläsi väärän mallin joka korjattiin siihen päällikön toimesta ja todettiin että ei ole sähköposti niin ei saanut.
Ajoin toiseen myymälään kysymään puhelinta ja siellä kelpasi tuo kuva.
On kyllä omituinen yritys tämä Gigantti! Myyminen kestää hirveän kauan, kova säätö ja sitten kauppaa ei edes viedä loppuun.

En ymmärrä miten heidän järjestelmä voi olla noin surkea, luulisi että kannattaisi korjata hetimiten kun lukee tästä ketjusta muidenkin kokemuksia.
 
On kyllä omituinen yritys tämä Gigantti! Myyminen kestää hirveän kauan, kova säätö ja sitten kauppaa ei edes viedä loppuun.

En ymmärrä miten heidän järjestelmä voi olla noin surkea, luulisi että kannattaisi korjata hetimiten kun lukee tästä ketjusta muidenkin kokemuksia.

Käsittääkseni myyjillä rahat ja palkka tulee lisäturhakkeiden myynnistä, joten ihan hyvä taktiikka pitää ostomielellä liikkeeseen tullutta asiakasta siellä jumissa mahdollisimman pitkään. Enkä usko että näistä 500€ Flipeistä ketjukaan kovin paljoa voittoa vetää - ellei Samppa maksa tappioita puhelimistaan - joten f-securen myynnillä ketju rahansa saa.
 
  • Tykkää
Reactions: JPN
Ihmetyttää kyllä nämä kokemukset enimmäkseen kun omaan vertaa.. koko homma oli ohi varmaan vartissa vaikka puhelinta ei löytynyt Imei:llä. Toinen myyjä kuittasi ohimennen että homma ok ja myyjä kyseli että onko liittymäasiat kunnossa ja sillä selvä.

Eikai siitä tarvi niin ahdistua vaikka kyseltäski nuo liittymät läpi. Näinhän se on jokaisessa alaa sivuavassa liikkeessä kun asioi ja asiat saa sivuutettua samaan tyyliin ku puhelinmyynnin kanssa.
 
Ihmetyttää kyllä nämä kokemukset enimmäkseen kun omaan vertaa.. koko homma oli ohi varmaan vartissa vaikka puhelinta ei löytynyt Imei:llä. Toinen myyjä kuittasi ohimennen että homma ok ja myyjä kyseli että onko liittymäasiat kunnossa ja sillä selvä.

Eikai siitä tarvi niin ahdistua vaikka kyseltäski nuo liittymät läpi. Näinhän se on jokaisessa alaa sivuavassa liikkeessä kun asioi ja asiat saa sivuutettua samaan tyyliin ku puhelinmyynnin kanssa.
Näin on, toivottomaan tapaukseen myyjän ei kannata tuhlata aikaansa. Minä mm. vastasin liittymäsiaan, että laskuni pyörii 11,-/kk onko tarjota parempaa - myyjä sanoi ettei ole, ja kiitteli vielä suoruudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Mäkin muuten kun otin ton 2x telian liittymää, sillä ajatuksella että elisa uppaa tarjouksen paremmaksi ni eikös se nyt niin mene että jos ei elisa parempaan pysty niin voinhan mä sit vaan perua ton telian liittymän aktivoinnin ja sillon elisa jatkuu ihan niinku ennenkin?
Rupesin tässä vaan pohtimaan että kun nyt on 200mb rajaton ja 16.99e hinta niin ei ne kyllä varmaan lähde tosta alemmas, tällä hetkellä pommittaa mua tekstareilla jollain tyhmällä 24e/kk tarjouksella :rolleyes:
 
Ihmetyttää kyllä nämä kokemukset enimmäkseen kun omaan vertaa.. koko homma oli ohi varmaan vartissa vaikka puhelinta ei löytynyt Imei:llä. Toinen myyjä kuittasi ohimennen että homma ok ja myyjä kyseli että onko liittymäasiat kunnossa ja sillä selvä.

Eikai siitä tarvi niin ahdistua vaikka kyseltäski nuo liittymät läpi. Näinhän se on jokaisessa alaa sivuavassa liikkeessä kun asioi ja asiat saa sivuutettua samaan tyyliin ku puhelinmyynnin kanssa.
Mulla myyjä meni kysymään osastopäälliköltä tms tuosta vaihtopuhelinkuviosta, niin eiköhän siellä alkanut jumalaton vääntö että puhelin ei kelpaa koska etupaneelissa iso naarmu, vaikka siinä kuinka yritin kertoa, että tämä menee suoraan kierrätykseen. Hän ei voi hyvällä omantunnolla sanoa, että puhelin on tarpeeksi hyvässä kunnossa hyvitystä varten :hmm: Lopulta vartin väännön jälkeen sit kumminkin suostui siihen kun luki tarkemmin heidän omia ohjeita mutta kuulemma ennen mua jo kolmelle asiakkaalle sanonut, että vaihtopuhelimet eivät olleet tarpeeksi hyvässä kunnossa. Näin siis keskiviikkona pk-seudun myymälässä.
 
Mulla myyjä meni kysymään osastopäälliköltä tms tuosta vaihtopuhelinkuviosta, niin eiköhän siellä alkanut jumalaton vääntö että puhelin ei kelpaa koska etupaneelissa iso naarmu, vaikka siinä kuinka yritin kertoa, että tämä menee suoraan kierrätykseen. Hän ei voi hyvällä omantunnolla sanoa, että puhelin on tarpeeksi hyvässä kunnossa hyvitystä varten :hmm: Lopulta vartin väännön jälkeen sit kumminkin suostui siihen kun luki tarkemmin heidän omia ohjeita mutta kuulemma ennen mua jo kolmelle asiakkaalle sanonut, että vaihtopuhelimet eivät olleet tarpeeksi hyvässä kunnossa. Näin siis keskiviikkona pk-seudun myymälässä.
Tosta kannattais pistää suoraan palautetta gigantin aspaan että pistää äijän kuriin/järjestää lisäkoulutusta.
On älytön määrä näitä oman elämän putineita mitkä vaan haluaa leikkiä jotain isoa pomoa, tai sitten ovat vaan ihan helvetin ulalla firman omista käytännöistä.

Siinähän tyyppi jo myönsi että maksoi firmalleen kolmet kaupat...
 
Vierestä kun katselin kahteen kertaan mitä kaikkea se myyjä tämän tarjous"kikkailun" eteen joutuu tekemään, niin en ihmettele että kestää. Aika moneen eri palveluun joutui noita erilaisia koodeja yms syöttämään ja välillä kaivelemaan jotain "tiskin alta" exceliä yms jotta ne kaikki alet sinne oikein kirjautui. Ja oma myyjä oli näitä jo aikaisemmin myynyt kun ensimmäisenä kysyin, joten varmasti on kokemattomampi myyjä ihmeissään kun tilanne ensimmäistä kertaa eteen tulee.

Se tosin on erikoista, että joku puhelin ei kelpaisi? Siinähän se myyjä syötti sen puhelimen imein lisäksi kuntotiedot siihen palveluun ja sai sieltä sen summan. Gigantin nettisivu antoi näyttö halkinaiselle oneplus 7:lla arvoksi 5€, ja myyjä hyvitti siitä 89€, en valita.

No, onhan tässä vielä huominen aikaa käydä noita hakemassa nykyisellä tarjouksella.
 
Tänään käytiin taas skanssin gigantissa, vaimolle ostettiin Flip 5.
Jos kiinnostaa niin valkoista 128gb sai tilattua 5.10, muut värit olis menneet lokakuun lopulle.

Hyvin kelpasi taas liki 20v vanha siemensin luuri jossa ei ollut edes akkua paikallaan.

Rasmus hoisi taas kaupan ja koska tällä kertaa järjestelmä ei valittanut 36kk maksusopparista niin koko homma meni about vartissa läpi. :thumbsup:

Ei ole 128gb versiota olemassakaan
 
Noin 18.40 Giganttiin, puhelinpisteen myyjän luo pääsi vuoronumerosysteemin jälkeen vajaan tunnin jälkeen. Kaksi uutta kaiffaria yritti, ei onnistunut, edes tolla -300€ puhumattakaan että ois päässyt vaihtopuhelinta laittamaan heille.

Pyysin tilaamaan laitteen sinne ja menen uudestaan käymään, jolloin tää kuulemma saadaan onnistumaan. Nyt katson tilini alle, ei siellä mitään tilausta näy edes puhelimesta ja itse tilaamalla noutoon ei tuo GALAXYZKLUBI -koodi toimi ostoskorissa.

Huoh, vähän koetellaan närviä kyllä nyt elektroniikan eteen.

Edit: Olen klubilainen, mutta mailiin ei ole tullut tarjousta. Kuva lisätty ostoskorista.
klubisetti.PNG
Huh, olipa täysin eri päästä sitten seuraava kokemus. Sattui ystävällinen ja osaava kaiffari nyt kohdalle (tai ei ne aiemmaat olleet myöskään mitenkään epämukavia, hommien hoitaminen vaan sakkasi, varmaan työnantajan puuttteellisen ohjeistuksen vuoksi enimmäkseen).

Olin valmistautunut perjantaina töiden jälkeen viettämään 1-2h paikalla vääntäen viiden myyjän kanssa (plus mahdollisesti puhelimella samaan aikaan aspaan) ja pilaamaan fiilisten puolesta illan.

Mutta mitä hittoa, kaikki sujui liikkeeseen kävelystä kassaveloitukseen varmaan neljässä minuutissa, tässä toki auttoi kun vaihtopuhelin oli mallia "SER-kippo kolahtaa hetken kuluttua". Olin oikeastaan niin ällistynyt, että taisin jotain huutaa perään herralle kiitoksena, mutta enemmän olisi ansainnut. Pitää laittaa palautetta, kun luuri (toivottavasti) saapuu ensi viikolla. Olispa vielä vaikka paperisia lounareita tms, olisi voinut "unohtaa" siihen työpisteelle muutaman. :)
 
Vierestä kun katselin kahteen kertaan mitä kaikkea se myyjä tämän tarjous"kikkailun" eteen joutuu tekemään, niin en ihmettele että kestää. Aika moneen eri palveluun joutui noita erilaisia koodeja yms syöttämään ja välillä kaivelemaan jotain "tiskin alta" exceliä yms jotta ne kaikki alet sinne oikein kirjautui. Ja oma myyjä oli näitä jo aikaisemmin myynyt kun ensimmäisenä kysyin, joten varmasti on kokemattomampi myyjä ihmeissään kun tilanne ensimmäistä kertaa eteen tulee.

eilen mulla kesti 45min kun 4 eri myyjää ja joku päälikkö kävi ihmettelemässä koodeja ja trade-in hyvityksiä
kirosivat heidän huonoja ohjeitaan näihin, ilmeisesti tuossa liikkeessä eka joka moisen hyvityksen tällä viikolla käytti.
eikä mitään ylimääräistä tyrkytetty. kysyttiin vain onko telian tai dna liittymä niin olisi saanut jonkun lisäalen, mutta kun oli elisa niin ei tarvinnut sitä ihmetellä enempää
 
Kyllä siellä jotkut myyjät alkaa varmaan hiljalleen oppimaan kampanjan metkut muutaman toiston myötä. Onhan se kuitenkin kohta jo ohi...
 
Salon gigantissa vastaavanlainen nopea toiminta ilman ongelmia kuin raisiossakin. Ei kysymyksiä jäsenyyksistä tai sähköpostista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 744
Viestejä
4 497 427
Jäsenet
74 278
Uusin jäsen
Mikat89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom