Nyt riittää kaksi eri mallia, joista toinen on pinkki ja kumikahvallinen ja toinen musta ja pelkistetty. Jos sukupuolitus hylättäisiin ja tilalle tulisi vain "kumikahvallinen" ja "pelkistetty", niin niistä pitäisi molemmista olla kaksi värivaihtoehtoa tai sitten asiakkaat ostavat S-ketjun halpismerkkejä, jotka ovat edelleen sukupuolitettuja. On aivan helvetin typerää tuoda markkinoille neljä eri mallia vain poliittisen korrektiuden vuoksi, jos kilpailija pärjää kahdella ja siksi voi myös valmistaa tuotteen halvemmalla ja myydä sitä halvemmalla.
Ja höylän pitää olla tietyn värinen koska? Mä en edes muista, minkä värinen höylä mulla on (tarkistin, metallia ja jotain oransseja korostusraitoja) mutta olen ihan varma, etten ole sen perusteella valinnut. Mutta tietysti firmat tekee nuo sen perusteella, mikä myy parhaiten.
edit: Kävin tarkistaa tuolta puoliskon höylävarsien värit ja hitto, niitähän oli samaa mallia eri väreissä. Ei tää vissiin ole niin kallista tilata erivärisiä muoveja kun tällaistakin myydään: