Myyty Finalmouse Ultralight Pro Valkoinen [Porvoo]

Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
5
Myytävä tuote: Finalmouse Ultralight Pro
Hinta: 69€ + Postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Maxgaming 9.2.2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy ja takuu voimassa
Muuta huomioitavaa: Avattu ja kokeiltu kerran, eli tuote kuin uusi. Ei sopinut omaan kouraan joten myyn pois.


Sijainti: Porvoo
Toimitustapa: Nouto ja Posti
Maksutapa: Tilisiirto, Paypal, Postiennakko


Kuva:
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
1
Miksi yrität myydä käytettyä hiirtä samaan hintaan kuin millä saa uuden?
(maxgaming.fi, sama paikka, josta itsekin ostit)
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
5
Koska hiiri on tällä hetkellä loppuunmyyty kyseisestä kaupasta. Heti kun maxgaming saa niitä varastoon teen muutoksen hintaan. Tarjousta voi tottakai tehdä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
toi firma edes enää tee tota hiirtä...eli ei osta enää kiinasta lisää.
Yritin itse tuota etsiä taannoin ja ei ole tulossa enää myyntiin.

Aivan sama kun olen yrittänyt etsiä Func MS3-hiirtä, loppu mikä loppu ja mistään ei uutta löydy.Nuo firmat kun erän teettävät ja myyvät pois niin joko tulee uutta malia tai sitten vain häviävät olemasta...

AIna kannattais ostaa pari hiirtä kerralla mutta tyhmä pää itsellä.


Eli, jos joku tuollaisen hiiren haluaa ei sitä mistään löydä...itse ostaisin mutta kerkesin toissapäivänä hakea jo varahiiren kunnes löydän jostain funcin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
347
toi firma edes enää tee tota hiirtä...eli ei osta enää kiinasta lisää.
Yritin itse tuota etsiä taannoin ja ei ole tulossa enää myyntiin.
Ettet vaan olis sekottanu tuota myynnissä olevaa hiirtä siihen vanhempaan Classic Ergo 2 malliin?

Finalmouse on sanonut ettei Classic Ergo 2:sta enää tehdä, ja maxgamingiinkin on ilmeisesti vielä viimeinen satsi saatu. Tuota Ultralightia on tulossa lisää, ja Finalmousekin on näin ainakin Twitterissä ilmoittanut.

Pahoittelut offtopicista, mutta ajattelinpahan korjata väärinkäsityksen.

EDIT: Ja mitä tuohon Funcciin tulee, niin Fnatic osti kyseisen merkin, ja myyvät ainakin tuota vanhaa MS-2 hiirtä pikkusen simppelimmässä muodossa nimellä Fnatic Gear Clutch G1. Laita vaikka Fnatic Gearille sähköpostia että oisit kiinnostunu MS-3 mallisesta hiirestä, että oisko mitään mahdollisuutta, jos tulevaisuudessa tulis myyntiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Ergoja on ebay ja nettipuljut täynnä, mulle vastattiin reilut 3kk sitten emailiin että ei ole tulossa uutta erää tuota ultralighttia...

Ja funcin ms2 on aivan eri kun ms3, ms2 on kuin perushiiri kun taas ms3 on (omaan käteen) yksi parhaiten istuvista.

Mutta, hyhä hiiru tuo ultra on, jos kevyestä tykkää.ostaidin pois mutta kun ei ole musta...
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
155
Eka offtopic: Noita on tulossa lisää ja se on ihan finalmousen vahvistamaa tietoa ihan jopa twitteris

Mutta se siitä aiheesta. Jos lohkee niin voisin ostaa tuon 60€ sis. postit meiningillä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 337
Viestejä
4 198 459
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom