Saat minun puolestani jatkaa tämän saavutetun mielihyväsi kanssa, jos näin on sinusta parempi en jaksa alkaa väittelemään minun tuntemuksistani ja pahastuksistani. Nyt kun alat kaivella muita ketjuja tänne niin sivuhuomiona uutisoinnista keskustelun kutsuminen "tunteisiin menemiseksi" voisi olla sinulta hivenen uskottavampaa ellet laukoisi samaan aikaan toisaalla "hevosella ratsastaminen ja lemmikkien pitäminen on eläinrääkkäystä" tasoisia kommentteja..
Inspiraatiojuttusi meni ekalla kerralla ohi, pahoittelen. Tarkentaisitko mitä kysyit ja mitä se inspiraatio olisi ollut ja miten se olisi linnanjuhlissa näkynyt? Olisiko joku kirjoittanut saint pussysta runon? Mielenkiinnosta kysyn, en varmaankaan osaa vastata kysymykseesi kun en katsonut tv-lähetystä juhlista.
En katsellut kuvia juhlapuvuista joten en osaa ottaa kantaa mauttomampiinkaan pukuihin. Olisikohan siellä ollut jotain vielä lapsellisempaa joka olisi nimetty tyyliin kakkakepponen666 tai koiran kulli? Puvun tai kritiikin pointtihan ei ollut puvut. Kritiikin pointti oli yleiset käytöstavat ja kunnioitus muodollisia tilaisuuksia kohtaan, puvun pointti oli ravistella vähän instituutioita ja mennä boomereiden tunteisiin (lue: saada huomiota) että joku voi tehdä tiktok-köntsää aiheesta.
Ukkolan pohdinta osui mielestäni asian ytimeen. Se oli varsin aiheellista pohdintaa naisten asemasta ja "naisten asiaa ajavien" naisten vaikutuksesta siihen (lue: feministien överit tempaukset ja niiden osuminen omaan nilkkaan).
Kannanotto oli käytöstavoiltaan tasoa hakaristin piirtäminen koulun wc:n oveen tai Aku Ankan äänestäminen eduskuntavaaleissa, mutta ministereiltä ja linnanjuhlissa edustavilta toivoisi jotain muutakin kykyä kuin "instituutioiden ravistelua". Kuka vain osaa piirrellä kikkeleitä auton tuulilasin lumeen ja laukoa alapääjuttuja, eri asia kuka aikuinen ihminen on tarpeeksi lapsellinen sellaiseen julkisissa tilaisuuksissa. Sellainen kuuluu teini-ikään.
Pointsit sulle hyvästä provoyrityksestä, mutta en kyllä itse osallistunut kyseisen opettajan kiusaamiseen enkä kuvailisi siitäkään ylpeilleeni kun kerroin asiasta ketjussa tyhmät ihmiset ja asiayhteys aukenee kun lukee koko postauksen. Toki juurikin siellä yläasteiässä olin huvittunut sivustaseuraaja, keskenkasvuinen kun olin

Olisiko minun nyt aiheellista tulkita tämä niin, että pahastuit minun postauksestani tuossa toisessa ketjussa ja järkytyit?
Edit:
Unohdin mainita. Tätä viestiäsi ennen en tiennytkään että hän on myös Vihreiden kansanedustaja, no se selittääkin paljon. Nuo jutut kun näyttää tulevan yleensä valmiiksi pureskeltuna starter kittinä ettei tarvitse itse miettiä: misandria, sosialismi, pride, vihreä liike tai elokapina ja varoitusväri päässä kruunaa koko paketin.