On kyl nykypäivänä menny ihan typeräks tää tasapuolisuuden hakeminen, naiset on naisia, miehet on miehiä.. jos oot syntyny mieheks, niin olet fysiologisesti mies koko loppuelämän ja sen pitäs tuoda noita rajotuksia urheilun ym. suhteen, jos me aletaan noista itkemään niin se on sitten sama ottaa kaikki sukupuolirajoitukset pois kaikista urheilusta ja siirrytään suoraan painoluokkiin vaan sen enempää välittämättä kellä on etua missäkin(mutta sit alkaa itkeminen kun Naiset ei enää pärjää suurimmassa osassa lajeja ja ollaa taas lähtöpisteessä).
Mitäs jos ite päättäisin nyt alkaa "naiseks", muuttaisin sukupuolen / menisin nyrkkeilemää naisten raskaaseen sarjaa, oisko mulla etua siinä.. no ihan varmasti olis kun pituutta on 2m(olin jo 15 vuotiaana tän pitunen) ja painoaki yli 100kg todella hoikassa kunnossa, se etu olis tullu ihan puhtaasti teini-iässä koetulla miehen murrosiällä, vaikka tästä nyt lääkityksellä laitettas hormoonit naisen tasolle ....
(Kysymys; Transnainen, hän omistaa peniksen/kivekset, rinnat on operoitu.. Kummalle puolelle hän kuuluu yleiseen uimahalliin?)
(Kysymys; Transmies, rinnat operoitu pois, naisten sukupuolielimet tallella .. Kummalle puolelle kuuluu yleiseen uimahalliin?)
-Mikä olisi kansan mielipide asiaan?
-Ollaanko tässä tilanteessa missä Trans ihminen saa itse valita minne menee, koska jos lokeroidaan ni se olis pakottamista muottiin(mitä vastaan he juuri nyt yrittävät tapella)--> joko tai, toisaalta, jos ite saa valita niin sitten olisi enemmän vapautta kuin muilla, jolloin taas voitais suoraa poistaa puolet kokonaan.
-Vaikuttaisiko mielipiteeseen tieto seksuaalisesta suuntautumisesta, eli jos esim. transnainen tykkääkin naisista ja laittaa lihaa piiloon niin kuin miehet, jne?
Itellä on vaa mielessä, että tuo on keskustelu mitä en halua käydä pienten lasteni kanssa, ennen kuin ymmärtävät asiat, että miksi tädillä on munat ja sedällä niitä ei oo.
Jos ei lapsia tarvitsisi ajatella niin se ja sama mulle itelle.
Äääh.. se on ihan sama miten tätä ajattelee ni kysymyksiä tulee ainaki itelle enemmän ku vastauksia, joten parempi lopettaa tähän tää trans keskustelu omalta osalta
Valorant-turnauksessa joukkueen viidestä pelaajasta vähintään kolmen pitää olla naisia, jotta enemmistö säilyy. Peliyhtiön ilmoitusta ei otettu ilolla vastaan.
www.is.fi
Hauskoja nuo ihmiset, tuon nyt pitäs olla yksinkertaisesti se viiminen laji(E-sports yleisesti) missä pitäs olla sukupuolen välisiä eroja mahdollisten taitojen puolesta.