FlickFetch

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
652
hrk :

E:/=Laturi2020=/laturi/bin - tuolla on 3 tiedostoa
ffmpeg.exe,ffplay.exe ja ffprobe.exe

Laitoin kopioiden varoiksi ylläolevat 3 tiedostoa myös polkuun; E:/=Laturi2020=/laturi/
ja käynnistin laturi.gui.exe ja lisään syyttäjän urlin ; Syyttäjä | Jakso 5: Pahan verkossa laturiin + get = mtn ei tapahdu vaikka pitäsin 30min laturia auki.

tein areena-laadut.txt (sijaitsee polussa E:/=Laturi2020=/laturi/ )

Syyttäjä | Jakso 5: Pahan verkossa 0_zw783730 Syyttäjä 5-Pahan Verkossa

Mikä vielä voi mättää?? :hmm: :rolleyes:
Vai onko tuo E:/=Laturi2020= kansio se ongelma,eli pitäskö olla oletuskansiossa se asennus minkä asentaja antaa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
26
Kokeilinpa nyt FF:llä tuota laadun lisäämistä manuaalisesti. Laitoin FF:n lataamaan tuota Hercule Poirotin uusinta jaksoa laittamalla FF:n osoitteeksi:
Koodi:
https://areena.yle.fi/1-2102937?q=0_ctv3cuye
Klikkasin lataa ja FF alkoi lataamaan. Pienen hetken kuluttua FF arvioi tulevan tiedostokoon olevan n. 900 Mt, eli FF alkoi lataamaan sitä 720 -laadulla. Pysäytin latauksen ja poistin vajaan latauksen levyltä. Klikkasin sitten uudelleen lataa ja nyt hetken kuluttua FF arvioi tulevan tiedostokoon olevankin n. 2500 Mt, eli selkeästi odotettavissa oli 1080 -laatua ja sellaisena se sitten latautuikin.
 

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 730
hrk :

E:/=Laturi2020=/laturi/bin - tuolla on 3 tiedostoa
ffmpeg.exe,ffplay.exe ja ffprobe.exe

Laitoin kopioiden varoiksi ylläolevat 3 tiedostoa myös polkuun; E:/=Laturi2020=/laturi/
ja käynnistin laturi.gui.exe ja lisään syyttäjän urlin ; Syyttäjä | Jakso 5: Pahan verkossa laturiin + get = mtn ei tapahdu vaikka pitäsin 30min laturia auki.

tein areena-laadut.txt (sijaitsee polussa E:/=Laturi2020=/laturi/ )




Mikä vielä voi mättää?? :hmm: :rolleyes:
Vai onko tuo E:/=Laturi2020= kansio se ongelma,eli pitäskö olla oletuskansiossa se asennus minkä asentaja antaa?
Jos polku-käsite on liian vaikeaselkoinen, voit sijoittaa ffmpeg.exe -ohjelman myös siihen kansioon, jossa on laturi_gui.exe. Tai windows-kansioon. Tai voit käyttää flickfetchiä.
 
Liittynyt
13.05.2017
Viestejä
165
Jos olet asentanut Firefoxiin Video Download Helper -lisähärpäkkeen, niin flavorId:n saa nopeammin selville näin.
-Käynnistä video Areenassa hetkeksi, jolloin VDH havaitsee videon
-klikkaa VDH:n ikonia Firefoxissa
-etsi se paras laatu listalta mutta älä klikkaa sitä
-klikkaa oikeaan reunaan ilmestynyttä nuolta
-klikkaa listalta Details jolloin avautuu uusi ikkuna
-flavorId löytyy kohdasta topUrl, esim.
ylekaodamd.akamaized.net/s/fhls/p/1955031/sp/195503100/serveFlavor/entryId/1_15xovawf/v/2/ev/6/flavorId/0_zo113a6j/name/a.mp4
-kopioi se FF:n latauslinkin perään, esim areena.yle.fi/1-50437332?q=0_zo113a6j

Voilà!
 
Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
26
Olen nyt kokeillut lisätä FF:lle nuo laadut manuaalisesti ja kyllä sillä saa tuolla menetelmällä ladattua 1080p laadulla. Tosin se ei aina onnistu ensimmäisellä eikä toisellakaan yrittämällä, vaan jouduin esimerkiksi Rauhantekijän jakson 5 kohdalla keskyttämään latauksen useasti ja vasta noin kymmenennellä latauksella se suostui lataamaan jakson 1080p laadulla.

Toisekseen, tuota Video Download Helperiä ei tarvita, koska ainakin Firefoxissa nuo tiedot saa imankin sitä. Pitää siis käynnistää developer tools F12 ja käynnistää sitten toisto hetkeksi, niin tiedot ilmestyvät sinne Response -välilehdelle. Tuon developer toolsin voi pitää kokoajan auki ja sitten selata välilehdessä haluamiaan jaksoja. Aina kun klikkaa uuden jakson, niin tiedot nollautuvat ja kun toiston käynnistää hetkeksi ko. jakson tiedot ilmestyvät sinne Response-välilehdelle.

Olisiko FF:ään mahdollista koodata selainen ominaisuus, että kun tuo ohjelmalista on käynyt tarkistamassa uudet jaksot, niin noista uusista jaksoista saisi talletettua vaikka tekstitiedoston, jossa ne uudet ohjelmat ovat listattuna. Sitten noihin listassa oleviin ohjelmiin kävisi vain itse onkimassa ne laatuparametrit ja lataisi ne ohjelmat sitten yksitellen. Vielä kun tuon listan voisi ladata takasin FF:ään latausjonoksi...
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
v5.1.1.6 - 7.9.2020
- Korjattu: Areenasta ei ladattu useinkaan täysilaatuista versiota, eikä laatujen tunnistaminen toiminut muutenkaan oikein.

Eli nyt pitäisi latautua kaikki täydellä laadulla, ja laatuvalitsimien pitäisi toimia. Testasin tosin vaan kolmella videolla, eli jätän testailun teille :) Raportoikaa ongelmista.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Homma menee muuten samalla tavalla kuin ennenkin, mutta nuo flavorAssetsit saadaan lähettämällä POST request osoitteeseen:
Koodi:
https://cdnapisec.kaltura.com/api_v3/service/multirequest
ja lisätään pyyntöön ainakin headerit:
Koodi:
Referer: https://areena.yle.fi/1-50437332
Content-Type: application/json
lähetetään myös body, jossa on kahdessa kohtaa sama entryID (esimerkissä "1_15xovawf"):
Koodi:
{"1":{"service":"session","action":"startWidgetSession","widgetId":"_1955031"},"2":{"service":"baseEntry","action":"list","ks":"{1:result:ks}","filter":{"redirectFromEntryId":"1_15xovawf"},"responseProfile":{"type":1,"fields":"id,referenceId,name,description,thumbnailUrl,dataUrl,duration,msDuration,flavorParamsIds,mediaType,type,tags,dvrStatus,externalSourceType"}},"3":{"service":"baseEntry","action":"getPlaybackContext","entryId":"{2:result:objects:0:id}","ks":"{1:result:ks}","contextDataParams":{"objectType":"KalturaContextDataParams","flavorTags":"all"}},"4":{"service":"metadata_metadata","action":"list","filter":{"objectType":"KalturaMetadataFilter","objectIdEqual":"1_15xovawf","metadataObjectTypeEqual":"1"},"ks":"{1:result:ks}"},"apiVersion":"3.3.0","format":1,"ks":"","clientTag":"html5:v0.53.3","partnerId":"1955031"}
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
53
v5.1.1.6 - 7.9.2020
- Korjattu: Areenasta ei ladattu useinkaan täysilaatuista versiota, eikä laatujen tunnistaminen toiminut muutenkaan oikein.

Eli nyt pitäisi latautua kaikki täydellä laadulla, ja laatuvalitsimien pitäisi toimia. Testasin tosin vaan kolmella videolla, eli jätän testailun teille :) Raportoikaa ongelmista.
Ei ainakaan mulla lähtenyt tuo Murha Sandhamissa tulemaan 1080P:nä vaan valinnasta huolimatta työntää edelleen 720P versiota?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 854
Kiitos @darxide hyvin tuntuisi toimivan. Myös alempi 720p sisältää laadukkaamman ääniraidan.

@tommy36 Minulla Murha Sandhamissa jakso 6.3 näyttäisi lataavan parasta, 1,5 h ohjelman arvioitu koko n. 2,6 gigaa.

Edit: tässä "todiste" :) Murha Sandhamnissa - 2020-09-07 - Kausi 06 - Jakso 03 - Väärässä seurassa.mp4

1599469968605.png
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Testaillessa toimi kokoajan, nyt kerran ei toiminut ja taas toimii. Eli ei täysin kunnossa, mutta toimii jo paremmin.
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
53
Kiitos @darxide hyvin tuntuisi toimivan. Myös alempi 720p sisältää laadukkaamman ääniraidan.

@tommy36 Minulla Murha Sandhamissa jakso 6.3 näyttäisi lataavan parasta, 1,5 h ohjelman arvioitu koko n. 2,6 gigaa.
No mitähän mää sitten taas oon tehnyt väärin? Päivitin, valitsin ohjelman, copypaste URL:sta ja valitsin listalta tuon 1080 ja sitten latasi sen 720P_nä?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 854
No mitähän mää sitten taas oon tehnyt väärin? Päivitin, valitsin ohjelman, copypaste URL:sta ja valitsin listalta tuon 1080 ja sitten latasi sen 720P_nä?
Olisko samaa kuin viime viikon alkupuolella, satunnaisesti sai eri laadut. Epäilin että kyse olisi mikä palvelin sattuu kohdalle.

Edit: testasin uusimpia ohjelmia, joko Yle on päättänyt säästää levytilassa tai oikeusmaksuissa tai sitten siellä on jotain säätöjä menossa. Alla esimerkkinä Casualtyn jaksojen 32.44 ja 33.1 Areenan soittimen laadut. Selittäisikö joissain tapauksissa miksi tulee mitä tulee.

1599470365889.png
1599470376031.png
 
Viimeksi muokattu:

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 730
v5.1.1.6 - 7.9.2020
- Korjattu: Areenasta ei ladattu useinkaan täysilaatuista versiota, eikä laatujen tunnistaminen toiminut muutenkaan oikein.

Eli nyt pitäisi latautua kaikki täydellä laadulla, ja laatuvalitsimien pitäisi toimia. Testasin tosin vaan kolmella videolla, eli jätän testailun teille :) Raportoikaa ongelmista.
Onneksi olkoon. Olisiko jotain vihjettä ratkaisun luonteesta?
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
53
No niin, idiootti kun olen. Yritin vetää tuota päivitystä suoraan ohejlmasta, ja aina väitti sen menneen läpi, vaan eipä ollutkaan. Piti ihan manuaalisesti ladata tällä kertaa uusin versio, ja nyt ainakin pari kokeiltua ohjelmaa lähti oikealla tarkkudeella. Kiitos.

Itseasiassa oli jäänyt pari epäonnistuneen radiollähetyksen ikkunaa auki, ja ne varmaan estivät tuota päivitystä latautumasta oikein.

Onko kellään muulla kokeiltu tuota Kuolema maalaa taulun, sillä ainakin itsellä tuo kakkososa ei tarjoakaan kuin max 720P resoa, kun aiemmin siinä vilahti kyllä tuo 1080P:kin vaan ei enää.

Mutta joo kiitos, sillä nyt näyttäisi jopa tälläkin puupäällä pelittävän paremmin.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 854
Onko kellään muulla kokeiltu tuota Kuolema maalaa taulun, sillä ainakin itsellä tuo kakkososa ei tarjoakaan kuin max 720P resoa, kun aiemmin siinä vilahti kyllä tuo 1080P:kin vaan ei enää.
Pari viestiä ylempänä sama havainto tänä aamuna julkaistusta Casualtysta ja tuo Kuolema... on eiliseltä. Nyt tarkastin perjantaina julkaistusta Rauhantekijästä kolme satunnaista jaksoa, Areenasta katsottuna kaikkien paras 1080p mutta luokkaa 2,7 Mbit/s.

Levytila uhkaa täyttyä eikä budjetti anna periksi maksaa lisää tai kaista käynyt kalliiksi :D
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Mulla ei uudella Flickfetchillä latautunut yksikään radio-ohjelma. Täytyy kokeilla paremmin jahka ehdin...
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
53
Mikä tää Sonar.Ransom!gen14 uhka juttu on, kun jotenkin liittyy tähän download.exe fileen flickfetch:ssa, ja ei nyt anna mun ollenkaan mennä ohi siitä norttonissa? Pitääkö huolestua, ja jos ei, niin miten hitossa tän nyt saa ohitettua kun tulee ain avana uudestaan ja uudestaan ja yleensä alkaa vinkumaan kun lataa radiosta?
 
Viimeksi muokattu:

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 730
Lue alempi viesti :)
Nytpä luin, kiitos vinkistä. Osoittautui, että näin saadaan selville myös YLE:n flavorParamId:t (joita siinä jsonissa kuitenkin hämäyksen vuoksi kutsutaan nimellä flavorParamsId, huom s-kirjain), jotka ovat geneerisiä laatumääritteitä, eivät ohjelmakohtaisia kuten flavorId:t. Siten määritys flavorParamId/1005961 tarkoittaa aina 1080p-laatua, ja flavorParamId/1005951 720p-laaduista sitä parempaa. Eikä tarvitse kysellä mitään. Ainakin niissä muutamissa tapauksissa jotka olen kokeillut.
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 249
Mikä tää Sonar.Ransom!gen14 uhka juttu on, kun jotenkin liittyy tähän download.exe fileen flickfetch:ssa, ja ei nyt anna mun ollenkaan mennä ohi siitä norttonissa? PPitääkö huoleastu, ja jos ei, niin miten hitossa tän nyt saa ohitettua?
Ei tarvitse, on väärä hälytys.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
779
Millä tämän saisi ladattua?


Mökkireissu - 1. kausi - Jakso 8: Kemiönsaari - Rapujuhlat huvilalla
Kausi 1, 8/10. Mökkireissulaiset viettävät rapujuhlia Kemiönsaaressa Ellinooran, Ilkka Alangon ja Stigin kera. Stig paljastaa Raptori-menneisyytensä, ja illallisella kerrataan Ilkan häitä. Ellinoora herkistää poppoon omalla mökkibiisillään.
12.1.2018, Kesto 41min, yli 100 päivää jäljellä
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
112
BB12: Onko sinulla uusin versio 5.1.1.7? Minulla toimii lataus juuri nyt ainakin kunnolla.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 791
Millä tämän saisi ladattua?

Ei kuulema mitenkään. Ohjelma kuulema tulee salatulta palvelimelta ja muistaakseni purkukoodi yhdeltä ja ohjelma toiselta, tai jotain muuta vastaavaa, joka tekee lataamisen kuulema mahdottomaksi. Jos videodownloadhelper ei auta, paras mahdollisuutesi on joku näytöntallennin, joka kaappaa äänen äänikortilta ja kuvan ruudulta.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
112
No voi prse. Tuo pitäisi saada jotenkin. Pitää tutkia mitä löytyisi.
Ja vihon viimeinen konsti, jos mikään muu ei onnistu ja on pakko saada: Heijasta monitorilta valkokankaalle ja kuvaa siitä. Mutta Timo 2:n kaappauskonsti on tietenkin helpompi ja todennäköisesti tuottaa myös paremman laaadun.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 205
Yle Areenassa julkaisuongelmia – korjaustyöt käynnissä
JAA:16
Kuvassa mummo makaa sohvalla ja katsoo ohjelmaa tabletilla
Kuva: Ilmari Fabritius / Yle
JULKAISTU NOIN 2 TUNTIA SITTEN.
Yle Areenassa on tällä hetkellä ongelmia uusien ohjelmien julkaisussa. Yksittäisten ohjelmien tulo Yle Areenaan voi kestää useita tunteja normaalia pidempään. Tv- ja radiokanavien suorat lähetykset toimivat normaalisti, samoin Yle Areenaan jo julkaistut ohjelmat.
Ongelma syy on Yle Areenan taustajärjestelmän teknologiatoimittajan omaan tekniseen alustaansa tekemät muutokset.
“Ongelma on erittäin ikävä ja pahoittelemme tilannetta. Vika on tiedossa ja sen korjausta kiirehditään. Valitettavasti emme vielä osaa kertoa, koska vika saadaan korjattua”, sanoo Ylen teknologiajohtaja Janne Yli-Äyhö.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 791
Yle Areenassa julkaisuongelmia – korjaustyöt käynnissä
JAA:16
Kuvassa mummo makaa sohvalla ja katsoo ohjelmaa tabletilla
Kuva: Ilmari Fabritius / Yle
JULKAISTU NOIN 2 TUNTIA SITTEN.
Yle Areenassa on tällä hetkellä ongelmia uusien ohjelmien julkaisussa. Yksittäisten ohjelmien tulo Yle Areenaan voi kestää useita tunteja normaalia pidempään. Tv- ja radiokanavien suorat lähetykset toimivat normaalisti, samoin Yle Areenaan jo julkaistut ohjelmat.
Ongelma syy on Yle Areenan taustajärjestelmän teknologiatoimittajan omaan tekniseen alustaansa tekemät muutokset.
“Ongelma on erittäin ikävä ja pahoittelemme tilannetta. Vika on tiedossa ja sen korjausta kiirehditään. Valitettavasti emme vielä osaa kertoa, koska vika saadaan korjattua”, sanoo Ylen teknologiajohtaja Janne Yli-Äyhö.
Tämä selittänee sen miksi avaraluonto välimeri 2. jakso oli pitkään saatavilla vain 360p
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
218
Huomasin muuten ongelman. Jos kopioi Big Brother Suomi -otsikon ja toivoo saavansa listan ilmaiseksi katsottavissa olevista jaksoista niin tulee virhe
Tuntematon virhe:
Objektin viittaukseksi ei voi määrittää objektiesiintymää.
kohteessa FlickFetch.FormMain.DownloadVideo(String address, String folder, String folder2, Boolean isList, Boolean force)

Ilmeisesti siksi ettei FlickFetch ymmärrä kun samalla sivulla on 2 Ruutu+ tilaukseen kuuluvaa 24/7 -liveä ja sitten nämä jaksot. Jos käy painamassa jakson päällä kopioi linkin osoite niin silloin FF lataa ilman ongelmia.
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
53
Yle Areenassa julkaisuongelmia – korjaustyöt käynnissä
JAA:16
Kuvassa mummo makaa sohvalla ja katsoo ohjelmaa tabletilla
Kuva: Ilmari Fabritius / Yle
JULKAISTU NOIN 2 TUNTIA SITTEN.
Yle Areenassa on tällä hetkellä ongelmia uusien ohjelmien julkaisussa. Yksittäisten ohjelmien tulo Yle Areenaan voi kestää useita tunteja normaalia pidempään. Tv- ja radiokanavien suorat lähetykset toimivat normaalisti, samoin Yle Areenaan jo julkaistut ohjelmat.
Ongelma syy on Yle Areenan taustajärjestelmän teknologiatoimittajan omaan tekniseen alustaansa tekemät muutokset.
“Ongelma on erittäin ikävä ja pahoittelemme tilannetta. Vika on tiedossa ja sen korjausta kiirehditään. Valitettavasti emme vielä osaa kertoa, koska vika saadaan korjattua”, sanoo Ylen teknologiajohtaja Janne Yli-Äyhö.
Saapa nähdä, että meneekö taas hommat sekaisin tämän jälkeen. Ja juuri kun ensi viikolla alkaa uudet Don Matteot. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
218
Saapa nähdä, että meneekö taas hommat sekaisin tämän jälkeen. Ja juuri kun ensi viikolla alkaa uudet Don Matteot. :)
Ainakin mulla latasi noin Sohvaperunat ja Elämäni Biisi -jaksot ilman mitään ongelmia. Joten eiköhän sunkin Matteot lataudu ihan kunnolla.
 

Alf

Liittynyt
02.03.2018
Viestejä
35
Singaporen kosketus-sarjan 5. osa ei suostu latautumaan jostakin syystä (Singaporen kosketus | Jakso 5: Pako kaupungista). FF-versio on 5.1.1.7. Lokista löytyy seuraavat ilmoitukset:

[#12] 22:47:59
Syötemerkkijonon muoto ei ollut kelvollinen.
kohteessa System.Number.ParseDouble(String value, NumberStyles options, NumberFormatInfo numfmt)
kohteessa FlickFetch.FormMain.WndProc(Message& m)

[#13] 22:48:49
Objektin viittaukseksi ei voi määrittää objektiesiintymää.
kohteessa FlickFetch.AreenaUtils.GetManifestHDS(String id)
 
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
78
Tietääkös kukaan mikä olisi suora osoite live lähetyksille ruutu/yle areena esim. vlc toistoon?
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
53
Ainakin mulla latasi noin Sohvaperunat ja Elämäni Biisi -jaksot ilman mitään ongelmia. Joten eiköhän sunkin Matteot lataudu ihan kunnolla.
No menihän siinä yksi päivä kun jo lakkasi toimimasta. Don Matteosta ei ainkaan saanut mitään laatua irti ja lähti lataaman jonain 576 tai sitä alemmalla laadulla. Jippii.
Onko ongelma nyt vaan mulla, vai kävikö YLE lukemassa viestejä?
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
53
No menihän siinä yksi päivä kun jo lakkasi toimimasta. Don Matteosta ei ainkaan saanut mitään laatua irti ja lähti lataaman jonain 576 tai sitä alemmalla laadulla. Jippii.
Onko ongelma nyt vaan mulla, vai kävikö YLE lukemassa viestejä?
No niin, eipä siinä näytä tosiaan toimivan YLEN sivuillakaan tuo laatuvalinta, ja näkyy sielläkin vissiin jollain 360 laadulla, eikä siis vois tosiaan edes asetuksista vaihtaa. Hyvältä näyttää kyllä YLE:n touhut tällä hetkellä.
Osassa toimii, ja osassa ei, ja juuri nyt ei missään mitä sieltä itse piti tallentaa. Melkoinen palveluntarjoaja kyllä YLEllä käytössä tällä hetkellä, ihan parasta A-luokkaa.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
218
Tietääkös kukaan mikä olisi suora osoite live lähetyksille ruutu/yle areena esim. vlc toistoon?
Joskus oli jollain sivulla mainittunakin nämä suoratoisto-urlit.
Näitähän saa esimerkiksi VideoDownloadHelperillä ja vastaavilla kaivettua.
Edit: Darxide maininnut urlit alla olevassa viestissä.
 
Viimeksi muokattu:

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 730
No jos pystyt katsomaan niitä niin vaikkapa VideoDownloadHelperillä pystyy kaivamaan suoratoisto-linkkejä tai löytyy ne sieltä kun painaa f12 ja network-tabilta.
Taitaa olla niin, että neloskanavan striimiä ei voi netistä katsella muuten kuin ruutu-palvelun kautta. Linkki ehkä löytyy, mutta autentikointi vaaditaan. Tilanne on kai aikalailla sama kaikilla kaupallisilla kanavilla. Verorahoitteinen YLE on loistava poikkeus.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
218
Taitaa olla niin, että neloskanavan striimiä ei voi netistä katsella muuten kuin ruutu-palvelun kautta. Linkki ehkä löytyy, mutta autentikointi vaaditaan. Tilanne on kai aikalailla sama kaikilla kaupallisilla kanavilla. Verorahoitteinen YLE on loistava poikkeus.
Niin mut jos hän ottaa m3u8-urlin ohjelmasta jota katsoo niin sen kyllä pitäisi toimia hänen VLC:llään.
Kokeilin ja ainakin minulla JIM pyörähti hyvin käyntiin VLC:llä. Mutta ei tämä minun striimini toimisi muilla kuin minulla, joten ei tästä mitään tallennusta saa FlickFetchille. Ehkä.
 

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 730
Niin mut jos hän ottaa m3u8-urlin ohjelmasta jota katsoo niin sen kyllä pitäisi toimia hänen VLC:llään.
Kokeilin ja ainakin minulla JIM pyörähti hyvin käyntiin VLC:llä. Mutta ei tämä minun striimini toimisi muilla kuin minulla, joten ei tästä mitään tallennusta saa FlickFetchille. Ehkä.
Niin jos sinulla on sanoma-tili, ja olet kirjautunut ruutuun sillä, pääset ruudun kautta katsomaan mainoksia ja joitakin ohjelmiakin niiden mainosten lomassa. Kenties myös VLC:llä, jos sinulla on samanaikaisesti webiasiakas auki. Tai jotain. Mutta jos et ole kirjautunut, et näe edes mainoksia. Mitään vapaasti katsottavaa "live"-streamia ei ole tarjolla. Minä en ainakaan ole löytänyt. En ole kyllä kovasti etsinytkään, koska kanavien (nelonen, jim, liv, hero) tarjonta on 96-prosenttisesti minulle täysin turhaa. Neloskanavan kiinnostavat elokuvat saa parhaiten talteen elisaviihde-palvelun kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
218
Niin jos sinulla on sanoma-tili, ja olet kirjautunut ruutuun sillä, pääset ruudun kautta katsomaan mainoksia ja joitakin ohjelmiakin niiden mainosten lomassa. Kenties myös VLC:llä, jos sinulla on samanaikaisesti webiasiakas auki. Tai jotain. Mutta jos et ole kirjautunut, et näe edes mainoksia. Mitään vapaasti katsottavaa "live"-streamia ei ole tarjolla. Minä en ainakaan ole löytänyt. En ole kyllä kovasti etsinytkään, koska kanavien (nelonen, jim, liv, hero) tarjonta on 96-prosenttisesti minulle täysin turhaa. Neloskanavan kiinnostavat elokuvat saa parhaiten talteen elisaviihde-palvelun kautta.
Valitettavasti se on nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus ettet nää nettipalveluista mitään jos et ole kirjautuneena sisään. Areena on tietysti eri asia vielä, mutta eiköhän sinnekkin jossain vaiheessa tule kirjautumispakko. Ilmaisenahan se pysyy mutta jonain kauniina päivänä Areenan ohjelmien katsominen vaatii YLE Tunnuksen. Mitään ilmaisstriimejä ei ole tarjolla ilman kirjautumista. Ruudusta sentäs pystyy näköjään katsomaan kanavia, MTV:llä ei pysty.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 681
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom