Myyty Fidelio X2/00 (Woox) kuulokkeet.

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
189
Myytävä tuote: Fidelio X2 (X2/00, Woox)
Hinta: 140€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Amazon, 2014.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole.
Muuta huomioitavaa: Alkuperäinen paketti hävitetty. Pehmusteet on vaihdettu Brainwavzin HM5 velour padeihin. Alkuperäiset padit ja audiopiuha tulevat myös mukaan.

Sijainti: Liminka
Toimitustapa: Mieluiten nouto/tapaaminen tai viimeisenä vaihtoehtona postitus.
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto.

Kuulokkeet lähtivät pitkän pohdiskelun jälkeen myyntiin. Yksinkertaisesti en ole vuosien aikana tottunut pitämään kuulokkeita päässä ja olen siirtynyt IEM kuulokkeisiin. Pehmusteet on vaihdettu Brainwavzin HM5:iin antamaan käyttömukavuutta. Alkuperäiset padit ovat tallessa.

 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
360
Ovatko nämä siis ne missä alkuperäiset padit eivät olleet liimattu kiinni?

Jos toimivat ihan hyvin ja muutoinkin ehjät niin tarjoan HP + postit.
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
189
Padeja ei ole liimattu kiinni ja niiden vaihtaminen oli helppoa. Kuulokkeista löytyy myös teksti Woox. Woox oli myös mainittu alkuperäisessä paketissa (jota ei enää ole olemassa). Olen tietoinen laatuongelmista, jotka alkoivat ilmestyä Gibsonin kuvioiden myötä. Moittimista ei ole. Olen pyörittänyt näitä FiiO E10K:n kanssa silloin tällöin. Pääasiallisesti olleet koristeena. Ei ole kolhittu, lyöty tai pidetty huonosti. Priimakunnossa sanon minä! Jatketaan YV:llä!
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
189
Nyt joudun korjaamaan. Sain kaksi YV:tä. Ymmärsin, että olit ensimmäinen henkilö joka otti minuun yhteyttä. Anteeksi tästä. Keskustelen ensin ensimmäisen henkilön kanssa nimeltä Foba.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
244 690
Viestejä
4 276 262
Jäsenet
71 518
Uusin jäsen
Mäkkäri90

Hinta.fi

Ylös Bottom