FlickFetch

Minä saan otsikko-osoitteen eri tavalla. Johtuisko se selaimesta (firefox). Joudun tutkimaan. Olen vähän ihmeissäni. Eilinen kultturiykkönen klo 15. Tätä osoitetta flick fetch ei tunnista. Nyt logiikkani on aivan sekaisin.

areena.jpg

Vaihdoin Chromium-selaimeen. Siinä näkyy osoite entisellä tavalla ja se siirtyy flick fetchiin. Päivityksen yhteydessä pari päivää sitten on tapahtunut jotain muutoksia firefoxin asetuksissa. Pitäisi löytää ne muutokset.

neko

ᓚᘏᗢ
Make ATK Great Again
Joo, näemmä taas kokeilevat tuota uutta playeriä, viimeksi tästä oli juttua lokakuussa, ja em. ohjeet eivät enää auta. Tästä voi tulla ongelmia vielä. :confused2:

Itse tein niin, että etsin ohjelman nimeä Areenan tarkennetussa haussa, koska et laittanut mitään osoitetta, ja sillä löysin tuon varsinaisen sivun esimerkkiini. Ehkä näin tulee toimia, kunnes @darxide korjaa tämän? Tai joku muu keksii helpon keinon.:)

Edit. Voi myös valita "Siirry sarjan sivulle" ikkunasta, joka aukeaa kun playeristä klikkaa Ohjelman nimeä ja lisätä sen aukevan FlickFetchin Ohjelmalistaan. Näin ohjelman jaksot ovat tuota kautta ladattavissa.

Toinen simppeli on poistaa em. tavalla saadusta osoitteesta merkit "audio/" ja saa ihailla perinteistä sivua, joiden jaksojen osoitteet ovat kopioitavissa.

Joku javascript tuossa vaikuttaa, esim. Edge heittää uuteen soittimeen (eli osoitteeseen lisätään takaisin se "audio/"), mutta Vivaldi ei, ja Vivaldissa itselläni on vaikka mitä estoa, turhia javascriptejä ei ajella. Enemmän perillä olevat karanteenissa käkkivät voivat selvittää. :tup:

Viimeksi muokattu:
Joo, näemmä taas kokeilevat tuota uutta playeriä, viimeksi tästä oli juttua lokakuussa, ja em. ohjeet eivät enää auta. Tästä voi tulla ongelmia vielä. :confused2:

Itse tein niin, että etsin ohjelman nimeä Areenan tarkennetussa haussa, koska et laittanut mitään osoitetta, ja sillä löysin tuon varsinaisen sivun esimerkkiini. Ehkä näin tulee toimia, kunnes @darxide korjaa tämän? Tai joku muu keksii helpon keinon.:)

Edit. Voi myös valita "Siirry sarjan sivulle" ikkunasta, joka aukeaa kun playeristä klikkaa Ohjelman nimeä ja lisätä sen aukevan FlickFetchin Ohjelmalistaan. Näin ohjelman jaksot ovat tuota kautta ladattavissa.

Toinen simppeli on poistaa em. tavalla saadusta osoitteesta merkit "audio/" ja saa ihailla perinteistä sivua, joiden jaksojen osoitteet ovat kopioitavissa.

Joku javascript tuossa vaikuttaa, esim. Edge heittää uuteen soittimeen (eli osoitteeseen lisätään takaisin se "audio/"), mutta Vivaldi ei, ja Vivaldissa itselläni on vaikka mitä estoa, turhia javascriptejä ei ajella. Enemmän perillä olevat karanteenissa käkkivät voivat selvittää. :tup:
Aivan, eli klikkaa ohjelman kohdalla "Siirry sarjan sivulle" ja kun tulee lista jaksoista, ei klikkaa pyöreää play-nappia, vaan jakson otsikkotekstiä, jolloin selaimessa vaihtuu osoite. Sen kopioimalla homma toimii. FF poistaa automaattisesti itse osoitteesta tuon "/audio" -osan.

Tai sitten kopioi koko sarjan osoitteen FF:n jolloin FF tarjoaa listan kaikista jaksoista että mitä halutaan niistä ladata.

Ylläolevat tavat toimii huonosti esim. uutisilla, joiden "Siirry sarjan sivulle" linkin takaa löytyy lista nimettömiä jaksoja, joista on vaikea valita sitä jaksoa minkä olisi halunnutkin ladata.

Radio-ohjelman "jaa facebookissa" linkkiä klikkaamalla saadaan uuteen ikkunaan aukeava osoite, muotoa:

Koodi:
https://www.facebook.com/login.php?skip_api_login=1&api_key=966242223397117&signed_next=1&next=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fsharer%2Fsharer.php%3Fu%3Dhttps%253A%252F%252Fareena.yle.fi%252Faudio%252F1-50419087%253Futm_source%253Dfacebook-share%26utm_medium%3Dsocial%26utm_campaign%3Dareena-web-share&cancel_url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdialog%2Fclose_window%2F%3Fapp_id%3D966242223397117%26connect%3D0%23_%3D_&display=popup&locale=en_US
Tuon linkin kopioimalla FF osaisi sitten parsia siitä oikean osoitteen. Onhan toi huono tapa mutta parempi kuin ei mitään. Yle toteuttanut tuonkin javascript-kikkareella, ettei facebook-linkin päällä voi kopioida osoitetta hiiren oikealla napilla.

Kysymys kuuluukin, muuttuuko tuo osoite jotenkin jos on kirjautunut facebookiin? Itse en siellä ole niin en voi testata. Jos joku voisi kokeilla.

v5.1.1.2 - 29.3.2020
- Lisätty: Areenan radio-ohjelman sivulla olevaa "Jaa Facebookissa" -linkkiä klikkaamalla ja Facebook-osoitteen kopioimalla voi kyseisen radio-ohjelman ladata. Tätä kannattaa tietysti käyttää vain silloin kun ohjelman osoitetta ei muuten saa näkyviin.
- Korjattu: Areenan "..tv/ohjelmat/30-1017" -tyyliset osoitteet toimivat taas.
- Korjattu: Elävän Arkiston kaikki sisältö löytyy (kai?) nykyään Areenan puolelta, joten kaikki Arkiston lataukset haetaan automaattisesti Areenasta ja ladataan Areena TV ja Areena Radio -asetuksilla.
- Korjattu: Leikepöydälle kopioidusta osoitteesta poistetaan automaattisesti mahdollinen rivinvaihto ja tabulaattorimerkki.

Mulla ei ruvennut edes lataamaan, yritti vain yhteyttä päivityspalvelimeen.
Latasin koko paketin, joka kyllä asentui.

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
83 920
Jäsenet
37 223
Uusin jäsen
Desert_Hapski

Hinta.fi

Ylös Bottom