Myyty Gainward RTX 2070 TwinX 8GB, vain 6kk vanha, pitkä takuu [Salo/Turku] 290e +pk *myyty jo*

Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
398
Myytävä tuote: Gainward GeForce RTX 2070 TwinX näytönohjain 8GB
Hinta:
290e + 10e mahdollisia posteja
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 4.5.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, takuuta vielä käsittääkseni noin 2,5vuotta jäljellä.
Muuta huomioitavaa:

Tämän näytönohjain kortin ostin korona sulkujen aikaan innoissani mutta olihan se mun käyttöön vähän overkill koska tulee pelattuu niin vähän, joten järkevämpää kait vaan pistää myyntiin.
Kortti ollut käytössä tälle viikolle asti, pääasiassa Folding@Home laskennassa 77% tehoille alikellotettuna Afterburnerilla korttia ja sähköä säästääkseni (pysyi lämmötkin kurissa), koskaan näyttistä ei ole ylikellotettu. Satunnaisessa pelailussa käytetty sitten normaali kelloja. (Foldausta tehty keväällä ja nyt syksyllä)
Ei tuulettimissa mitään vikaa ja en ole itse ainakaan huomannut coil whinee omassa käytössäni, eikä muitakaan häiriöääniä tai vikoja.
Miltein uudenveroisessa kunnossa omasta mielestäni vielä.

Takuuta pitäisi tosiaan Gainwardilla olla nykyään 3vuotta eli takuuta vielä reilusti jäljellä, joten pitäisi olla turvallinen ostos vielä seuraavallekin käyttäjälle nyt minun jälkeeni.

Tuosta vielä Gigantin sivuilta vanhat tuotesivut ja speksit: https://www.gigantti.fi/product/tie...inward-geforce-rtx-2070-twinx-naytonohjain-8g

Näytönohjain kortti + alkuperäinen pakkaus (kuvassa) ja joku pieni ohjevihkonen kuului pakettiin eikä mitään muuta sälää ole ollut alunperinkään eli ne sisältyvät kauppaan.

Huom! Saatan laittaa kortin myyntiin toisaallekin lähipäivinä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Salo (mutta pääsen tuomaankin Turkuun tiistaina iltaisin 24.11 tai 8.joulukuuta)
Toimitustapa: Nouto tai Posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto (ei postiennakkoa ... tai ehkä sekin onnistuu jos maksaa muutaman kympin etumaksuna + loput postiennakolla)


Kuva:rtx2070_io_paaty.JPG
rtx2070_io_paalta.JPG
Gigantti_rtx_tilaus.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
398
Reccy jäi vielä miettimään ja Tunabaghar ei ole vastannut yv:hen, joten kortti uudelleen myyntiin.
Nouto etusijalla, mutta voin toki postittaakin tai vaikka tuoda kortin rautatieasemalle jos ostaja haluaa tulla itse kortin hakemaan esim. pk-seudulta. Helppo hypätä Helsingistä junaan tai bussiin 1,5h matka Saloon ja seuraavalla junalla takaisin (hintaa tulisi noin 20-30e).
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
398
Kiitos kyselijöille, mutta tällä hetkellä kortti menossa Arskaah:lle ja kaupat pitäisi tehdä tiistaina. Joten kortti alustavasti myyty!
Ilmoittelen seuraaville sitten jos peruuntuukin.

EDIT! Myyty Arskaah:lle!
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 425
Viestejä
4 311 856
Jäsenet
71 822
Uusin jäsen
icepower

Hinta.fi

Ylös Bottom