Fractal Design -kotelot

Katsoitko edes tuota arvostelua? Tuosta on myös malli ilman mitään RGB-valoja jossa tuulettimissa on ihan tavalliset johdot. Voi myös kovimmat RGB-vihaajat ostaa jos muuten miellyttää silmää.

Omaan silmään Meshify 2 oli jotenkin arvokkaammin muotoiltu. Tämä näyttääkin muovisemmalta.
Jep itsekin jos päädyn ostamaan niin peltikyljellä ja ilman mitään turhia valoja.
Itse olen ostanut 140x140mm filsuja jotka voi esim ruuvata tuulettimeen. Niitä sitten imuroin pölynimurilla samalla kuin muutakin kämppää. Etupaneeli pitää ottaa aina irti tätä varten.
Hei joo tuo onkin ihan hyvä idea. Tottunu niin näihin koteloiden koko paneelin kokoisiin jotka huuhdellut hanan alla puhtaaksi.

Jep itsekin jos päädyn ostamaan niin peltikyljellä ja ilman mitään turhia valoja.
Hei joo tuo onkin ihan hyvä idea. Tottunu niin näihin koteloiden koko paneelin kokoisiin jotka huuhdellut hanan alla puhtaaksi.

En tiedä onko se hyvä, mutta jos ei muutakaan ole ja haluaa juuri tuon kotelon, ja jotain suodatusta, niin sitten pitää mennä sillä mitä on. Muutenkin tuntuu että suodattimet ovat vähenemään päin, esim Antecilla ja Lian Lillä niitä ei etu-sivutuulettimilla oikein enää näy.

En tiedä onko se hyvä, mutta jos ei muutakaan ole ja haluaa juuri tuon kotelon, ja jotain suodatusta, niin sitten pitää mennä sillä mitä on. Muutenkin tuntuu että suodattimet ovat vähenemään päin, esim Antecilla ja Lian Lillä niitä ei etu-sivutuulettimilla oikein enää näy.
Joo huomannu itekin että samaa tahtia kun typerät lasipaneelit yleistyny niin pölysuodattimet vähentyny. Eli koteloon näkee paremmin kuin koskaan ja sinne pääsee taas kaikki paska sisälle esteettä kuin ennen vanhaan.

Joo huomannu itekin että samaa tahtia kun typerät lasipaneelit yleistyny niin pölysuodattimet vähentyny. Eli koteloon näkee paremmin kuin koskaan ja sinne pääsee taas kaikki paska sisälle esteettä kuin ennen vanhaan.
No ei kai tuo nyt kuitenkaan typerien lasipaneelien vika ole. Suurinta osaa koteloista saa ilman typeriä lasipaneeleja. Itse kyllä tykkään että kotelossa on suodattimet, ja on surkeaa kun noita oletettavasti ahneus/säästösyistä jätetään pois. Omassa Torrentissa on typerä lasipaneeli, mutta pölyä ei koteloon juurikaan kerry.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 361
Jäsenet
77 607
Uusin jäsen
thx-1138

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom