Sinulla on tässä nyt sellainen harhakäsitys, että sanojen merkitykset olisivat sinun päätettävissä.
Ei ole. Minä en ole päättänyt sanan sukupuoli merkitystä. Se on päätetty jo silloin kun sana on suomen kieleen keksitty kuvaamaan sukupuolta. Silloin kun kyseinen sana on suomen kieleen tullut, niin silloin ei ole edes ollut olemassa näitä mielenterveysongelmaisia varten keksittyjä kuvitteellisia sukupuolia.
Sinulla on jotenkin todella erikoinen käsitys kommunikaatiosta. Se, mitä ihminen puhuessaan tai kirjoittaessaan tarkoittaa tulee sieltä ihmisestä. Vaikka olisi kuinka huonosti ilmaistu, niin se mitä ihminen on tarkoittanut, on se, mitä hän on tarkoittanut.
Ei vaan väärien termien käyttäjien tulee itse ymmärtää, että vastaanottaja ei välttämättä ymmärrä hänen tarkoittavan jotain muuta kuin mitä hän sanoo. Eli siksi sanojan kannattaa itse tarkentaa, jos hän tarkoittaakin jotain muuta sukupuolta kuin oikeaa sukupuolta.
Enkä minä näistä itke. Kiinnitän näihin livekeskusteluissakin huomiota siksi, että haluan näille mielenterveysongelmaisille mahdollisimman epämukavan olon.