Valtaapitävät miehet ajavat kyllä ensisijaisesti omia etujaan.
Ja naiset eivät?
Voit tarjota tällaisen väitteen tueksi sitten lähteitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Valtaapitävät miehet ajavat kyllä ensisijaisesti omia etujaan.
Järki palasi olympialaisiin.
![]()
"
Kansainvälinen olympiakomitea (KOK) hyväksyy jatkossa vain biologisiksi todistetut naiset kilpailemaan olympiakisoihin.
Asiasta kertoo muun muassa The Guardian.
Los Angelesin 2028 kisoista lähtien naisten on todistettava olevansa biologisesti naisia saadakseen kilpailla kisoissa naisten sarjoissa.
Asian keskiössä ovat transurheilijat ja niin sanotut DSD-urheilijat (Difference in sexual development).
Naisurheilijoiden on todistettava ennen kisoja sukupuolensa kertaluontoisella SRY-geenitestillä."
Joka on loppupeleissä koko yhteisön etu. Itseasiassa koko ihmiskunnan kehitys pohjautuu markkintalouteen jossa nimenomaan oman edun ajaminen tuo meille kaikille paremman tulevaisuuden.Valtaapitävät miehet ajavat kyllä ensisijaisesti omia etujaan.
Olet itse osallinen tähän ympäristön tuhoamiseen kun luot insentiivin valmistaa kuluttajaelektroniikkaa, infraa yms. käyttämällä näiden teknologioiden lopputuotteita. Älä siis meille saarnaa siitä mikä on ympäristön tuhoamista ennen kuin asut keskellä metsää päästöttömässä vegaanifarmissasi. Äläkä unohda että myös aurinkopaneelit on kiinalaisten miljonääri tehtaidenjohtajien saastutuksen ja orjatyön tuloksia kun siirryt kohti tätä vastuullista ja moraalisesti parempaa tulevaisuutta.Siltikään se ei poista sitä tosiasiaa miten paljon he ovat tuhonneet ympäristöä.
On olemassa tutkimuksia joka osoittavat johtavaan asemaan nousseiden naisten olevan ilkeitä, syrjivän ja jopa estävän muiden saman sukupuolen edustajien urakehitystä.Ja naiset eivät?
Voit tarjota tällaisen väitteen tueksi sitten lähteitä.
Jos hieman korostetusti leikitään ajatuksilla, niin onhan se naisilla helppoa ja hauskaa.On olemassa tutkimuksia joka osoittavat johtavaan asemaan nousseiden naisten olevan ilkeitä, syrjivän ja jopa estävän muiden saman sukupuolen edustajien urakehitystä.
2000- luvulla noita tuloksia on koitettu laittaa miesten piikkiin, eli kun miehet ovat "simputtamalla" tjsp luoneet sen työkulttuurin niin tälläinen käytös on seurausta siitä ympäristöstä.
Joskus tarvitaan käytännön soveltamista. Kokemustieto sopii joihinkin tilanteisiin paremmin, koska tutkimus ei aina tavoita koko kuvaa. Asiat eivät tapahdu aina oppikirjan mukaan.heiltä vaaditaan väitteilleen joitain muitakin perusteita kuin "yks mun kaveri" -tarinoita samalla kun he itse kyseenalaistavat tai jopa suoraan kiistävät muiden väitteille esitetyt perustelut "yks mun kaveri" -tason argumenteista tutkittuun tietoon.
Myötähäpeä ja sääli ovat kiinnostavia tunteita, ja joskus myös aika paljastavia.Niin sovinistit kuin misandristit herättävät myötähäpeää, mutta myös sääliä.
Miehillä on aina ollut enemmän valtaa, ja naisten on usein täytynyt sopeutua olemassa oleviin rakenteisiin.Tavallisille naisille on aina kelvannut tämän miesten kehittämän maailmanjärjestyksen hedelmät, sikäli tuo väitteesi kuvastaa lähinnä ymmärtämättömyyttäsi eri aikakausia kohtaan.
29. toukokuuta 1923 Yhdysvalloissa naisille tuli sallituksi käyttää housuja julkisilla paikoilla, mikä päätti lähes sata vuotta kestäneen taistelun feministien voittoon.
1700-luvun lopulla Oulussa pidätettiin housuissa illalla kulkenut piika. Nainen vetosi työvaatteen käytännöllisyyteen, mutta oikeus antoi hänelle langettavan tuomion ja karkotusmääräyksen.
Kaikki epämiellyttävä kritiikki ei ole katkeruutta. Voidaan kritisoida muita tai rakenteita ilman, että kyse on henkilökohtaisesta pahasta olosta.Sitä en ymmärrä, mitä muuta sillä saavutetaan kuin oman katkeruuden ruokkimista entisestään. Järkevämpää olisi keskittyä tulevaisuuteen ja ratkaisuihin, ei menneisyyteen ja syyllistämiseen. Kukin tyylillään.
En ole väittänyt vastuunvapaudesta, totesin vain, että planeettaa on tuhottu miesten toimesta. Naiset ovat toki siinä sivussa osallistuneet.Naiselle ei ole vastuuvapautus autoa ajaessa se, että mies porasi öljyn, jalosti polttoaineen ja keksi auton.
Misandrian määritelmä ei täysin päde minuun.Positiivinen suhtautuminen lähipiiriin ei poista ilmiselvää misandriaa/misogyniaa.
Suurin osa maapallon johtajista on miesihmisiä.Ja naiset eivät?
"Sinä myös -vetoomus", ei kumoa itse argumenttia, vaan on pelkkä huomion siirto itse asiasta henkilön käyttäytymiseen.Olet itse osallinen tähän ympäristön tuhoamiseen
En ole näin tehnytkään. Pointti oli, että planeetta on pitkälti päässyt pilaantumaan miesten hallitsemien rakenteiden ja päätösten seurauksena.Älä siis meille saarnaa siitä mikä on ympäristön tuhoamista
Ja hyvä niin.Suurin osa maapallon johtajista on miesihmisiä.
Se on vähän vaarallinen harha oman todellisuudentajun kannalta vetää perusteluiksi tarinoita omista tuttavistaan ja kyseenalaistaa muiden kertomien vastaavien tarinoiden todenperäisyys vain, koska ei tukenut omaa agendaa. Tämä väittelytyyli sisältää harhan, mutta on helppo harhautus (E:”minun kaverini tilastojen vastaisesti koki näin, joten tilasto ei kerro koko totuutta” + ”ettet vain keksinyt tuota kun tutkimustieto ja tilastot puhuvat toista”).Joskus tarvitaan käytännön soveltamista. Kokemustieto sopii joihinkin tilanteisiin paremmin, koska tutkimus ei aina tavoita koko kuvaa. Asiat eivät tapahdu aina oppikirjan mukaan.
E: Ai, minusta niissä tunteissa ei ole juuri mitään mielenkiintoista. Ne ovat aika inhottavia tunteita ja paljastavat usein yhtä lailla koheesta kuin kokijastakin.Myötähäpeä ja sääli ovat kiinnostavia tunteita, ja joskus myös aika paljastavia.
Nämä kaksi tunnetta löytyykin monen ilkeilijän työkalupakista.
Molempien tarkoitus on alentava suhtautuminen toiseen, ja kokea ylemmyyttä.
"Olet minun silmissä nolo ja alempiarvoinen".
Kyse on usein siitä, ettei kohde itse osaa hävetä kyseistä asiaa. Jos joku istuu kadulla räkäkännissä sammuneena kaikki housut kintuissa, niin kyllä se keskivertoihmistä hävettäisi. Puliveivari ei välttämättä osaa hävetä sitä ja se herättää myötähäpeää muissa.Joillakin on jatkuvasti tarvetta ilmaista myötähäpeän kokemusta. Mutta voi olla hyvä muistaa, että omat häpeän tunteet ei ole toisten ongelma.
Jos kohde ei itse koe häpeää, niin silloin kyseessä on paheksuminen.
Sori, nyt ei kiinnostanut historialuennot itsestäänselvistä asioista, jotka eivät liittyneet siihen mihin vastasit vaan meni ohi aiheen. Minkäs takia naiset eivät ole onnistuneet korjaamaan miesten pilaamaa maailmaa tähän päivään mennessä, vaikka ovat päässeet maailman vaikutusvaltaisimmille paikoille?Miehillä on aina ollut enemmän valtaa, ja naisten on usein täytynyt sopeutua olemassa oleviin rakenteisiin.
Ei ollut oletus eikä viitannut sinuun. Huomaat tämän, jos luet kyseisen kappalejaon aiemmat virkkeet, joihin lainaamallasi kohdalla viittasin.Kaikki epämiellyttävä kritiikki ei ole katkeruutta. Voidaan kritisoida muita tai rakenteita ilman, että kyse on henkilökohtaisesta pahasta olosta.
Miksi edes teet oletuksia minun "keskittymisestä", tai mikä olet sanelemaan mikä on kellekin järkevää?
Niin, koska vastuusta ei voida vapauttaa naisia, jotka ovat hyötyneet kaikista ihmiskunnan kehitysvaiheista ja innovaatioista, väitteesi onkin epätosi ja oikea muoto olisikin ”planeettaa on tuhottu ihmisten toimesta”.En ole väittänyt vastuunvapaudesta, totesin vain, että planeettaa on tuhottu miesten toimesta. Naiset ovat toki siinä sivussa osallistuneet.
Minun nähdäkseni ketjuun postaamiesi viestiesi sisältöön pätee ihan täysin mikäli olen tulkinnut ne oikein. Et ole kertaakaan oikaissut mitään väärinymmärryksiä tai vääriä tulkintoja, vaan avoimesti jatkanut väitteitäsi miesten huonommuudesta. Se on ihan vain misandriaa.Misandrian määritelmä ei täysin päde minuun.
Tämä oli juuri malliesimerkki misandristin/misogynistin katsontakannasta ja epätasa-arvon kannattamisesta.Toisaalta miesvihassa ei ole mitään väärää, koska se on usein perusteltua ja sen seuraukset rajoittuvat yleensä ärsyyntymiseen tai välttelyyn.
Naisviha sen sijaan on vaarallista: siihen liittyy halua vahingoittaa, hallita, käyttää väkivaltaa, ahdistella ja uhkailla.
Mitä tarkoittaa ”pahinta mitä tapahtuu”? Näen tätä jatkuvasti tapahtuvan myös toisin päin eli naiset, jotka eivät kestä kritiikkiä, ärsyyntyvät ja miehet alkavat vältellä heitä.Eli pahinta mitä tapahtuu on, että miehet ärsyyntyy, kun niitä kritisoidaan, ja naiset välttelee heidän kohtaamista.
…ja sitten sanot ettet ole misandristi, niinpä niin. Kuvittelepa että joku sanoisi tuon saman lauseen korvaten sanan ”miehiä” sanalla ”naisia” tai ”somaleja”, niin mitäpä lottoat, määriteltäisiinkö sanoja silloin misogynistiksi tai rasistiksi?Katsoitpa sitten viime kuukauden uutisia tai historian kirjoja, oikea kysymys kuuluu: miten voit olla vihaamatta miehiä?
Katsoitpa sitten viime kuukauden uutisia tai historian kirjoja, oikea kysymys kuuluu: miten voit olla vihaamatta miehiä?
Suurin osa maapallon johtajista on miesihmisiä.
Misandrian määritelmä ei täysin päde minuun.
Toisaalta miesvihassa ei ole mitään väärää, koska se on usein perusteltua ja sen seuraukset rajoittuvat yleensä ärsyyntymiseen tai välttelyyn.
Naisviha sen sijaan on vaarallista: siihen liittyy halua vahingoittaa, hallita, käyttää väkivaltaa, ahdistella ja uhkailla.
Ai että miten hieno malliesimerkki omasta maalista.
Pakko nostaa hattua. Tähän on oikein hyvä lopettaa.
Tämä kuulosti tutulta. Ei ole kauaa, kun kerroin jostain omasta kokemuksesta, niin joku tuli inttämään, että "tuo ei voi olla totta, koska minullekaan ei tapahtunut".Se on vähän vaarallinen harha oman todellisuudentajun kannalta vetää perusteluiksi tarinoita omista tuttavistaan ja kyseenalaistaa muiden kertomien vastaavien tarinoiden todenperäisyys vain, koska ei tukenut omaa agendaa.
Itse täysin ulkopuolisena vain seuraat? Ei osaa, ei arpaa.Sitten toiselta puolelta tulee vastaavat väitteet naisista vastauksiksi.
Ei varmaan tarvitse ihmetellä miksi sellainen aiheuttaa myötähäpeää.
Huono vertaus tähän tilanteeseen.Jos joku istuu kadulla räkäkännissä sammuneena
Eivät ole olleet vallassa. Yksittäinen naisministeri tai presidentti ei voi paljoa vaikuttaa.Minkäs takia naiset eivät ole onnistuneet korjaamaan miesten pilaamaa maailmaa tähän päivään mennessä, vaikka ovat päässeet maailman vaikutusvaltaisimmille paikoille?
Seliseli.Ei ollut oletus eikä viitannut sinuun. Huomaat tämän, jos luet kyseisen kappalejaon aiemmat virkkeet, joihin lainaamallasi kohdalla viittasin.
Et ole tulkinnut oikein.Minun nähdäkseni ketjuun postaamiesi viestiesi sisältöön pätee ihan täysin mikäli olen tulkinnut ne oikein.
Olen, mutta ei mene perille.Et ole kertaakaan oikaissut mitään väärinymmärryksiä tai vääriä tulkintoja, vaan avoimesti jatkanut väitteitäsi miesten huonommuudesta
Sitä, että "miesviha" ei vahingoita miehiä. Naiset voi puhua esim. miesten aiheuttamasta häirinnästä, ja siihen se jää. Miehet voivat edelleen jatkaa häirintäänsä.Mitä tarkoittaa ”pahinta mitä tapahtuu”?
No tämä ei ole mikään huono asia naisten kannalta.miehet alkavat vältellä heitä.
Se olisikin erikoista, koska historian kirjoissa naisia ei ole aina hädin tuskin edes mainittu.Kuvittelepa että joku sanoisi tuon saman lauseen korvaten sanan ”miehiä” sanalla ”naisia” tai ”somaleja”, niin mitäpä lottoat, määriteltäisiinkö sanoja silloin misogynistiksi tai rasistiksi?
Tuollein olen joskus ajatellut, että vain "yksittäistapaus".Jos 10 miestä tekee jotain todella pahaa, niin kumpi on järkevämpi reagointi:
a) Vihata noita 10 miestä
b) Vihata kaikkia miehiä
Onko tässä jotain muka epäselvää. Varmaan yli 90% maailman johtajista on miehiä.Mitä tekemistä tuolla vastauksella oli kysymykseeni? Näppärästi jätit lainaamatta sitä kohtaa jossa kysyin lähteiden perään.
Noin sen voit kokea.Ai että miten hieno malliesimerkki omasta maalista.
Tässä tapauksessa sitä väkivaltaa on vain toisella puolella.Noissa kommenteissa on aika paljon yhtäläisyyttä siihen, miten vasemmistolaiset puhuvat väkivallasta: "Väkivalta on tuomittavaa kun muut sitä tekevät, mutta vasemmistolainen väkivalta on eri asia"
En ihmettele, että kuulostaa tutulta. Tämä ketju on tätä argumentointia ja vasta-argumentointia täynnä. Huom. samoin myös sinun osaltasi.Tämä kuulosti tutulta. Ei ole kauaa, kun kerroin jostain omasta kokemuksesta, niin joku tuli inttämään, että "tuo ei voi olla totta, koska minullekaan ei tapahtunut".
En, enkä ole niin väittänyt. Otan osaa keskusteluun, mutta nyt käsiteltiinkin sitä, mistä se myötähäpeä syntyy. Siihen tämä vastauksesi ei vaikuta mitenkään. Voi jos osaisit keskittyä siihen mihin mikäkin lainaus liittyy, etkä siirtelisi maalitolppia ja vaihtaisi aihetta koko ajan. Edistyisimme keskustelussa paljon enemmän.Itse täysin ulkopuolisena vain seuraat? Ei osaa, ei arpaa.
Niin näkee ja misogyniaa ja misandriaa näkee somessa paljon. Ne lisäävät toinen toistaan niin somessa kuin keskustelupalstoilla ja työpaikoillakin. Jokainen vastakkaiseen sukupuoleen väheksyntää, vihaa ja halveksuntaa ilmaiseva ihminen lisää jonkun toisen samanlaisen negatiivista mielikuvaa vastakkaisesta sukupuolesta.Monesti näkee miten miehet kommentoi jossain somessa, että "minä en ainakaan ole koskaan nähnyt mitään naisiin kohdistuvaa syrjintää". Mutta kuitenkin yleensä jopa samassa lauseessa kirjoittavat naisista loukkaavasti.
Sikäli ihan validi vertaus, että se oli vain esimerkki tilanteesta, jossa toinen ihminen ei osaa hävetä typeriä tekojaan ja se alkaa hävettää toista ihmistä tämän puolesta. Sitä on myötähäpeä, siis sen lisäksi että se on teinien myötistä-hokema somessa.Huono vertaus tähän tilanteeseen.
Monesti kun somekeskusteluissa näkee "myötistä"-heittoja, niiden tavoite on ilkeily.
Naiset ovat yritysten, valtionhallintojen ja järjestöjen johtoon päässeet vuosikymmeniä. Kuinka kauan meidän pitää sinun mielestäsi odotella, että naisilla on tarpeeksi valtaa korjata asiat, mikäli tahtotila löytyy, muttei riittävästi valtaa? Vaikea uskoa lukevansa tällaisia kommentteja vielä tänäkin päivänä.Eivät ole olleet vallassa. Yksittäinen naisministeri tai presidentti ei voi paljoa vaikuttaa.
Monia tehtyjä asioita on mahdotonta enää kumota.
Irrotit lauseen kontekstista hyökätäksesi sitä vastaan ja kun tosiasiasta huomauttaa, saa näin kypsiä vastauksia. Oikeat argumentit ilmeisesti loppuivat?Seliseli.
Edelleen, miesvihan hyväksyminen on miesvihaa. Sanoit juuri äskettäin:Et ole tulkinnut oikein.
Olen, mutta ei mene perille.
Miesten ikävien piirteiden paljastaminen ja tekojen kritisointi ei ole misandriaa.
Hämmentävää vänkäämistä.maiya sanoi:Misandrian määritelmä ei täysin päde minuun.
Toisaalta miesvihassa ei ole mitään väärää, koska se on usein perusteltua ja sen seuraukset rajoittuvat yleensä ärsyyntymiseen tai välttelyyn.
Määritteletkö tässä nyt naisvihan häirinnäksi, johon ei puututa ja miesvihan määrittelet "ei-vahingolliseksi" niin, että voit sen ohittaa olkia kohauttamalla? Aika paksua.Sitä, että "miesviha" ei vahingoita miehiä. Naiset voi puhua esim. miesten aiheuttamasta häirinnästä, ja siihen se jää. Miehet voivat edelleen jatkaa häirintäänsä.
Oletko varma, ettet ole miesten historiallisista saavutuksista puhuttaessa vedonnut päinvastaiseen argumenttiin "nainen taustalla"? Vai valitsetko nyt vain tilanteen mukaan sinulle kätevimmän kortin: naiset edistyksellisinä maailman mullistajina / naiset avuttomina sivustaseuraajina?Se olisikin erikoista, koska historian kirjoissa naisia ei ole aina hädin tuskin edes mainittu.
Siinä oli kaksi eri aihetta. Ihan itse siirtelet jotain tolppiasi.Voi jos osaisit keskittyä siihen mihin mikäkin lainaus liittyy, etkä siirtelisi maalitolppia ja vaihtaisi aihetta koko ajan.
Naiset eivät ole olleet maailman johtavimmassa asemassa yksin päättämässä, taustalla on aina miehiä. Vaikka joskus vielä olisivatkin, niin kaikki ei ole enää korjattavissa.Naiset ovat yritysten, valtionhallintojen ja järjestöjen johtoon päässeet vuosikymmeniä. Kuinka kauan meidän pitää sinun mielestäsi odotella, että naisilla on tarpeeksi valtaa korjata asiat, mikäli tahtotila löytyy, muttei riittävästi valtaa?
Ei mennyt noin. Viittasin menneisiin aikoihin, johon vastasit esimerkeillä, mutta totesit loppuun jotain, että "ei muistella vanhoja asioita".Irrotit lauseen kontekstista hyökätäksesi sitä vastaan ja kun tosiasiasta huomauttaa, saa näin kypsiä vastauksia
_____Tuossa nyt vähän arkisempia ja äärimmäisempiä esimerkkejä siitä, miksi logiikkasi on pelkkää itsepetosta.
Hämmentävää joskus huomata niin suurta hermostumista kritiikistä, joka koskee vain osaa miehiä.Hämmentävää vänkäämistä.
Voi se olla sitäkin, tässä kuvassa tiivistettynä vastaava tilanne:Määritteletkö tässä nyt naisvihan häirinnäksi, johon ei puututa ja miesvihan määrittelet "ei-vahingolliseksi" niin, että voit sen ohittaa olkia kohauttamalla?
Heitit tällaisen sitten lonkalta:Sikatiiker sanoi:Se paremmuushan on ihan hevonpaskaa, sillä mies on mies, nainen on nainen ja faktat ovat faktoja.
Sitten tässä seuraavassa kerroin teennäisen typerällä esimerkillä kivikauden ihimisestä, miten typerää mielestäni on tuo vastakkaisen sukupuolen syyllistäminen kaikesta. Ikävää, jos koet "käskyttämiseksi" kun sanon "olisi järkevämpää" tai "kukin tyylillään", mutta rahtusen ylitulkintaa olen siinä havaitsevinani.maiya sanoi:Paitsi, että siitä on hyvin näyttöä miten juuri miesihmiset ovat pilanneet planeettaa.
Seuraavaksi kyselit miksi olen jotain sinusta olettanut tai sanellut sinulle mikä on järkevää:Sikatiiker sanoi:Ja tuo ei tee miehestä eikä naisesta parempaa tai huonompaa. Tuo on tunnepitoista roskaa ja vetoat 1900-luvun lopulla poliittisen vallankäytön välineeksi kehitettyyn moraalikoodistoon. Tavallisille naisille on aina kelvannut tämän miesten kehittämän maailmanjärjestyksen hedelmät, sikäli tuo väitteesi kuvastaa lähinnä ymmärtämättömyyttäsi eri aikakausia kohtaan.
Kivikauden ihmistä voi aina syyttää tulenteosta, teollisen ajan ihmistä höyryveturista, hiilenpoltosta ja öljynporaamisen aloittamisesta tai nykyihmistä siitä ettei ole kehittänyt keinoja luopua noista kokonaan. Sitä en ymmärrä, mitä muuta sillä saavutetaan kuin oman katkeruuden ruokkimista entisestään. Järkevämpää olisi keskittyä tulevaisuuteen ja ratkaisuihin, ei menneisyyteen ja syyllistämiseen. Kukin tyylillään.
Sitten korjasin virheellisen väitteesi, sillä en ollut sanellut mitään, enkä olettanut. Keskeiset kohdat rautalangasta: Kivikauden ihmistä voi aina syyttää tulenteosta - Sitä en ymmärrä, mitä muuta sillä saavutetaan - Järkevämpää olisi keskittyä tulevaisuuteen ja ratkaisuihin, ei menneisyyteen ja syyllistämiseen.maiya sanoi:Kaikki epämiellyttävä kritiikki ei ole katkeruutta. Voidaan kritisoida muita tai rakenteita ilman, että kyse on henkilökohtaisesta pahasta olosta.
Miksi edes teet oletuksia minun "keskittymisestä", tai mikä olet sanelemaan mikä on kellekin järkevää?
Sitten oli taas sinun vuorosi:Sikatiiker sanoi:Ei ollut oletus eikä viitannut sinuun. Huomaat tämän, jos luet kyseisen kappalejaon aiemmat virkkeet, joihin lainaamallasi kohdalla viittasin.
Ja vastaukseni tähän:maiya sanoi:Seliseli.
Lopulta väität valheeksi jotain, minkä voi todeta noista viesteistä, jotka eivät ole poistuneet minnekään:Sikatiiker sanoi:Irrotit lauseen kontekstista hyökätäksesi sitä vastaan ja kun tosiasiasta huomauttaa, saa näin kypsiä vastauksia. Oikeat argumentit ilmeisesti loppuivat?
maiya sanoi:Ei mennyt noin. Viittasin menneisiin aikoihin, johon vastasit esimerkeillä, mutta totesit loppuun jotain, että "ei muistella vanhoja asioita".
Meinasi jo perse revetä naurusta, kun kutsut tällaista käskytykseksi. Oi voi.
Nykyinen valtiovarainministeri ei kyllä anna hyvää kuvaa naisista päättäjänä.
Edit: rautarouva ja Merkel tulevat naisjohtajista mieleen.
Edit olikin mitä naisjohtajia ylipäätään tuli mieleen. Niiden osalta en kertonut mielipidettä.Minusta antaa ja tämä näkemys siltä pohjalta että iso osa muista naisista on minusta antanut huonon kuvan.
Margaret Thatcherista enemmistö näkee hänet myös todella hyvänä johtajana.
"Margaret Thatcher is frequently ranked by experts and MPs as the most successful post-war British prime minister, often edging out Clement Attlee. Her premiership (1979–1990) is noted for reversing the post-war consensus, transforming the economy through deregulation and privatisation, and winning the Falklands War."
Oikeiston politiikka on ollut surkeaa, ei heille pitäisi antaa valtaa. Yksikään perussuomalainen ei sovi tuohon tehtävään.Nykyinen valtiovarainministeri ei kyllä anna hyvää kuvaa naisista päättäjänä.
Kuka pakottaa vastamaan jos väsyttää? Ei ole minun ongelmani sinun väsymyksesi.Rikkinäinen levysi alkaa väsyttää.
Se oli jatkoa edelliselle lainaukselle, ja siinäkin oli kaksi eri aihetta. Erottelin ne tuolla tapaa.Heitit tällaisen sitten lonkalta:
^tuolle siis."Aina kun joku yrittää selittää, miten miehet ovat naisia tai naiset miehiä parempia, herää hirveä myötähäpeä."
Niin, sain vastaukseksi jotain joutavaa selitystä.Sitten oli taas sinun vuorosi:
ja vastaukseni tähän:
Lopulta väität valheeksi jotain, minkä voi todeta noista viesteistä, jotka eivät ole poistuneet minnekään:jotka ei poistuneet minnekään.
Meinasi jo perse revetä naurusta, kun kutsut tällaista käskytykseksi. Oi voi.
Nyt ei haettu ratkaisua ympäristöasioihin. Vastasin alunperin tähän:Järkevämpää olisi keskittyä tulevaisuuteen ja ratkaisuihin
Sitten jotkut takertuivat kaloihin ja ties mihin." Kaikkien faktojen valossa voidaankin sanoa, että miehet on parempia ihmisiä kuin naiset."
Niinpä tietysti, miehet on aivopessyt tai vähintään nukkemestarina ohjailevat Riikka parkaa.Oikeiston politiikka on ollut surkeaa, ei heille pitäisi antaa valtaa. Yksikään perussuomalainen ei sovi tuohon tehtävään.
Miehet kyllä tuotakin naista ohjaa.
Perussuomalaisilla seitsemästä ministeristä neljä on naisia, riippuu varmaan kysyykö inceliltä vai femceliltä. Toisen mielestä naisia ohjailevat miehet ja toisen mielestä taas naiset ovat kaapanneet vallan puolueessa.Kuka Purraa mahtaa ohjata? Heittopussilta näyttävä Orpo vai Halla-aho kenties kulisseissa vetelemässä naruista? Joku muu? Kovan luokan kristallipallo kun tämän tietää, mutta vielä osaa sanoa ohjaajan sukupuolenkin.
Onko naiset, jopa johtajat, miehiä helpommin ohjailtavissa? Miehet päättävät, naiset mukautuvat, asemasta riippumatta?Oikeiston politiikka on ollut surkeaa, ei heille pitäisi antaa valtaa. Yksikään perussuomalainen ei sovi tuohon tehtävään.
Miehet kyllä tuotakin naista ohjaa.
Tatcher oli poliittisesti taitava, mutta hänen hallitusten jättämä perintö ei kyllä ollut erityisen kaunis...Nykyinen valtiovarainministeri ei kyllä anna hyvää kuvaa naisista päättäjänä.
Edit: rautarouva ja Merkel tulevat naisjohtajista mieleen.
Poliitikot on suht paskoja johtajia noin yleisesti, ovat sitten vasemmalta tai oikealta. Esimerkkinä käytännössä entinen kaupan kassa olikin yhtäkkiä pääministeri, siinä on suht. vähän johtamistaitoja opeteltu uran aikana.Johtajia katsottaessa en voi sanoa kummat on parempia, miehet vai naiset. Todellinen valta on äänestäjillä, heistä taitaa valtaosa olla naisia Suomessa. USA:ssa rekisteröityjä naisäänestäjiä on miehiä enemmän. Joten naiset päättävät kuka nousee valtaan.
Suomessa on pienemmät piirit, mutta halusin täältäkin esimerkkejä. Purra on kuitenkin ihan huipulla Suomessa. Kuten Marinin poppoo sekä Halonen. Ei noissa miehiin verrattuna mitään erikoista. Puoluekanta tekee erot, ei sukupuoli.E: En itse puhuisi ylläolevista henkilöistä ja Riikka Purrasta edes samassa lauseessa. On kuin yrittäisi tehdä vertailuja jonkun D-juniorin ja olympiamitalistien välillä....
Veit taas uudelle levelille, kaloja ei vielä sanallakaan mainittukaan minun ja sinun välisessä viestinvaihdossa ennen tätä.Sitten jotkut takertuivat kaloihin ja ties mihin.
Ei ole parka. Mutta taustalla pyörii orpon verkostot ja muita mestareita.Niinpä tietysti, miehet on aivopessyt tai vähintään nukkemestarina ohjailevat Riikka parkaa.
Feminismi ei ole vastapuoli incelille. Kyse on eri asioista.Nyt nähdään oikein malliesimerkki siitä, mitä 3-4 aallon feminismi on, kolikon kääntöpuoli näistä inceleistä.
Pari esimerkkiä ei ole kerro tässä kohtaan mistään, ja noista kahdesta Tuppuraiseen on kohdistettu maalittamista, mutta hän ei ole osoittautunut mitenkään erityisen pahaksi.Johtaviin asemiin päässeet naiset ajavat aina kaikkien yhteistä etua, parempaa maailmaa ja harmonista eloa, kyllä ihan selvästi.
Kotimaisia esimerkkejä tästä vaikka Tytit Tuppurainen ja Yli-viikari
En tiedä helpommasta, mutta varsinkin sellaiset voivat olla vietävissä, joilla on pick-me mindset. Siis naiset, jotka nuolevat miesten perseitä. Ainakin purra oli tämmöinen scripta aikoinaan.Onko naiset, jopa johtajat, miehiä helpommin ohjailtavissa? Miehet päättävät, naiset mukautuvat, asemasta riippumatta?
Siksi siinä lukikin "jotkut". Ja se joku oli ATE.Veit taas uudelle levelille, kaloja ei vielä sanallakaan mainittukaan minun ja sinun välisessä viestinvaihdossa ennen tätä.
Suosittelen luovuttamaan ja siirtymään katsomaan sivusta tätä vänkäämistä.Veit taas uudelle levelille, kaloja ei vielä sanallakaan mainittukaan minun ja sinun välisessä viestinvaihdossa ennen tätä.
Nyt oli liian vaikeaa minun enää saada selkoa viestin sisällöstä, jos sisältöä edes varsinaisesti oli.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.