Forza Horizon 5 (Xbox, PC, Game Pass)

Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
No nyt olisi kaikki autot. 578/578. Ihme ettei tullut edes mitään accoladea.

DLC:tä odotellessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Tässä oli myös kumma kun fotaamisen arvostus loppui, kumpi se nyt oli 400 vai 500 autoa. Aiemmissä hyvää tuli siitä loppuun asti.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
No nyt olisi kaikki autot. 578/578. Ihme ettei tullut edes mitään accoladea.

DLC:tä odotellessa.
Kova! Täällä olisi vielä kolmisenkymmentä autoa keräämättä. Tosin GT7 vienyt kaiken peliajan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Tässä oli myös kumma kun fotaamisen arvostus loppui, kumpi se nyt oli 400 vai 500 autoa. Aiemmissä hyvää tuli siitä loppuun asti.
Eihän tässä tule siitä mitään? En laske jotain typeriä accolade pisteitä palkintona koska niillä ei ole mitään funktiota.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
55
Viikkotehtävässä ei taas hyväksy millään tehtyks tuota kolmea lipun 'ryöstöä'. Edelleen näitä outoja vikoja vaan löytyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 292
Tietääkö kukaan mitä tuossa treasure huntissa pitää tehdä? Itse ajattelin että kuvassa olevalla accordilla pitää ajaa speed zoneihin tai trappeihin tarpeeksi tähtiä, mutta ei ole ollut vaikutusta. Pitääkö olla sitten joku tietty zone tai trappi mikä sen aktivoi...
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 281
Tietääkö kukaan mitä tuossa treasure huntissa pitää tehdä? Itse ajattelin että kuvassa olevalla accordilla pitää ajaa speed zoneihin tai trappeihin tarpeeksi tähtiä, mutta ei ole ollut vaikutusta. Pitääkö olla sitten joku tietty zone tai trappi mikä sen aktivoi...
Autoksi Acura, väläytä nopeuskameraa Horizon Baja Speedtrapissa. Se on yksi uusista kartan vasemmassa reunassa. Karttaan ilmestyy aarteen sijainti. Playlistin kuva antaa hyvän vihjeen tarkemmasta sijainnista.
 
Liittynyt
05.02.2022
Viestejä
56
Onkohan muilla ollut vastaavaa? Mulla ei peli käynnisty enää windowsin uudelleenasennuksen jälkeen. Peli on myös asennettu uudelleen uudelle ssd:lle (ja poistettu ennen windowsin asennusta). Alkuun tuli peliä käynnistettäessä valkopohjainen ikkuna, jossa ilmoitettiin jotain, että englanti (kieli) on saatavilla forza horizon 5... haluatko päivittää yms. Kuitenkaan kummastakaan napista ei tapahdu mitään (päivitä/ohita) ja peli ei käynnisty.
Peli siis käynnistyy siihen pisteeseen, että tulee iso latauskuva näytölle ja sitten pieni kuva, jonka jälkeen ruutu menee mustaksi ja noin viiden sekunnin jälkeen palaa työpöydälle.
Olen tämän jälkeen yrittänyt päivittää microsoftin pelipalvelut ja kaiken mahdollisen ja enää ei siis tule tuota kielipäivitysehdotusta, mutta peli ei kuitenkaan käynnisty.
Oma epäily oli että olisi mahdollisesti liittynyt siihen, että minulla oli windows englanninkielisenä ennen uudelleenasennusta. Tallennukset ilmeisesti tulee gamepassin pilven kautta, sillä en ainakaan ole koneelta tallennustietoja löytänyt. Itse pelin olen asentanut kaksi kertaa uudelleen (uudelle ssd:lle, jossa on myös Flight simulator, joka toimii hyvin).
Pelin tietojen vahvistaminen ja korjaaminen johtaa parin sekunnin jälkeen virheilmoitukseen virhe 100% ja koodi 0x80004005. Virheeseen ei löydy apua ja virhe häipyy jatkamalla.
Saiko kukaan mitään tolkkua sekavasta sepustuksesta?
Korjattu,
Jostain päivityksestä oli kiinni. Asensin vielä näytönohjaimen ajurit ja kaikki Windowsin päivitykset, niin alkoi toimia. Epäilen että näytönohjaimen ajureissa oli vikaa
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
796
Viikkotehtävässä ei taas hyväksy millään tehtyks tuota kolmea lipun 'ryöstöä'. Edelleen näitä outoja vikoja vaan löytyy.
Ei kelvannut se Playlistin playground tällä kertaa. Ja todella hanurista yrittää matchmake sieltä openista. Ja sit kun olin tämän vaivan nähnyt ei millään hyväksy sitä moslerin ekaa steppiä.

Muoks. No nyt meni mosleri läpi. Vaati Xboxin bootin, ei riittänyt normaali pelin uudelleenkäynnistys auton vaihteluilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 292
Tuntuu että joka päivityksessä jotain pientä bugia tulee, joko viikkotehtävän muodossa tai jotenkin muuten. Sen oon huomannut että on pc:llä lakannut lagaamasta sen jälkeen kun peli on ollut liian kauan päällä (+2h), eli ei tarvitse enään käynnistellä sen vuoksi uudestaan.

Eilen tuli tilanne vastaan ettei saanut mapin filttereitä enään esille/vaihdettua ja näki ainoastaan speed trapit mitkä olin aikasemmin valinnut. Tympäsee käynnistellä tuollasten pikku asioiden takia peliä uudelleen.

Oon tässä metsästellyt puuttuvia accoladeja niin car collectionista puuttui 20 miljoonan osto, sekä myynti huutokaupasta. Lamborghini Aventador SVJ:llä näytti tällä hetkellä olevan sen verran hintaa ja sai myytyä heti poiskin samalla hinnalla. Harva ilmeisesti tietää, että tuo tulee seuraavassa seasonissa palkintonakin. Nyt sitten puuttuu tuosta car collection listasta 400 auton osto autoshowsta, eli pitäisi vielä 185 kappaletta jotain halvinta autoa ostaa niin saa senkin. Aika pitkäveteistä tehdä noita accoladeja kun menee tovi ostella ja sitten lahjotella noita autoja pois.
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
597
Ostin game passin ja ajattelin että tätä voisi myös pelailla kevyempänä muiden simujen ohessa. Meni vaan aika nopeasti hermot kun peli kaatuu n. 5-10min välein, onkohan tähän jotain varmaa kikkaa mitä kannattaa kokeilla?
 
Liittynyt
12.01.2022
Viestejä
14
Ostin game passin ja ajattelin että tätä voisi myös pelailla kevyempänä muiden simujen ohessa. Meni vaan aika nopeasti hermot kun peli kaatuu n. 5-10min välein, onkohan tähän jotain varmaa kikkaa mitä kannattaa kokeilla?
Lähdetään helpoimmista, eli ctrl alt del ja tehtävienhallinnasta palveluiden puolelta keskeytä Nahimicservice. Jos vielä toistuu, suorita peli työpöydän pikakuvakkeesta oikealla hiirenkorvalla järjestelmänvalvojana. Nämä on itsellä toiminut n. 95% tämän pelin kohdalla, jos on tullut jotain vakausongelmaa.
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
597
Lähdetään helpoimmista, eli ctrl alt del ja tehtävienhallinnasta palveluiden puolelta keskeytä Nahimicservice. Jos vielä toistuu, suorita peli työpöydän pikakuvakkeesta oikealla hiirenkorvalla järjestelmänvalvojana. Nämä on itsellä toiminut n. 95% tämän pelin kohdalla, jos on tullut jotain vakausongelmaa.
Tämä ei auttanut ja ongelmien syy taisi selvitä. Peli ei oikein tykkää Fanatecin ohjaimista, näppiksellä pelatessa ei kaatuile. Täytyy kokeilla jos saisi jotenkin Nintendo Switchin Pro ohjaimen toimimaan XBOX sovelluksessa niin voisi olla mielekkäämpää pelailla kuin näppiksellä.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
4
Tämä ei auttanut ja ongelmien syy taisi selvitä. Peli ei oikein tykkää Fanatecin ohjaimista, näppiksellä pelatessa ei kaatuile. Täytyy kokeilla jos saisi jotenkin Nintendo Switchin Pro ohjaimen toimimaan XBOX sovelluksessa niin voisi olla mielekkäämpää pelailla kuin näppiksellä.
Forza 4:n osalta piti minun luovuttaa noiden kaatuilujen suhteen useamman ongelmanratkaisusession jälkeen, vaikka vitosen lopulta sain stabiiliksi. Muun muassa poistin kaikki Asuksen omat softat joiden väitettiin olevan ongelmallisia ja tein käsin esim. tuulettimen ohjaukset BIOSista, no, onpahan vähemmän softia asennettuna. Jossakin kohti nettiohjeet menee siihen aika kyseenalaiseen "poista palomuuri ja virustorjunta ja asenna tämä whatever-cleanersofta joka tekee koneellesi asioita koska syyt". Siinä kohti totesin, että kun aika monta vastaavaa ketjua aiheesta on niin taitaa olla pelintekijöiden kiinnostus enemmän jo tuolla vitosessa. Harmi, kun neloseen on paljon DLC:tä ja tuo Englanti olisi ollut lumineen kaikkineen paljon kiinnostavampi kuin Meksiko.

Pelisarjassa tuntuu olevan PC:llä aika jänniä ongelmia juurikin noista tietyistä laitteista tai ajureista tai muista oheisohjelmista. Nelosessa ilmeisesti tuplanäyttö on ongelmallinen konfiguraatio ja mitähän muuta oli. Vitosessa tuo järjestelmänvalvojana ajaminen toimi onneksi itselläni (kerta riitti) ja olen saanut pelattua kymmeniä tunteja suht. pienillä ongelmilla, nelosessa järjestelmänvalvojana ajamiseen ei ole edes mahdollisuutta (tai se on kyllä yritetty estää kovin monipuolisesti). Palomuurikyselyt on edelleen vitosessa jatkuvia johtuen signaamattomasta pelin exe:stä, jonka syytä en voi ymmärtää MS:n studiolta. Ehkä se osiltaan kertoo miksi tuo peli tuntuu olevan vähän siinä ja siinä, että toimiiko vaiko eikö...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 292
Forza 4:n osalta piti minun luovuttaa noiden kaatuilujen suhteen useamman ongelmanratkaisusession jälkeen, vaikka vitosen lopulta sain stabiiliksi. Muun muassa poistin kaikki Asuksen omat softat joiden väitettiin olevan ongelmallisia ja tein käsin esim. tuulettimen ohjaukset BIOSista, no, onpahan vähemmän softia asennettuna. Jossakin kohti nettiohjeet menee siihen aika kyseenalaiseen "poista palomuuri ja virustorjunta ja asenna tämä whatever-cleanersofta joka tekee koneellesi asioita koska syyt". Siinä kohti totesin, että kun aika monta vastaavaa ketjua aiheesta on niin taitaa olla pelintekijöiden kiinnostus enemmän jo tuolla vitosessa. Harmi, kun neloseen on paljon DLC:tä ja tuo Englanti olisi ollut lumineen kaikkineen paljon kiinnostavampi kuin Meksiko.

Pelisarjassa tuntuu olevan PC:llä aika jänniä ongelmia juurikin noista tietyistä laitteista tai ajureista tai muista oheisohjelmista. Nelosessa ilmeisesti tuplanäyttö on ongelmallinen konfiguraatio ja mitähän muuta oli. Vitosessa tuo järjestelmänvalvojana ajaminen toimi onneksi itselläni (kerta riitti) ja olen saanut pelattua kymmeniä tunteja suht. pienillä ongelmilla, nelosessa järjestelmänvalvojana ajamiseen ei ole edes mahdollisuutta (tai se on kyllä yritetty estää kovin monipuolisesti). Palomuurikyselyt on edelleen vitosessa jatkuvia johtuen signaamattomasta pelin exe:stä, jonka syytä en voi ymmärtää MS:n studiolta. Ehkä se osiltaan kertoo miksi tuo peli tuntuu olevan vähän siinä ja siinä, että toimiiko vaiko eikö...
Itsellä ei taas nelosen pyörittämisessä ollut mitään ongelmia teredoa (serveri yhteysongelmat) lukuunottamatta mikä sitten selvisi av-softan poistamisella.

Vitosessa en saanut koko peliä käyntiin ennenkuin asensin winukan uudelleen, todennäköisesti oli juuri jokin softa/ajuri mistä peli ei tykännyt, mutta sen selvittämiseen olisi mennyt enemmän aikaa kuin uudelleenasennukseen. Aika ajoin on tullut myös myöhemmin näitä ongelmia että peli ei käynnisty muuta kuin järjestelmävalvojana. Välillä käynnistäessä myös valittaa siitä, että pilvessä oleva tallennus olisi uudempi kuin koneessa oleva, vaikka en pelin xcloud versiota olisi pelannutkaan.

Eli aika vaihtelevasti tän firman pelit pyörii/toimii eri ihmisillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 292
Onko kukaan muu huomannut onlinea pelatessa, että kisoissa kilpakumppaneiden autot nykii ja lagaa paljon enemmän tän viimeisimmän päivityksen jälkeen?

Ihan mukava tuo custom racing niin saa kilpailla juuri niissä luokissa missä haluaa, mutta harvemmin on täysiä 12 pelaajien ryhmiä.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
113
Paljastuisikohan kesäkuun tapahtumassa jotain?
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 281
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Ensimmäinen laajennus on vuodon mukaan
Hot Wheels
Vuoto


Mitä autoja yms. DLC sisältää, ei ole kerrottu, eikä myöskään julkaisupäivää. Joidenkin arvailujen mukaan tänään lisää uutisia, tai ehkä 12.6.
Voisivat tuoda peliin jotain oikeaa sisältöä ensin...
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Ensimmäinen laajennus on vuodon mukaan
Hot Wheels
Vuoto


Mitä autoja yms. DLC sisältää, ei ole kerrottu, eikä myöskään julkaisupäivää. Joidenkin arvailujen mukaan tänään lisää uutisia, tai ehkä 12.6.
Taas. Seuraava on varmaan Lego-aiheinen. :rofl:

Noh ainakin lapset tykkää. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Sääli että Horizontit menetetään pitkälti edes semirealististen ajopelien genrestä, todennäköisesti tulevaisuudessa ovat silkkaa fantasia"ajamista, eikä mitään todellisuuteen viittaavaa ole enää mukana. Ehkä seuraava Horizon sitten Marsissa tms.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 281
Sääli että Horizontit menetetään pitkälti edes semirealististen ajopelien genrestä, todennäköisesti tulevaisuudessa ovat silkkaa fantasia"ajamista, eikä mitään todellisuuteen viittaavaa ole enää mukana. Ehkä seuraava Horizon sitten Marsissa tms.
No just joo, että tulevaisuus on pelkkää fantasia-ajamista. :facepalm:

Jos katsotaan kaikkia Forza Horizonien karttoja, niin kaikissa peruspeleissä kartat ovat olleet mukaelmia joistain oikeista paikoista. Karttalaajennuksia on ollut tähän saakka kaiken kaikkiaan
FH1: 0
FH2: 1
FH3: 2
FH4: 2
FH5: 1 (tähän saakka)

joista nyt kolme on fantasiaa: FH3: Hot Wheels, FH4: Lego Speed Champions ja FH5: Hot Wheels.

Eli 5+3=8 "realistista" karttaa ja 3 fantasiaa.

En sinuna löisi vetoa että tulevat Horizonit olisi pelkkää fantasiaa.

Edit. Ja ainakin omasta mielestäni FH3:n Hot Wheels oli oikein hyvä. Vähän pienikokoinen kartta kuten valitettavasti kaikissa FH:n lisäreissä, mutta minulle kelpasi oikein hyvin. Vieläkin pelailen tuota karttaa satunnaisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 463
No just joo, että tulevaisuus on pelkkää fantasia-ajamista. :facepalm:

Jos katsotaan kaikkia Forza Horizonien karttoja, niin kaikissa peruspeleissä kartat ovat olleet mukaelmia joistain oikeista paikoista. Karttalaajennuksia on ollut tähän saakka kaiken kaikkiaan
FH1: 0
FH2: 1
FH3: 2
FH4: 2
FH5: 1 (tähän saakka)

joista nyt kolme on fantasiaa: FH3: Hot Wheels, FH4: Lego Speed Champions ja FH5: Hot Wheels.

Eli 5+3=8 "realistista" karttaa ja 3 fantasiaa.

En sinuna löisi vetoa että tulevat Horizonit olisi pelkkää fantasiaa.

Edit. Ja ainakin omasta mielestäni FH3:n Hot Wheels oli oikein hyvä. Vähän pienikokoinen kartta kuten valitettavasti kaikissa FH:n lisäreissä, mutta minulle kelpasi oikein hyvin. Vieläkin pelailen tuota karttaa satunnaisesti.
Eikös tuohon melkein voi laskea myös FH1 rallilaajennuksen? Vaikka ei vapaa kartta ollutkaan niin reitit oli uutta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Tätä en ymmärrä kun pelissä nimenomaan on sisältöä enempi kuin missään muussa ajopelissä :D Noh silti jo kaikki ajeltu toki aikoja sitten ja moninpeliä ajellut sitten lähinnä. Yli 350 tuntia mittarissa nyt.
Eihän tässä ole mitään tekemistä. Sama ongelma oli FH4:ssä. Päämäärätöntä ajelua ilman mitään tavoitetta. FH1, FH2 ja FH3 omasivat jonkinlaisen uratilan.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 560
Eihän tässä ole mitään tekemistä. Sama ongelma oli FH4:ssä. Päämäärätöntä ajelua ilman mitään tavoitetta. FH1, FH2 ja FH3 omasivat jonkinlaisen uratilan.
Tekemistä on enempi kuin missään muussa autopelissä (ainakaan mitä itse pelannut ja niitä on aikas monta). Selkeästi tuolla on kaikki kisat kartalla esillä mitkä voittaa ja paljon paljon muuta. Toki ns. päämäärättömästikkin voi ajella aina kun siltä tuntuu vapaassa maailmassa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Siitähän se on kiinni että mitä itse kukin ajattelee "tavoitteena". Mulle tavoite on kisojen voittaminen :btooth:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Tekemistä on enempi kuin missään muussa autopelissä (ainakaan mitä itse pelannut ja niitä on aikas monta). Selkeästi tuolla on kaikki kisat kartalla esillä mitkä voittaa ja paljon paljon muuta. Toki ns. päämäärättömästikkin voi ajella aina kun siltä tuntuu vapaassa maailmassa.
Random kisoja kyllä joo on kartta täynnä mutta mitään niiden ajamisesta ei saa eikä pelissä ole mitään etenemistä. Joten miksi edes vaivautua pelaamaan?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 560
Random kisoja kyllä joo on kartta täynnä mutta mitään niiden ajamisesta ei saa eikä pelissä ole mitään etenemistä. Joten miksi edes vaivautua pelaamaan?
Heh. Tässä on nyt joku hyvin outo ajattelutapa ero ja ei siinä mitään mutta kyllähän noista kisoista saa kaikenlaista kuten esim. rahaa ja kokemuspisteitä. Yleensä autopeleissä halutaan olla kisoissa se ykkönenkin.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Pelattavaa on puolisen vuotta ollut enää viikkokisat ja ne pyöräyttää torstaisin noin tunnissa. DLC veikkaukseni oli legot mutta kauas ei osunut. Ehkä tähän vielä star wars ujutetaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Heh. Tässä on nyt joku hyvin outo ajattelutapa ero ja ei siinä mitään mutta kyllähän noista kisoista saa kaikenlaista kuten esim. rahaa ja kokemuspisteitä. Yleensä autopeleissä halutaan olla kisoissa se ykkönenkin.
Yleensä autopeleissä on uratila jossa edetä. Tuolla rahalla ja kokemuspisteillä ei ole mitään funktiota.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 560
Yleensä autopeleissä on uratila jossa edetä. Tuolla rahalla ja kokemuspisteillä ei ole mitään funktiota.
Tuossahan edetään kisoja jne. tekemällä. Rahalla saa autoja ja viritysosia kuten käytännössä myös pisteillä. Mutta tämä minun osaltani tästä.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 006
”Tarinan” päätettyä jäi kyllä tämä itselläkin kesken. Tuli vaan ähky ja lisäksi fomo-mekaniikat vituttaa yli kaiken. Enää tulee silloin tällöin jollain jenkkirasseilla ajettua vakiona ehkä tunti-kaksi kuukaudessa. Katsotaan nyt jaksaako lisäosista innostua, vaikka Ultimate-versio löytyykin.

Ja, kyllä, olin aluksi ihan pähkinöinä tästä ja hehkutusviesti löytyy tästä ketjusta. Endgame sisältö tässä on vain tyhjänpäiväistä autojen grindausta fomo-mekaniikoilla höystettynä. Samaahan se oli kyllä jo FH4:ssa ja sitä tuli pelattua satoja tunteja, että sen puoleen:)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 292
Tuleekos noissa DLC (hot wheels, lego) paketeissa paljonkin yleensä uusia autoja? Vai painottuuko se uusi sisältö enemmän muihin asioihin (kartta, kisat ym.)?
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 006
Tuleekos noissa DLC (hot wheels, lego) paketeissa paljonkin yleensä uusia autoja? Vai painottuuko se uusi sisältö enemmän muihin asioihin (kartta, kisat ym.)?
Joku 5-6 autoa tais tulla Legossa ja Hot Wheelsissä tais olla 4-5(?). Että aika nihkeästi niitä tulee. Uusi kartta enemmän se juttu. Car passilla saa sitten enemmän uusia autoja ja noista viikkotehtävistä saa ihan ilmaiseksikin jotain uusia autoja.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
155
On kyllä pettymys jos ja kun eka laajennus on jotain leluautoja. Oon tykänny niistä rallipainotteisemmista, kakkosen Storm Island on ollut paras lisäri ja nelosen Fortunekin oli hyvä, Kolmosen lumilisäri oli vähän meh, mutta hotwheels ja lego pelaamatta(hotwheesiä oon kyllä pelannut vähän) paskaa.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 006
Itse tykkäsin kyllä Hot Wheelsistä enemmän kuin Legosta. Fortune Islandilla oli taas kiva tehdä pitkiä rallipätkiä ja päästellä menemään. Driftaus ei kyllä iskenyt ollenkaan siinä, vaikka pääpaino vähän siinä olikin.

Olisi vedetty vain Fast and Furious tyyliin täysin överiksi ja uusi lisäri sijoittuisi esim. kuuhun. Aika autofantasiaa tuo koko peli muutenkin on niin miksi ei :)
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
113
Olenko ymmärtänyt oikein, että pelin Premium-versiossa (se arvokkain) saa nämä DLC:t ilmaiseksi?
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Näytti taas niin kiinnostavalta että tuskinpa tulee avattua koko peliä ja jos tuleekin niin ei ainakaan ton Hot Wheels DLC:n takia. Oisivat laittaneet vaikka jotain minivanei tai muita "koko perheen autoja" joihin ois voinu laittaa isompaa moottoria tms. Nyt tää on vaa tälläne kierrätysDLC Horizon 3 ajoilta ja kuka tykkää pelata samaa peliä eri kartalla mutta samantyylisillä autoilla. Ainoa asia mikä tuon voi jollain tapaa pelastaa on se että autoihin sais älyttömät virit kiinni jolloin siinä olis jotain uutta mutta taitaa olla samat moottorit valittavissa kuin muihinkin autoihin :smoke:
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Tänään päivityksessä lisäsivät TAA:n PC pelaajille. Näyttää aika karmealta. Ghostingia ihan älyttömästi ja kuva muutenkin sumea.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Oletko päässyt testailemaan jo? Miten vaikuttaa suorituskykyyn?
Benchmarkki näytti 1440p resolla samoja lukemia kuin 4xmsaa. Jotain häikkää tossa tuntuis olevan kyllä. Renkaat näyttää liikkeessä ihan hirveiltä ja anisotropic filtering tuntuu rikkoutuvan aika pahasti. Tekstuurit tosi epäselviä jo parin metrin päässä. Experimental tuossa lukeekin vielä, että jospa siihen parannuksia ajan saatossa tulee.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Konsolilla pätsi ei tehnyt mitään oleellista paitsi vaihtoi menut suomeksi(ilmeisesti koska konson kieli) onneksi voi vapaasti valita koska eihän niitä suomivalikoita hullukaan kestä, Horizontin kuuluu olla englanniksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 405
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom