• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Galaxy Z Flip5 tai z fold5 -700€ + tablet/puhelin

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
245
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Siis on myös vitoselle, vaikka tuossa otsikossa on '4'
Juu kyllähän noita kiinanversioita löytyy, itse en kyllä aliexpressistä tilaa kun tossa saattaa jopa joukukuulle mennä että paketti löytää perille suomeen, tuo arvioitu marraskuun 6 päiväkin on kuukauden päästä, pitäis toi puhelin joskus käyttöönkin saada. :D

Amazon.de kun tilaa niin krääsät on sulla ens viikolla, näkee oikeita arvosteluja (kuvien kanssa) tuotteesta, ei joudu makseleen tulleja, ja jos tuote on paska sen voi palauttaa.
Yleinen taso on myös ihan eri kuin noissa aliexpressin tuotteissa, toki sieltäkin roskaa löytyy mutta arvostelujen määrästä jo yleensä selviää ettei ole kyseessä halvin kiinantuote.
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
306
Tuli haettua paikallisesta Gigantista kyseinen luuri kun viesti kilahti puhelimeen. Noutopisteellä näytin tilausvahvistusta ja antoivat puhelimen - vanhaa ei edes kysytty. Eli vanhalla Oneplus 7 Pro:lla sai kivan 80€ alen, eikä tarvinnut rueta tyhjentämään luurin sisältöä. Toimisikohan tämä jos veisi vaihdokiksi jotain vähän arvokkaampaa ja saisi reilumman alen, eivätkä sitten kysyisi luurin perään.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
219
Onko joku saanut vielä kylkiäiseksi luvattua tablettia, kannettavaa tai puhelinta? Itse valitsin tabletin, rekisteröinti tehty 27.9., ei vielä lähetetty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.03.2020
Viestejä
29
Itsekin noudin kuluvalla viikolla kylkiäispuhelimen, onko muille selvinnyt tuon kylkiäisen takuu/kuittiasiat? Itsellä paketissa oli vain tasan itse puhelin, ei mitään muita dokumentteja.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 105
Itsekin noudin kuluvalla viikolla kylkiäispuhelimen, onko muille selvinnyt tuon kylkiäisen takuu/kuittiasiat? Itsellä paketissa oli vain tasan itse puhelin, ei mitään muita dokumentteja.
Luulisin että "päätuotteen" ostokuitilla samsungilta takuu?
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
367
Kävin kans meilit läpi. Postin lähetyksestä tuli vain sähköposti että noudettavissa, mitään takuukuitteja tms. ei ole mulle tullut meiliin. Mistäs kannattaa kysellä asiaa?

Aditron viestissä oli näin: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat automaattisen sähköpostin, joka sisältää takuukirjeen. Tämän jälkeen saat sähköpostin, jonka avulla voit seurata toimitustasi.

Eli mulla ei ainakaan toiminut yllä mainitulla tavalla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Kävin kans meilit läpi. Postin lähetyksestä tuli vain sähköposti että noudettavissa, mitään takuukuitteja tms. ei ole mulle tullut meiliin. Mistäs kannattaa kysellä asiaa?

Aditron viestissä oli näin: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat automaattisen sähköpostin, joka sisältää takuukirjeen. Tämän jälkeen saat sähköpostin, jonka avulla voit seurata toimitustasi.

Eli mulla ei ainakaan toiminut yllä mainitulla tavalla.
Kuitit laitteista löytyy kun kirjautuu gigantin sivuille.
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
321
Aditron viestissä oli näin: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat automaattisen sähköpostin, joka sisältää takuukirjeen. Tämän jälkeen saat sähköpostin, jonka avulla voit seurata toimitustasi.
Minä taas sain takuukuitin sähköpostissa, mutta sähköpostia tilauksen seuraamiseen en ole saanut. Kuitin saamisesta on nyt kuusi päivää. Saapa nähdä missä tuo on tulossa. Ihme säätöä kyllä näyttäisi olevan
 
Liittynyt
17.03.2019
Viestejä
1 225
Minä taas sain takuukuitin sähköpostissa, mutta sähköpostia tilauksen seuraamiseen en ole saanut. Kuitin saamisesta on nyt kuusi päivää. Saapa nähdä missä tuo on tulossa. Ihme säätöä kyllä näyttäisi olevan
ei mullekaan tullut omapostiin eikä seurantakoodia. yht äkkiä vain tuli postilta sähköposti että paketti noudettavissa.
 
Liittynyt
20.03.2020
Viestejä
29
Kävin kans meilit läpi. Postin lähetyksestä tuli vain sähköposti että noudettavissa, mitään takuukuitteja tms. ei ole mulle tullut meiliin. Mistäs kannattaa kysellä asiaa?

Aditron viestissä oli näin: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat automaattisen sähköpostin, joka sisältää takuukirjeen. Tämän jälkeen saat sähköpostin, jonka avulla voit seurata toimitustasi.

Eli mulla ei ainakaan toiminut yllä mainitulla tavalla.
Itsellä sama tilanne, taidan ensi viikolla kysellä takuukuitin perään tuolta Aditrolta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Kuorista sen verran että tuli tosiaan ensin tilattu amazonista kuoret, itselle fold 5 ja vaimolle flip 5...

No aivan paskathan nuo olivat, vaikkei todellakaan mitään halvempia ollut (omanikin oli joku 40e)...
Niin tuli sit vaan tilattua foldille tuo samsungin slim with pen (on hirveä määrä 1* arvosteluja tosta, ja kun ostin testiksi 2 kuorta niin toisessa se kynä oli aivan helvetin löysästi siellä ja toisessa taas pysyi todella tiukasti, niin niissä oli eri valmistusmaat, niin tonkin kuoren voi tosiaan saada hyvänä), vaimolle pistettiin samsungin silicone cover with ring, ja näissä on kyllä laatu todella kohdallaan...

Se kyllä ihmetyttää että kun nämä kuorethan tosiaan käytännössä liimataan tuohon puhelimeen kiinni, niin mitä sitten kun esim kaatuu jotain puhelimen päälle, tai jotain pölyä tulee jostain, niin jos ton kuoren repii pois tosta niin eihän se enää pysy enää paikallaan, niin meneekö sit taas 100e uuteen kuoreen vai onkohan noissa joku et sais uuden tarran asennettua kuoreen?
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
245
Tein jonkun aikaa sitten kupongin IMEI ykkösellä, viikkoon ei tullut edes kuittausta arvan jättämisestä. Ajattelin, josko jokin mennyt pieleen, mutta eipä IMEI 2:llakaan ole tullut mitään kuittausta, vaikka käytin toista s-postia ajatuksena, olisiko jäänyt späm-filtteriin.

Aika rupeaa olemaan kortilla. Pitäisikö Kupongin täyttämisestä tulla maililla ilmoitus?
 
Viimeksi muokattu:

jak

Liittynyt
11.04.2022
Viestejä
68
7.10 laitettu maili, sieltä tuli automaattikuittaus heti ja tänään takuulappu samassa mailissa missä luki että chromebook lähetetään kohta
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Mitähän helvettiä tässä nyt pitäisi tehdä.
Ostin tosiaan Fold 5 ja 2x Flip 5.
Tein noi hakemukset samsungin sivuille ja tänään tuli sieltä sitten että foldin hakemus meni läpi, mutta toisen flipin kuitti on muka väärä, ja toisessa valittaa että puhelimen imei ei ole sama kuin kuitissa, no vittu eikai ole kun kuitissa lukee serial number eikä imei koodi. :mad:

Mitäs tässä nyt sit tapahtuu jos lähetän noi nyt uusiksi ja sit ne ylihuomenna vastaa että vituiksi meni, sit jään ilman kaupanpäällisiä?
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
245
Tukisivulla taas pyydetään sarjanumeroa. Laita sitä kautta noottia, niin ainakin asia on nostettu ennen määräaikaa.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 850
17.10 olen saanut viestin:

Rekisteröinnit tarkistetaan arkisin 72 tunnin sisällä. Kampanjatuotteesi lähetetään viimeistään noin 40 päivän kuluttua tuoterekisteröinnin vahvistamisesta. Huomaathan, että voi kestää muutaman lisäpäivän, ennen kuin tuotteesi toimitetaan kuljetettavaksi.

Sen koommin ei mitään ole kuulunut, pitäisikö tuota tablettia alkaa kyselemään jostain?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
960
17.10 olen saanut viestin:

Rekisteröinnit tarkistetaan arkisin 72 tunnin sisällä. Kampanjatuotteesi lähetetään viimeistään noin 40 päivän kuluttua tuoterekisteröinnin vahvistamisesta. Huomaathan, että voi kestää muutaman lisäpäivän, ennen kuin tuotteesi toimitetaan kuljetettavaksi.

Sen koommin ei mitään ole kuulunut, pitäisikö tuota tablettia alkaa kyselemään jostain?
Itsekään en ole tablettia vielä saanut, mutta tänään tuli viesti, että lähetetään pian. Hakemus tehty joskus ~15.10. Kuulemma ovat niin kiireisiä, että kaikki ei välttämättä saa mitää vahvistusta sähköpostiin.
 
Liittynyt
10.02.2022
Viestejä
27
17.10 olen saanut viestin:

Rekisteröinnit tarkistetaan arkisin 72 tunnin sisällä. Kampanjatuotteesi lähetetään viimeistään noin 40 päivän kuluttua tuoterekisteröinnin vahvistamisesta. Huomaathan, että voi kestää muutaman lisäpäivän, ennen kuin tuotteesi toimitetaan kuljetettavaksi.

Sen koommin ei mitään ole kuulunut, pitäisikö tuota tablettia alkaa kyselemään jostain?
Itse ihmettelin samaa, mutta spammi kansiosta gmailista löytyi aditrolta viesti missä saapumis arvio oli.
 
Liittynyt
20.03.2020
Viestejä
29
Mitähän helvettiä tässä nyt pitäisi tehdä.
Ostin tosiaan Fold 5 ja 2x Flip 5.
Tein noi hakemukset samsungin sivuille ja tänään tuli sieltä sitten että foldin hakemus meni läpi, mutta toisen flipin kuitti on muka väärä, ja toisessa valittaa että puhelimen imei ei ole sama kuin kuitissa, no vittu eikai ole kun kuitissa lukee serial number eikä imei koodi. :mad:

Mitäs tässä nyt sit tapahtuu jos lähetän noi nyt uusiksi ja sit ne ylihuomenna vastaa että vituiksi meni, sit jään ilman kaupanpäällisiä?
Myin itse Flipin pois ja ostin S23 Ultran tilalle, koitin saada siihen myös lisätuotetta niin herjasi että ei pysty samalle henkilölle/kotitaloudelle käyttämään kuin kerran tuon edun. Kerro jos sinulla onnistaa
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
245
Saa nähdä miten mulla käy. Kun en ensimmäiseen rekisteröintiin saanut mitään vastausta, eikä helpparikaan vastannut mitään sarjanumerolla, tein IMEI2:lla ja toisella s-postiosoiteella uuden hakemuksen.

Aamulla tuli ensimmäiseen herja, että kuitissa on vikaa (vaikka on KikaAnatin PDF). Kuitenkin edell. yöllä oli tullut kuittaus molempiin maileihin että, anomus on mennyt läpi. Saa nähdä tuleeko mitään, vai tuleeko kaksi yhdellä.

Nämä tällaiset valmistajan kylkiäis-/cashback-kamppaniat perustunevat siihen että, mahdollisimman harva viitsii tapella monimutkaisen prosessin kanssa.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 845
Hmm, itse kävin hakemassa gigantista sekä foldin että flipin ja heti tein hakemukset noista kylkiäisistä. Molemmat chromebookit saapuivat 2pvä välein marraskuun alussa ja menivät torissa kaupaksi samantien. Ei ainakaan täällä herjannut mitään ei gigantin kuitista eikä useammasta laitteesta samoilla tiedoilla
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
925
Itse ihmettelin samaa, mutta spammi kansiosta gmailista löytyi aditrolta viesti missä saapumis arvio oli.
Mulla tuli ihan normikansioon maili - olisi silti jäänyt huomaamatta (gmail) ellen tätä ketjua olisi seurannut kun tottunut OmaPosti sovellukseen ja tekstiviestimuistutuksiin joita tässä tapauksessa ei tullut. Puhun siis saapumisilmoituksesta, en arviosta.
 

jak

Liittynyt
11.04.2022
Viestejä
68
Itsekään en ole tablettia vielä saanut, mutta tänään tuli viesti, että lähetetään pian. Hakemus tehty joskus ~15.10. Kuulemma ovat niin kiireisiä, että kaikki ei välttämättä saa mitää vahvistusta sähköpostiin.
7.10. laitettu hakemus, viime tiistaina tuli tuo maili että lähetetään pian. tänään tuli postista ilmoitus että chromebook noudettavissa
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
51
Laitoin myös tuohon osoitteeseen. Onko kuulunut mitään?
Minä laitoin nelisen viikkoa sitten tuoterekisteröinnin, ei kuulunut viikkoon hyväksyntää, sitten laitoin tuohon sähköpostiin viestiä, eikä vieläkään mitään.

Jännä nähdä jääkö laitteet saamatta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 105
Minä laitoin nelisen viikkoa sitten tuoterekisteröinnin, ei kuulunut viikkoon hyväksyntää, sitten laitoin tuohon sähköpostiin viestiä, eikä vieläkään mitään.

Jännä nähdä jääkö laitteet saamatta.
Laitteen sain, mutta kuitti puuttuu. Tarkoitus oli myydä tuo turha laite, mutta ilman kuittia hinta ei ole kummoinen
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
306
Eli miten tämän kylkiäisen kanssa nyt menee. Hain tämän postista, ja TAKUUtodistus tuli jo aiemmin sähköpostin liitteenä, jossa luki pääpiirteittäin että "laitteesi lähetetään kohta". Onko tämä TAKUUtodistus nyt se kuitti, josta täällä väki puhuu, vai pitäisikö olla vielä erillinen kuitti?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 611
Viestejä
4 253 668
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Eero.hk

Hinta.fi

Ylös Bottom